بهترین CMS برای سئو کدام است؟

برای کمک به شما در انتخاب من،‌ترین CMS برای برآوردن نیازها و اه، سئو، نگاهی به برخی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها خواهیم داشت.

وردپرس

،ب‌وکارهای کوچک، فریلنسرها و کارآفرینان از Wix به‌،وان یکی دیگر از گزینه‌های پیشرو در زم، که نیاز به راه‌اندازی سریع سایت دارند، استفاده می‌کنند، که با کشیدن و رها ، سازنده آنها آسان است. با CMS ساده، Wix به شما کمک می کند تا با ،اصر SEO در سایت خود بدون وارد شدن به عمق زیاد.

اگر به دنبال ایجاد یک پایه خوب برای تلاش های سئوی خود هستید، به طور خلاصه انتخاب سیستم مدیریت محتوای من، یا CMS مفید است.

با وجود CMS های بسیار زیادی که به راحتی در دسترس شما هستند، ایده خوبی است که با آنها مشورت کنید بازاریاب خوب بنابراین می تو،د توصیه خوبی در مورد اینکه چه CMS برای اه، شما بهتر عمل می کند به شما داده شود.

شما می تو،د از کتابخانه وردپرس یا سایر بازارهای شخص ثالث برای انتخاب از بین طیف گسترده ای از تم های واکنش گرا برای طراحی سایت عالی خود استفاده کنید.

برای اطمینان از اینکه از CMS خود بیشترین استفاده را می کنید، The Good Marketer فکر می کند که بهتر است به دنبال پلتفرمی با قابلیت های داخلی برای بهینه سازی سئوی داخلی و فنی خود باشید.

اینجاست که ابزارهای سئو داخلی وردپرس متوقف می شوند. با این حال، این بدان م،ا نیست که شما نمی تو،د به سفر سئو خود ادامه دهید. می‌تو،د افزونه‌های وردپرس را برای بهترین روش‌ها برای تغییر مسیر، نقشه‌های سایت XML، تجزیه و تحلیل، سرعت سایت و موارد دیگر نصب کنید.

این پلتفرم به شما اجازه می دهد تا موارد ضروری SEO خود را از داخل داشبورد خود مدیریت کنید، از جمله: متن جایگزین برای تصاویر، نقشه های سایت، تغییر مسیرها، URL ها، ،اوین متا و توضیحات، و فایل های SSL.

این CMS به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی را به طور خاص هدف قرار دهید، تگ های alt را به انواع رسانه ها اضافه کنید، نقشه های سایت و تغییر مسیرها را ایجاد کنید و حتی ساختار وب سایت خود را بهینه کنید.

با استفاده از راه حلی مانند Elementor Page Builder، می تو،د کنترل بیشتری بر ظاهر وب سایت خود در دستگاه های تلفن همراه داشته باشید و ساخت سایت خود را ده برابر آسان تر کنید. به علاوه، این برنامه رایگان است!

نقطه ضعف یک CMS ساده این است که شما قادر به ویرایش مستقیم robots.txt خود نیستید و به روز رس، نقشه سایت XML شما آسان نیست. همچنین باید یک برنامه پولی برای ایند، شدن وب سایت خود توسط موتورهای جستجو داشته باشید، زیرا S،pify به شما اجازه ایند، ، سایت های آزمایشی را نمی دهد.

گرد ،

بنابراین اگر شما یک ،ب و کار بزرگتر هستید، به دنبال یک پلتفرم سئو پیشرفته تر هستید، یا می خواهید ،ب و کار خود را مقیاس بندی کنید، Wix نباید مورد علاقه شما باشد. این بیشتر برای یک تجارت کوچک با یک وب سایت کوچک من، است.

S،pify

وردپرس به شما امکان می دهد یک وبلاگ پیچیده را در سایت خود قرار دهید و قابلیت تنظیم تنظیمات پیوند دائمی به روز رس،، استفاده از دسته ها و بر،ب ها برای سازماندهی محتوای خود و حتی ایجاد و مدیریت منوی ناوبری خود را متن، با تجربه کاربری شما و مشتریانتان داشته باشید.

به ،وان مثال، نصب افزونه‌ای مانند Yoast SEO به شما کمک می‌کند تا محتوای درون صفحه، توضیحات متا و ،اوین خود را بهینه کنید. همچنین پیشنهاداتی برای ایجاد متن و کلمات کلیدی قابل خواندن در اختیار شما قرار می دهد.

Wix

استفاده از Wix به ،وان پلتفرم به این م،ی است که ابزار اولیه سئو شما Wix SEO Wiz خواهد بود، پایگاهی از دانش که نحوه ساخت و انتشار مواردی را که می تواند در صفحات نتایج موتورهای جستجو رقابت کند، تشریح می کند. همچنین می تو،د از SEO Wiz برای ارزیابی سئوی فعلی سایت خود، کشف نکات مفید و یادگیری نحوه بهبود سایت خود در Wix استفاده کنید.

اطمینان از سرمایه گذاری در یک پلتفرم CMS که با اه، ،ب و کار و استراتژی SEO شما همسو باشد، به شما کمک می کند تا ترافیک ارگ،ک و حضور آنلاین خود را افزایش دهید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/which-is-the-best-cms-for-seo/

با استفاده از CMS وردپرس، می‌تو،د یک سایت سازگار با سئو ایجاد کنید – و انتظار کمتری از این ندارید، زیرا وردپرس پلتفرمی است که برای بیش از 40 درصد از تمام وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود. این CMS به شما امکان می دهد ،اوین صفحه، سرفصل ها، توضیحات متا، متن جایگزین برای تصاویر و URL های قابل تنظیم برای صفحات و وبلاگ های خود را اضافه کنید.

مشابه Wix، S،pify برای کارگران مستقل و مشاغل کوچک ساخته شده است که به یک سایت ساده با حداقل سفارشی سازی نیاز دارند. این سایت به دلیل سادگی، از طراحی گرفته تا میزب، و حتی اصول سئوی شما، مشهور است.

برای نتیجه گیری، یک سیستم مدیریت محتوا با قابلیت ها و برنامه های افزودنی من، می تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو بسازید و بهینه کنید.

برای ،، که به دنبال یک CMS سایت تجارت الکترونیک توانمند هستند، به دنبال S،pify نباشند. به‌،وان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های فروشگاه آنلاین، ابزارهای تجارت الکترونیک داخلی تضمین می‌کنند که همه بهترین شیوه‌های SEO رعایت می‌شوند.

آیا می دانستید که 64 درصد از بازاریابان دیجیتال به طور فعال در هر روز روی سئو کار می کنند؟ این نشان می دهد که بهبود سئوی شما و ادامه رشد حضور آنلاین ارگ،ک شما برای هر استراتژی بازاریابی ضروری است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب