چگونه بدون اینکه موهای خود را پاره کنید، یک نمایش تحلیلی تاثیرگذار ایجاد کنید

پیروی از این 5 مرحله شما را با تمام ابزارهایی که برای ارائه مشتری بعدی خود نیاز دارید، مجهز می کند.

  1. سوال بپرسید و آنچه لازم است را روشن کنید.
  2. KPIهای مرتبط با اه، ،ب و کار را ایجاد کنید و به نگر، های ذینفعان رسیدگی کنید
  3. داده های خود را برای کمک به درک مطلب تعاملی کنید
  4. در مراحل اقدام و توصیه های خود به سوال So-What پاسخ دهید
  5. سوالات و بازخوردها را پیش بینی کنید

هنگامی که شما روشن هستید، زمان آن است که عمیق تر شیرجه بزنید. چند سوال برای شروع:

  1. هدف از جلسه چیست؟ درک کنید که آیا جلسه بر هر تصمیمی تأثیر می گذارد، مانند تصمیمات قیمت گذاری، تخصیص بودجه یا موارد دیگر. به ،وان مثال، بحث در مورد استراتژی بازاریابی محتوا برای تولید سرنخ ممکن است به معیارهایی در مورد اثربخشی بازاریابی محتوا در بهبود نرخ تبدیل و درآمد ،ب و کار نیاز داشته باشد.
  2. دوره گزارش داده ها چقدر است؟ آیا ما به داده های ماهانه، فصلی یا سالانه نگاه می کنیم؟
  3. چه ،ی در این جلسه شرکت خواهد کرد یا ارائه را بررسی خواهد کرد؟ هر گروه مخاطب به چیزهای مختلفی اهمیت می دهد. معاون فروش ممکن است به درآمد خالص جدید و خط لوله فروش کلی اهمیت دهد، در حالی که مدیر محتوا ممکن است به نرخ پرش صفحه فرود فروش، تعداد سرنخ های واجد شرایط و مشارکت های به دست آمده اهمیت دهد. خود را به جای افراد مختلف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که گزارش شما حاوی اطلاعات مرتبط است.
  4. نتیجه مطلوب گزارش چیست؟ آیا آنها به دنبال خلاصه‌ای از عملکرد گذشته، ارائه خالص اعداد یا راهی تعاملی برای کاوش در زمان واقعی داده‌ها برای تصمیم‌گیری بهینه‌سازی هستند؟

همیشه می‌تو،د داده‌های خود را در قالب اسلاید پاورپوینت (PPT) یا صفحه‌گسترده ا،ل ارائه کنید. اما اگر به دنبال آن هستید که علاوه بر یک قالب پاورپوینت با فرمت من،، آن چاشنی اضافی را به ارائه تجزیه و تحلیل خود اضافه کنید و مشتریان خود را شگفت زده کنید، به داشتن اطلاعات خود در یک داشبورد تعاملی فکر کنید.

اکنون که اه، گزارش و افرادی که در جلسه حضور خواهند داشت را می‌د،د، از خود بپرسید چه شاخص‌های کلیدی عملکرد و معیارهایی اطلاعات مورد نیاز مشتری را فراهم می‌کنند. KPIهای خوب همیشه به یک نگر، ذینفعان، هدف تجاری یا هدف بازاریابی مرتبط هستند. آ گزارش از Mention و Livestorm اه، بازاریابی مهم برای شرکت ها در سال 2022 و نمونه هایی از KPI ها برای اندازه گیری آنها استفاده می شود.

اگر درخواستی مبهم از مشتری دریافت کردید، از بررسی بیشتر نترسید. برای بررسی درخواست آنها وقت بگذارید و بفهمید که چه می پرسند.

قبل از پ، به سمت کشیدن اعداد و ایجاد نمودار، توقف کنید. یک نفسی بگیر.

بنابراین، وظیفه شما، به ،وان یک تحلیلگر، یافتن و ارائه داده‌ها و توصیه‌های مرتبط است که به نگر،‌های تجاری افرادی که گزارش را بررسی می‌کنند، رسیدگی می‌کند و به آنها در تصمیم‌گیری کمک می‌کند.

dashthis-google-،ytics-report

در نهایت، شما می خواهید آنقدر با داده های خود آشنا باشید که آنها را مانند پشت دست خود بشناسید.

ارائه تجزیه و تحلیل مشتری مانند یک حرفه ای

مرحله 3: از بین بیش از 40 ادغام انتخاب کنید و بازاریابی دیجیتال و ابزارهای رسانه اجتماعی خود را در چند ث،ه به هم متصل کنید.

dashthis-add-your-data-sources

گام 2: یکی از ال،ای گزارش از پیش تنظیم شده ما را برای ایجاد گزارش خود انتخاب کنید. گزارش های ما شامل قابلیت تجسم آسان مانند نمودارهای دایره ای و نمودارهای میله ای برای طراحی ارائه است.

ارزش آن را دارد که به طور سیستماتیک درخواست را تجزیه کنید و سؤالات بعدی را بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که گزارشی برای انجام درخواست برای یک T ایجاد کرده اید.

چند نکته در مورد رسیدگی به سوالات در حین ارائه مانند یک حرفه ای:

  • به یاد داشته باشید، افرادی که به آنها ارائه می کنید ممکن است برای اولین بار اعدادی را که ارائه می دهید مشاهده کنند. در حین تهیه گزارش استراحت کنید تا آن را با چشم، تازه ببینید یا با تیم خود تماس بگیرید تا نکاتی را که ممکن است از دست داده باشید بررسی کنید.
  • با بررسی نقش افراد در جلسه و آنچه که آنها به دنبال آن هستند، سؤالات را پیش بینی کنید.
  • از جملات کامل در هدر خود استفاده کنید تا آنچه در نمودار مهم است را برجسته کنید. نموداری درباره اثبات اجتماعی می تواند ،وان داشته باشد “تعداد نظرات مشتریان در همه کانال ها در 12 ماه گذشته 200٪ افزایش یافته است.”
  • از حاشیه‌نویسی‌ها برای برجسته ، ناهنجاری‌ها در داده‌ها، با توجه به افزایش یا کاهش در معیارهای اساسی استفاده کنید.
  • ارائه را با یک نکته کلیدی خلاصه کنید که مستقیماً به نگر، های ،ب و کار که در مرحله 1 اشاره شده پاسخ می دهد.

به یاد داشته باشید، داده ها تنها زم، معتبر هستند که ،یب و تفسیر شوند.

سپس هدف بازاریابی شما تشویق به بررسی های آنلاین بیشتر برای آنها در 6 ماه آینده خواهد بود و از تعداد بررسی های آنلاین از وب سایت، بازدیدکنندگان، در گوگل و لیست های بازار به ،وان KPI برای پیگیری پیشرفت خود استفاده خواهید کرد.

مرحله 3: داشبورد تجزیه و تحلیل خود را ایجاد کنید

مشتری پر استرس

شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک نمایش تحلیلی چشمگیر برای مشتریان خود بدون کندن موهای خود ایجاد کنید. ادامه مطلب

ارائه تجزیه و تحلیل چیست؟

داشبورد تعاملی شرکت کنندگان جلسه را به شرکت کنندگان فعال تبدیل می کند. آنها می توانند داده ها را برای خودشان تجزیه و تحلیل کنند، تقریباً از هر زاویه ای داده ها را فیلتر کرده، مرتب کنند و دوباره مرتب کنند. همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا در ارائه شما دنبال کنند و جلسه مفیدتر شود.

و در نهایت، شما با انجام دادن یاد می گیرید. هر مشتری به دنبال چیزهای مختلف است و نگر، های مختلفی دارد. هرچه بیشتر با آنها کار کنید و به دنبال بازخورد برای بهبود باشید، در کمترین زمان به ،وان استاد ارائه شناخته خواهید شد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-create-an-impressive-،ytics-presentation-wit،ut-tearing-your-hair-out/

DashThis به شما امکان می دهد نمودارها و معیارها را در گزارش خود با یادداشت ها و نظرات حاشیه نویسی کنید. برای خلاصه ، نکات کلیدی، توضیح ناهنجاری ها و گنجاندن زمینه مفید مفید است.

با DashThis در زمان آماده شدن برای ارائه بعدی تجزیه و تحلیل داده خود صرفه جویی کنید الگوی گزارش گوگل آنالیتی،، تمام معیارهای ضروری تجزیه و تحلیل وب را در یک گزارش زیبا برای ارائه بعدی خود جمع آوری می کند.

5 مرحله برای ایجاد یک ارائه تجزیه و تحلیل عالی برای مشتریان شما

مرحله 1: برای جمع آوری اطلاعات صحیح سؤال بپرسید

نکته: با پرسیدن اینکه هر گروه مخاطب به چه معیارها یا نتایجی اهمیت می دهد، سهامدارانشان از آنها چه می خواهند و انتظار دارند از گزارش چه چیزی ببینند، داده ها را به طور موثر ارائه دهید. در مورد نقش ها و مسئولیت های آنها تحقیق کنید یا از مشتری خود برای اطلاعات بیشتر بخواهید.

نکته: گزارش خود را چند ساعت قبل از جلسه به صورت پیشخوان برای مشتری یا افرادی که می شناسید در جلسه حضور دارند ارسال کنید. این به شما کمک می کند جلسات سازنده تری داشته باشید و باعث می شود شما و مشتری خود در مقابل همه خوب به نظر برسید!

مرحله 4: شامل نقاط عمل

هر داده ای که وارد می کنید باید به آن پاسخ دهد “پس چی” سوال – این نقطه داده در زمینه اه، تجاری به چه م،است و در مرحله بعد چه باید کرد؟

dashthis-یادداشت-و-نظرات
ابتدا سام پ، از تابلو توصیه می کند درخواست را روی کاغذ یا در یادداشت های خود بنویسید تا درخواست را بفهمید و مناطقی را که نیاز به توضیح دارند شناسایی کنید. اطمینان حاصل کنید که شما و مشتری خود در هنگام درک ا،امات و محدوده در یک صفحه هستید.

مرحله 1: ثبت نام برای یک حساب کاربری با DashThis. آزمایش رایگان 15 روزه ما به شما امکان می دهد ببینید آیا ما برای شما من، هستیم یا خیر.

ارائه یک مکالمه دو طرفه است. شما باید زم، را به مخاطبان خود اختصاص دهید تا نظرات خود را ارائه دهند و در مورد داده ها سؤال بپرسند.

با پاسخ به این سؤالات، می تو،د تشخیص دهید که به چه اطلاعاتی نیاز دارید و چه چیزی را از گزارش خود حذف کنید. اکنون می د،د که چگونه به ارائه خود نزدیک شوید و گزارش خود را برای حدا،ر کارایی ساختار دهید.

مرحله 2: KPI های خود را ایجاد کنید

چگونه KPI را از اه، بازاریابی و ،ب و کار انتخاب می کنید؟

هنگامی که داده ها را زمینه ای کردید، به توسعه توصیه ها ادامه دهید، به خصوص اگر درگیر طرح هایی هستید که بر این معیارها تأثیر می گذارد.

  • چندین توصیه را بر اساس اولویت سازماندهی کنید
  • برای هر ،ی که مسئول اجرای این توصیه‌ها است مالک، را تعیین کنید
  • دفعه بعد که متریک را بررسی می کنید، تراز کنید.

مرحله 5: جایی برای بازخورد و بحث بگذارید

مرحله 4: معیارهایی را برای درج در گزارش خود از ویجت های از پیش تعیین شده DashThis انتخاب کنید.

dashthis-setup-widget

فرض کنید مشتری شما یک هدف تجاری برای ایجاد اثبات اجتماعی مثبت و ایجاد اعتماد در بازار هدف خود برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود دارد.

یک نمایش تحلیلی معیارها و بینش های داده را از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب مانند Google Analytics و Adobe Analytics جمع آوری شده در اسلایدهای ارائه پاورپوینت یا ابزارهای تجسم داده جمع آوری می کند. مدیران ،ب و کار از تجزیه و تحلیل داده ها و توصیه های این ارائه ها برای بررسی عملکرد ،ب و کار و تصمیم گیری استراتژیک استفاده می کنند.

خالصانه،

آیا تا به حال درخواستی مانند این را در بعدازظهر جمعه از مشتریان خود در زم، که هفته را به پایان می رس،د دریافت کرده اید؟

من می‌خواهم بدانم وب‌سایت من چگونه عمل می‌کند زیرا رئیسم ماه گذشته فوری از من شماره‌های ما را می‌خواهد.» آیا می تو،د یک ارائه تحلیلی برای پنجشنبه هفته آینده آماده کنید؟

در اینجا نحوه ایجاد تجسم داده های تعاملی در چند دقیقه با DashThis آورده شده است.

مرحله 5: برای تنظیم گزارش خود به تعداد نقاط داده اضافه کنید. پس از انجام، گزارش تکمیل شده خود را به ،وان یک الگو ذخیره کنید تا بتو،د از الگو برای ارائه های بعدی با مشتریان استفاده مجدد کنید و حتی در زمان بیشتری صرفه جویی کنید!

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب