تنها راه برای ساختن پلتفرم برند

اما برای توسعه یک برند پرومیس عجله نکنید. رونمایی از وعده های جعلی خود برای برندها بسیار خطرناک است. بهتر است از استفاده از این روش بدون نیاز به آن اجتناب کنید.

مهارت های تازه آموخته شده خود را در قالب پلتفرم برند ما تمرین کنید

نام تجاری به م،ای واقعی کلمه پاسخی به هدف برند است. به نوعی، واقعاً باید روح یک برند را تسخیر کند، همان چیزی که هدف آن را هدایت می کند. باید ساده و ساده اما در عین حال بسیار نسبی و دقیق باشد.

هدف، ماهیت و شخصیت برند خود را به ساده ترین و قابل فهم ترین شکل ممکن شکل دهید. در مورد رویکرد خلاقانه به جمله بندی ایده، گزاره ها ممکن است به صورت ذهنی درک شوند. وظیفه شما این است که ،یب کلماتی را ایجاد کنید که همیشه به م،ای آنچه در نظر گرفته اید باشد، صرف نظر از اینکه چه ،ی آنها را می خواند.

وعده نام تجاری – پاسخ به محصولات عمومی

اگر نمی تو،د مزیت عملکردی ایجاد کنید، باید RTB های انتخابی خود را تجدید نظر کنید. ممکن است هیچ عملکردی برای آنها وجود نداشته باشد. سراغ برندی شبیه سیاستمداران نروید!

مزیت عاطفی

پلتفرم برند یک مثلث، چرخ، کلید، پیاز یا هر چیز دیگری نیست… بلکه صرفاً یک سیستم منسجم و مرتبط از ویژگی هاست که هویت ،ب و کار شما را کامل می کند.

نه، شما این کار را نمی کنید دارند برای توسعه یک هرم برند

برخی از محصولات ممکن است بی،ه RTB واضحی نداشته باشند. به ،وان مثال، چه چیزی در مورد یک برند آب بطری خاص می تواند باشد؟ تقریباً هیچ تفاوتی بین یکی و دیگری وجود ندارد. این روزها بازارهای بیش از حد اشباع زیادی وجود دارد. رقابت، متفاوت بودن در سطح پایه را سخت یا غیرممکن می کند. با توجه به این موضوع، باید به این واقعیت توجه داشته باشید که RTB های شما ممکن است چیز خاصی نباشد و به توسعه یک وعده برند به ،وان پایه ای از پلتفرم برند. این راه آس، خواهد بود.

آیا آب شیرین واقعا الهام بخش است؟ نه، اما با انتقال موفقیت آمیز این پیام به اندازه کافی، کوکاکولا به چیزی بسیار بزرگتر از یک نوشیدنی تبدیل می شود.

به طور خلاصه، یک پلتفرم برند کامل است همه چیزهایی که برند شما را خاص می کند، به راحتی در یک سند بسته بندی می شود. شایان ذکر است که توسعه برند از قرارداد با پلتفرم برند شروع نمی شود. برای رسیدن به این موضوع، باید تحقیقات بازار و مخاطبان را انجام دهید. یک تجزیه و تحلیل سازنده به شما درک درستی از آنچه واقعاً مرتبط، مؤثر و کاملاً ممنوع در جایگاه شما است، می دهد.

به نظر می رسد هدف برند با توجه به اولویت های جامعه مدرن جزء ضروری به نظر می رسد. بر اساس گزارش Aflac در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت، 77٪ از مصرف کنندگان تمایل بیشتری به ،ید محصولات یا خدمات یک شرکت دارند، در صورتی که شرکت متعهد به پرداختن به مسائل اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی باشد. این باید به ،وان یک دلیل قانونی برای پر ، ارتباطات برند با دلایلی باشد که واقعاً به مشتری مربوط می شود. هدف برند مفهومی از برند شماست و دلیل وجود آن است.

با این وجود، نباید خود را به مسائل اجتماعی، اقتصادی یا زیست محیطی محدود کنید. ببینید چه چیزی واقعاً مشتریان شما را آزار می دهد و سعی کنید مشکل آنها را حل کنید.

یک پلتفرم برند موفق ارتباطات و حتی محصولات شما را پر از م،ا و شخصیت می کند که برند شما را در میان دیگران متمایز می کند. اگرچه، گاهی اوقات موفقیت دشوار است. بسیاری از بازاریابان به دنبال مقالاتی با سئوی خوب و نمونه های بد هستند. چنین نمونه هایی پلتفرم های برند را به انواع شیوه های شرکتی کاملاً موقعیتی محدود می کنند. برای توسعه عجله نکنید”یک چرخ مارک“، “یک هرم برند” یا هر نوع مز،ف مشابه دیگری. چنین مدل هایی ممکن است من، مورد خاص شما نباشند، آنها جه، نیستند، بلکه مختص مشتریان خاصی هستند.

مدل های پلت فرم مارک

اجزای برند: A، B و C برندسازی

در مورد گالیله ا،چنج، تاکید بر آدرنالین، هیجان و سرگرمی جذاب و همچنین نگرش نوع دوستانه و انس، نسبت به کاربران بود. این کاملاً با RTBها و مزایای عملکردی آنها مطابقت دارد.

اجزای اصلی ارزش ویژه برند

Google اطلاعات را در دسترس عموم قرار داده است و ما از آن سپاسگزاریم! با این وجود، این پدیده عواقب منفی ایجاد کرده است… فقط به آن فکر کنید: اگر به شما وظیفه ایجاد یک پلتفرم برند داده شود، چگونه یاد می گیرید که کار را به درستی انجام دهید؟ آیا به مشاوران برند، دانشگاه ها، کتاب ها یا گوگل مراجعه می کنید؟ به احتمال زیاد شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر سراغ دومی بروید!

هنگام توسعه یک شخصیت برند، به خاطر داشته باشید که مطلقاً لازم نیست خود را با کهن ال،ای شخصیت محدود کنید. هیچ استراتژیست حرفه ای برند واقعاً از آنها در فرآیند کاری خود استفاده نمی کند. این یک حقه وب است.

کهن ال،ای برند چیزی نیستند
اگر به مثال تبادل گالیله برگردیم، این ماموریت بیشتر جنبه اجتماعی-اقتصادی داشت. ما متوجه ترس آشکار از ریسک و رابط های تجاری خسته کننده و بیش از حد پیچیده شده ایم. به همین دلیل است که ما بی،ه ماموریت زیر را ایجاد کرده ایم:

هیچ شرمی در انجام این کار وجود ندارد. در این مقاله، شما را از طریق تبلیغات راهنمایی می کنیم و به شما نشان می دهیم که چگونه یک پلتفرم برند در واقع توسعه می یابد. برای این کار، نمونه‌هایی از تجربه خودمان در توسعه استراتژی برند برای Galileo Exchange – یک پلتفرم مبتکرانه معاملات روزانه، ترسیم می‌کنیم.

پلتفرم برند چیست؟

در این بلوک از نمونه تبادل گالیله استفاده نخواهیم کرد. با توجه به این واقعیت که جنرال الکتریک فقط یک ویژگی منحصر به فرد محصول دارد، برند آن به سادگی نیازی به یک وعده برند ندارد.

با ایجاد پایه اصلی نام تجاری خود: RTB، مزیت عملکردی و مزیت عاطفی، شما زمینه را برای ایجاد ارزش ویژه برند فراهم می کنید. سه جزء نام تجاری که قبلاً ذکر شد به ،وان ،تی برای توسعه زیر عمل می کنند. این ،ت باید عضله (هدف برند)، ظاهر (شخصیت برند) و البته قلب (ذات برند) به دست آورد!

هدف برند

جوهره برند گالیله ا،چنج این بودبهشت تاجران“. این ویژگی انحصاری بودن ویژگی های محصول و ماهیت کاربر محور بودن آنها را نشان می دهد.

شخصیت برند

صحبت از سیاستمداران، احساسات و عواطف در مورد برندسازی بسیار مهم است. به همین دلیل است که باید تأثیر عاطفی RTB خود را تعیین کنید. سعی کنید به این سوال پاسخ دهید که مشتری شما در هنگام استفاده از محصول یا خدمات شما چه احساسی خواهد داشت؟ این اطلاعات به ویژه برای مدیر هنری و گروه طراح مفید خواهد بود. یک بار عاطفی به شدت بر هر نوع ارتباط، به ویژه انواع بصری تأثیر می گذارد.

طراحی تبادل گالیله تحت تأثیر مزیت عاطفی
طراحی صرافی گالیله تحت تأثیر قرار گرفت
با مزیت عاطفی
موثرترین و گزاف ترین راه حل این است که سرمایه گذاری هنگفتی در تحقیق و توسعه و تماشای روندها داشته باشید تا قبل از انجام رقابت، یک صندلی رایگان در قطارهای تبلیغاتی پیدا کنید.

مزیت عملکردی

بیایید دیگر وقت خود را تلف نکنیم و به این م،ومات پلتفرم برند بپردازیم!

دلیل برای باور

همانطور که در بالا ذکر شد، هنگام معامله با محصولات کاملاً عمومی در بازار بیش از حد اشباع، یک وعده نام تجاری ضروری است. برای مثال نگاهی به بازار نوشابه بیاندازید. واقعا چقدر یک نوشابه می تواند با دیگری متفاوت باشد؟ یک وعده نام تجاری با فروش بیش از حد یک محصول با بارگذاری آن با ارزش احساسی اضافی، این تفاوت را ایجاد می کند.

وعده برند کوکاکولا “الهام بخشیدن به لحظات خوش بینی و نشاط” است.

ما واقعا امیدواریم که از یادگیری روش درست برای ایجاد یک پلتفرم برند لذت برده باشید. شروع به تمرین مهارت های برندسازی که به تازگی ،ب کرده اید را بر اساس سفارش ما شروع کنید قالب پلتفرم برند! ما کل مقاله را در یک ج، کوتاه تقطیر کرده‌ایم تا استراتژیست برند مبتدی را راحت کند. در خبرنامه ما مش، شوید تا هرگز فرصت را از دست ندهید مشروع بینش برندسازی و بازاریابی


منبع: https://rgray.io/blog/the-one-and-only-،nd-platform/

به ،وان مثال، در حین توسعه یک استراتژی نام تجاری برای ا،چنج گالیله، ما چند RTB را پیدا کردیم. دو مورد از آنها قیمت بسیار نوسان و تجربه معاملاتی بدون کمیسیون بود. این به اندازه کافی منحصر به فرد است تا لحن را برای بقیه پلتفرم برند ایجاد کند.

ممکن است از یک مدل پلتفرم برند ترجیحی استفاده کنید یا بعداً یک مدل کاملاً جدید ایجاد کنید، اما ما پیشنهاد می‌کنیم با مجموعه‌ای ساده شروع کنید اجزای برند:

  • RTB
  • مزیت عملکردی
  • مزیت عاطفی
  • هدف برند
  • نام تجاری اسانس
  • شخصیت برند

“برای کمک به جهان با فعال ترین و منصفانه ترین مبادلات”

نام تجاری اسانس

قبل از شروع سفر توسعه برند خود، باید نکاتی را که نام تجاری شما می تواند به مشتری ارائه دهد، تشخیص دهید. خود را به جای مشتری خود قرار دهید و خدمات یا محصول خود را به جذاب ترین و جالب ترین ویژگی ها تقطیر کنید. هر چیز دیگری که بعداً توسعه خواهد یافت باید مستقیماً از این دلایل برای باور نشأت گرفته شود. بدون دلیلی برای باور، شما اساساً یک سری وعده های دروغین ایجاد می کنید که بعداً مشتریان شما را ناامید و حتی عصب، می کند.

داشتن یک شخصیت برند به ویژه برای ایجاد یک لحن برند برای ارتباطات رسانه های اجتماعی بعدا مفید است. یک شخصیت برند باکیفیت باید نقش یک برند را در زندگی مشتری استادانه توصیف کند. به ،وان مثال، صرافی گالیله نقش “ETO – Engaging Trading Officer” را دارد.

یک ویژگی محصول یا خدمات خاص اگر کاربرد عملی نداشته باشد بی م،ی می شود. RTBهای تاسیس شده برای مرتبط بودن باید برخی از مزایای عملکردی را برای مشتریان به ارمغان بیاورند. بیایید به مثال Galileo Exchange برگردیم. دو RTB که در این مقاله به آنها اشاره کردیم دو مزیت عملکردی متفاوت دارند:

  1. اقدام قیمت بسیار نوسان محیطی پر از فرصت های سود ایجاد می کند، جایی که معامله گران سود را در هزاران درصد اندازه گیری می کنند.
  2. تجارت بدون کمیسیون تقریباً با بازار مالی بیگانه است. با قیمت پرسرعت همراه است زیرا تمام سود قابل توجه به طور کامل متعلق به کاربر خواهد بود.

نکته حرفه ای:

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب