روابط عمومی دیجیتال چیست و چگونه می تواند به کسب و کار من کمک کند؟

اگر برای قرار گرفتن در مقابل تأثیرگذاران یا تقویت تلاش‌های محتوایی خود به کمک نیاز دارید، امروز با شماره 02392 830281 یا Vertical Leap تماس بگیرید. [email protected]


منبع: https://di،alagencynetwork.com/what-is-di،al-pr-and-،w-can-it-help-my-business/

همچنین اغلب شخصی‌تر از روابط عمومی سنتی است، که تمایل به پیام‌رس، یک‌اندازه دارد. در حالی که ممکن است یک سخنگوی یک برند در تلویزیون یا رادیو داشته باشید، به ،وان مثال، با روابط عمومی آنلاین، ممکن است بازار هدف خود را از طریق چندین کانال – وبلاگ ها، ش،ه های رسانه های اجتماعی، خبرنامه های ایمیل – هر کدام با رویکرد خاص خود مورد بررسی قرار دهید.

روابط عمومی دیجیتال چگونه با سئو ارتباط دارد؟

روابط عمومی دیجیتال همچنین فرصت های ارتباطی را باز می کند. می‌تو،د از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر یا فیس‌بوک برای ارتباط با طرفداران فعلی استفاده کنید و همچنین از طریق پست‌های مهمان در وبلاگ‌های مرتبط با صنعت خود، به طرفداران جدید دسترسی پیدا کنید.

روابط عمومی دیجیتال راهی عالی برای ارتباط با مشتریان، افزایش دسترسی برند، افزایش فروش و افزایش درآمد است. این به شما امکان می دهد تلاش های بازاریابی فیزیکی خود را با سایر تلاش های آنلاین ادغام کنید تا حتی بیشتر از آنچه را که بهترین انجام می دهید ارائه دهید.

این یکی از دلایلی است که امروزه رسانه های اجتماعی بخش مهمی از تلاش های بازاریابی شما هستند. با این حال، اگر ،ی متوجه محصول شما نشود، ایجاد سر و صدا به تنهایی از نظر رشد برای شما مفید نخواهد بود – اینجاست که روابط عمومی دیجیتال وارد می شود.

سئو گسترش آنلاین بازاریابی سنتی است که در آن ،ب‌وکارها از روش‌های مختلفی برای افزایش ترافیک وب‌سایت خود با بهینه‌سازی محتوای سایت، ایجاد ، لینک‌های با کیفیت و غیره استفاده می‌کنند. روابط عمومی دیجیتال با ارائه به ،وان یک کمپین تبلیغاتی آنلاین، فراتر از سئو است.

اول از همه، شما باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. دقیقاً از چه ،ی می خواهید بشنوید؟ فهرستی از وبلاگ ها، رو،مه ها یا هر رسانه دیگری که ممکن است به داستان شما علاقه مند باشد تهیه کنید.

روابط عمومی دیجیتال تلاش‌های سئوی شما را با کمک به جذب ترافیک از سایر وب‌سایت‌ها (که امیدواریم از آن‌ها ، لینک ،ب کنید)، از جمله کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، یک قدم جلوتر می‌برد.

فواید آن چیست؟

این بدان م،است که به جای اینکه صرفاً به عوامل سئو نگاه کنید (اگرچه این عوامل در استراتژی روابط عمومی دیجیتال نقش دارند)، شما همچنین به دنبال فرصت هایی در خارج از وب سایت خود هستید که توجه برند شما را جلب می کند. به ،وان مثال، اگر شما غذاهای ارگ،ک می فروشید، نوشتن یک پست مهمان برای یک سایت زندگی سالم می تواند به ،وان اطلاع رس، در نظر گرفته شود.

اگرچه هر دوی آنها شامل انتقال پیام شما به مخاطبان هدف هستند، روابط عمومی سنتی و دیجیتال از چندین جهت متفاوت هستند. اولین و واضح ترین تفاوت این است که روابط عمومی دیجیتال عمدتاً به صورت آنلاین انجام می شود.

همچنین، سایت هایی مانند هارو و منبع پاسخ جایی که رو،مه‌نگاران فعالانه از مطالب و نظرات برای حمایت از مقالات خود درخواست می‌کنند.

فرصت های ارتباطی شما می تواند شامل وبلاگ نویسان، تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی یا رو،مه نگاران باشد. نکته کلیدی این است که این افراد چه ،، هستند و یک برنامه عملی ترسیم کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می تو،د شروع به ایجاد طرح های سفارشی کنید که از ایمیل های دیگران در صندوق ورودی آنها متمایز باشد.

تفاوت بین روابط عمومی دیجیتال و روابط عمومی سنتی چیست؟

نکته ای که در مورد روابط عمومی دیجیتال (و همه اشکال دیگر) وجود دارد این است که وقتی با شریک بالقوه، وبلاگ نویس یا تأثیرگذار دیگری که می تواند محصول شما را به صورت آنلاین ذکر کند تماس می گیرید، باید چیزی فریبنده وجود داشته باشد که آنها را ترغیب کند تا از طرف شما اقدامی انجام دهند – برای نوشتن نقد و بررسی یا صحبت در مورد ،ب و کار خود با مخاطبان خود به هر شکل ممکن. در اینجا 3 نکته برای کمک به افزایش شانس شما برای یافتن شرکای مایل به همکاری با شما آورده شده است:

  1. مرتبط باشید: مراقب افرادی باشید که در مورد مشاغل مشابه صحبت می کنند و پس از انجام تحقیقاتی در مورد اینکه چه چیزی آن برندها را از شما متمایز می کند، با آنها تماس بگیرید. این به آنها کمک می کند تا مطمئن شوند که از قبل شخصی برای دستیابی به اه، مشابه با آنها کار نمی کنند، و همچنین نشان می دهد که شما بیش از آنچه که آنها به صورت عمومی آنلاین پست می کنند می د،د (شما تکالیف خود را انجام داده اید).
  2. به جای اه،، به فرصت های دستیابی نگاه کنید: مردم همیشه می خواهند بدانند که چگونه از روابط عمومی دیجیتال به بهترین شکل استفاده کنند، اما این یک علم دقیق نیست. شما باید به هر تعامل به ،وان یک فرصت نگاه کنید و نه مجموعه ای از اقدامات که صرفاً برای دریافت پوشش طراحی شده اند.
  3. اسپم نکنید: هنگام تماس با وبلاگ نویسان یا سایر رو،مه نگاران با موضوع، جزئیاتی در مورد اینکه چرا فکر می کنید آنها باید داستان شما را پوشش دهند، درج کنید، اما آنها را اسپم نکنید. اگر هیچ پاسخی دریافت نکردید، به جای آن، به‌،وان پیام‌های مطبوعاتی ایمیل ارسال کنید و به جای برقراری تماس‌های بعدی/ایمیل‌هایی که از آنها بپرسید آیا هنوز چیزی دریافت کرده‌اند، نمونه‌هایی را ارسال کنید.

چگونه شروع کنم؟

بر ،ی پوشیده نیست که اگر شما یک محصول یا خدمات عالی برای ارائه داشته باشید، همه چیز به گوش شما می رسد و برای شما سر و صدا ایجاد می کند.

در مرحله بعد، هر رسانه را به صورت جداگانه بررسی کنید و ببینید آیا آنها اتاق مطبوعات آنلاین دارند یا خیر. کارکنان کلیدی هر شرکت (و آدرس ایمیل آنها) را شناسایی کنید تا بتو،د در صورت ،وم مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

یادگیری نحوه عمومی ، ،ب و کارتان به صورت آنلاین بسیار دشوار به نظر می رسد، اما با ابزارها و استراتژی های من،، می تو،د دسترسی و دید خود را در سایت های رسانه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب و پینترست بهبود بخشید.

زم، که روابط عمومی دیجیتال به درستی انجام شود، رتبه بندی موتورهای جستجوی شما را بهبود می بخشد و ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت می کند.

نکاتی برای روابط عمومی دیجیتال موفق

روابط عمومی دیجیتال یک راه استراتژیک برای تقویت پیام شما است. این در مورد ارتباط با اینفلوئنسرهای آنلاین یا در وب سایت های دیگر است که به آنچه می گویید علاقه مند هستند (و ممکن است مایل باشند داستان شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند یا از شما در محتوای خود نقل قول کنند).

جهش عمودی توضیح می دهد که روابط عمومی دیجیتال چیست و چگونه می تواند به رشد ،ب و کار شما با گسترش ش،ه خود با فرصت های دسترسی کمک کند.

روابط عمومی دیجیتال به چه م،است؟

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب