قوانین جدید دیجیتال مارکتینگ

جذب ،یداران مدرن مست،م رویکرد فعال تری برای بازاریابی است. استراتژی های دیجیتال مارکتینگ من، به مردم کمک می کند تا سریعتر تصمیم بگیرند و بر اساس آن عمل کنند. و اهتمام لازم را انجام خواهند داد. دیجیتال ،یدار B2B امروزی را برای تحقیق سریع و تصمیم گیری در لحظه توانمند می کند.

در اینجا چهار ستون اصلی برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مدرن وجود دارد:

رکن 1: سئو

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تبلیغ برند و محتوا، افزایش آگاهی از برند، افزایش ترافیک، فروش و ایجاد سرنخ های جدید برای ،ب و کار شما هستند.

هنگامی که مشتریان در مرحله تحقیق به دنبال محصولات یا خدمات هستند، اغلب به موتورهای جستجو مانند گوگل مراجعه می کنند. به همین دلیل است که پیدا شدن در صفحه اول نتایج جستجو، شانس شما را برای جذب ترافیک به سایت شما افزایش می دهد تا در نهایت آنها را به فروش تبدیل کنید.

بازاریابی محتوا ترویج و ایجاد دارایی های محتوا برای کمک به ایجاد آگاهی از برند، ترافیک به وب سایت، تولید تقاضا و مشتریان جدید است. به طور خلاصه، به شما این امکان را می دهد که با ایجاد محتوای آموزنده که به پاسخگویی به سوالات مشتریان و حل مشکلات آنها با ارائه محصولات و خدمات خود کمک می کند، ارزشی برای مشتریان خود فراهم کنید.

برای موفقیت در B2B، دیگر قابل قبول نیست که یک تجربه ،ید پایین تر داشته باشید.

PPC که به ،وان جستجوی پرداخت شده یا پرداخت به ازای کلیک نیز شناخته می شود، راهی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما فراهم می کند و تنها زم، پرداخت می کنید که شخصی به وب سایت شما کلیک کند. برای B2B، به شما این امکان را می دهد که بودجه خود را به سمت ،، که قصد ،ید نشان می دهند هدف قرار دهید، بنابراین برای بازگشت سرمایه بهتر است. می‌تو،د در اینجا بیش از حد شخصی شوید تا مطمئن شوید که آگهی با ،یدار B2B طنین‌انداز می‌شود و آنها انتظار واضحی دارند که می‌تو،د چالش آنها را حل کنید.

تامین کنندگان B2B اگر می خواهند در آینده رقابتی باقی بمانند، باید تغییرات دیجیتالی مداوم را بپذیرند و حفظ کنند.

از آنجایی که صنعت B2B به تکامل خود ادامه می دهد، بازاریابی دیجیتال چیزی بیش از یک چیز خوب است – این یک امر ضروری است.

،یداران B2B انتظار دارند از برند شما ارزش ،ب کنند. آنها انتظار مشاوره رایگان برای کمک به حل چالش های کلیدی خود را دارند. به یاد داشته باشید، اگر این نیازها را برآورده نکنید، آنها به سراغ یک رقیب خواهند رفت.

با چیزی که الان کار می کند راحت نباش

انواع اصلی محتوا عبارتند از:

  • پست های وبلاگ – اینها به نشان دادن تخصص شما در صنعت شما کمک می کند و به ایجاد ترافیک جستجوی ارگ،ک برای وب سایت شما کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند نام تجاری خود را در صدر SERP ها قرار دهید.
  • اینفوگرافیک – یک قطعه محتوای بصری که می تو،د از آن برای ارائه اطلاعات به روشی آسان برای خواندن و هضم استفاده کنید.
  • کتاب های الکترونیکی و وایت پیپر – کمک می کند تا به بازدیدکنندگان وب سایت اطلاعات بیشتری در مورد مشکلاتی که می تو،د برای آنها حل کنید ارائه دهید.

رکن 3: بازاریابی رسانه های اجتماعی

در واقع، می توان گفت، تجربه ،ید B2B به سمت یک رویکرد مبتنی بر مصرف کننده تر می رود. جایی که ،یدار قبل از ،ید، تحقیقات خود را انجام می دهد – مشابه روشی که مصرف کنندگان نظرات را می خوانند و محصولات را در آمازون مقایسه می کنند.

اگر می خواهید رشد بلندمدت ،ب و کار خود را به ارمغان بیاورید، استراتژی بازاریابی دیجیتال من، ضروری است. با اتخاذ رویکرد صحیح، می‌تو،د در هر مرحله از سفر ،ید، بهتر با ،یداران ملاقات کنید و برای رشد بلندمدت بهینه‌سازی کنید.

در چند سال گذشته نیاز به ،ب و کارهای B2B برای تغییر تمرکز خود به بازاریابی دیجیتال تشدید شده است. چرا؟ زیرا بازاریابی دیجیتال باعث درآمدزایی می شود.

هدف از تبلیغ شما این است که جستجوگران را به سمت کلیک بر روی وب سایت و انجام یک اقدام ارزشمند مانند ،ید یک محصول سوق دهید.

روش تحقیق، مقایسه و ،ید ،یداران B2B در پنج سال گذشته به شدت تغییر کرده است

در این وبلاگ، نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه می‌تو،د از بازاریابی دیجیتال برای ایجاد ارزش برای ،یداران B2B امروزی و استراتژی‌هایی که باید برای اطمینان از یافتن شما هنگام تحقیق آنلاین استفاده کنید، استفاده کنید.

چگونه برای تغییر نیازهای ،یدار B2B ارزش ایجاد کنیم

آنچه را که در فضای شما تغییر کرده است، بررسی کنید که چگونه مشتریان شما ممکن است عادات ،ید خود را تغییر داده باشند، و سپس استراتژی خود را بر این اساس تطبیق دهید.

راه های مختلفی وجود دارد که می تو،د از رسانه های اجتماعی برای ،ب و کار خود استفاده کنید:

  • رسانه های اجتماعی ارگ،ک – هر کانال رسانه اجتماعی به شما امکان می دهد محتوای ارگ،ک (رایگان) پست کنید. این به انجمن دنبال‌کنندگان شما نشان داده می‌شود و دسترسی آن محدود است.
  • رسانه های اجتماعی پولی – کانال‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و لینکدین به شما امکان می‌دهند تبلیغات ایجاد کنید و برای افزایش آن‌ها به مخاطبان هدف بپردازید.

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) به افزایش دید محتوای شما کمک می کند. اگر درست متوجه شوید، مخصوصاً برای B2B، به ،یداران شما کمک می کند تا در ،ب و کار شما اعتماد و اطمینان ایجاد کنند و به شما کمک می کند تا ترافیک را با هدف هدایت کنید: آیا آنها می خواهند یاد بگیرند؟ آیا آنها آماده ،ید هستند؟ کلمات کلیدی این را نشان می دهد. به علاوه بسیاری از اصطلاحات B2B شلوغ نیستند، بنابراین رقابت برای آنها و افزایش رتبه آسان تر است.

بنابراین، چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای جذب ،یدار B2B امروزی ایجاد می کنید؟

ستون های اصلی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مدرن

درست مانند بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی برای برندهای B2B که می خواهند شهرت خود را افزایش دهند، اعتماد ایجاد کنند و فروش خود را افزایش دهند بسیار مهم است. ثابت بودن و ایجاد آشنایی کلیدی است!

در واقع، تحقیقات اخیر گوگل نشان می دهد که به طور متوسط، 67 درصد از ،یدها برای چندین صنعت تحت تأثیر دیجیتال بوده است.

حجم تغییراتی که در چند سال اخیر دیده‌ایم یک چیز را به طور قطع به ما آموخته است: ما نمی‌تو،م به سادگی به این که همه چیز به همان شکلی که بوده‌اند تکیه کنیم. و بنابراین ما نمی تو،م به سادگی به رویکرد بازاریابی دیجیتالی که همیشه انجام داده ایم تکیه کنیم.

بازاریابی دیجیتال از اهمیت بیشتری برخوردار است

این یک سوال پیچیده است. با این حال، دریافت پاسخ من، برای فروش به مخاطبان تجاری امروزی ضروری است.

آنها به دنبال مشخصات محصول و مقایسه برند می گردند و سعی می کنند بهترین معاملات یا تبلیغات را پیدا کنند.

چرا؟

  • بر فراز 70% تصمیم گیرندگان B2B تعاملات از راه دور یا دیجیتال را ترجیح می دهند
  • بر فراز 70% از ،یداران B2B نیمی از زمان تحقیق خود را آنلاین می گذرانند
  • در سال 2022 ،یدار متوسط ​​استفاده می کند 10+ کانال ها در طول فرآیند ،ید

بنابراین، به طور خلاصه، چگونه می تو،د مطمئن شوید که به طور موثر به مشتریان B2B خود دسترسی دارید؟

،یداران از آموزش و محتوای مفید انتظار دارند

و آنها در درجه اول به دنبال آن در کانال های دیجیتالی هستند که در آنجا برای تحقیقات خود مراجعه می کنند. به همین دلیل است که برای هر مرحله از سفر ،یدار B2B – از آگاهی تا ایجاد وفاداری – بسیار مهم است که شما فعالیت من،ی برای هدایت ترافیک به وب سایت خود و تبدیل فروش داشته باشید.

بررسی و تغییر مکان

به طور خلاصه، سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است تا میزان ترافیک دریافتی وب سایت شما را افزایش دهد.

،ب‌وکارهای B2B از ،، ،ید می‌کنند که صدایی معتبر، قابل اعتماد و قابل اعتماد دارند، بنابراین اگر مشتری بالقوه محتوای شما را دیده باشد و آن را به خاطر بسپارد، تغییر بسیار بیشتری در تبدیل آن خواهید داشت – زیرا مفید بود.

اگر در مورد بازاریابی دیجیتال و نحوه واکنش رقبا مطمئن نیستید، یک ممیزی بازاریابی دیجیتال رایگان درخواست کنید. از وب سایت ما


منبع: https://di،alagencynetwork.com/new-rules-of-di،al-marketing/

بنابراین، ،یداران B2B امروزی چه می خواهند؟

اما شما باید در مراحل تحقیقاتی آنها قابل مشاهده باشید تا شانس انتخاب شدن را داشته باشید.

تبلیغ نام تجاری خود در این کانال ها راه عالی برای ایجاد آگاهی از برند و ایجاد فروش برای ،ب و کار شما است.

سئو ستون فقرات بازاریابی دیجیتال است و از ،اصر مختلفی تشکیل شده است:

  • سئو روی صفحه – محتوایی که در وب سایت خود می بینید شامل صفحات محصول، صفحات فرود و وبلاگ ها.
  • سئو خارج از صفحه – هر فعالیتی که خارج از صفحه انجام می شود، عمدتاً به دست آوردن ، لینک یا لینک های ورودی.
  • سئو فنی – هر چیزی که شامل ،مت پشتی وب سایت oyur و هر چیزی که بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد مانند سرعت سایت.
  • سئوی محلی – یک استراتژی سئوی محلی به شما کمک می کند تا برای مشتری، که در منطقه محلی شما جستجو می کنند ظاهر شوید و به ،ب و کار شما راه پیدا کنید.

رکن 2: بازاریابی محتوا

طبق همین مطالعه، قبل از ،ید، ،یدار معمولی B2B امروزی ممکن است به دسته‌های آنلاین نگاه کند، چندین جستجو در گوگل انجام دهد و از وب‌سایت‌های دارای مارک بازدید کند.

اما، چرا این امر برای بازاریابی B2B امروزه اساسی است؟

با در دست داشتن دیجیتال، ا،ر ،یداران سفر ،ید خود را به صورت آنلاین شروع می کنند – حتی اگر در نهایت به صورت آفلاین ،ید کنند.

روزهایی که ،یداران به سادگی با نماینده فروش خود صحبت می ،د یا با تامین کنندگان احتمالی در یک رویداد صنعتی ملاقات می ،د، در حال ناپدید شدن هستند.

تبلیغات PPC با کلمات کلیدی که برای ،ب و کار خود انتخاب می کنید تعیین می شوند. هنگامی که جستجوگران این کلمات یا عبارات کلیدی را در یک موتور جستجو مانند گوگل تایپ می‌کنند، حراجی برگزار می‌شود تا تصمیم بگیرد که کدام تبلیغ نشان داده شود. آگهی برنده حراج در بالای نتایج جستجو نشان داده می شود.

خوراکی های کلیدی

یکی از دلایل اصلی مراجعه مشتریان به موتورهای جستجو، یافتن دانش در مورد موضوعات، محصولات و خدمات خاص است. اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تولید و تبلیغ می کنید باید با هدف جستجوی مشتریان شما مطابقت داشته باشد، بنابراین مطمئن شوید که با هدف آنها در مراحل مختلف سفر مشتری مطابقت دارد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب