میز تلویزیون قیمت و خرید میز مدرن ، جدید و کلاسیک آف دکور-سیب چوب

محصولات بلج همچون میز تلویزیون مدرن و میز تلویزیون دیواری در بازه‌های زمانی متفاوت در پیشنهادهای ویژه خرید قرار می‌گیرند. علاوه‌بر پیشنهادهای ویژه و جشنواره‌ها، در حال حاضر امکان خرید اقساطی انواع میز تلویزیون بلج نیز فراهم است. همچنین شما با عضویت در باشگاه مشتریان بلج هم میتوانید از تخفیف‌های ویژه بلج برخوردار شوید. متریال ساخت، ابعاد و کیفیت میز تلویزیون از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین نرخ آن است. همچنین مدل میز تی وی تاثیر چشمگیری در قیمت نهایی آن می‌گذارد؛ به‌عنوان مثال میز تلویزیون کلاسیک به‌دلیل طرح‌ها و نقش‌های حکاکی‌شده روی آن، ارزش بالاتری نسبت به میزهای ساده دارد. این مدل ها برای دکوراسیون های کلاسیک مناسبند و از متریال های مختلفی مانند چوب و ام دی اف ساخته می شوند .

  • برای خرید میز تلویزیون به سبک دکوراسیون منزلتان نیز توجه کنید و با توجه به آن یک مدل میز تلویزیون شیک و با کلاس را انتخاب کنید تا دکوراسیون زیباتری داشته باشید .
  • اگر مایلید تخفیف یک محصول یا دسته ای از محصولات را از طریق موبایل یا ایمیل به شما اطلاع دهیم این فرم را پر کنید.
  • این نوع از جدیدترین میز تلویزیون می تواند یک انتخاب ویژه برای هر فردی باشد؛ چرا که مشخصات متعددی را در خود جای داده است.
  • میز تلویزیون هانا یکی از محصولات برتری به حساب می آید که شما با تهیه آن می توانید معنی واقعی زیبایی و البته کیفیت را حس کنید.
میز تلویزیون کلاسیک از سبک های اصلی طراحی میز تی وی به شمار می رود. میز تلویزیون های کلاسیک معمولا به شکل ساده و شیک طراحی می گردند. میز تلویزیون های کلاسیک معمولا به رنگ های تیره مانند قهوه ای و مشکی تولید می شوند و به همین علت برای استفاده در دکوراسیون ها کلاسیک بسیار مناسب هستند و هماهنگی خاصی با این گونه محیط ها دارند. یکی از لوکس ترین و جدیدترین مدل ها در سبک مدرن ، میز تلویزیون دیواریاست که با توجه به ابعاد و چیدمان فضا می توانید این طرح های بسیار شیک و جذاب را انتخاب کنید. میز ال ای دی با قیمت های متفاوتی متناسب با درآمد شما در اختیار شما قرار داده می شود.

میز تلویزیون مدل جدید

میز تلویزیون قیمت و خرید میز مدرن ، جدید و کلاسیک آف دکور-سیب چوب به دلیل این که نصب میز تلویزیون دیواری آسان تر باشد و دوام بیشتری داشته باشد. البته اگر اهل تغییر دکوراسیون منزل خود در کوتاه مدت هستید ممکن است این نوع محصول مناسب میز تلویزیون جدید شما نباشد. قیمت میز تلویزیون در زمان خرید اینترنتی آن معمولا یکی از فاکتور های مهمی است که مشتریان عزیز ما بر روی آن حساسیت دارند. اینکه بتوانیم محصول مورد نظرمان را با قیمت خوبی خریداری کنیم عالی است، اما باید به فاکتورهای دیگری از جمله کیفیت و متریال میز تی وی انتخابی هم دقت کنیم. با توجه به عرضه مستقیم محصولات از تولید به مصرف، ایران میز همیشه سعی کرده قیمت‌های خوب و معقولی را ارائه دهد.

میزهای چوبی که بیشتر مدل‌های موجود در بازار را تشکیل می‌دهند به دلیل رنگ پذیری و سبک پذیری بالا انتخاب اول همه افراد هستند. میز تلویزیون امروزه به یکی از عناصر مهم و حیاتی در دکوراسیون اتاق نشیمن و… میز تلویزیون آترین محصولی جذاب و یکی از مدل های پر فروش در ایران میز می باشد.این کار با سه درب مگنتی فضای جانبی خوبی را برای قرار دادن وسایل مدنظرتان فراهم می آورد.قیمت درج شده برای سایز 160 سانتی متر می… میز تلویزیون لیدا یکی از جدیدترین مدل های ایران میز می باشد.این محصول دقیقا مانند تصویر بسیار جذاب و با کیفیت است.جنس کار تمام ام دی اف روکش ضد خش می باشد.شما می توانید علاوه بر خرید این میز تلویزیون،ست… این میز دارای دو طبقه و دو کشو نیز است که برای قراردادن وسایل مربوطه فضای خوبی دارد. مدل پایه های این کار باعث تفاوت در ظاهر آن نسبت به سایر مدل ها شده است.2.میز تلویزیون لوزانو یک کار شرکتی و بادوام است که از ام دی اف مرغوب ساخته شده و ک..

باکس تلویزیون دیواری ساده سفید رنگ

جهت سفارش میتوانید به صورت حضوری به شعبه های دکوچید مراجعه کرده و بعد از مشاوره با طراحان دکوچید طرح دلخواهتان را سفارش دهید و با به صورت غیر حضوری و به صورت آنلاین و تلفنی با طراحان در تماس باشید. برای اتاق های نشیمن و اتاق خواب هایی که میخواهید میز تلویزیون در آن فضای کمی را اشغال کند و هم مدرن و زیبا باشد می توانید از میزتلویزیون دیواری استفاده نمایید. این مدل به صورت یک باکس به دیوار نصب می شود که برخی از آن ها دارای طبقات و فضایی برای قرار دادن لوازم صوتی و تصویری و لوازم دکوری می باشند. اما در هنگام خرید نوع دیواری به نحوه نصب و مقاومت آن توجه نمایید تا میز مناسب را خریداری نمایید. بازار یافت آباد و دلاوران از جمله بازارهایی هستند که انواع مدل‌های مبلمان و میزهای تلویزیون را با قیمتی بهتر از فروشگاه‌های معمولی ارائه می‌دهند.

هنگام خرید میز تلویزیون حتما به این موارد توجه کنید

تمامی محصولات دارای روکش سلفون ضدآب به همراه پلاستیک حباب دار در داخل جعبه کارتنی می‌باشد. این کار با هماهنگی مسئول فروش امکان پذیر است و شما میتوانید مبلمان خانه خود را با هم ست نمایید. ارسال به تهران و سراسر ایران با باربری مخصوص و تا درب منزل است. همچنین مشتریا محترم میتوانند میز TV خود را بصورت ست شده با سایر میز های مبلمان در بخش ست میز و کنسول سفارش دهند .

برای خرید میز تلویزیون می توانید از طریق سایت دکوچید اقدام کرده و وارد صفحه میزتلویزیون شوید بعد از مشاهده مشخصات محصول رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید. همچنین جهت خرید میز ال سی دی و میز ال ای دی و انواع میز به صورت آنلاین می توانید از طریق شبکه های مجازی دکوچید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید و با مراجعه به شعبه های دکوچید میز دلخواه خود را به صورت حضوری مشاهده و خریداری نمایید. بسیاری از افراد در هنگام خرید میز تلویزیون، خصوصیات یک میز تلویزیون ایده‌آل را در ذهن خود می‌پرورانند، این محصول تمام ام دی اف و در پایه ها از چوب روس استفاده کرده و این مدل زیبایی بی‌نظیری را به نمایش گذاشته است. این تصویر خیره‌کننده دقیقا همان چیزی است که شما را به سمت میز تلویزیون میز ال سی دی ست پروانه جذب می‌نماید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب