نقاشی خودرو تهران بهترین نقاش بدنه خودرو در تهران خدمت از ما | mehrariya

به جرأت می توان گفت بهترین نقاش اتومبیل که در شهرهای مختلف کشور دارای سابقه کار و فعالیت بسیار زیاد می باشد اتوصافکار است، اتوصافکار یک شخص نیست، اتوصافکار یک شرکت بوده که شعبه های زیادی در ایران مخصوصاً شهرهای مهمی مانند تهران، شیراز، مشهد، رشت و تبریز دارد. ما در اتوصافکار نقاشی ماشین ایرانی و خارجی را با بالاترین کیفیت و بهترین رنگ در بازار انجام میدهیم. پس تمامی کسانی که به دنبال افراد متخصص و حرفه ای برای صافکاری کاپوت و صافکاری بخش دوبله خودرو و یا صافکاری و نقاشی تمام بخش‌های خودرو به صورت فوق العاده حرفه ای و بدون بروز مشکل در رنگ خودرو هستند باید نهایت دقت را در انتخاب محل تعمیر و رفع مشکل خودرو داشته باشند.

شناخت دوره آموزش نقاشی خودرو

اولا سعی کنید خودروی خود را نزد صافکاری ببرید که تا حد امکان خودروی شما را بدون رنگ صافکاری کند چراکه در این صورت قیمت خودروی شما افت نخواهد کرد، همچنین سعی کنید خودروی خود را نزد کسی نبرید که در همان ابتدای کار بخواهد قطعه خودرو شما را تعویض کنید، چرا که تعویض قطعات باعث افت قیمت بسیار زیادی در وسیله نقلیه خواهد شد. در این حالت نیاز به نقاشی نیز می‌شود و هر دو این مورد در خودروهای خارجی بسیار مهم و حساس بوده و به گونه ای یک امر حیاتی است. به هیچ عنوان مشکل و یا نقصی در کار ایجاد نمی‌شود بدین ترتیب دیگر افراد نگرانی در رابطه با صافکاری ماشین نخواهند داشت. در این حالت تهران پلاس می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای انجام تمام تعمیرات و خدمات مربوط به ماشین باشد. این فرایند شامل تمیزکاری، لایه‌بندی، نقاشی و رنگ‌آمیزی، و پوشش و لمینیت خودرو می‌شود. پس از اتمام دوره آموزش نقاشی خودرو، شرکت‌کنندگان مدرک نقاشی خودرو زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کل کشور دریافت خواهند کرد و می‌توانند به عنوان نقاش خودرو در داخل و خارج از کشور فعالیت کنند.

  • مثلا نیاز به رفع مشکل خودرو در بخش هایی مانند سپر، کاپوت، گلگیر ها، سقف خودرو، کف صندوق  و بخش‌های دیگر ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که نیاز به تعمیر داشته باشد.
  • برای مثال اگر ظرافت به کار برده نشود امکان دارد به رنگ خودرو شما آسیب برسد و خسارت بالایی به خودرو شما وارد شود.
  • که متاسفانه در اکثر مواقع مشاهده می‌شود افراد سودجو هزینه‌های بسیار گزافی را برای صافکاری و نقاشی از صاحبان خودرو دریافت می‌کنند.
  • امروزه با توجه بهروند رو به رشد تعداد خودروها در شهرها و شلوغی جاده ها، امکان آسیب دیدن بدنهخودرو بیشتر شده است.
  • برای یافتن بهترین صافکاری و نقاشی ماشین ارزان حرفه ای انواع ماشین ایرانی و خارجی میتوانید مدل ماشین تان را از لیست پایین انتخاب کرده و با مراجعه به صفحه مختص آن ماشین اطلاعات لازم را در مورد صافکاری ماشین خارجی و صافکاری ماشین ایرانی به دست آورید.
  • شرایط محیطی که نقاش در آن کار می کند، دارای آلودگی های ناشی از رنگ های شیمیایی است که ممکن است به ریه ها آسیب برساند در نتیجه باید همواره از ماسک مناسب حین کار استفاده کرد.

اگر در لایه محافظ رنگ یا کلر که موجب زیبایی و بالا بردن مقاومت قسمت رنگ شده می‌شود از مواد غیراستانداردی استفاده شود، پس از مدتی این لایه از بین رفته و رنگ بدنه دچار آفتاب سوختگی و یا تغییر رنگ می‌گردد. همکاران ما در کمترینزمان ممکن پس از ثبت درخواست جهت مشاوره و کارشناسی خودرو با شما تماس خواهند گرفتو به کمک شما می آیند. بدین ترتیب شما هم میتوانید از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن باشید و به هیچ عنوان هم دیگر نگرانی در رابطه با هزینه خدمات ارائه شده نخواهید داشت. هدف من و تمامی اعضای تیمم بر این هست تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ، ماشین‌ تان را مثل روز اول تحویل دهیم. در صورتی که از زیرسازی و آستر مناسب استفاده نشود این اتفاق در قطعه رخ خوهد داد. قطعات پلاستیکی آستر مخصوص خود را دارند که قبل از نقاشی باید از این آستر استفاده شود.

صافکاری و نقاشی ماشین خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

نقاشی خودرو تهران بهترین نقاش بدنه خودرو در تهران خدمت از ما | mehrariya

در غرب تهران مراکز بسیار زیادی برای صافکاری بیرنگ وجود دارد که همه آنها نمی توانند صافکاری بی رنگ حرفه ای را با کیفیت بالا برای شما انجام دهند، برای انجام دادن صافکاری بدون رنگ مهم است که کار شما با کیفیت بالا انجام شبت برای آنکه این اتفاق بیفتد بهتر است از خدمات اتو صافکار در غرب تهران استفاده کنید. در مجموعه اتوصافکار برای ارائه خدمات صافکاری نقاشی حرفه ای از به روز ترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات استفاده میشود. معمولا کارشناسان خودرو هنگام بررسی ماشین برای کسری قسمت گلگیر ماشین اهمیت زیادی میدهند. گلیگر خودرو با توجه به ساختاری که دارد نیازمند تعمیر و صافکاری توسط ماهر ترین صافکاران صافکاری شود. در اتوصافکار با ماهر ترین صافکاران آشنا شوید و از خدمات ایشان برای تعمیر و صافکاری خودرو خود استفاده کنید. به طور مثال برای صافکاری خودرو لوکس مواد اولیه موردنیاز صافکار و پیچیدگی‌های فنی و سنسورهای به کار رفته در آنها هزینه صافکاریماشین را بالا می برند.

تیم تخصصی مدوسا با بهره‌گیری از افراد متخصص و با استفاده از بهترین مواد، این آمادگی را دارد تا خدمات رنگ و نقاشی را به بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه نماید. با توجه به امکان وجود برخی محدودیت‌های فنی و دسترسی بهتر به تجهیزات یا ایجاد آلودگی صوتی زیاد در اکثر سرویس های مربوط به صافکاری و نقاشی, نقاشی بدنه ماشین در تهران جهت انجام خدمات تکمیلی نیاز به اعزام خودرو به محل همیار می باشد. در انتخاب اتوصافکار به هیچ عنوان تردید نکنید تنها یک تماس برای مشاوره رایگان و گرفتن خدمات صافکاری و نقاشی ماشین توسط این شرکت با تجربه فاصله دارید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب