پشتیبانی شبکه چیست؟ رایان پشتیبان

در صورت وجود مشکلات در شبکه به دلایل مختلف، کارشناسان شبکه موظفند به رفع این مشکلات و رفع آنها بپردازند. در این بخش انجام وظایف و رفع مشکلات در اسرع وقت بسیار مهم است. زیرا اکثر این مشکلات شبکه باعث می شود که یک یا چند نفر در گروه نتوانند کار خود را به درستی و به طور کامل انجام دهند و این می تواند آسیب های زیادی به شرکت وارد کند. اجرای این کار یکی از مهم ترین قسمت های پشتیبانی شبکه است، چرا که داشتن اطلاعات نوشته شده و به اصطلاح مستند از شبکه به خصوص در شبکه های بزرگ می تواند کمک زیادی به مدیران شبکه و کارشناسان پشتیبانی در رفع مشکلات و مسائل کند. داشتن اطلاعات شبکه به شکل نوشته می تواند به صاحبان مشاغل آگاهی نسبی از وضعیت شبکه ارائه دهد.

همچنین خطاهای شبکه و مشکلات سخت افزاری را در محل مشتری تعمیر می کنند و ارتقاء شبکه را انجام می دهند. اگرچه مهم است که امنیت داده های ارزشمند سازمان خود را حفظ کنید، اما همچنان مهم است که از شبکه کامپیوتری خود محافظت کنید تا چیزی وارد شبکه نشود. آنها فقط ترافیکی را که شما به آنها می گویید متوقف کنند، متوقف می کنند. چیزهای گوناگونی می توانند بدون اطلاع شما وارد شبکه شما شوند، فقط بر اساس “کلیک” که روی وب سایت مورد علاقه خود انجام داده اید. باید دائما شبکه خود را آپدیت کنید و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خود را به روز نگه دارید. پشتیبانی آنلاین و تلفنی می‌تواند راهی سریع و کاربری برای حل مشکلات مربوط به شبکه‌های کامپیوتری باشد.

متخصصان شبکه ابزارها، محصولات و خدمات لازم را ارائه می کنند که کمک زیادی برای به روز رسانی نرم افزار و سخت افزار می کند. مدیران شبکه واجد شرایط بر تمام جنبه های مهم کسب و کار شما نظارت خواهند کرد تا رویکردی مقرون به صرفه تر از استخدام کارکنان فناوری اطلاعات داشته باشند. تمرکز اصلی خدماتی که ما ارائه می کنیم، خرید سخت افزار و نرم افزار است. ما می دانیم که شما دوست دارید به آخرین فناوری در این زمینه دسترسی داشته باشید. به هر حال، این مزیت فوق العاده ای را نسبت به رقبای شما به ارمغان می آورد. در پیشگام رایانه، رویکردی فعالانه برای خدمات مشاوره شبکه در پیش می گیریم.

پشتیبانی شبکه چیست؟ رایان پشتیبان

تضمین انجام کیفیت کار که شرکتهای پشتیبانی ارائه می‌دهند، به نسبت یک کارمند قوی تر است. یک تیم متخصص، دانش و تجربه بیشتری دارد و در حل فوری مشکلات دارد . طبیعتاً برون سپاری خدمات به عنوان یک راهکار متداول در تمام کشورهای دنیا در حال افزایش است و علاوه بر مواردی که به طور مختصر به آن پرداختیم دلایل آشکار و پنهان دیگری در علت این تصمیم گیری در میان مدیران شرکت ها و سازمان وجود دارد.

مناطق 22 گانه تهران و نواحی حومه از جمله ورامین، اسلامشهر، شهریار، ملارد، رباط کریم، دماوند، پردیس، بهارستان، پیشوا، شهر ری، شهر قدس، قرچک و شمیرانات تحت پوشش خدمات شبکه پینگونت قرار دارند.

در تعریفی دیگر، یک شبکه کامپیوتری مجموعه ای متشکل از تمام «چیزهایی» است که سازمان برای اشتراک‌گذاری، ذخیره و پردازش اطلاعات، ارائه خدمات و انجام کار استفاده خدمات پشتیبانی شبکه می‌کند. کلمه شبکه بلافاصله سرور، دستگاه های ذخیره سازی؛ سوئیچ ها، فایروال ها، روترها، چاپگرها و سیستم های دسکتاپ را در ذهن کاربران معمولی تداعی می کند. همچنین ممکن است به چیزهایی مانند گوشی های هوشمند، گوشی های رومیزی و تبلت فکر کنیم. مشارکت با شرکت های تخصصی پشتیبانی شبکه که خدمات فناوری اطلاعات را ارائه می دهند، مانند پشتیبانی شبکه پیشگام رایانه، به جای کارکنان تیم های داخلی همراه با آموزش مداوم، اغلب انتخاب هوشمندانه تری است. پیشگام رایانه یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات حرفه ای در این زمینه است و راهی مقرون به صرفه را به مشتریان ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که کارمندان شما با نظارت و مدیریت فعال تمام محیط های دسکتاپ کارآمد باقی می مانند. یک کارمند فنی شبکه، مهارت ها و دانش تجهیزات محاسباتی خود را که در بخش آموزش حین کار به دست آورده است، ارتقا می دهد تا با نصب تجهیزات مرتبط شبکه و حضور در نرم افزار، دسکتاپ و تجهیزات محاسباتی و تجهیزات جانبی، در پیاده سازی تجهیزات مهارت پیدا کند.

  • پشتیبانی شبکه متمرکز بر روی نگهداری از تجهیزات شبکه موجود است، چه این فرد به عنوان بخشی از تیم داخلی IT سازمان باشد و یا آنکه به عنوان یک پیمانکار خارجی مشغول به کار باشد که صرفا به ارائه خدمات فناوری اطلاعات می پردازد.
  • هر چه این پشتیانی از فرد به گروه تبدیل شود باعث اطمینان بیشتر در ساختار و عدم اختلال در آن می شود.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی شبکه، با متخصصان پشتیبانی شبکه شایگان در ارتباط باشید.
  • بسته به سطح مسئولیت شما به عنوان یک پشتیبانی شبکه یا یک شرکت پشتیبانی شبکه، ممکن است وظایف ابلاغی شامل ارتقاء زیرساخت ارتباطی شرکت یا نصب یک سیستم جدید برای سازمان باشد.
  • کلمه شبکه بلافاصله سرور، دستگاه های ذخیره سازی؛ سوئیچ ها، فایروال ها، روترها، چاپگرها و سیستم های دسکتاپ را در ذهن کاربران معمولی تداعی می کند.
  • از مهم ترین جنبه های پشتیبانی شبکه نظارت مداوم بر فعالیت های شبکه است.
که متاسفانه برخی از افراد از ناآگاهی کارفرما و یا به علت اینکه بنا به شرایط مالی کارفرما می خواهد هزینه کمتر کند، سواستفاده می کنند و با سرمایه و اموال آن‌ها شروع به کسب تجربه می‌کنند. متخصص شبکه یعنی اینکه کارشناس در ابتدا دوره های پایه شبکه را گذرانده باشد و بعد نسبت به علاقه و آگاهی خود گرایش خاصی را انتخاب کند و بعد در آن گرایش تمام دوره های حرفه ای آن را بگذراند تا به آن رشته کاملا مسلط شود. زمانی که سرور توزیع هوشمندانه ایمیل ، سرور تلفن ویپ و ارتباط رایگان بین شعب شرکت ، سرور اتوماسیون و CRM با سرعت بالا همراه با بکاپ های مطمئن برای شما راه اندازی می کنیم، بسته به ابعاد شرکت بین 3 تا 15 نفر کاهش نیروی انسانی را در بر خواهد داشت. متاسفانه برخی از شرکت ها به علت عدم آگاهی از حساسیت این زمینه شغلی امور ای تی خود را به یک فرد یا شخص حقیقی می سپارند که اگر به هر دلیلی آن فرد تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد مشکلات زیادی گریبان گیر آن ها خواهد بود. در نهایت بسته به انتخاب حالت های حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه همچنین نوع قرارداد، هزینه ها نیز تغییر خواهد کرد. به طور کلی شرکت چهار نوع قرارداد IT، در این زمینه ارائه می دهد که بر اساس تقاضای مشتریان ممکن است قرارداد نهایی، ترکیبی از هر ۴ نوع باشد، در زیر به چهار نوع نمونه قرار داد‌ اشاره شده است.

به همین دلیل، بهتر است یک رویکرد توسعه مدارانه برای امنیت شبکه خود در پیش بگیرید. تیم پشتیبانی شبکه در تعریف نیازهای سازمانی شما می‌تواند بهترین و جدیدترین تجهیزات و برنامه‌ها را معرفی و پیاده سازی کند. پس این‌طور می‌توان نتیجه گرفت که شبکه سازمان شما در صورتی که عملکرد عالی و صحیح داشته باشد می‌تواند سکوی پرتاب شرکت شما به سمت اهدافتان با سرعتی باورنکردنی خواهد بود.

۲ Comments to “ پشتیبانی شبکه چیست؟”

کارمندان هزینه بیمه، اضافه کاری، حقوق و … را دارندکه به نسب شرکت های اجرا کننده این امر خیلی برای شما گران تر خواهد بود. در خصوص هزینه‌های مرتبط با استخدام نیروی تمام وقت و یا برون سپاری خدمات به یک شرکت آی تی، می‌توان گفت که در نهایت هزینه‌‌ای که برای خدمات به یک شرکت آی تی پرداخت می‌شود در اغلب موارد پایین‌تر و از طرفی سطح کیفی خدمات دریافتی به مراتب بالاتر خواهد بود. واقعیت این است که اگر برای موارد فوق، برنامه مشخصی داشته باشید و پیاده‌سازی‌های اولیه به خوبی انجام شود به طور حتم شاهد کاهش چشمگیر درگیری‌های فنی در سازمان و شرکت خودتان خواهید بود. اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در خصوص خدمات پسیو شبکه داشته باشید پیشنهاد می کنیم با ادامه این مطلب با ما همراه شوید. سیستم‌های برق اضطراری در صورت نیاز شما می‌تواند به شکل دوره‌ای کنترل و نگهداری شود و در صورت لزوم ارتقا یابد.

نصب شبکه های کامپیوتری

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب