چرا شرکت شما نیاز به همکاری با آژانس سئو B2B دارد؟

بیایید همه چیز را ساده نگه داریم و به کلمات و عبارات کلیدی فکر کنیم. آنها برای سئو و شناسایی آنلاین شرکت شما مهم هستند. کلمات کلیدی در محتوا و ،وان صفحات استفاده می شود و حتی پست ها و صفحات وبلاگ جدید را شکل می دهد. به طور معمول، کلمات کلیدی که قرار است در یک استراتژی سئو B2B استفاده کنید، پیچیده تر خواهند بود و این می تواند به این م،ی باشد که ،، که دانش بهینه سازی محدودی دارند، می توانند برای ،یب صحیح آنها تلاش کنند.

آیا با شرکت خود به یک دست انداز در جاده رسیده اید و با قیف فروش خود مشکل دارید؟ وقتی در این موقعیت قرار دارید، دانستن اینکه چه چیزی را باید تغییر دهید ممکن است دشوار باشد. اما، یک مکان خوب برای شروع، استراتژی سئوی شماست. از خودت بپرس؛ چه نوع استراتژی دارید؟ آیا زمان و تلاش کافی برای اطمینان از کارکرد آن اختصاص می دهید؟

چیزی که باید از آن آگاه باشید این است که سئو B2B می تواند کمی با سئو B2C متفاوت باشد. باز هم، اگر مطمئن نیستید که چه کاری انجام می دهید، این روند می تواند پیچیده شود. بسیاری از شرکت ها برای کمک به آژانس های سئو B2B روی می آورند. بیایید نگاهی بیندازیم که چرا این ممکن است بهترین مسیر برای سقوط شرکت شما باشد.

با کلمات کلیدی من، کمک کنید

توجه به این نکته ضروری است که هیچ الگوریتم خاصی در مورد سئو B2B وجود ندارد. اما، شما باید بد،د که گوگل چه چیزی را می‌خواهد ببیند و برای چه چیزی به یک وب‌سایت پاداش می‌دهد. به ،وان مثال، اگر یک وب سایت کند، پیچیده و با طراحی ضعیف دارید، این چیزی نیست که به خوبی از بین برود. شاید فکر می کنید عالی به نظر می رسد. اما، وقتی یک ،ب و کار B2B هستید، وب سایت شما باید خیلی بیشتر از این باشد.

شاید شما برای ایجاد محتوا برای وب سایت خود وقت ندارید. از طرف دیگر، ممکن است ند،د که دارید چه کار می کنید. خوب، اینجا جایی است که یک آژانس SEO B2B وارد می شود. آنها تجربه کار با شرکت ها و ایجاد صفحات اطلاعاتی را دارند. در واقع، آنها مشخص هستند و نشان می دهند که چگونه محصولات و خدمات شما می توانند مشکلات را حل کنند. اما، آنها همچنین این کار را به گونه ای انجام می دهند که از رتبه بندی صفحات در همان زمان اطمینان حاصل می کنند. آنها تعادل لازم را ایجاد می کنند که می تواند منجر به فروش شود.

مراقبت از سئو فنی

اینجا جایی است که یک آژانس SEO B2B می تواند وارد عمل شود. آنها می دانند که گوگل و سایر موتورهای جستجو می خواهند ببینند. در واقع، آنها می توانند از سئو فنی مراقبت کنند، که اگر ند،د به دنبال چه هستید، می تواند پیچیده باشد. به ،وان مثال، آنها می توانند کارهایی مانند جستجوی ،اوین تکراری یا خطاهای 404 را انجام دهند. آنها مسائلی را در پشت صحنه حل می کنند که ممکن است متوجه اهمیت آن نباشید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/why-your-company-needs-to-work-with-a-b2b-seo-agency/محتوای وب سایت شرکت شما باید برای موتورهای جستجو بهینه باشد. در واقع، شما می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما در موتورهای جستجوی محبوب مانند گوگل رتبه بالایی دارد و به مخاطبان من، دسترسی پیدا می کند. اما چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که می خواهید تصمیم گیرندگان تجاری پس از رسیدن به وب سایت شما در وب سایت شما بمانند. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی که ارائه می‌دهید نیز برای این نوع خواننده طراحی شده است. رساندن آنها به آنجا کافی نیست. شما باید آنها را پیگیری کرده و با شما تماس بگیرند.

آژانس های سئو B2B بهترین راه را برای شناسایی کلمات کلیدی من، و استفاده صحیح از آنها می دانند. آنها می توانند تشخیص دهند که مشتریان شما چه نوع مشکلاتی دارند و چگونه می توان آنها را هدف قرار داد. یک تیم باتجربه می دانند که چگونه می توانند فنی را دریافت کنند و اطمینان حاصل کنند که وب سایت شما به مخاطبان من، دسترسی پیدا می کند. برای خدمات قابل اعتماد سئو ،ب و کار، تماس بگیرید ClickSlice. آنها یک آژانس SEO برنده جایزه در لندن هستند که خدمات تخصصی B2B را ارائه می دهند. در واقع، آنها می توانند یک استراتژی سئوی خاص برای ،ب و کار ایجاد کنند تا شرکت شما را در مقابل افراد من، قرار دهند.

ساخت محتوا خاص و اطلاعاتی

باید بد،د که فروش به مشاغل دیگر می تواند پیچیده باشد. در مقایسه با فروش به مصرف‌کنندگان، ،ب سرنخ می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، و تبدیل آن ،ب‌وکار به مشتری نیازمند تلاش بسیار است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب