کدام پکیج بهتر است مقایسه ی ایران رادیاتور و بوتان با پکیج های خارجی چه پکیجی بخریم | parsepackage

هر دو شرکت مورد تایید می‌باشند و پکیج‌هایی که تولید می‌کنند دارای نشان استاندارد و مورد تایید می‌باشد. ما بیشتر از رادیاتور‌های پره ایران‌رادیاتور مدل ترمو یا کال استفاده می‌کنیم زیرا دارای 10 سال ضمانت بی قید و شرط تعویض می‌باشد. بعد از انتخاب ظرفیت مورد احتیاج، ابتدا فن‌دار یا بدون فن بودن پکیج را با توجه به توضیحات وارده در متن انتخاب کنید. این فن‌ها باعث افزایش ایمنی و کارکرد مطلوب‌تر و بهتر پکیج‌ها شده است. با گذشت زمان، پکیج‌هایی تولید و به بازار آمد که مجهز به فن جهت تخلیه اجباری دود و گازهای تولیدی پکیج به بیرون می‌باشد.

دانستن این موارد هم انتخاب ما را با ارزش میکنند و هم راهنمای خوبی برای دیگر خریداران است.

کدام پکیج بهتر است مقایسه ی ایران رادیاتور و بوتان با پکیج های خارجی چه پکیجی بخریم | parsepackage آنالوگ یا دیجیتال بودن مدل های دیجیتال پکیج بوتان دارای یک نمایشگر دیجیتال بر روی دستگاه می باشند که نمایش دهنده دمای آب، حالت زمستانه یا تابستانه بودن و …. نصاب پکیج بوتان که به عنوان نماینده رسمی شرکت بوتان نزد شما فرستاده می شود، بعد از اتمام مراحل نصب پکیج دیواری، برگه گارانتی مهر شده پکیج بوتان و فاکتور رسمی خرید را به شما ارائه می دهد. تنوع در مدل های مختلف محصولات این شرکت، اختلاف در قیمت پکیج بوتان برای مدل های متفاوت را باعث شده است. ایمنی بالا از جمله مواردی است که در دستگاه هایی مانند پکیج دیواری بسیار حائز اهمیت است. این قطعه با قطع کردن جریان گاز و از کار انداختن عملکرد دستگاه هنگام نشت گاز از به وجود آمدن خطرات نابه هنگام جلوگیری می کند.

معایب پکیج ایران رادیاتور:

هر دو برند ایران رادیاتور و بوتان انواع پکیج های تک مبدل و دو مبدل را وارد بازار نموده اند. این ویژگی در کنار وجود و یا عدم وجود فن و همچنین توان حرارتی پکیج می تواند به شما در انتخاب یک محصول مناسب تر کمک کند. هر چند شرکت بوتان قدمت و سابقه بیشتری در تولید پکیج و دیگر وسایل گرمایشی ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی دارد با این حال برند ایران رادیاتور نیز به علت طراحی و تولید محصولات با کیفیت، بازار فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

تمامی مدل های ایران رادیاتور نامبرده شده در این مقاله از نوع پکیج دیواری لیست خطاهای پکیج بوتان هستند. شرکت ایران رادیاتور تنها 2 مدل پکیج زمینی به نام های Z36 و D35-G35 تولید می کند که همانطور که توضیح داده شد برای ظرفیت های بالا و مکان هایی با نیاز آب گرم مصرفی بالا مورد استفاده دارد. لازم به ذکر است با توجه به ظرفیت حرارتی بالاتر و منبع آب بزرگتر، معمولا قیمت پکیج ایران رادیاتور در مدل های زمینی بیشتر از قیمت پکیج ایران رادیاتور در مدل های دیواری است. پکیج‌های ایران رادیاتور و بوتان، در ظرفیت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند تا نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کنند. برای خرید پکیج مناسب، باید ابتدا ظرفیت مورد نظر خود را بر اساس مساحت و مصرف آب گرم منزل خود محاسبه کنید. سپس با مقایسه پکیج‌های ایران رادیاتور و بوتان با ظرفیت یکسان، به نقطه قوت و ضعف هر کدام توجه کنید.

  • جای عیب­یاب دیجیتال را در این مدل از پکیج ایران رادیاتور پر کرده است و از وجود قابلیت عیب یابی دیجیتال بی­بهره مانده­ایم.
  • پس از ثبت سفارش و اتمام پروسه سفارش، پکیج ایران رادیاتور شما سالم و سلامت درب منزل تحویل شما داده می شود و شما پس از اطمینان از صحت و سلامت محصول خود، قیمت پکیج ایران رادیاتور خود را درب منزل پرداخت می نمایید.
  • ظرفیت حرارتی ظرفیت حرارتی، میزان حرارتی است که دستگاه قادر به تولید آن می باشد.
البته پکیج با ظرفیت 22 هزار نیز جدیدا به بازار آمده که از این پکیج نیز می‌توان تا متراژ 110 متر مربع بهره برد. پس بیشترین مورد مصرف در پکیج‌ها مربوط به ظرفیت‌های 24 هزار و 22 هزار می‌باشد. می‌توانید مقاله تعمیر پکیج دیواری ایران‌رادیاتور را مطالعه بفرمایید تا متوجه بشوید بیشتر به چه مشکلاتی برمی‌خورد. همچنین پکیج بیتا دارای دو مبدل جهت گرمایش خانه و آب گرم بهداشتی است. دومبدله بودن دستگاه، رسوب گیری را ساده تر می نماید و آب گرم بهداشتی یکنواخت تری در اختیار می گذارد. این مدل، با کیفیت ترین مدل از پکیج های شرکت بوتان است که رقیبی برای محصولات مشابه خارجی محسوب می شود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب