قطعات لیفتراک شرکت تاپکولیفت لیفتراک تجهیزات انبارداری الحاقیه لیفتراک فروش و تعمیر | توکو لیفتراک

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی توصیه نمی کنند کارگرانی که از تجهیزات سنگین مانند لیفتراک استفاده می کنند ، درد مزمن یا حاد را با مواد افیونی درمان کنند. علاوه بر کنترلی برای جمع آوری و پایین آوردن چنگال ها (همچنین به عنوان تیغه ها یا قلاب ها نیز شناخته می شود) ، اپراتور می تواند برای جبران گرایش بار به زاویه پره ها به سمت زمین ، دکل را شیب کند و خطر سقوط از چنگال ها را دارد. Tilt همچنین توانایی محدودی برای کار در زمین غیر سطح را فراهم می کند. لیفتراک های ماهر سالانه در رودهای لیفتراک منطقه ای با چالش های مانع و به موقع رقابت می کنند. فروش و تعمیر انواع توربو و سوپر شارژ خودروهای المانی و ژاپنی و کره ای و چینی
توربو بنز و توربو bmw و توربو تویوتا و توربو جک s5 و توربو هایما و … ممکن است که هر یک از انواع دستگاه های صنعتی و سنگین با اختلال و مشکلاتی مواجه شوند‌.

آرمان یدک وارد کننده وتامین کننده قطعات لیفتراک سپاهان

در داخل پیشرانه خودروها و لیفتراک‌ها قطعه‌ای به نام شاتون به انگلیسی (connecting rod) وجود دارد که در حقیقت اهرمی است که در موتورهای پیستونی حرکت خطی پیستون را به حرکت چرخشی میل لنگ تبدیل می‌کند. چرخش شاتون، این اجازه را می‌دهد تا پیستون به سمت بالا و پایین حرکت کند. لیفتراک‌هایی که با گاز مایع یا همان ال پی جی کار می‌کنند، به مخزن مخصوص جهت سوخت‌گیری و کپسول مخصوص نیاز دارند و با توجه به نوع و تناژ لیفتراک خود باید اقدام به نصب کپسول‌های ۲۲ یا ۱۱ کیلویی که در شیرهای مخصوص بوتان، پرسی و ایران گاز تولید می‌شوند اقدام کنند. اگزوز لیفتراک چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ کلاً در هر لیفتراک یا وسیله نقلیه موتوری، باید قطعه‌ای به نام اگزوز وجود داشته باشد. چرا که واکنش‌های شیمیایی ایجاد شده در سیلندرها باید به گونه‌ای، به خارج از موتور هدایت شود.

استارت کوماتسو

قطعات لیفتراک شرکت تاپکولیفت لیفتراک تجهیزات انبارداری الحاقیه لیفتراک فروش و تعمیر | توکو لیفتراک

برای این که از حداکثرعمر لوازم یدکی استفاده کنید باید آن ها را در فواصل معین و منظمی سرویس و نگهداری کنید تا در صورت خرابی یکی از قطعات لیفتراک سایر قطعات لیفتراک نیز دچار خرابی و مشکل نشوند. تمام افرادی که خرید لوازم را بدون در نظر گرفتن اعتبار فروشنده انجام داده‌اند موفق به خرید قطعات لیفتراک با کیفیت نشده اند. هر لیفتراک باید به طور منظم و با دقت تعویض شود، که شامل تعویض لوازم یدکی لیفتراک است. لیفتراک ها ماندگار شده اند، اما مانند سایر ماشین آلات، لوازم مستعد سایش و استهلاک هستند.

در بخش فروش صندلی لیفتراک، فروش و تعمیرات انواع صندلی لیفتراک برای برندهای معتبر(صندلی لیفتراک کوماتسو،هیوندای،تویوتا،سهند…) انجام میپذیرد. جهت مشاوره خرید در خصوص صندلی لیفتراک و کسب اطلاعات فنی از طریق بخش تماس با ما ، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نیز لیست قیمت صندلی لیفتراک با ما تماس بگیرید. لوازم یدکی لیفتراک جزء موارد سرویس‌کننده این ماشین آلات نیمه سنگین هستند.

فقط قطعات ثابت موتور مانند بلوک و سر توسط سیستم خنک کننده قطعات لیفتراک کوماتسو اصلی به طور مستقیم خنک می شوند. قطعات متحرک مانند پیستون ها ، و تا حدی میل لنگ و میله ها ، باید به روغن روانکاری به عنوان خنک کننده ، یا به مقدار بسیار محدودی از هدایت به داخل بلوک تکیه کرده و از این طریق مایع اصلی را خنک کنند. موتورهای با کارایی بالا اغلب روغن اضافی دارند ، فراتر از مقدار لازم برای روغن کاری ، فقط برای خنک کننده اضافی به طرف پایین پیستون پاشیده می شوند. موتورسیکلتهای خنک کننده هوا علاوه بر خنک کننده هوا بشکه های سیلندر ، به شدت به خنک کننده روغن تکیه می کنند. خنک کننده نیز لازم است زیرا درجه حرارت قطعات لیفتراک کوماتسو بالا به مواد و روان کننده های موتور آسیب می رساند و در آب و هوای گرم از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. موتورهای احتراق داخلی سوخت را داغ تر از دمای ذوب مواد موتور می سوزانند و به اندازه کافی داغ می شوند تا روغن ها را آتش بزنند.

  • لاستیک لیفتراک تو پرمواد به کار رفته در لاستیک تو پر همانند لاستیک های پنئوماتیک می باشد ولی با این تفاوت که در لاستیک های توپر از تیوپ باد استفاده نمی شود و تماما لاستیک می باشد.
  • علاوه بر تمام قطعات لیفتراک دارای موجودی گسترده ای از اتصالات اضافی است که در این پاور پارت موجود هستند.
  • نمونه اولیه استفاده از چرخ هیدرولیک ، که احتمالاً قدیمی ترین آنها در اروپا است ، چرخ پراچورا (قرن 3 قبل از میلاد) است.
  • بنابراین برای تعویض لوازم یدکی با دیگر قطعات لیفتراک تازه خریداری شده اولین نکته ای را که باید در نظر بگیرید مرغوبیت قطعه مورد نظر باشد.
  • از لیفتراک و لوازم یدکی لیفتراک آن برای حمل و جابجایی لوازم و بار استفاده می شود.
  • اگر قرار است باتری‌ها عملکرد بالقوه خود را انجام دهند، باید از باتری‌های لیتیومی و از نوع سربی اسیدی آن‌ها مراقبت صحیح انجام شود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب