هتل فردوسی تهران؛ آدرس، تلفن، ساعت کاری نقشه و مسیریاب بلد | ariabooking

هتل فردوسی تهران؛ آدرس، تلفن، ساعت کاری نقشه و مسیریاب بلد | ariabooking

همکاران ما در ساعات اداری از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر آماده ارائه خدمات بصورت تلفنی هستند. شما می توانید از خدمات ماساژ و آرایشگاه در مجموعه ورزشی هتل بهره مند گردید. مجموعه شامل سونای خشک و بخار با فضای بزرگ، جکوزی و تونل بخار سرد و سالن بدنسازی میباشد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کجارو تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. برای بازیابی رمز عبور شماره موبایلی را که با آن ثبت‌نام کرده‌اید، وارد کنید. اپلیکیشن اسنپ تریپ را دانلود کنید و با موبایل رزروتان را آسان‌تر انجام دهید.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی غربی مترو سعدی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شرکت بیمه می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۵ از ۵ را به این مکان داده‌اند. امکانات و خدمات سرو غذا و نوشیدنی برای مسافران در رستوران، کافی‌شاپ، و سفره‌خانه هتل بزرگ فردوسی تهران قرار گرفته است. سالن کنفرانس، سالن همایش، و اتاق جلسات هم برای برگزاری جلسات رسمی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. هتل 2 ستاره فردوسی تهران در سال 1320 ، در خیابان فردوسی -خیابان شهید تقوی – کوچه ی بهداشت واقع شده که از لحاظ جغرافیایی در مرکز پایتخت در نزدیکی بازارهایی چون بازار بزرگ تهران – بازار سکه و جواهرات و بازارموبایل علایدین و چهارسو قرار دارد. با اقامت در هتل بزرگ فردوسی تهران، در قلب موزه‌ها و جاهای دیدنی تهران قرار دارید.

هتل های مشابه هتل فردوسی

پذیرش آقا و خانم تنها، در صورت غیر بومی بودن و فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد شماره تماس هتل مارلیک تهران امکان‌پذیر است. پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است. کافی شاپ هتل در گوشه ای از سالن لابی بصورت شبانه روزی سرویس دهی می نماید. استخر هتل 16 متر طول و 12 متر عرض دارد و با کاشی کاری های زیبا و نمای آکواریوم تزیین شده است. حداکثر تا یک دقیقه دیگر کدی ۵ رقمی برای تأیید هویت به شماره موبایلتان ارسال می‌شود. بسیارخوب است وهمیشه ازلحاظ امکانات ومبلغی که شماپرداخت می کنید شماراراضی می کند.

  • پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.
  • در اولین مرحله رزرو آنلاین، لازم است اطلاعات شخصی خودتان را وارد کنید و پس از اطمینان از درستی تاریخ ورود و خروج و اطلاعات، به مرحله بررسی ظرفیت و سپس تایید و پرداخت می‌روید.
  • این سالن در 100 متر مربع مجهز به انواع تجهیزات و دستگاههای بدنسازی مدرن و کارآمد می باشد.
  • وجود نشان آنی در هر اتاق هتل نشانگر این است که میتوانید بلافاصله پس از پرداخت وجه رزرو، به صورت کاملا آنلاین، وچر اتاق را تحویل بگیرید و دیگر مجبور به انتظار چند دقیقه ای بابت استعلام از هتل به منظور رزرو خود نیستید.
  • هتل فردوسی تهران در زمینی به مساحت 17 هزار متر احداث شد و بطور مرتب گسترش، بازسازی و نوسازی می گردد.

سفارت انگلستان در دو کیلومتری هتل است، با موزه جواهرات ملی فقط ده دقیقه فاصله دارید و پنج دقیقه‌ای به پارک شهر می‌رسید. اگر بخواهید از خودرو استفاده کنید، تا برج میلاد ۳۵ دقیقه در راه هستید، تا میدان آزادی نیم ساعت و تا میدان ولیعصر فقط یک ربع. اگر برای خرید به تهران سفر می‌کنید، به بازار موبایل ایران، پاساژ علاء‌الدین، بازار کامپیوتر رضا، پاساژ فردوسی و بازار بزرگ تهران دسترسی راحتی خواهید داشت. قیمت سوئیت‌ها و اتاق‌های VIP در هتل بزرگ فردوسی بالاتر از اتاق‌های استاندارد هستند. همچنین در ایام تعطیلات و برگزاری نمایشگاه و سمینارها در تهران، هزینه اقامت در هتل کمی بیشتر از روزهای عادیست.

هتل بزرگ فردوسی تهران در میدان امام خمینی – خیابان فردوسی – خیابان کوشک واقع شده‌است. با توجه به موقعیت مکانی این هتل امکان دسترسی آسان به مراکز شهر فراهم شده‌است. هتل چهار ستاره بزرگ فردوسی واقع در خیابان فردوسی در سال ۱۳۶۸ افتتاح و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای ۶ طبقه با ۲۱۵ باب اتاق و سوئیت اقامتی و رستوران‌های متنوع سنتی، ایرانی و فرنگی و تالارهای متعدد ضیافت و سالن همایش می‌باشد. این مجموعه در مرکز فرهنگی – تجاری تهران در نزدیکی بازار بزرگ و مجاورت موزه‌های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، دروازه تهران (سر در باغ ملی) و ایستگاه مرکزی مترو قرار دارد.

رستوران‌ها و کافه‌های هتل بزرگ فردوسی تهران

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب