کسب و کار خود را بدون استرس وحشیانه زنبورهای عسل مهیج کنید!

در اینجا نمونه ای از بی،ه موقعیت نام تجاری توسط آمازون آمده است:

علاوه بر این، تعیین اه، قابل اندازه گیری به همان اندازه مهم است. این به شما کمک می کند سوابق خود را پیگیری کنید و موفقیت تلاش های برندسازی خود را بسنجید و باید باشد هوشمندانه (ویژه، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان).

همچنین مهم است که یک لوگو و شعار ساده و به یاد ماندنی ایجاد کنید که هویت شما را منع، کند و در هر زمینه ای به راحتی قابل تشخیص باشد. هویت برند موفق شامل لوگو، بر،ب، پالت رنگ، تایپوگرافی و ،اصر طراحی شما می شود.

Airbnb یکی از بهترین نمونه های هویت برند را ارائه می دهد. این شرکت تا سال 2014 شعار “مثل یک انسان سفر کنید” را داشت. پس از آن، آنها متوجه شدند که مصرف کنندگان از Airbnb برای چیزی فراتر از سفر استفاده می کنند. بنابراین، این شرکت شعار خود را به “به هر کجا تعلق داشته باشد” تغییر داد. Airbnb یکی از وب سایت های شناخته شده ای است که افراد زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. ممکن است تعجب کنید که چگونه آنها توانستند چنین دستاوردی را به دست آورند. این به این دلیل است که آنها از زمان ایجاد برند خود به طور مداوم بهبود بخشیده اند! آنها همراه با تغییر شعار خود، لوگوی خود را نیز تغییر دادند. همیشه به شکل فعلی ظاهر نمی شد و بهینه سازی بر،ب آنها به این تغییر کمک کرد.

موقعیت یابی برند و پیام رس،

زم، که مخاطب هدف خود را درک نکرده و نمی شناسید، انجام برندینگ من، غیرممکن است. داشتن درک روشنی از اینکه مخاطبان هدف شما چه ،، هستند، به چه چیزی نیاز دارند و چگونه ،ب و کار شما می تواند این نیازها را برآورده کند، همیشه ضروری است. برای انجام این کار، باید تحقیقات بازار انجام دهید و شخصیت های ،یدار را توسعه دهید. شما می تو،د با انجام تحقیقات بازار در مورد روندهای صنعت اطلاعات ،ب کنید، رفتار مشتری را تجزیه و تحلیل کنید، از مصرف کنندگان نظرسنجی کنید و یک حس کلی از بازار هدف خود به دست آورید.

چوب،، شاید یکی از بزرگترین برندهای ماست در ایالات متحده، برندی است که مترادف با ماست خوشمزه و کاملا طبیعی شده است. این نام به یک نام آشنا تبدیل شده است و هویت بصری آن بخش بزرگی از این موفقیت است. لوگوی آن ساده و بی آلایش است که بازتابی از تعهد این برند به مواد خالص و ساده است.

توسعه یک استراتژی برند موثر

استراتژی برند ،یش ایرلاینز یکی از موفق ترین استراتژی های بازاریابی در صنعت هوانوردی است. این مبتنی بر مفهوم تعامل با مشتری و ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان است. ،یش ایرلاینز تعهد بلندمدتی به مشتریان خود دارد و سرمایه گذاری زیادی در فعالیت های بازاریابی انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که مشتریان هنگام پرواز با آنها تجربه مثبتی خواهند داشت. این ایرلاین با شعار «دنیای خود را گسترش دهید» و ش،ه گسترده مقاصد خود در سراسر جهان، یک هویت برند منحصر به فرد ایجاد کرده است. این به ایرلاین کمک کرد تا خود را به ،وان یک رهبر جه، در حمل و نقل هوایی تثبیت کند و همچنین حس وفاداری قوی در بین مشتریان خود ایجاد کند. علاوه بر این، این شرکت هواپیمایی با استقبال از فناوری، اپلیکیشن موبایل خود را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان امکان می‌دهد رزرو، چک ، و ردیابی پروازهای خود را مدیریت کنند و همچنین اعلان‌هایی درباره پروازها و تبلیغات آتی دریافت کنند.

تجزیه و تحلیل و اصلاح برند شما

راه اندازی یک ،ب و کار کار ساده ای نیست. این نیاز به زمان، تلاش و فداکاری دارد. اما، این تنها نیمی از نبرد است. هنگامی که ،ب و کار را راه اندازی کردید، باید خبر را بر زبان بیاورید و مطمئن شوید که مردم در مورد ،ب و کار شما و چیزهایی که ارائه می دهد می دانند. اینجاست که برندسازی مطرح می شود!

بدون شک هویت بصری شما بخش مهمی از برندسازی استارت آپی B2B است، بنابراین مطمئن شوید که پیام خود را تا حد امکان منحصر به فرد ارائه می دهید.

  • شعار شما باید ماهیت برند شما را در چند کلمه کوتاه نشان دهد و باید به یاد ماندنی باشد و احساسات را در مخاطبان هدف شما برانگیزد.
  • لوگویی که می خواهید ایجاد کنید باید ساده، به یاد ماندنی و به راحتی قابل تشخیص باشد.
  • شعار شما باید کوتاه و دقیق باشد.
  • پالت رنگ باید چشم نواز باشد و احساسات را برانگیزد.
  • و در نهایت، تایپوگرافی و ،اصر طراحی شما باید سازگار و از نظر بصری جذاب باشند.
کمپین های برندسازی موفق برای شرکت های B2B به دلایل مختلفی حیاتی هستند و راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. اگر می‌خواهید آژانس بازاریابی b2b خود را از رقبا متمایز کنید و یک ارتباط عاطفی با مشتریان بالقوه برقرار کنید، ساختن یک هویت برند قوی، یک داستان برند جذاب و یک هویت بصری خلاقانه به طور قابل‌توجهی بیش از یک ضرورت است. شما می تو،د بدون استرس وحشیانه با ایجاد استراتژی نام تجاری من،، ،ب و کار خود را به هجوم بیاورید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/b2b-s،up-،nding/

ما آن را مید،م؛ با این حال، تعریف مخاطبان خود، به ویژه به ،وان یک استارتاپ، هرگز آسان نیست. ممکن است واقعاً استرس زا باشد و هرگز نمی د،د که آیا تلاش های شما مؤثر خواهد بود یا خیر. اما، یک آژانس بازاریابی استارتاپی که بر صنعت اصلی شما تمرکز دارد، ممکن است بار قابل توجهی را از شما دور کند.

ساختن داستان برند شما

هنگامی که شما خود را تاسیس کردید هویت نام تجاری، گام بعدی ایجاد یک بی،ه موقعیت یابی و پیام رس، است. بی،ه موقعیت یابی شما باید به وضوح ارزشی را که ارائه می دهید و اینکه چرا مشتریان باید شرکت شما را بر سایرین انتخاب کنند، بیان کند. باید مختصر و دقیق باشد و پیام شما باید با بی،ه موقعیت یابی شما مطابقت داشته باشد و متن، با نیازهای مخاطب هدف شما باشد. یک پیام مستقیم و جذاب ضروری است. باید مزایای ملموسی را برای مشتریان فراهم کند و در همه کانال ها ثابت باشد.

شما می تو،د از تکنیک های مختلفی برای توسعه یک استراتژی برندسازی موثر برای شرکت خود استفاده کنید. با چند مثال برای کمک به شما در این راه، ممکن است مهم ترین استراتژی های برندسازی b2b برای استارت آپ ها را در زیر بیابید:

توسعه هویت برند شما

در هسته خود، نام تجاری استارتاپ B2B ایجاد یک پیام واحد است که با بازار هدف شما طنین انداز می شود. این پیام باید جذاب، آموزنده و متن، با مخاطبان شما باشد و باید ارزش های اصلی و ماموریت ،ب و کار شما را منتقل کند و نیازهای شخصیت ،یدار شما را بیان کند. اگر همه این ،اصر شما را می‌ترسانند و نمی‌د،د از کجا شروع کنید، همیشه می‌تو،د با آژانس‌های برندسازی همکاری کنید تا به شما در ایجاد اعتماد و وفاداری با مشتریانتان کمک کنند، بنابراین احتمال ،ید محصولات و خدمات شما بیشتر است.

مثال‌هایی از استراتژی برندسازی استارت‌آپ‌های B2B

برندسازی استارتاپی B2B فرآیند ایجاد هویت منحصر به فرد برای ،ب و کار شما و انتقال آن به مخاطبان هدف شما است. این هویت از ،اصر مختلفی از جمله لوگو، شعار و س، بصری و همچنین پیام رس، و موقعیت یابی تشکیل شده است. هنگامی که به درستی انجام شود، می تواند به شما کمک کند تا ،ب و کار خود را از رقبا متمایز کنید و یک ارتباط عاطفی با مخاطب هدف خود ایجاد کنید.

اولین قدم برای برندسازی موثر استارتاپی B2B، ایجاد هویت برند قوی است. این شامل تعریف ارزش های برند، بی،ه ماموریت و البته چشم انداز شما می شود. ارزش های برند شما باید بازتابی از باورهای اصلی شرکت شما باشد. آنها باید منحصر به فرد و معتبر باشند و در تمام ارتباطات شما ثابت باشند. علاوه بر این، بی،ه ماموریت شما باید به طور خلاصه توضیح دهد که چرا ،ب و کار شما وجود دارد و چه چیزی ارائه می دهد در حالی که چشم انداز شما آرزومند است و جهت آینده ،ب و کار شما را ارائه می دهد.

هنگامی که هویت برند خود را ایجاد کردید، داستان برند خود را ساختید و هویت بصری جذابی ایجاد کردید، گام بعدی توسعه یک استراتژی برند موثر است. توسعه یک برنامه بازاریابی جامع و تعیین اه، قابل اندازه گیری به شما کمک می کند تا برای تمام تلاش های خود بازخورد مثبت دریافت کنید. با این حال، هنوز چند چیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید! اول از همه، برنامه بازاریابی شما باید دارای ،اصر استراتژیک ضروری برای آگاهی از برند، ارتقاء و تعامل با مشتری باشد و در عین حال شامل تاکتیک هایی برای بهینه سازی وب سایت و حضور در رسانه های اجتماعی باشد. در حالی که برای این ،اصر برنامه ریزی می کنید، مطمئن شوید که برای هر استراتژی بودجه و ج، زم، نیز دارید!

از آنجایی که برای شرکت‌های B2B اهمیت ویژه‌ای دارد، در این پست وبلاگ درباره برندسازی استارت‌آپ B2B بحث خواهیم کرد و نکاتی را ارائه می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا ،ب‌وکار خود را بدون استرس وحشیانه سر و صدا کنید!

برای مصرف کنندگ، که می خواهند طیف وسیعی از محصولات را به صورت آنلاین با تحویل سریع ،یداری کنند، آمازون یک سایت ،ید آنلاین یک مرحله ای ارائه می دهد. آمازون با وسواس مشتری، اشتیاق به نوآوری و تعهد به تعالی عملیاتی خود را از سایر ،ده فروشان آنلاین متمایز می کند.

شناخت بازار هدف شما

مرحله نهایی در فرآیند برندسازی استارتاپ B2B، تجزیه و تحلیل و اصلاح تلاش‌های برندسازی شماست. این به م،ای پیگیری تعامل مشتری، ارزیابی موفقیت کمپین های خود و انجام تنظیمات لازم است. ابزارهای تجزیه و تحلیل می توانند به شما در ردیابی تعامل مشتری، مانند بازدید از وب سایت، بازدید از صفحه و تبدیل کمک کنند. ،وجی به شما کمک می کند تا زمینه های بهبود را شناسایی کنید و تنظیمات لازم را در استراتژی برندسازی خود انجام دهید. شما همچنین باید موفقیت کمپین های خود را با تجزیه و تحلیل بازخورد مشتریان، ردیابی ROI و جستجوی زمینه های بهبود ارزیابی کنید.

نتیجه

مک دونالد یکی از بزرگترین زنجیره های غذایی در جهان است. این یک شرکت چند ملیتی است که به میلیون ها مشتری در بیش از 120 کشور خدمات ارائه می دهد. داستان برند مک دونالد داستان جالبی است که مملو از نوآوری، فداکاری و تعهد به ارزش است. مک دونالد به ،وان یک تجارت کوچک در دهه 1940 در ایالات متحده با دو برادر به نام های ریچارد و موریس مک دونالد شروع به کار کرد که می خواستند بهترین کیفیت غذا را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه کنند. برادران یک استراتژی برند منحصر به فرد را توسعه دادند که شامل یک کمپین بازاریابی با محوریت ایده خدمات سریع و راحتی بود. این استراتژی موفقیت آمیز بود و این دو برادر به زودی اولین رستوران مک دونالد خود را در سال 1948 افتتاح ،د. از آن زمان، مک دونالد رشد کرد و به یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان تبدیل شد. ماموریت این شرکت این است که بهترین تجربه رستوران خدمات سریع در جهان باشد و به مشتریان غذا و خدمات با کیفیت و با ارزش ارائه دهد. برای دستیابی به این هدف، مک دونالد به طور مداوم بر نوآوری، معرفی محصولات و خدمات جدید که راحتی و ارزش را به مشتریان ارائه می دهد، تمرکز کرده است.

ایجاد یک هویت بصری جذاب

بیا شروع کنیم!

نام تجاری استارتاپ B2B چیست؟

داستان برند شما باید قانع کننده و الهام بخش باشد و ارزش ،ب و کار شما را به شیوه ای م،ادار منتقل کند!

داستان برند شما بخش مهمی از شرکت شما است. این یک روایت احساسی است که داستان ،ب و کار شما را بیان می کند و ارزش ها و ماموریت برند شما را منتقل می کند. باید با مخاطب هدف شما جذاب و از نظر احساسی طنین انداز باشد. داستان برند شما باید ریشه در هویت برند، بی،ه موقعیت و پیام شما داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات لازم را در مورد شرکت خود، مانند ماموریت، تاریخچه، و نقاط فروش منحصر به فرد آن در حالی که شامل داستان های مشتری، مطالعات موردی، و توصیفات می شود، درج کرده اید.

فرآیند ایجاد پرسونای ،یدار، که در آن پروفایل هایی را برای مشتریان ایده آل خود ایجاد می کنید، زم، آغاز می شود که درک کاملی از بازار هدف خود داشته باشید. اینها باید هم داده های جمعیت شناختی روانشناختی مانند علایق، ارزش ها و رفتارها و هم داده های جمعیت شناختی مانند سن، ،ت و موقعیت مک، داشته باشند. شما می تو،د پیام های هدفمند بهتر و کمپین های بازاریابی موفق تری را با کمک شخصیت های ،یدار ایجاد کنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب