3 بهترین استراتژی بازاریابی و تبلیغات برندهای لوکس معروف

تصاویر گرفته شده اند تا ماهیت بهار و تابستان را به تصویر ،شند و شما را به این نگاه وادار کنند. با دیدن تصاویر شانل احساس گرما و طراوت می کنید. اینها احساسات مثبتی هستند که مصرف کنندگان در نهایت با برند مرتبط می کنند.

بسته شدن

یک استراتژی بازاریابی برند لو، باید شامل این موارد باشد چرا. انتقال داستان پشت برند و توضیح ارزش هایی که برند را تعریف می کنند، پله ای برای بازاریابی لو، موثر است.

خوب، هیچ پاسخ مطمئنی برای این وجود ندارد. این ،یبی از کمیاب بودن محصولات، کیفیت، صنعت و تاریخ و میراث این برند است. مردم برای محصولات ممتاز هزینه بیشتری می پردازند زیرا برندهای لو، دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستند و گاهی اوقات بیشتر به مشتریان خود ارائه می دهند. با این حال، تبدیل شدن به یک برند لو، به زمان، ثبات و مهمتر از همه استراتژی های بازاریابی نوآورانه نیاز دارد.

استراتژی تبلیغاتی برندهای لو، به عواملی مانند مخاطب هدف، بودجه، منابع و غیره بستگی دارد. با این حال، چند راه کلی برای طراحی استراتژی های تبلیغاتی وجود دارد.

تصاویر به ،یداران این امکان را می دهند که در صورت انتخاب محصول، خود را به ،وان بخشی از س، زندگی نشان داده شده در تصویر تصور کنند. با این حال، اطمینان حاصل کنید که بر استفاده از متن آرم، همراه با تصاویر برای برانگیختن اقدام در بین مصرف کنندگان تأکید کنید. اظهاراتی مانند تعیین معیار یا فراتر از معیار تن تصویر را حتی بیشتر تنظیم کنید.

بیان ارزش های برند خود به کاربران باعث حمایت از برند شما به صورت آنلاین می شود. با وجود دانستن این موضوع، بسیاری از برندها هنوز روی آن تمرکز می کنند کاری که آنها انجام می دهند بجای چرا آنها کاری را که انجام می دهند انجام می دهند. بنابراین، چه ،ب‌وکار کوچکی هستید که مایل به ارتقای استراتژی بازاریابی خود هستید یا یک برند لو، که آماده است استراتژی بازاریابی برند لو، خود را اصلاح کند، مطمئن شوید که همه محصولات شما داست، در زیر وجود خود دارند.

بنابراین، عاقلانه است که با آژانس های بازاریابی لو، برای ایجاد استراتژی بازاریابی انحصاری برای برند خود شریک شوید.

بر تاریخچه و میراث برند خود تمرکز کنید

Chanel در حال تبلیغ مجموعه لباس های آماده بهار و تابستان 2023 خود است بهترین مثال از اینکه چگونه تبلیغات لو، می توانند از نظر بصری جذاب و در عین حال ساده باشند.

به یاد داشته باشید، لو، بودن تنها به گران بودن یک محصول نیست. در واقع، انحصار بودن محصول و واژگ، که برای بازاریابی و تبلیغ آن به کار می رود، به گونه ای که در بین کاربران طنین انداز شود، آن را به یک اثر مجلل تبدیل می کند.

با این حال، برای بازاریابی موثر، باید نیازهای برند خود را به طور کامل درک کنید و کمپین هایی برای رسیدگی یا بیان آن نیازها طراحی کنید.




منبع: https://di،alagencynetwork.com/best-marketing-and-advertising-strategies-of-famous-luxury-،nds/

بازاریابی برند لو، زم، موفقیت آمیز است که برند تصویر و رمز و رازی محکمی پیرامون محصول خاص خود ایجاد کند. از آنجایی که برندهای لو، پایگاه مصرف کننده بسیار عجیبی دارند، باید خود را به شیوه ای انحصاری و آرزومند معرفی کنند. کمپین های ذکر شده در این مقاله به شما کمک می کند تا سفر تبلیغاتی برند خود را شروع کنید.

برای کمپین بهار-تابستان امسال، کریستن استوارت، بازیگر، ظاهر تابست، بی‌انتها و پیچیده در پس‌زمینه سیاه و سفید پاریس و ج، فرانسه دیده می‌شود.

برندهای لو، حدودا ،ج می کنند 33 درصد از بودجه تبلیغاتی آنها در بازاریابی دیجیتال آمار کافی است تا اهمیت تبلیغات استراتژیک را به شما بگوید. برای کمک به شما در شروع سفر استراتژی تبلیغاتی خود، چند کمپین تبلیغاتی برندهای لو، را در این مقاله فهرست کرده ایم.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

ع،‌های باکیفیت احساسات مورد نیاز را در مصرف‌کنندگان برانگیخته می‌کنند که باعث ایجاد آگاهی از برند و کمک به بازاریابی محصول می‌شود و تاثیری ماندگار بر روی کاربر می‌گذارد.

از ع،‌های با کیفیت برای بازاریابی برند لو، خود استفاده کنید
چه برند شما زیر مجموعه لو، قرار گیرد و چه بخواهید آن را به ارمغان بیاورید، این مقاله در مورد مشاغل متعلق به هر دو دسته صحبت می کند.

نحوه بازاریابی برندها و محصولات لو،

کمپین 100 گوچی صدمین سال تاسیس این خانه مد را جشن می گیرد و مصرف کنندگان خود را در لحظات ستودنی موسیقی قرن گذشته به نمایش می گذارد. این ویدیو با نمایش شخصیت‌های متنوعی که در نسل‌های مختلف موسیقی حرکت می‌کنند، به میراث خانه ادای احترام می‌کند.

این کمپین بازاریابی و تبلیغات گوچی نمونه صحیح داستان سرایی خارق العاده و نوستالژی برای مصرف کنندگان است.. از طریق این ویدیو، خانه به مخاطبان خود اطمینان می دهد که چیزهای زیادی دیده اند و برای دیدن بیشتر در اطراف خواهند بود. فرقی بین گذشته و آینده نمی گذارد.

مجموعه شجاعت لویی ویتون به من،ت دویستمین سالگرد تاسیس خود

بیایید به سه روش ساده برای بازاریابی برندها و محصولات لو، نگاه کنیم.

ارتفاع-صفحه-نمایش-مدیریت-پروژه

از ع، های با کیفیت بالا استفاده کنید

اکنون که راه‌هایی برای بازاریابی لو، می‌د،م، بیایید چند کمپین نام تجاری را که قلب مصرف‌کنندگان را به دست آوردند، انتخاب کنیم.

100 کمپین گوچی که صدمین سال خود را جشن می گیرد

ع،‌های با کیفیت خوب از یک محصول باعث اضافه شدن این اصطلاح می‌شوند لو، قبل از محصول آسان است.

چند مزیت کلیدی ع، های خوب از محصولات عبارتند از:

  • تصاویری با کیفیت بالا فوراً چشم کاربر را به خود جلب می کند و احساس خاصی را برمی انگیزد. علاوه بر این، یک تصویر ستاره ای در بین مخاطبان هدف خود آرزو ایجاد می کند.
  • شما می تو،د داستان و ارزش های برند خود را از طریق تصاویری که جوهره برند شما را به تصویر می کشد و ارتباط برقرار می کند، منتقل کنید.
  • با ع،‌های باکیفیت، می‌تو،د حتی پیش پا افتاده‌ترین و جزئی‌ترین جزئیات محصول را با سهولت بیشتری نشان دهید.
  • نمایش محصول خود از طریق یک محیط خاص یا از طریق ارتباط با یک تأثیرگذار، آرزویی را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کند.
  • تصاویر با کیفیت بالا فالوورهای بیشتری را جذب می‌کنند و پایگاه مصرف‌کننده‌ای قوی ایجاد می‌کنند.

از زبان آرزویی استفاده کنید

در حالی که کمپین های رسانه های اجتماعی زیادی برای مد وجود دارد، لویی ویتون که یکی از بزرگترین شرکت های مد است، ش،ت دادن آن دشوار است. لویی ویتون با گنجاندن جواهرات در تاریخ این برند، دویستمین سالگرد تاسیس خود، لوئیس ویتون را جشن گرفت.

این تبلیغ نمونه کاملی از داستان سرایی برند و برانگیختن احساسات در بینندگان است. این ویدئو به بینندگان احساس قدرت می‌دهد که سفر یک زن را نشان می‌دهد، و موسیقی پس‌زمینه به تأثیری که قصد ایجاد آن را دارد می‌افزاید. این تبلیغ به یاد لوئیس، زم، که به سختی یک نوجوان بود، ساخته شد، زم، که او تصمیم گرفت پا به پریش بگذارد تا در نهایت به یک اسطوره در صنعت مد تبدیل شود. شجاعت مجموعه ای از نود قطعه جواهر است که روح شجاعانه او را تجلیل می کند. استراتژی بازاریابی Louis Vuitton همیشه موثر بوده است و این برند را قادر می سازد تا به یکی از شناخته شده ترین برندهای لو، در جهان تبدیل شود.

بهار تابستان 2023 شانل

چیزی که یک برند را می سازد مجلل؟

نمونه‌هایی از واژه‌های آرزومند عبارتند از: نهایی، رویایی، جاه‌طلبی، و غیره. از کلماتی استفاده کنید که بیانگر تمایل هستند و کاربر را وادار می‌کنند تا حداقل خود را با استفاده از محصول برند تجسم کند یا مایل به استفاده از آنها است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب