5 نمونه از استراتژی های بازاریابی و تبلیغات برگر کینگ
در سال 2022، این زنجیره با Activision همکاری کرد تا یک فروشگاه Burger King را به رستوران Burger Town Call of Duty: Modern Warfare تبدیل کند، که با یک مرکز بازی که برای بازی مشتریان راه اندازی شده بود، کامل شد. این کمپین با وعدههای غذایی با مضمون Call of Duty و مزایای بازی مانند پوستهها و دو برابر XP تکمیل شد.
کمپین های تبلیغاتی برگر کینگ نیز ارتباط خود را با فرهنگ پاپ از دست نمی دهند. غذای زبان در گونه Upside Down Burger، که فصل سوم سریال Stranger Things را تبلیغ میکرد، موفقیتآمیز بود. اخیراً، استراتژی بازاریابی مشابهی با W،pper “Spider-Verse” دنبال شد تا از آ،ین محصول مارول سر و صدا کند.
هوپر هوپر (ووپر هوپر)
برگر کینگ که در سال 1953 تأسیس شد، بارها دست به دست شد و در نحوه رویکرد تبلیغاتی دستخوش تحولات متعددی شد. در طول دهه 1970 و تا دهه 2000، استراتژی بازاریابی برگر کینگ توسط آژانس های بازاریابی رستوران های متعددی انجام می شد، اما هیچ یک از آنها به اندازه شگفتی های اخیر آن خلاقانه نیستند.
تاریخچه برگر کینگ
در سال 2019، استراتژی تبلیغاتی برگر کینگ، رانندگ، را که در ترافیک شهر مکزیکو گیر کرده بودند، هدف قرار داد. با استفاده از دادههای بیدرنگ مانند مکان و سرعت، بیلبوردهای موجود در مسیر، زمان باقیمانده در ترافیک و مدت زم، را که رانندگان باید مستقیماً به خودروهای خود سفارش دهند را نشان میدادند. تحویل غذا توسط پیکها با موتور سیکلت همراه با پیامرس، شخصیشده روی بیلبوردهای دیجیتال، پروژه Traffic Jam W،pper را به یک موفقیت فوری تبدیل کرد. این یک حرکت نابغه در میان دیگر نمونه های انطباق تبلیغاتی آنها بود. کمپین به ارمغان آورد 63 درصد جهش در سفارشات تحویل غذا در هفته اول، و منجر به افزایش 44 برابری در دانلود برنامه شد.
آن آگهی را بسوز،د
با اینها، استراتژی بازاریابی برگر کینگ برندسازی مش، است. در طول همهگیری، این برند با TikTok برای ایجاد چالش رقص W،pper شریک شد. برگر کینگ میخواست با کاربران پلتفرم رسانههای اجتماعی در حال رشد تعامل داشته باشد و همچنین از روند ناگفته پلتفرم سرمایهگذاری کند تا همه چیز را به یک چالش رقص تبدیل کند. ساده است: شما شرکت می کنید، یک W،pper به قیمت 1 دلار دریافت می کنید.