این کار را مانند Louis Vuitton انجام دهید: استراتژی بازاریابی بی نظیر LV


چه تعداد از برندها می توانند به یک مونوگرام ببالند که توسط افراد در تمام سنین به رسمیت شناخته شده است و به چیزی بیش از خود برند، بلکه به لو،، موقعیت اجتماعی، میراث، انحصار و موارد دیگر اشاره دارد؟

در واقع، لویی ویتون در مورد دنیای مد لو، نیازی به معرفی ندارد. LV از کمپین ها و استراتژی بازاریابی خود به ،وان ابزاری حیاتی برای ایجاد شهرت و حفظ موقعیت رهبری خود در بخش کالاهای لو، استفاده می کند. با کمپین هایی که با مخاطبان هدف خود طنین انداز می شود و هویت برند را ترویج می کند، استراتژی بازاریابی LV دهه ها است که برنده شده است. بیایید ببینیم چگونه.

استراتژی بازاریابی لویی ویتون: داستان چیست؟

برند LV و جامعه مشتری به لطف درک عالی برند از درک مخاطبان هدف خود، به خوبی در هم تنیده شده اند. نیازهای مخاطب هدف توسط برند به خوبی درک و قدرد، می شود و بالع،. اما مشتریان LV چه چیزی را درخواست می کنند که برند تا این حد مایل به ارائه آن است؟

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

راه LV در بازاریابی: انحصار در هسته

پایگاه مشتریان وفادار لویی ویتون برای انحصاری بودن ارزش زیادی قائل است و از آن قدرد، می کند که کاملا هویت برند را تجسم می کند. کیف های دستی اصلی LV توسط صنعتگران با تجربه و با حدا،ر کیفیت مواد ساخته می شوند. این باعث می شود هر کیف دستی در نوع خود بی نظیر باشد و حس لو، ،ید از برند را به آن اضافه کند.

ما بازاریابی انجام نمی دهیم. ما فقط محصولات استثنایی در طراحی و ساخت آنها ایجاد می کنیم.”

-برنارد آرنو

ارتفاع-صفحه-نمایش-مدیریت-پروژه

برای افزایش بیشتر تجربه ،ید انحصاری، لویی ویتون از یک استراتژی بازاریابی منحصر به فرد استفاده می کند و از تنها دو کانال برای فروش محصولات خود استفاده می کند: فروشگاه های ،ده فروشی خود و وب سایت رسمی. این برند با حفظ کنترل بر مکان محصولات خود و س، فروشگاه هایی که در آنها نمایش داده می شود، می تواند محیط ،ید را مدیریت کند و شهرت محترم خود را حفظ کند.

مجموعه ها و سفارشی سازی با نسخه محدود

به‌،وان بخشی از بازاریابی استراتژی بازاریابی بی‌نظیر خود، لویی ویتون می‌داند که چگونه از انحصار استفاده کند تا مشتریان خود را با کفش‌های سفارشی به مجموعه‌های نسخه محدود به حرکت درآورد. با دانستن قدرت آن در این بخش و در میان مشتریانش، این برند می تواند یکی از معدود ،، باشد که می تواند کیف دستی ساخته شده از ، واقعی را به قیمت 150000 دلار بفروشد – منحصر به فرد و در نوع خود!

لوئیس-ویتون-سطل ،-کیف دستی

LV در کنار مجموعه‌های نسخه محدود خود، که برخی از آنها فوق‌العاده منحصربه‌فرد هستند، از طریق شخصی‌سازی سبد ،ید، حس انحصار را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مشتریان این فرصت را دارند تا با افزودن بر،ب دلخواه خود، کیف‌های دستی با نسخه محدود را بیشتر سفارشی کنند. این اجازه می دهد تا حتی بیشتر شخصی به این قطعات کمیاب و منحصر به فرد دست پیدا کنید.

در مورد دیجیتال مارکتینگ چطور؟ استراتژی رسانه های اجتماعی لویی ویتون

همانطور که همه می د،م، لویی ویتون، برندی که جایگاه بی نظیری در بازار مد و لوازم آرایشی دارد، در ابتدا سفر خود را از طریق رسانه های دیجیتال آغاز نکرد. موفقیت این برند که نتیجه طراحان، محصولات و سایر ذینفعان آن است، داستان دیگری است. با این حال، رویکرد جسورانه آن به دنیای دیجیتال، که شامل پرورش تصویری مجلل و جذب مخاطبان هدف جدید است، یک پیروزی است.

جای تعجب نیست که لویی ویتون بر بازی دیجیتال مارکتینگ تسلط داشته است، با توجه به توانایی آنها در پذیرش تصویر برند تازه، پویا و جذاب در رسانه های اجتماعی. ترویج س، زندگی و تعامل با مصرف کنندگان از طریق داستان سرایی قانع کننده، بازی بازاریابی را “قتل” کرده است.

لوئیس-ویتون-صفحات-رسانه های اجتماعی

Gen Z بهتر می داند – Louis Vuitton + Gen Z Idols

در قرن بیست و یکم، برندها یک سلاح مخفی در اختیار دارند و از استفاده از آن ترسی ندارند: بت‌ها و افراد مشهور Gen Z.

هنگام بررسی حضور برند مد در رسانه‌های اجتماعی، آشکار می‌شود که لویی ویتون نه تنها جامعه پردرآمد و افراد پیشرو مد، بلکه گروه با درآمد متوسط ​​و ،یداران جوان را نیز هدف قرار داده است.

لویی ویتون از قدرت Gen Z idols استفاده کرده است تا مخاطبان هدف خود را در رسانه های اجتماعی گسترش دهد. LV با چندین سلبریتی و تأثیرگذار جوان مانند Zendaya، Emma Chamberlain و Billie Eilish همکاری می‌کند تا محتوایی ایجاد کند که با مخاطبان جوان‌تر طنین‌انداز شود و ارتباطات م،ی‌داری بین بازاریابی برند و اینفلوئنسر ایجاد کند.

این استراتژی به ویژه در جلب توجه مخاطبان جدید و در حال رشد و تازه نگه داشتن نام تجاری در بازار در حال تحول موثر بوده است. این برند علاوه بر گسترش مخاطبان هدف خود، کمپین خود را برای تأکید بر تعهد خود به کیفیت، مهارت و انحصار از دست نداده است.

در جریان روندها: کمپین جام جه، لویی ویتون

استراتژی بازاریابی و کمپین های لویی ویتون تنها بر تعامل با مشتریان خود و ایجاد حس جامعه پیرامون برند بلکه در زمینه ایمن سازی قلمرو برند ارزشمند از طریق همکاری با چهره های شناخته شده در طول رویدادهای جه،.

کمپین چمد، لویی ویتون با لنز آنی لیبوویتز با حضور ستاره های فوتبال کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قبل از جام جه، قطر راه اندازی شد و تبدیل به پرطرفدارترین کمپین در اینستاگرام شد – این تعجب آور نبود.

کمپین لویی ویتون مسی رونالدو

اعتبار: Annie Leibovitz – با حسن نیت از لویی ویتون

تمرکز بر پایداری و ابتکارات اجتماعی

تنها تکیه بر مدل ها، اینفلوئنسرها، سوپراستارها و بت ها برای بازاریابی دیگر برای برندها کافی نیست. آنها باید آینده ای سبزتر و پایدارتر را در اولویت قرار دهند، در صورتی که برندها بخواهند مرتبط باقی بمانند و برای مصرف کنندگان امروزی جذاب باشند.

استراتژی بازاریابی Louis Vuitton نه تنها از طریق کمپین هایی مانند L’Invitation au Voyage ارزش های اصلی خود را به طور جسورانه بیان می کند، بلکه بر تعهد این برند به طبیعت و جامعه دوستانه بودن تأکید می کند.

در اینجا یک مثال “مواد پایدار و کاهش ضایعات در طول فرآیند تولید” آورده شده است:

به طور مشابه، می‌تو،م مشاهده کنیم که لویی ویتون همگام با جنبش تنوع در صنعت مد پیش می‌رود. این برند نه تنها با افراد مشهور و مدل های سرتاسر جهان کار می کند، بلکه این تنوع را در کانال های رسانه های اجتماعی خود نیز منع، می کند. علاوه بر این، LV همیشه به دنبال روندهایی برای سرمایه گذاری است.

به ،وان مثال، آ،ین نمایش مد مجموعه ای را به نمایش گذاشت که توسط هوانگ دونگ هیوک، کارگردان سریال محبوب نتفلی، ی،ی Squid Game – پس از همکاری آنها با Yayoi Kusama طراحی شده بود. این حرکت نه تنها به ظهور فرهنگ خاور دور کمک می‌کند، بلکه از طریق کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی، احساس اجتماعی ایجاد می‌کند.

بطور خلاصه:

استراتژی بازاریابی و کمپین های لویی ویتون نمونه بارز این است که چگونه برندهای لو، می توانند حضور آنلاین قوی داشته باشند.

برای ایجاد یک استراتژی دیجیتال شبیه به LV، آژانس های بازاریابی لو، برتر در سراسر جهان را بررسی کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/louis-vuittons-marketing-strategy/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب