4 تاکتیک و برنامه برای سال 2023

هدف آنها افزایش 50 درصدی استعلامات مربوط به اشتغال بود. استراتژی بازاریابی آنها شامل محتوا، سئو و روابط عمومی بود که به آنها در دستیابی به نتیجه کمک کرد.

سوالات متداول در مورد استراتژی های بازاریابی شرکت حقوقی

چگونه موسسات حقوقی می توانند شهرت آنلاین و تصویر برند خود را برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد خود بهبود بخشند؟

انجام این کار به شرکت نیاز دارد تا اه، کلی بازاریابی، مخاطبان هدف، خدماتی که قصد ترویج آنها را دارند و پیام های برند خود را مشخص کند. هدف اولیه برای توسعه چنین استراتژی بازاریابی، جذب مشتریان بالقوه است. اکنون، این امر می تواند از طریق روش های تبلیغاتی آفلاین یا آنلاین به دست آید. از آنجایی که امروزه ا،ر مشاغل دارای حضور دیجیتالی هستند، استراتژی بازاریابی شرکت حقوقی شامل ،یبی از سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی ویدئویی، تبلیغات پولی، چاپ و بازاریابی دیجیتال است.

چرا استراتژی بازاریابی شرکت حقوقی مهم است؟

استفاده از بازاریابی ویدئویی یک راه مطمئن برای جلب نظر مشتریان است. ویدیوهای آموزشی را در فواصل زم، مکرر در YouTube ایجاد و آپلود کنید. ویدیوها را در پست‌های وبلاگ موجود خود جاسازی کنید تا تشخیص شرکت شما برای Google آسان باشد. همچنین، با ارسال کلیپ‌های کوتاه، ویدیوها یا حلقه‌هایی در مورد موضوعات آموزنده، بهترین استفاده را از رسانه‌های اجتماعی ببرید.

برخی از اشتباهات رایج بازاریابی که شرکت های حقوقی مرتکب می شوند چیست و چگونه می توانند از آنها برای به حدا،ر رساندن بازگشت سرمایه خود اجتناب کنند؟

تقریبا وجود دارد 450000 شرکت حقوقی در ایالات متحده. از این رو، ایجاد یک حضور آنلاین قوی برای برجسته شدن امری ضروری است. شما باید به طور مداوم استراتژی های جدیدی را برای ایجاد نام تجاری خود به صورت آنلاین ارائه دهید، چه ،ب و کار شما تازه شروع شده باشد و چه در حال حاضر ایجاد شده است.

حفظ یک رویه حقوقی سودآور مست،م آن است که شرکت مشتریان جدیدی به دست آورد و مشتریان موجود را حفظ کند. این شاهکار آس، نیست. با این حال، استراتژیک به کاهش تنگناهای احتمالی در دستیابی به مشتریان کمک خواهد کرد.

ارتفاع-صفحه-نمایش-مدیریت-پروژه

در حالی که همیشه می تو،د برای ایجاد استراتژی های بازاریابی شرکت حقوقی با آژانس های بازاریابی شرکت حقوقی موفق تماس بگیرید، این به شما کمک می کند تا اصول طراحی یک استراتژی بازاریابی برای شرکت خود را بد،د.

هنگام طراحی یک برنامه بازاریابی برای یک شرکت حقوقی، باید مشتریان بالقوه ای را که می خواهید به آنها خدمت کنید پیدا کنید. تعریف مخاطبان به شما کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی خود را در جهت درست تنظیم کنید. اگر به ایده های تبلیغاتی شرکت حقوقی نیاز دارید، سوالات زیر را بپرسید:

  • خدمات شما چیست؟
  • به کدام صنعت رسیدگی می کنید؟
  • مشتریان بالقوه شما چه ،، می توانند باشند؟ چرا؟
  • آیا شما اسناد قانونی یا مشاور یا هر دو را ارائه می دهید؟
  • آیا خدمات شما به نفع شرکت ها است؟

یک موقعیت برند قانع کننده ایجاد کنید

ایجاد یک لوگوی قانع کننده، پیام برند و سایر وثیقه های بازاریابی که منع، کننده ارزش های اصلی شرکت شما باشد به شما کمک می کند خود را از رقبا متمایز کنید. این درست زم، است که شما یک طرح بازاریابی شرکت حقوقی برای هر شرکت حقوقی تهیه می کنید. حتی بهترین کمپین های بازاریابی شرکت حقوقی نیز دارای موقعیت برند مشخصی هستند که مشتریان بالقوه را جذب می کند.

یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنید

با انتشار محتوای ارزشمند در کانال های رسانه های اجتماعی در فواصل زم، منظم شروع کنید. با سایر حساب های دامنه خود درگیر شوید و با تأثیرگذار، که علاقه مند به تأیید شرکت شما هستند ارتباط برقرار کنید. به دنبال نمونه های بازاریابی شرکت حقوقی باشید و یاد بگیرید که چه چیزی به بازار می آورند. به جای اینکه صرفاً محتوا را پست کنید، تحقیق کنید و روی روش هایی برای بهینه سازی هر پست کار کنید.

بازاریابی محتوا چه نقشی در استراتژی بازاریابی کلی یک شرکت حقوقی دارد و چگونه می توان از آن به طور موثر استفاده کرد؟

هدف یک استراتژی بازاریابی قانونی برای وکلا، تقویت شناخت برند و اطمینان از اینکه شرکت شما برای مشتریان بالقوه ای که ممکن است به خدمات شما علاقه مند هستند، قابل مشاهده باشد.

مخاطب را شناسایی کنید

هنگامی که اه، خود را مشخص کردید، چندین استراتژی بازاریابی قانونی را ،یب و مطابقت دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. ریچارد نلسون LLP، یک شرکت حقوقی مستقر در بریت،ا، از یک رویکرد یکپارچه برای افزایش دید خود استفاده کرد. این بهترین نمونه بازاریابی شرکت حقوقی است که از چندین روش بازاریابی برای تبلیغ خدمات خود استفاده می کند.

استراتژی بازاریابی شرکت حقوقی به م،ای رویکردی جامع برای ارتقای خدمات شرکت است.

چند شاخص کلیدی کلیدی بازاریابی که باید به آنها اشاره کرد عبارتند از: تعداد کمپین های بازاریابی اجرا شده، بودجه، جذب مشتری، ROI، هزینه هر سرنخ و رضایت مشتری. ردیابی این KPI ها با ابزارهای من،، مسیری را برای استراتژی های بازاریابی آینده نیز تعیین می کند.

چگونه شرکت های حقوقی می توانند از بازاریابی ویدئویی برای نشان دادن تخصص خود و ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه استفاده کنند؟

یک خبرنامه هفتگی یا دوهفته‌ای شروع کنید که در آن تمام به‌روزرس،‌های اخیر در شرکت حقوقی خود و برخی از کارشناس‌های آموزنده به مشتریان فعلی برای جذب مشتریان بالقوه بیان می‌شود. موضوع را برای کاربران شخصی سازی کنید تا جذاب شود. از ابزارهای ایمیل برای بیرون کشیدن لیستی از کاربر، که مدتی است فعال نبوده‌اند استفاده کنید و کمپین‌های تعامل مجدد ایجاد کنید. ا،ر برنامه های بازاریابی شرکت حقوقی، کمپین های مشارکت مجدد را به ،وان بخشی حیاتی از برنامه دارند.

برخی از معیارهای کلیدی که شرکت های حقوقی باید برای سنجش موفقیت کمپین های بازاریابی خود دنبال کنند، کدامند؟

با ارسال محتوای جذاب و آموزنده برای ایجاد آگاهی از برند در بین کاربران، حضور آنلاین ایجاد کنید. این شامل ارسال پست‌های ثابت در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و ویدیوهای طول، در یوتیوب است. همه استراتژی های بازاریابی قانونی موفق در پایگاه دارای محتوا در قالبی هستند.

از یک رویکرد یکپارچه استفاده کنید

یک دقیقه دیگر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. با این حال، قبل از اینکه به سراغ راه‌های بازاریابی برویم، بیایید بفهمیم که استراتژی بازاریابی شرکت حقوقی چیست.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

استراتژی بازاریابی شرکت حقوقی چیست؟

محتوا به درستی گفته می شود که پادشاه است. برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد اعتماد بینندگان، محتوای ارزشمند ایجاد کنید و آن را در کانال های رسانه های اجتماعی و وب سایت خود منتشر کنید. انتشار منظم محتوا مشتریان بالقوه را جذب می کند و به ،ب و کار شما کمک می کند تا به تدریج شهرت پیدا کند.

بهترین روش‌ها برای شرکت‌های حقوقی برای تعامل با مشتریان و مشتریان احتمالی خود در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی چیست؟

برخی از اشتباهات رایج شرکت های حقوقی شامل داشتن وب سایت قدیمی در مورد پست های وبلاگ و سایر اطلاعات مربوط به شرکت، عدم تمرکز بر یک مخاطب هدف خاص، دست کم گرفتن سئو، کم اهمیت جلوه دادن قدرت رسانه های اجتماعی و فقدان محتوای آموزنده مشتری محور است. اگر به نمونه های موفق بازاریابی شرکت حقوقی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که آنها قبلاً این عوامل را پوشش داده اند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/best-law-firm-marketing-strategies-and-tactics/

محتوای بهینه شده در کنار ایجاد اعتبار، به بهبود سئوی وب سایت کمک می کند. محتوای وب شرکت حقوقی زم، ، لینک جذب می کند که محتوا منع، کننده تخصص در موضوع باشد. علاوه بر این، محتوای متخصص و بهینه شده برای سئو باعث افزایش ترافیک و اشتراک‌های اجتماعی می‌شود و دامنه افزایش نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد.

چگونه شرکت های حقوقی می توانند از بازاریابی ایمیلی برای برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان و مشتریان بالقوه استفاده کنند؟

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب