9 استراتژی و نکته کوتاه مدت بازاریابی اجاره ای با مثال های الهام بخش

9. جمع آوری و نمایش نظرات مهمان

خواهران دور بینشی عالی از غذاهای لذیذی که سرو می‌کنند، فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای که باید در زم، که آنجا هستید و فضای اغواکننده محل استقرار آن‌ها را انجام دهید، ارائه می‌دهد. حتی فقط خواندن در مورد آن می تواند باعث شود که بخواهید فوراً یک پرواز برنامه ریزی کنید تا خودتان آن را تجربه کنید!

به ،وان مثال، در اینجا یک ملک اجاره ای کوتاه مدت را می بینیم که صدها بررسی درخشان را به خود جلب کرده و به ،وان بهترین انتخاب برای مسافران در Tripadvisor شناخته شده است. وای، با چنین تحسین بالایی، می توان گفت که آنها باید از طریق این صفحه از تعداد زیادی بازدیدکننده استقبال کنند!

5. همکاری با آژانس های بازاریابی گردشگری

طرح بازاریابی اجاره تعطیلات یک استراتژی جامع است که نحوه تبلیغ ملک اجاره ای کوتاه مدت خود را به مهمانان احتمالی نشان می دهد. در اینجا دلیل ضروری بودن چنین طرحی است که در سه بخش توضیح داده شده است:

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

افزایش دید

چرا شروع به تعامل با مهمانان بالقوه نمی کنید تا یک استراتژی رسانه اجتماعی قاتل برای بازاریابی اجاره کوتاه مدت داشته باشید؟

3. یک برنامه ارجاع را اجرا کنید

یک طرح بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا بازار هدف خود را تعیین کنید و سپس استراتژی های تبلیغاتی خود را در صورت نیاز تنظیم کنید. نرخ تبدیل افزایش خواهد یافت در نتیجه ارتباط با مهمانان بالقوه ای که به احتمال زیاد به هتل شما علاقه مند هستند.

ساختمان با نام تجاری

با اجرای این تاکتیک ها و توصیه ها، می تو،د استراحتگاه خود را به ارتفاعات جدیدی برس،د و جریان ثابتی از بازدیدکنندگان را جذب کنید. خلاق باشید، به خوبی از بازدیدکنندگان خود مراقبت کنید و نشان دهید که در هر پلتفرم آنلاین، حضور دارید! به این ترتیب، ملک تعطیلات شما به سرعت به مک، مورد علاقه تبدیل می شود.

علاوه بر فهرست ، ملک شما در پلتفرم های اجاره تعطیلات، داشتن یک وب سایت اختصاصی می تواند حضور آنلاین شما را افزایش دهد. بنابراین، مطمئن شوید که وب سایت شما سازگار با موبایل، آسان برای پیمایش است و جنبه های منحصر به فرد دارایی شما را به نمایش می گذارد. همچنین، یک سیستم رزرو را در وب سایت خود قرار دهید و فرصت رزرو سریع را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید.

اجاره کوتاه مدت طراحی وب سایت

7. بسته ها یا تجربیات ویژه را ارائه دهید

به یاد داشته باشید، بازاریابی دهان به دهان بسیار موثر است و می تواند به یک جریان ثابت از رزرو منجر شود!

4. با جوامع سفر آنلاین درگیر شوید

با پیوستن به انجمن‌ها و انجمن‌های مسافرتی آنلاین که در آن مسافران تجربیات خود را مورد بحث قرار می‌دهند و به دنبال توصیه‌هایی می‌گردند، می‌تو،د املاک خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک شرکت کننده فعال باشید، آ،ین ع، ها و اطلاعات را به اشتراک بگذارید و خستگی ناپذیر به هر نظر و نظر پاسخ دهید. بنابراین، می تو،د اعتبار ایجاد کنید و مهمانان بالقوه را جذب کنید.

پلتفرم های رسانه های اجتماعی، مانند اینستاگرام و تیک تاک، می توانند ابزار قدرتمندی برای بازاریابی اجاره های کوتاه مدت باشند. شما می تو،د محتوای جذاب ایجاد کنید، تصاویری خیره کننده از ملک خود و محیط اطراف آن را به اشتراک بگذارید و از هشتگ های مرتبط برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر استفاده کنید.

همکاری با آژانس های بازاریابی گردشگری می تواند به اجاره کوتاه مدت شما کمک بیشتری کند. این آژانس ها در دسترسی به مهمانان بالقوه تخصص دارند و آماده هستند تا از طریق تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی هدفمند به شما کمک کنند تا دسترسی خود را گسترش دهید.

6. یک وب سایت پاسخگو و کاربر پسند ایجاد کنید

بسیاری از مسافران برای اقامت در مکان ها یا محله های خاص جستجو می کنند. بنابراین باید مطمئن شوید که دارایی شما برای جستجوی محلی با استفاده از کلمات کلیدی مبتنی بر مکان در لیست ها و محتوای وب سایت خود بهینه شده است. با استفاده از سئوی محلی، می تو،د شانس ظاهر شدن ملک خود را در نتایج جستجو در زم، که مهمانان بالقوه به دنبال اجاره در منطقه شما هستند، افزایش دهید.

و البته، مطمئن شوید که همه چیزهایی را که در وب سایت یا لیست ارائه می دهید ارائه می کنید تا نظرات بد را حذف کنید، بازدیدکنندگان خود را خوشحال کنید و بهترین نظرات را دریافت کنید!

نتیجه

متمایز شدن از رقبا تمرکز اصلی شما در حال حاضر است و ایجاد بسته های ویژه و تجربیات منحصر به فرد برای مهمانان می تواند کلید موفقیت شما باشد. بنابراین می تو،د توجه آن ها را بیشتر جلب کنید و حتی پس از کوتاه ترین بازدید مکان خود را خاطره انگیز کنید. چنین بسته‌ها و تجربیاتی می‌تواند شامل مشارکت با مشاغل محلی برای ارائه تخفیف در فعالیت‌ها، ارائه برنامه‌های سفر شخصی به بازدیدکنندگان یا سازمان‌دهی رویدادهای منحصر به فرد باشد. برای مثال، اگر ملک خود را در Airbnb فهرست می‌کنید، می‌تو،د تجربه‌ای را نیز در همان مکان فهرست کنید! و اگر بازدیدکنندگان شما بیش از یک هفته، یک ماه و غیره بمانند، می‌تو،د یک تخفیف یا شاید یک بلیط رایگان برای آن ارائه دهید.

تجربه‌های کوتاه‌مدت اجاره‌ی airbnb

نظرات مثبت و توصیفات نقشی حیاتی در جذب مهمانان جدید ایفا می‌کنند، شاید مهم‌ترین نقش، زیرا بسیاری از افراد مراقب هنگام تلاش برای انتخاب بهترین نسبت قیمت/عملکرد مکان‌ها را فیلتر می‌کنند. 89 درصد از آنها نظرات را می خوانند قبل از تصمیم گیری! بنابراین، فراموش نکنید که مهمانان خود را تشویق کنید که پس از اقامت نظرات خود را بنویسند. برای انجام این کار، می تو،د توضیح دهید که نظرات آنها واقعاً برای شما و ،ب و کار شما مهم است و برای اقامت بعدی آنها تخفیف های ویژه ارائه می دهند.

بررسی های کوتاه مدت-اجاره

شما می تو،د هویت برند خود را در بازار اجاره تعطیلات با یک استراتژی بازاریابی اجاره کوتاه مدت به خوبی توسعه داده شده ایجاد و تقویت کنید. با برندسازی ثابت در تمامی کانال‌های بازاریابی، از جمله وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و فهرست‌های خود، می‌تو،د به راحتی تأثیری به یاد ماندنی ایجاد کنید و در میان مهمانان بالقوه خود اعتماد ایجاد کنید.

ارتفاع-صفحه-نمایش-مدیریت-پروژه

چگونه می توانم ملک اجاره ای کوتاه مدت خود را برای رزرو بیشتر بازاریابی کنم؟

در این پست وبلاگ، انواع تکنیک ها، طرح ها و موارد انگیزشی را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کند ملک خود را به یک جاذبه گردشگری محبوب تبدیل کنید. بنابراین، برای سفر به دنیای بازاریابی اجاره کوتاه مدت آماده شوید، جایی که فرصت های بی پای، برای رشد و دیده شدن در انتظار شماست!

چرا به یک برنامه بازاریابی اجاره ای برای تعطیلات نیاز دارید؟

شرح کامل ملک اجاره ای را می توان در بخش وب سایت زیر آن یافت. برای ،، که می خواهند مروری سریع داشته باشند، فهرست کوتاهی با آی، های کوچک وجود دارد که بر بسیاری از ،اصر سایت تأکید دارد. این وب سایت همچنین شامل تصاویری دقیق از اتاق های موجود در این خانه قابل توجه است.

2. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

اکنون که اهمیت یک برنامه بازاریابی اجاره تعطیلات را درک کرده اید، بیایید به چند استراتژی و نکات موثر برای بازاریابی ملک خود و جذب رزروهای بیشتر بپردازیم:

1. فهرست خود را بهینه کنید

به ،وان مثال، اسکرین شات زیر نمونه خوبی از لیست های اجاره کوتاه مدت خوش فکر و بهینه شده در Airbnb را نشان می دهد:

اول از همه، ع، هایی که برای نمایش اجاره استفاده می شوند وضوح بالایی دارند و از زوایای مختلف گرفته می شوند تا تصور مکان را آسان کنند.

بهینه سازی لیست اجاره کوتاه مدت

با توجه به رقابت فزاینده در بازار اجاره کوتاه مدت، مهم است که از بین مردم متمایز شوید. یک برنامه بازاریابی مستحکم می تواند به شما کمک کند تا نقاط فروش منحصر به فرد خود را شناسایی کرده و دارایی خود را در معرض دید مخاطبان من، قرار دهید و باعث افزایش دید و افزایش عملکرد تجاری شود.

تبلیغات هدفمند

با بهینه سازی فهرست خود در سیستم عامل های اجاره تعطیلات شروع کنید. از توضیحات قانع کننده، ع، های با کیفیت بالا و امکانات رفاهی دقیق برای نمایش ویژگی های منحصر به فرد ملک خود استفاده کنید. جاذبه های اطراف را برجسته کنید و بر آنچه که اجاره شما را از رقبا متمایز می کند تأکید کنید.

تشویق مهمانان فعلی خود به ارجاع ملک شما به دوستان و خانواده خود با ارائه مشوق هایی مانند تخفیف در اقامت های آینده یا جوایز ارجاع می تواند گامی منطقی باشد، درست مانند رزرو میکند.

به دنبال افزایش رزرو و متمایز ، خانه اجاره ای کوتاه مدت خود هستید؟ سپس، جستجوی شما به پایان رسیده است! به دنیای بازاریابی اجاره کوتاه مدت خوش آمدید، جایی که موفقیت با ماجراجویی و خلاقیت با استراتژی تلاقی می کند.

در زیر می تو،د یک نمونه خیره کننده از استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ ملک اجاره ای کوتاه مدت را مشاهده کنید:

کوتاه مدت-اجاره-رسانه های اجتماعی

همین امروز با برنامه بازاریابی خود شروع کنید و شاهد پیشرفت ملک اجاره ای کوتاه مدت خود باشید!




منبع: https://di،alagencynetwork.com/s،rt-term-rental-marketing-strategies-tips-with-inspirational-examples/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب