9 مزیت عالی روابط عمومی دیجیتال در مقابل روابط عمومی سنتی


سی سال پیش، گرفتن مطبوعات برای ،ب و کار شما یک چالش بود.

تنها کانال های موجود رو،مه ها، تلویزیون، رادیو، صفحات زرد (یادتان هست؟) و شاید بیلبوردهای گاه به گاه بود.

این بدان م،است که اگر می‌خواهید برند خود را تقویت کنید، باید زمان و هزینه زیادی را برای پوشش من، صرف کنید.

نه تنها این، بلکه تعداد افرادی که نام تجاری شما را کشف می ،د محدود بود. حتی اگر موفق می شدید در رو،مه محلی مطلبی به دست آورید، فقط افرادی که مقاله را ،یداری کرده بودند در مورد شما می خوانند!

در حال حاضر، روابط عمومی دیجیتال بازی را در مورد دریافت پوشش تغییر داده است.

روابط عمومی دیجیتال چیست؟ خیلی خوشحالیم که پرسیدی!

روابط عمومی دیجیتال به این م،ی است که می تو،د حضور خود را در سایر وب سایت ها و همچنین رسانه های اجتماعی، ویدیوها و پاد،ت ها افزایش دهید. نه تنها دریافت پوشش نسبتا ساده تر است، بلکه طیف وسیع تری از مردم با داستان شما آشنا می شوند.

اگر این سؤال را می‌پرسید: «PR دیجیتال چیست و چرا باید از آن برای تقویت ،ب‌وکارم استفاده کنم؟»، Bubblegum Search این راهنما را برای کمک به شما آماده کرده است.

آنها متخصص بازاریابی دیجیتال هستند جستجوی آدامس، و آنها می خواهند در مورد مزایای روابط عمومی دیجیتالی که ،ب و کار شما می تواند به دست آورد به شما بگوید.

در اینجا نه مزیت شگفت انگیزی که روابط عمومی دیجیتال می تواند برای ،ب و کار شما به ارمغان بیاورد آورده شده است.

بیایید نگاهی به روابط عمومی دیجیتال بیندازیم…

1. محتوای روابط عمومی دیجیتال در هر زمان در دسترس است

اگر سی سال پیش به اندازه کافی خوش شانس بودید که با اخبار محلی مصاحبه کنید، باید به مردم بگویید چه ساعتی روی صفحه نمایش خواهید بود. البته، شما همچنین باید امیدوار باشید که ،ی یک ضبط کننده ویدیوی VHS در حالت آماده به کار داشته باشد!

با روابط عمومی دیجیتال، تمام محتوای شما به صورت آنلاین در دسترس است و در هر زم، از شبانه روز آماده مصرف است. می‌تو،د یک مصاحبه ضبط کنید و آن را در YouTube آپلود کنید، جایی که مردم می‌توانند آن را برای یک ماه، یک سال… حتی ده سال پس از فشار دادن ضبط، مشاهده کنند.

2. روابط عمومی دیجیتال راه های جدیدی برای ارتقای ،ب و کارتان به شما می دهد

در حالی که می تو،د برای کمک به افزایش آگاهی از نام تجاری خود با انتشارات آنلاین تماس بگیرید، کانال روابط عمومی دیجیتال دیگری در سال های اخیر باز شده است … اینفلوئنسر.

اکنون ساده‌تر از همیشه پیدا ، تأثیرگذار است که ارزش‌های برند شما را به اشتراک بگذارد و بتواند محصول یا خدمات شما را به گروهی وفادار از دنبال‌کنندگان مشتاق تبلیغ کند.

بسیاری از ،ب‌وکارها وقتی به اینفلوئنسرها فکر می‌کنند، کارداشیان‌ها و رونالدو را تصور می‌کنند، اما واقعیت این است که حتی فردی با کمتر از 1000 فالوور اینستاگرام می‌تواند به طور واقعی برند شما را تبلیغ کند.

3. روابط عمومی دیجیتال می تواند سئوی شما را تقویت کند

هنگامی که در وب سایت های مربوطه پوشش مطبوعاتی دریافت می کنید، این معمولاً با یک ، لینک به وب سایت شما ارائه می شود. در حالی که قرار گرفتن در معرض برند در سایت های دیگر خوب است، یک ، لینک با کیفیت بالا مزایای زیادی برای ،ب و کار شما دارد.

، لینک از وب سایت های دیگر به موتورهای جستجو مانند گوگل نشان می دهد که سایت شما به ،وان یک عامل رتبه بندی بهینه سازی موتور جستجو قابل اعتماد و قابل اعتماد است.

این منجر به افزایش حضور موتور جستجو و ترافیک ارگ،ک بیشتر به سایت شما می شود.

4. روابط عمومی دیجیتال می تواند جه، شود

در سال 2022، یک فروشگاه کوچک تراشه در کاونتری به یک پدیده جه، تبدیل شد – چقدر طول کشید تا شما “Binley Mega Chippy’ آهنگ از سر شما؟

با کمپین روابط عمومی دیجیتال من،، برند شما می تواند به راحتی ملی شود. شما دیگر محدود به رو،مه‌های محلی یا برنامه‌های خبری منطقه‌ای نیستید، زیرا هر نشریه مطبوعاتی یا ش،ه خبری به راحتی می‌تو،د پوشش خبری آن را دریافت کنید.

5. روابط عمومی دیجیتال الهام بخش تعامل است

رسانه‌های اجتماعی، انجمن‌های آنلاین و بخش‌های نظرات، تعامل مردم با محتوای شما و بیان نظر خود را آسان‌تر از همیشه می‌کنند. با کلیک یک دکمه، افراد می توانند مقالات، پست های رسانه های اجتماعی و پاد،ت ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

در حالی که ممکن است همه تعاملات مثبت نباشد (و کار برای تشویق مردم به «مهربان بودن» در حال انجام است)، افزایش توجه داستان و برند شما را تقویت می‌کند.

6. روابط عمومی دیجیتال، فعال بودن را آسان‌تر می‌کند

در گذشته برنامه ریزی یک مطلب در رو،مه زمان و تلاش زیادی می برد. متخصصان روابط عمومی باید پیش‌نویس یک بی،ه مطبوعاتی را تهیه کنند، ساعت‌ها با یک رو،مه‌نگار تلفنی بگذرانند و منتظر بمانند تا داستان در چاپ منتشر شود.

اکنون می تو،د یک ایده داشته باشید و در همان روز آن را به مرحله اجرا در آورید. روابط عمومی دیجیتال به این م،ی است که ،ب‌وکارها می‌توانند در عرض چند دقیقه به سایر داستان‌های مطبوعات واکنش نشان دهند و بازاریابی آنلاین تاثیرگذاری ایجاد کنند.

به ،وان مثال، در نظر بگیرید Oreo. هنگامی که در طول Superbowl خاموشی رخ داد، این برند با یک پاسخ سریع و خنده دار در توییتر پاسخ داد که منجر به بیش از 10000 ریتوییت در عرض یک ساعت شد.

7. روابط عمومی دیجیتال به این م،ی است که می تو،د جنبه خود را از داستان بگویید

همه روابط عمومی مثبت نیستند و ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که ،ب و کار شما تبلیغات منفی دریافت کند، چه از طرف یک تامین کننده، مشتری یا کارمند ناراضی.

مزیت روابط عمومی دیجیتال این است که می تو،د به سرعت جنبه داست، خود را پخش کنید و به حل مسائل قبل از بدتر شدن اوضاع کمک کنید.

در روابط عمومی سنتی، ممکن است توضیح داستان از دیدگاه شما بیشتر طول ،شد، و این خطر وجود دارد که یک رو،مه‌نگار کلمات شما را مطابق با روایت تغییر دهد.

8. PR دیجیتال اندازه گیری آسان تر است

مشکل روابط عمومی سنتی این است که اندازه گیری آن دشوار است و اغلب ممکن است نادرست باشد. به ،وان مثال، بسیاری از رو،مه ها و مجلات سطح «خوانندگان» انتشار خود را ارائه ،د، اما هیچ تضمینی وجود نداشت که همه این افراد مقاله شما را بخوانند!

ابزارهای روابط عمومی دیجیتال کارها را بسیار ساده تر می کنند.

روابط عمومی دیجیتال به این م،ی است که ردیابی و نظارت بر علاقه مشتری آسان تر است.

می‌تو،د ببینید چند نفر با استوری شما درگیر شده‌اند، چه مدت در صفحه ماندند و مهم‌تر از همه، تعداد کاربر، که در نتیجه تبدیل شده‌اند.

9. روابط عمومی دیجیتال کل استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را تکمیل می کند

دلیل نهایی اینکه روابط عمومی دیجیتال برای برند شما عالی است؟

بدون زحمت با بقیه تلاش های بازاریابی دیجیتال شما ،یب می شود.

قبلاً آنها اشاره ،د که چگونه دریافت ، لینک از روابط عمومی دیجیتال به سئو کمک می کند و چگونه محتوای تأثیرگذار می تواند کانال های رسانه های اجتماعی شما را تقویت کند. علاوه بر این، استفاده مجدد و استفاده مجدد از محتوای روابط عمومی دیجیتال آسان است و به صرفه جویی در وقت و هزینه تیم بازاریابی شما کمک می کند.

روابط عمومی دیجیتال چیست؟ با جستجوی آدامس حباب پاسخ را بیابید

Bubblegum Search امیدوار است این راهنما به شما بینشی در مورد مزایای روابط عمومی دیجیتال و ایده هایی در مورد نحوه استفاده از روابط عمومی دیجیتال در ،ب و کارتان داده باشد.

اگر هنوز مطمئن نیستید که روابط عمومی دیجیتال چیست یا چگونه می تو،د استراتژی روابط عمومی دیجیتال را شروع کنید، نگران نباشید – آنها می توانند کمک کنند.

تیم متخصصان آنها یک استراتژی روابط عمومی دیجیتال قدرتمند ایجاد و اجرا خواهند کرد تا به برند شما کمک کند تا شنیده شود.

آن‌ها نوع من، روابط عمومی دیجیتال را برای نیازهای شما تعیین می‌کنند، محتوای باکیفیت ایجاد می‌کنند و به افرادی که به رشد ،ب‌وکار شما کمک می‌کنند ارائه می‌کنند.

در مورد خدمات روابط عمومی و توسعه دیجیتال آنها اطلاعات بیشتری ،ب کنید و ببینید چگونه می توانند صدای برند شما را تقویت کنند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/awesome-benefits-of-di،al-pr-vs-traditional-pr/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب