با این استراتژی ترکیبی بازده را به حداکثر برسانید

این یک برد برد است زیرا این امر منجر به تعامل بیشتر در بین مصرف کنندگان، ایجاد آگاهی از برند و افزایش ترافیک وب سایت می شود.

با کارشناسان صحبت کنید

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است که سایت شما به صورت ارگ،ک در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری برای دید و اعتبار سایت افزایش می دهد.

SEO و PPC هر دو استراتژی بازاریابی مبتنی بر کلمه کلیدی هستند. سئو عبارات و کلمات کلیدی مرتبط را برای بهینه‌سازی محتوا، ،اوین و جنبه‌های وب‌سایت تجزیه و تحلیل می‌کند، در حالی که PPC بر روی تحقیقات کلمات کلیدی برای یافتن شرایط پیشنهادی تمرکز می‌کند، به استثنای سؤالات نامربوط که به برند یا محصول پیشنهادی ارائه نمی‌شوند.

PPC و SEO به شدت به تحقیق و بهینه سازی کلمات کلیدی برای هدایت ترافیک واجد شرایط برای جستجوهای مرتبط متکی هستند. برای اینکه صفحات در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بالایی داشته باشند، تبلیغ کنندگان باید از کلمات کلیدی و عبارات مرتبط استفاده کنند.

بازدید کنید سایت آژانس سوپ برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بازاریابی دیجیتال آنها و دریافت ممیزی رایگان خود برای تغییر استراتژی بازاریابی دیجیتال شما برای سرنخ های با کیفیت بالا.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/ppc-and-seo-،mise-returns-with-this-blended-strategy/

هنگامی که شیوه های سئو کافی نیز وجود داشته باشد، برند شما و خدمات آن، املاک و مستغلات قابل توجهی را در SERP ها اشغال می کند. اگر مصرف‌کننده‌ای از بخش «حمایت‌شده» صفحه بگذرد و فقط به فهرست‌های ارگ،ک نگاه کند، همچنان ،ب‌وکار شما را در صفحه نتایج پیدا می‌کند.

هدف بهینه سازی موتور جستجو (SEO) افزایش رتبه یک صفحه در صفحات نتایج موتورهای جستجو با هدف نهایی هدایت افزایش بازدید و کلیک به صفحات فرود مربوطه است. برای بهبود رتبه بندی، تکنیک های زیادی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد مانند ایجاد محتوا، لینک سازی و بهینه سازی فنی.

اکنون که شباهت ها و تفاوت های بین PPC و SEO پوشش داده شده است، بیایید در مورد چگونگی استفاده از یک استراتژی ،یبی و مزایای آن بحث کنیم.

هنگامی که یک وب سایت از تبلیغات PPC استفاده می کند، صفحه در بالای صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می شود و به ،وان اولین نتیجه جستجو که ،یداران بالقوه مشاهده می کنند عمل می کند.

از آنجایی که کمپین‌های PPC داده‌های تبدیل را تولید می‌کنند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند اصطلاحات کلیدی تجاری قابل دوام را بپذیرند و آنها را با عملکرد سئوی خود آشنا کنند. از سوی دیگر، داده‌های تبدیل SEO می‌تواند به بازاریابان PPC اطلاع دهد تا استراتژی‌های پیشنهادی مقرون‌به‌صرفه‌تر و هوشمندانه‌تری تولید کنند.

به حدا،ر رساندن پوشش SERP

بسیاری از ،ده فروشان تجارت الکترونیک بازاریابی PPC و SEO را به ،وان دو استراتژی مجزا می بینند و ممکن است هر بار فقط در یک کانال سرمایه گذاری کنند. با این حال، هر دو استراتژی باید ،یب شوند تا یک تجارت به پتانسیل کامل خود در بازاریابی دیجیتال دست یابد.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) نوعی بازاریابی آنلاین است که در آن تبلیغ‌کنندگان هر بار که روی تبلیغاتشان کلیک می‌شود، هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند. هنگامی که شخصی کلمات کلیدی یا عبارات خاصی را در موتور جستجو تایپ می کند، SERP تبلیغاتی را که ایجاد می کنید برای هدایت مصرف کنندگان به صفحه فرود شما نمایش می دهد.

با ،یب این دو روش، این پتانسیل را دارید که:

  • بهبود کارایی بودجه
  • رشد متقابل را برای برند یا ارائه خدمات خود افزایش دهید
  • افزایش دید جستجو و قرار گرفتن در معرض آنلاین
  • افزایش اعتماد مصرف کننده به برند
  • محصول خود را مجدداً بازاریابی کنید

داده های کلمه کلیدی PPC و SEO را به اشتراک بگذارید

تفاوت اصلی بین این دو نوع تبلیغات این است که بازاریابی PPC پولی است و اغلب نتایج سریع‌تری ایجاد می‌کند، در حالی که SEO یک استراتژی بلندمدت است که امیدوار است دید نام تجاری را افزایش دهد تا وب‌سایت به طور ارگ،ک در صدر SERP ها قرار گیرد.

به طور خلاصه، یک استراتژی ،یبی به برند شما امکان می دهد در مقایسه با اجرای یک رویکرد تک کاناله، دو برابر بیشتر در معرض دید قرار گیرد.

این استراتژی های بازاریابی آنلاین شباهت های مهمی دارند و استفاده از یک رویکرد ،یبی فرمول موفقیت موتور جستجو است.

چگونه PPC و SEO را می توان برای نتایج قدرتمند ،یب کرد

هدف هر دو استراتژی SEO و PPC هدایت ترافیک به صفحه فرود و ایجاد تبدیل است. اگرچه این تاکتیک ها به گونه ای متفاوت عمل می کنند، اما هر دو به یک هدف می رسند.

در این مقاله، ما رابطه همزیستی بین این استراتژی‌های بازاریابی را بررسی می‌کنیم، اینکه چگونه برند شما می‌تواند از این ،یب سود ببرد و اطمینان حاصل کنیم که PPC و SEO شما دست به دست هم برای دستیابی به اه، بازاریابی دیجیتال شما انجام می‌دهند.

تفاوت بین SEO و PPC

اگرچه این استراتژی های بازاریابی متفاوت هستند، اما هر دو به اه، مشابهی دست می یابند و اغلب به یکدیگر متکی هستند. SEO و PPC اطلاعات مهمی را برای بهبود عملکرد یکدیگر به یکدیگر منتقل می کنند.

اگر به دنبال ،ب اطلاعات بیشتر در مورد PPC، SEO، یا نحوه تلاقی این دو استراتژی برای ارتقای اه، تجاری خود هستید، آژانس سوپ می تواند به شما کمک کند.

تفاوت دیگر این است که بازاریابی PPC از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهد که برای هر کلیک هزینه پرداخت کنند، از این رو نام pay-per-click نامیده می‌شود که با فهرست‌های ارگ،ک ی،ان نیست. کلیک ها با استراتژی سئو هزینه ای ندارند زیرا هدف افزایش دیده شدن برند است.

شباهت های بین SEO و PPC

تبلیغات PPC نوعی بازاریابی دیجیتال است که در آن بازاریابان هر بار که مشتری روی یکی از تبلیغات آنها کلیک می کند، هزینه ای را پرداخت می کنند. این تبلیغات در موتورهای جستجو، وب سایت ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی ظاهر می شوند.

نرخ کلیک افزایش می یابد و به دلیل این قرار گرفتن در معرض بیشتر، بر درک مشتری از برند شما تأثیر می گذارد که باعث افزایش اعتماد و اعتماد مصرف کننده به شرکت شما می شود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب