TikTok همچنان در اپ استورها تسلط دارد

یک اینفوگرافیک برای شما آماده کرده ایم که لحظات کلیدی را در نظر بگیرید تا حضور خود را در اینستاگرام به حدا،ر برس،د.

Measured، یک شرکت اندازه‌گیری تبلیغات، برخی از اعداد را تجزیه و تحلیل کرد و رشد زیر را نسبت به سال گذشته در این 5 پلت‌فرم بزرگ رسانه‌های اجتماعی تا جولای 2021 دریافت کرد:

  • فیس بوک: رشد 89 درصدی میانگین CPM 11 دلار بود.
  • گوگل: رشد 108 درصدی
  • ضربه محکم و ناگه،: افزایش 64 درصدی
  • TikTok: 92 درصد افزایش یافته است.
  • یوتیوب: 108 درصد افزایش یافته است.
با توجه به اینکه اوضاع چگونه پیش می رود، تعجب نخواهیم کرد اگر این برنامه تا این زمان در سال آینده به پنج برنامه برتر راه پیدا کند.

نکات کلیدی برای به حدا،ر رساندن حضور خود در اینستاگرام [Infographic]

چرا این شرکت ها هر سه ماهه از تبلیغات درآمد بیشتری ،ب می کنند؟ دو چیز: تبلیغ کنندگان بیشتری به سمت آنها هجوم می آورند و هزینه های تبلیغات در حال افزایش است. بیایید در مورد دومی صحبت کنیم.

به‌جای توضیح نکات برجسته هر یک از عوامل، تصمیم گرفته‌ایم همه چیز را از ویدیو تجزیه و تحلیل کنیم و چهار اقدام را در اختیار شما قرار دهیم که می‌تو،د همین الان برای بهبود دسترسی Reels انجام دهید:

  • مشارکت را تشویق کنید. اینستاگرام بر اساس اقداماتی مانند لایک، کامنت و ریمی، ویدیو تصمیم می‌گیرد کدام ویدیوها را به کاربران نشان دهد.
  • افراد را وادار به تعامل با نمایه شما کنید. اینستاگرام «سابقه تعامل با شخصی که پست کرده است» را در نظر می گیرد. بنابراین، اگر شخصی یکی از پست‌ها یا استوری‌های اینستاگرام شما را لایک، کامنت بگذارد یا به اشتراک بگذارد، احتمالاً ویدیوهای شما را به طور معمولی می‌بیند.
  • محبوبیت = توجه بیشتر اینستاگرام هنگام تصمیم گیری در مورد نمایش ویدیوهای شما به سایر کاربران، محبوبیت کلی شما را در نظر می گیرد.
  • روندها را دنبال کنید اینستاگرام الگوریتمی دارد که برای مثال در صورت تعامل با ویدیوهای سگ، ویدیوهای بیشتری را به کاربران نشان می دهد. برای مثال، اگر تمایلی به بازی سگ های بامزه وجود دارد، می تو،د آن را در ویدیوی خود قرار دهید تا احتمال نمایش طبل شما افزایش یابد.
ایجاد مش،ین IG مستحکم زمان می برد، اما با پذیرش اصول اولیه و توسعه آنها، بهترین فرصت را برای به حدا،ر رساندن بازده خود فراهم می کنید.

اوه اوه…

BusinessInsider و MediaPost داده‌های اخیراً منتشر شده در مورد میزان افزایش هزینه تبلیغات در پلت‌فرم‌های اصلی، با میانگین CPM اندازه‌گیری شده است:

  • آمازون: به گفته آژانس تبلیغاتی WPromote، CPM بین سه ماهه اول و دوم 20 درصد افزایش یافت. میانگین CPM از 3.60 دلار در فوریه به 8.60 دلار در ماه می و ژوئن افزایش یافت.

اینستاگرام دارد فقط پست شده ویدئویی که نحوه عملکرد الگوریتم Reels را در سطح بالا توضیح می دهد.

TikTok همچنان به رکوردشکنی ادامه می دهد.

اصول اصلی حلقه‌های اینستاگرام، رشد قیمت‌گذاری تبلیغات، TikTok که هرگز موقعیت پیشرو خود را از دست نخواهد داد، نکاتی برای به حدا،ر رساندن حضور خود در اینستاگرام، و بسیاری موارد دیگر از دنیای دیجیتال مارکتینگ در ،مت جدید ما از بینش‌ها و اخبار هفتگی بازاریابی RGray هضم

  • چیزی است که باید درباره الگوریتم‌های Reels بد،م و اینستاگرام دوست‌داشتنی تصمیم گرفت در این زمینه به ما کمک کند. برای درک اصول اولیه Reels، خلاصه را بررسی کنید.
  • هفته های گذشته همه ما در مورد درآمد غول های اینترنتی گزارش شده بودیم. اما چرا این شرکت ها هر سه ماه پول بیشتری تولید می کنند؟ خلاصه را بخو،د تا متوجه شوید.
  • TikTok احتمالا هرگز از گرفتن موقعیت های پیشرو در فروشگاه های برنامه دست نخواهد کشید. پیش بینی ها برای این پلتفرم چیست؟ خلاصه را باز کنید و آن را پیدا کنید.
  • اصول اولیه برای افزایش حضور در اینستاگرام چیست؟ اینفوگرافیکی که طراحان ما با نکات کلیدی برای شما آماده کرده اند را ببینید.

در اینجا نحوه عملکرد الگوریتم Reels آمده است

اینستاگرام به تازگی ویدیویی را منتشر کرده است که در آن نحوه عملکرد الگوریتم Reels در سطح بالایی را توضیح می دهد.

قرقره ها برای سیاستمداران نیستند: اینستاگرام اعلام کرده است که Reels را در مورد سیاست، احزاب سیاسی یا مقامات ،تی نشان نمی دهد. بنابراین اگر در آن جایگاه هستید، ممکن است بخواهید به جای دیگری نگاه کنید (آهم … توییتر؟).

قیمت تبلیغات در حال افزایش است. در اینجا چقدر است

فیس بوک، گوگل، آمازون، اسنپ چت.  همه آنها به لطف پلتفرم های تبلیغاتی خود، در هفته گذشته رکورد درآمدی را گزارش ،د.
کاری که ما می تو،م در مورد آن انجام دهیم: با بهبود تبلیغات، هدف‌گیری و ماندن در بالای ویژگی‌های پلتفرم تبلیغاتی جدید، بازی ما را در اوج نگه دارید.

TikTok همچنان در اپ استورها تسلط دارد

TikTok همچنان به رکوردشکنی ادامه می دهد.
اگر می خواهید مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید و تعامل با برنامه خود را به حدا،ر برس،د، باید از اصول اولیه شروع کنید.

اینفوگرافیک زیر را بررسی کنید.

نکات کلیدی برای به حدا،ر رساندن حضور خود در اینستاگرام.




منبع: https://rgray.io/blog/tiktok-continues-to-dominate/

وارد شدن به 5 تای برتر: بر اساس این مقاله ویکی پدیا به روز شدهTikTok در حال حاضر هفتمین برنامه محبوب رسانه های اجتماعی با ۷۳۲ میلیون کاربر فعال ماهانه (پس از اینستاگرام و ویچت) است.

SensorTower آمار ماهانه خود را منتشر کرد برای بیشترین بارگیری برنامه های غیر بازی در ماه جولای، و TikTok مقام اول را به خود اختصاص داد. شوکه؟ احتمالا نه. این بوده است مورد از فوریه، TikTok را برای ششمین ماه متوالی به پربارگیری ترین برنامه جهان تبدیل کرد.

فیس بوک، گوگل، آمازون، اسنپ چت. همه آنها به لطف پلتفرم های تبلیغاتی خود، در هفته گذشته رکورد درآمدی را گزارش ،د.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب