آموزش اتوکد رایگان + فیلم آموزشی به زبان ساده

افرادی که در کلاس های آموزشی اتوکد مجتمع فنی آریا تهران شرکت می کنند علاوه بر یادگیری عملی و بازار کاری نرم افزار اتوکد می توانند در انتهای دوره، مدرک فنی و حرفه ای کارور اتوکد را نیز دریافت نمایند. نرم افزار اتوکد به اندازه ای قدرتمند است که حتی برا ی کوچکترین موارد نیز کنترل ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی بتواند با Object ها طرح های دو و سه بعدی را خلق کرده و یا به ترسیم نقشه های مورد نیاز خود بپردازند و کاربردهای بی شمار این نرم افزار زمینه ساز اشتغال بخش عمده ای از کاربران کامپیوتر بوده و می توان این نرم افزار قدرتمند را به عنوان یک بنگاه اشتغال زایی حرفه ای معرفی کرد. برای دسترسی به این ابزار می تواند کلمه CIRCLE یا حرف C را در پنجره ommand تایپ کرده و Enter یا Space را فشار دهید.

بله شما با شرکت در دوره آموزش اتوکد می توانید اقدام به دریافت مدرک معتبر داخلی آموزشگاه و همچنین دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه فنی و حرفه ای نمایید. آموزش اتوکد به اندازه ای قدرتمند است که حتی برای کوچکترین موارد نیز کنترل ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران امکان می دهد تا براحتی بتوانند موضوع های دو و سه بعدی را خلق کرده و یا به ترسیم نقشه های مورد نیاز خود بپردازند. این نوار شامل دستورهای پرکاربرد در اتوکد میباشد و شما میتوانید به راحتی، ابزارهایی را به آن اضافه کنید و یا از آن کم کنید و در مواقعی که نیاز دارید از آن استفاده کنید. بدون شک شما هم تایید میکنید که در ترسیم و طراحی نقشهها اولین اصل و مهمترین موضوع، دقت در ترسیم و ویرایش است. این نرمافزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است.

پیشنهاد میشه شما قبل از اینکه اقدام به خرید این دوره نمایید اقدام به مشاهده ۴ ساعت فیلم آموزش رایگان اتوکد مقدماتی نمایید. ضمن اینکه کلاس ها در تاریخ های مشخص شده برگذار شده اند. بررسی نرم افزار اتوکد و کاربردهای آن(نکات کلیدی در مورد AutoCAD): در این مقاله قصد داریم نرم افزار کاربردی اتوکد را به شما معرفی کنیم. شما می توانید این دوره را علاوه بر شعبه غرب تهران در شعبات زیر نیز ثبت نام کنید. همچنین برای طراحی موضوعی، سند سازی مدل و ثبت واقعیت، می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهند. کلاس های اتوکد معمولاً به صورت ساعتی محاسبه می شود و در پایان دوره در صورتی که باز هم نیاز به رفع اشکال داشتید می توانید مشکل خود با آموزشگاه اتوکد درمیان بگذارید و با گرفتن ساعتی اضافه مشکل خود را رفع کنید.

برای مثال برخی قصد یادگیری آموزش اتوکد معماری دارند، برخی هم آموزش اتوکد عمران یا آموزش اتوکد الکتریکال برای برق ساختمان. اتوکد شامل طرحهای یکپارچه از قالبهای مختلف است که به ویژه برای طراحی معماری و ساخت و ساز استفاده میشوند. مدرس این دوره کیست و تدریس چگونه است؟ در آموزش اتوکد ۲۰۱۷ تدریس گام به گام ابزارها، منوها، لایهها، بلوکهاف لایه بندی، ابعاد، نحوه ایجاد اشکال هندسی و ویرایش آنها، حاشیه نویسی و اضافه کردن متن آموخته میشود حتی برای افراد متخصص و با تجربه در زمینه اتوکد نیز مطالب جدیدی برای یادگیری وجود دارد که با دانلود رایگان آموزش اتوکد ۲۰۱۷ pdf و مشاهده فیلمهای آموزشی قابل استفاده است. با لایه ها و نحوه لایه بندی نقشه های ساختمانی آشنا می شوید. شما با شرکت در دوره آموزش اتوکد AutoCAD بصورت کامل با نرم افزار اتوکد ۲۰۱۸ آشنا خواهید شد.

آموزش اتوکد دوبعدی

چرا آدرس سایت مربوط به آموزش آنلاین نه از طریق پیام نه از طریق ایمیل و نه هیچ روش دیگه اعلام نشد؟ باید خدمت شما عرض کنیم که با بالا رفتن قیمت دوره های هم تراز ، تیم ما به هیچ عنوان قیمت این آموزش را بالا نخواهد برد تا همه قشر افرادی بتوانند آن را تهیه کنند و این هدیه کوچکی که می توانیم به شما ارزانی کنیم. در کنار تمام این مزایا شما می توانید شهریه دوره را بصورت اقساطی پرداخت نمایید. اگر یک Block Property تغییر یابد، تمام سمبلهای ترمینال آپدیت میشوند. برای تغییر شعاع، مقدار آن را دوباره انتخاب یا وارد اموزش autocad کنید. نرم افزار اتوکد خب همان طور که واضح است در هر رشته یا شغلی که نیاز به ترسیم نوعی نقشه باشد میتواند کاربرد داشته باشد. داشتن لپ تاپ الزامی است.

و البته پیش نیاز دیگری نیز وجود دارد که باید به صورت جداگانه درباره آن صحبت کنیم و آن عشق و علاقه به مفاهیم آموزشی می باشد، بدون داشتن علاقه و حس کنجکاوی نمی توانید متخصص کاری شوید پس بهتر است که قبل از تهیه این دوره این حس را در خود ایجاد کنید و با علاقه به مشاهده ویدیو ها بپردازید. در دوره اتوکد الکتریکال که در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران برگذار می شود تمامی مفاهیم به صورت ریز به ریز و از پایه برای شما توضیح داده می شود.توجه داشته باشید که دوره ویدویی که در انتظار شماست کاملا با سایر دوره های آموزشی تفاوت دارد. توجه: علاوه بر تهران شما می توانید دوره حاضر را در سایر شعبات ما در شهرستان های کرمانشاه و … شما پس از خرید دوره می توانید در مورد دوره آموزشی و ابهامات احتمالی دوره ها پرسش خود را با یکی از روش های گفته شده مطرح نمایید.

«شرکت نرمافزار پرند» آخرین نسخهی این نرمافزار را تحتعنوان «آموزش AutoCad 2020» برای علاقهمندان منتشر کرده است. اتوکد یک نرمافزار طراحی حرفهای و جامع است که با کمک آن میتوانید نقشههایی بسیار پیچیده رسم کنید. این آموزشگاه هدف خود را خدمترسانی به ایرانیان مقیم خارج از کشور قرارداد، تا با آموزشهای حرفهای و باکیفیت و همچنین اعطای مدرک رسمی دیپلم و گواهینامه بینالمللی مهارت از سازمان فنی و حرفهای کشور، گامی مؤثر در تسهیل امور این عزیزان برداشته باشد. اما همانطور که می دانید تفاوت بسیاری میان ساعات آموزشی مجموعه ما با سایر مجموعه ها می باشد، ۶ ساعت آموزش مفید آریا تهران قابل مقایسه با ۱۸ ساعت ویدیو آموزشی سایر مجموعه های آموزشی می باشد.

حتما این موضوع در تماسی که با شما گرفته شده عنوان شده که می بایست مبلغ پیش پرداختی را برا ثبت نام واریز نمایید. مبلغ کامل رو بصورت آنلاین در همون تاریخ ثبت نام واریز کردم و فیش مربوطه رو ارسال کردم که مورد تایید اپراتورهم قرار گرفت و قرار بود قبل از شروع کلاس تماس گرفته بشه . ثبت نام شما زمانی نهایی میشه که حداقل مبلغ پرداخت اقساطی را واریز نمایید. لازم به ذکره که ثبت نام آنلاین غیر از روش های پرداخت آنلاین برای شما لحاظ نمیشه. با توجه به این مطالب کارور اتوکد از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شود و جهت ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی ایجاد گردیده است. در خصوص این سوال باید بگوییم که بله شما می توانید با یادگیری کامل نرم افزار اتوکد و کسب تجربه در آن و همچنین کاراموزی در شرکت های فعال این حوزه اقدام به کاریابی و ورد به بازار کا کنید.

تمرین شما را بی عیب و نقص میکند. علاوه بر آن نحوه تدریس در آموزشگاه آریا تهران و به خصوص آموزش اتوکد کاملا پروژه محور بوده و تمرین های واقعی در آن حل می شوند. 6. نحوه ترسیم پله را در انواع ساختمان را بیاموزید. در این مجموعه سعى بر آن شده است که نحوه استفاده از ابزار های مختلف اتوکد براى طراحى بصورت کامل در دومحیط دوبعدى و سه بعدى آموزش داده شود و همچنین در بخش هایی جهت طراحى طرح های صنعتى نیز آموزش هایى قرار گرفته است که علاوه بر پوشش کامل آموزشى براى رشته هاى معمارى بخش هایى از آموزش به دیگر رشته ها از جمله طراحى صنعتى اختصاص داده شده است. همانطور که تا به امروز ثابت کرده ایم دوره های آموزشی مجموعه آریا تهران همیشه از بهترین ها بوده است و شما می توانید این را از جستجو کردن دوره مورد نظر و مشاهده ما در صفحه اول گوگل متوجه شوید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب