آیا برند شما باید یک کمپین بازاریابی مجدد گوگل ادز راه اندازی کند؟

به همین دلیل است که Google Ads دارای ویژگی است که به شما امکان می دهد این گروه های خاص را هدف قرار دهید. ،یدار، که با مواجهه با کمپین های بازاریابی مجدد شما، محصولات و خدمات شما را یادآوری می کنند، بیشتر از فروشگاه شما ،ید می کنند!

کمپین بازاریابی مجدد چیست؟

با Customer Match می‌تو،د آدرس ایمیل مشتریان خود را مستقیماً در Google Ads آپلود کنید. به این ترتیب می‌تو،د با ارزش‌ترین مشتریان خود را از درون خود پلتفرم، که فهرست آدرس‌های ایمیل را با نمایه‌های Chrome مطابقت می‌دهد، به دست آورید، بنابراین می‌تو،د هر کاربری را که وارد سیستم شده است هدف قرار دهید.

این فرآیند تا حدی خودکار یک روش خلاقانه جدی برای استفاده از الگوریتم گوگل برای ایفای نقش در تعیین بهترین تصاویر برای دستیابی به مخاطبان هدف شما است. به سادگی متن آگهی خود را وارد کنید، تصاویر خود را آپلود کنید (از جمله از طریق اسکن خودکار وب سایت در صورت دسترسی بیشتر)، و لوگوی خود را اضافه کنید. این تبلیغات به ،وان تبلیغات بومی نشان داده می شوند، به این م،ی که با فونت و احساس وب سایتی که در آن ظاهر می شوند ،یب می شوند.

تبلیغات تصویری آپلود شده

ردیابی تبدیل برای بازاریابی مجدد همانند کمپین‌های استاندارد تنظیم می‌شود، اما توجه داشته باشید که اگر اه، یا ردیابی تجارت الکترونیک را از Google Analytics وارد کنید تا به‌،وان تبدیل در Google Ads ردیابی شوند، آن‌ها تبدیل‌های بین بازدید را ردیابی نمی‌کنند.

مدت زمان لیست خود را بر اساس آنچه می خواهید به دست آورید تنظیم کنید. اگر افراد را برای ،ید سالانه هدف قرار می دهید، حداقل 13 ماه به این کار بروید. اگر سرویسی را تبلیغ می‌کنید که پس از یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه نیاز به ثبت‌نام دارد، 60 روز ادامه دهید—به این ترتیب می‌د،د که کاربران برای مدت زمان معقولی پس از آزمایش خود برای تشویق ثبت‌نام هدف قرار خواهند گرفت.

بهترین روش ها برای بهینه سازی کمپین بازاریابی مجدد چیست؟

خلاقیت تبلیغ خود را آزمایش کنید

این می تواند محدود کننده باشد زیرا بازاریابی مجدد تمایل دارد به سطح بالایی از تبدیل های بازدید از طریق بازدید کمک کند، و اگر اه، یا ردیابی تجارت الکترونیک را از Analytics وارد کنید تا به ،وان تبدیل های تبلیغاتی ردیابی شوند، مشاهده آن صفر است. بنابراین به جای آن از کد ردیابی تبدیل تبلیغات استاندارد برای ردیابی تبدیل بازاریابی مجدد خود استفاده کنید.

خلاقیت را تقویت کنید

همچنین ممکن است بخواهید تالارها، صفحات خطا، و دامنه های پارک شده را حذف کنید، زیرا محتوای ضعیفی دارند. می‌تو،د با حذف آگهی‌هایتان از نمایش زیر تاشو آزمایش کنید تا ببینید این کار چگونه بر عملکرد تأثیر می‌گذارد. فقط توجه داشته باشید که ممکن است لازم باشد برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما همیشه واجد شرایط قرار گرفتن در بالای صفحه است، پیشنهاد بیشتری بدهید.

بنابراین، هنگام تصمیم گیری در مورد سقف فرکانس، در نظر بگیرید که در حال حاضر چند کمپین بازاریابی مجدد دارید. اگر بیش از یک مورد دارید، توصیه می کنم با دو بار نمایش در هفته در هر کمپین شروع کنید.

به ،وان یکی از بنیانگذاران پی،ه شده، یک آژانس بازاریابی عملکرد و طراحی وب، من به خوبی می دانم که آنچه برای یک حساب به طور م،بی مؤثر است ممکن است برای دیگری بی نتیجه باشد. بنابراین همیشه ایده های جدید را ابداع کنید – و در امتحان آنها شجاع باشید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/s،uld-your-،nd-launch-a-google-ads-remarketing-campaign/

کاربران را به صفحات مختلف در سراسر سایت خود بفرستید. بگویید آنها آ،ین بار نسخه گران‌تری از یک محصول را مشاهده کرده‌اند – این بار آنها را به نسخه‌ای ارزان‌تر می‌رسانند. یا اگر کالایی را از طیف خاصی از محصولات مشاهده ،د، به جای بازگشت به همان صفحه محصول، آنها را در صفحه دسته اصلی قرار دهید. حتی می توانستی یک آزمایش سفارشی تنظیم کنید برای اطمینان از یک آزمون کاملا منصفانه.

معیارهای فهرست و ،یبات سفارشی خود را آزمایش کنید

بازاریابی مجدد به م،ای هدف گذاری پیشرفته آن دسته از کاربر، است که قبلاً با برنامه، وب سایت یا برند شما درگیر بوده اند. از طریق Google Ads، می تو،د لیست های بازاریابی مجدد ایجاد کنید، که سپس در انواع مختلف کمپین پیاده سازی می شوند.

رنگ های مختلف را برای دکمه های CTA خود امتحان کنید، جمله بندی خود را اصلاح کنید و تصاویر خود را تجدید نظر کنید. مانند همه آزمایش‌های ت،یم‌بندی، هر بار فقط یک تغییر کوچک در آگهی جدید ایجاد کنید، در غیر این صورت نمی‌تو،د مشخص کنید کدام تغییر تأثیر داشته است.

تکنیک های بهینه سازی عادی را به خاطر بسپارید

اگر کمپین بازاریابی مجدد شما شروعی دشوار داشت، ناامید نشوید: رقابت شدید است و الگوریتم‌های گوگل در بهترین زمان‌ها به‌شدت مبهم هستند! تنها کاری که می تو،د انجام دهید این است که تعداد زیادی از متغیرها را که پیش روی شما گذاشته شده اند را سرهم بندی کنید، تأثیر تغییر هر کدام را به صورت جداگانه زیر نظر داشته باشید، و تلاش کنید تا به طور مستمر کمپین های خود را مطابق با آن بهینه سازی کنید.

کمپین‌های جستجو و نمایش بازاریابی مجدد به شما امکان می‌دهند تا شاید به مخاطبین با ارزش خود دست یابید: ،، که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، از برنامه شما استفاده کرده‌اند یا به‌طور آنلاین با برند شما درگیر شده‌اند. این گروه برای ایجاد پایگاهی از مشتریان بلندمدت که برای انجام ،یدهای تکراری بازمی گردند، بسیار مهم است.

دو نوع مخاطبی که می تو،د برای آنها بازاریابی مجدد کنید چیست؟

1) فهرست تطبیق مشتریان Google Ads

محدودیت‌های فرکانس اساسی‌ترین روش در بین بهترین شیوه‌های بازاریابی مجدد است – این تفاوت بین یادآوری ساده به مخاطبان در مورد نام تجاری شما و تعقیب آنها در سراسر وب تا زم، است که از دیدن لوگوی شما متنفر شوند.

شما همچنین به دسترسی مدیریت به اولی و دسترسی ویرایش به دومی نیاز دارید. شایان ذکر است که برای هر حساب گوگل آنالیتی، 2000 مخاطب بازاریابی مجدد وجود دارد.

بهترین روش ها برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی مجدد در تبلیغات گوگل چیست؟

محدودیت فرکانس را درک کنید

مسلماً ارزشمندترین مخاطبان کمپین شما ،، هستند که قبلاً با تماس با برنامه یا وب سایت شما به برند شما علاقه نشان داده اند.

از طرف دیگر، می‌تو،د بر،ب‌های بازاریابی مجدد را از طریق Google Analytics تنظیم کنید، سپس داده‌ها را برای استفاده در کمپین‌های خود به Google Ads وارد کنید. برای پیوند دادن حساب‌های Google Ads و Analytics به تگ Google Analytics در وب‌سایت خود نیاز دارید.

ممکن است بخواهید دسته بندی های سایت خاصی را حذف کنید تا تبلیغات شما در محتوایی که نمی خواهید با نام تجاری شما مرتبط شود نشان داده نشود.

به راحتی می‌تو،د با بهینه‌سازی‌های جدید و براق خاص برای نمایش و بازاریابی مجدد دست و پنجه نرم کنید، در حالی که اجازه می‌دهید بهترین شیوه‌های آزمایش‌شده و آزمایش‌شده عمومی از بین بروند. اینها شامل بررسی عملکرد است:

  • بر اساس مکان، و با استفاده از تنظیمات پیشنهاد مکان
  • بر اساس زمان روز و با استفاده از زمان‌بندی تعدیل‌های پیشنهادی
  • در دستگاه های تلفن همراه، و اصلاح تنظیمات پیشنهادی تلفن همراه.

صفحات فرود خود را تست کنید

هنگامی که کمپین‌های شما مدتی اجرا می‌شوند و داده‌های قابل‌توجهی جمع‌آوری کردید، میزان دسترسی و تعداد دفعات آن‌ها را بررسی کنید تا ببینید تبلیغات بازاریابی مجدد شما چقدر به بازدیدکنندگان شما ارائه می‌شود. ارزیابی کنید که آیا این خیلی مکرر است یا نادر، و بر اساس آن درپوش را تنظیم کنید.

ردیابی تبدیل ها

بر،ب‌های بازاریابی مجدد اطلاعات بازدیدکنندگان و صفحاتی را که مشاهده می‌کنند جمع‌آوری می‌کنند، اما باید در هر صفحه نصب شوند. این تکه‌ها برای ردیابی رفتار بازدیدکنندگان بسیار مفید هستند، زیرا می‌تو،د از این دانش در کمپین‌های تبلیغاتی آینده استفاده کنید.

شما می‌تو،د بازاریابی خود را محدود کنید تا فقط آن دسته از کاربر، را هدف قرار دهد که با برند شما تعامل «کیفی» داشته‌اند، مثلاً با اضافه ، معیارهایی به فهرست‌های خود به استثنای کاربر، که کمتر از 10 ث،ه در وب‌سایت شما جهش کرده‌اند یا سپری کرده‌اند.

لیست مدت زمان عضویت

اگر یک تیم طراحی گرافیکی دارید که می تواند تبلیغات خاصی را برای مطابقت با موضوع برند شما ایجاد کند، تبلیغات تصویری در دسترس هستند. این تبلیغات در اندازه های مختلف و همچنین به صورت HTML در دسترس هستند.

به یاد داشته باشید: شما می تو،د بهترین روش واقعی را فقط از طریق آزمون و خطا پیدا کنید

البته، کاربران می‌توانند تبلیغاتی را که هنگام ورود به Chrome مشاهده می‌کنند، از جمله تبلیغات مطابقت مشتری، کنترل کنند. اگر بخواهند مرورگر خود را از نمایش تبلیغات شما مسدود کنند، می توانند از تبلیغات شخصی انصراف دهند یا تبلیغات فردی را در تنظیمات Google Ads خود نادیده بگیرند یا مسدود کنند.

با استفاده از بر،ب‌های بازاریابی مجدد می‌تو،د فهرست‌های خود را در Google Ads تنظیم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قطعه کد از Google Ads به وب سایت خود اضافه کنید. این تگ بازاریابی مجدد به شما امکان می دهد تگ سایت جه، و قطعه رویداد اختیاری را اضافه کنید.

در نهایت، از حذف بیش از حد برحذر باشید – هر چه باشد، بازاریابی مجدد آنقدر مربوط به ارتباط سایت نیست، بلکه به هدف گذاری بر اساس رفتار کاربران مربوط می شود.

تنها با بازاریابی مجدد برای بازدیدکنندگان با کیفیت، هدف خود را اصلاح کنید

مطابقت مشتری برای همه تبلیغ‌کنندگان در دسترس نیست زیرا باید ملاقات کنید معیارهای خاص، و در هر کشوری در دسترس نیست. اما اگر Customer Match برای شما ،ب و کار، عاقلانه است که از فرصت استفاده کنید! از طریق فهرست‌های آن، می‌تو،د از داده‌های جمع‌آوری‌شده مشتری خود برای دستیابی به مخاطبان جدید و در حال گسترش استفاده کنید، و به طور همزمان دسترسی خود را گسترش داده و اصلاح کنید.

2) تبلیغات گوگل مخاطبان بازاریابی مجدد

در حالت ایده‌آل، برای هر استراتژی و فهرست، یک آگهی تبلیغاتی سفارشی خواهید داشت، و اطمینان حاصل می‌کنید که هر خلاق حدا،ر با مخاطب هدف مرتبط است. شما همچنین می تو،د با ایده های زیر سرهم بندی کنید:

  • از تداوم طراحی وب سایت خود تا تبلیغات خود اطمینان حاصل کنید و لوگوی خود را درج کنید. این معیارها به این م،ی است که کاربران می دانند تبلیغ از وب سایتی است که اخیراً بازدید کرده اند.
  • اگر یک تبلیغ متحرک ایجاد می کنید، یک نسخه ثابت نیز در دسترس داشته باشید، زیرا همه سایت ها از تبلیغات متحرک پشتیب، نمی کنند.
  • یک تبلیغ متنی در هر گروه تبلیغاتی و همچنین یکی از هر اندازه تبلیغاتی اضافه کنید، زیرا برخی از سایت‌ها از تبلیغات تصویری یا همه قالب‌های تبلیغاتی پشتیب، نمی‌کنند.
  • یک دکمه CTA اضافه کنید و هر USP یا پیشنهادی را نشان دهید.

از نمایش تبلیغات خود در محتوای «بد» جلوگیری کنید

تنظیم لیست ها فقط در شروع پروژه بازاریابی مجدد شما مهم نیست – شما باید لیست ها و ،یب های خود را به ،وان بخشی از فرآیند بهینه سازی خود آزمایش کنید تا ببینید کدامیک بهتر عمل می کند. تلاش كردن:

  • تغییر مدت زمان اعضای لیست، و شاید بازی ، با پیام‌های مختلف برای مدت‌های مختلف در حالی که در آن هستید – در نهایت، پیامی که یک هفته پس از بازدید کاربر از سایت شما کار می‌کند ممکن است یک بار در ماه به آن اندازه موثر نباشد.
  • حذف لیست های مختلف با استفاده از ،یب های سفارشی، مانند حذف کاربر، که کمتر از 10 ث،ه در سایت شما گذرانده اند
  • به استثنای دسته‌های مختلف، مانند انجمن‌ها، بازی‌ها و دامنه‌های پارک شده.

چه نوع تبلیغات نمایشی برای کمپین بازاریابی مجدد شما بهترین است؟

تبلیغات نمایشی واکنشگرا

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب