آیا سئو سخت تر می شود؟ آنچه شما باید به عنوان یک صاحب کسب و کار بدانید

بسیاری از سئوکاران حتی حدس می زنند که گوگل یک “جعبه شنی” را گنجانده است که در آن همه وب سایت های جدید قبل از اینکه به آنها توانایی رتبه بندی واقعی داده شود، گروه بندی می شوند.

80 درصد از همه افرادی که در گوگل جستجو می کنند تبلیغات پولی را نادیده می گیرند. ی،ی حدود 20 درصد از کاربران روی تبلیغات پولی کلیک می کنند.

الگوریتم جستجوی گوگل به وب سایت های مستقری که به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا تولید می کنند، اعتماد دارد. ضروری است که استراتژی سئو و هزینه های بودجه خود را زودتر برنامه ریزی کنید تا از تصمیم گیری های عجولانه جلوگیری کنید.

کاربران به نتایج ارگ،ک نسبت به تبلیغات اعتماد دارند

زمان در sandbox برای وب سایت های جدید به طور متوسط ​​6 ماه ،ن زده می شود. گوگل از آن زمان تاکنون وجود سندبا، را در موارد متعددی رد کرده است. با این حال، با در نظر گرفتن همه موارد، بسیاری از سئوکاران معتبر هنوز به وجود آن اعتقاد دارند.

نتایج جستجوی گوگل در حال کاهش است

سئو ثابت کرده است که یکی از موثرترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است که بازده سرمایه گذاری درازمدت واقعی ،ب و کار را ایجاد می کند. جای تعجب نیست که سئو برای آشکار شدن نتایج به زمان نیاز دارد. این بیشتر در مورد وب سایت های جدید اعمال می شود تا مارک های بزرگتر.

با توجه به اینکه وب سایت های بیشتری در حال ورود به عرصه بازی دیجیتال هستند، گوگل وظیفه خود را بر این گذاشته است که بهترین وب سایت ها را تنها در بالای نتایج جستجوی خود رتبه بندی کند.

از آنجایی که گوگل در چند سال گذشته این مفهوم کوچک شده را به شدت آزمایش کرده است، اگر تصمیم بگیرند این تغییر را دائمی کنند، جای تعجب نخواهد بود. به ،وان یک تجارت در حال رشد که برای اولین بار سئو را شروع می کند، این فاهوپتور تا حدی مهم است که در نظر گرفته شود.

ظهور تبلیغات جستجو و سایر ویژگی‌های SERP

در سال 2010، به نظر می رسید سئو یک پیاده روی در پارک است. تنها کاری که باید انجام دهید این بود که چند کلمه کلیدی را وارد کنید و یک یا دو ، لینک بسازید تا نتایج رتبه بندی سریع را ببینید. تعجب آور نبود که ا،ر افرادی که می دانستند چه کاری انجام می دهند، نتایج سریع و موثری را مشاهده می ،د.

گاهی اوقات باید سه بار اسکرول کنید تا به نتایج ارگ،ک برسید. بنابراین اگر به سختی در صفحه اول گوگل رتبه بندی می کنید، این ویژگی ها ممکن است شما را بیشتر از مشتریان هدف خود دور کنند.

چرا ،ب و کار شما باید SEO را شروع کند؟

این یک واقعیت است که ،ب و کارهای بیشتری وارد فضای دیجیتال می شوند. در نتیجه حدود هر ث،ه سه وب سایت جدید اضافه می شود. رقابت برای صفحه اول در گوگل هر سال سخت تر می شود.

به عبارت دیگر، همگام شدن با چشم اندازهای جستجو که به سرعت در حال تغییر است، سخت تر از همیشه است. برخی از استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی که در گذشته مؤثر بوده‌اند، ممکن است تأثیر چند، در محیط جستجوی ناپایدار امروزی نداشته باشند.

افزایش رقابت در تمامی صنایع

یک مزیت آشکار در قرار دادن تبلیغات در جستجوهای وب، به ویژه پرس و جوهای با حجم بالا وجود دارد. ویژگی‌های SERP Google، مانند قطعه‌های برجسته، بسته‌های محلی و تصاویر، همچنین بخش‌های زیادی از املاک موتورهای جستجو را اشغال می‌کنند و توجه را بیشتر از نتایج ارگ،ک منحرف می‌کنند.

حساب Google Ads برای حدود 55 درصد از درآمد آلفابت. علاوه بر این، گوگل در حدود 94 درصد تسلط دارد سهم بازار موتورهای جستجو استرالیا.

از نظر آماری، هرگز زم، بهتر از الان برای شروع بازاریابی سئوی وب سایت شما وجود نداشته است.

رتبه بندی بالا زمان بیشتری را برای وب سایت های جدید می گیرد

به سرعت به سال 2022 بروید، و SEO بسیار پیچیده تر و کامل تر است – همه اینها برای ارائه محتوای با کیفیت بالا که با هدف جستجوی آنها مطابقت دارد به کاربران ارائه می شود.

در این پست، جستجوی قرمز پنج دلیل کلیدی که چرا SEO چالش برانگیزتر شده است و اینکه چرا ،ب و کارهای استرالیایی برای شروع بازاریابی خود و شروع زودهنگام سئو بسیار مهم است را گرد هم آورده است.

به‌روزرس،‌های مکرر الگوریتم Google

اجرای یک استراتژی خوب برنامه ریزی شده سئو که EAT و قدرت موضوعی را ایجاد می کند، می تواند باعث شود که ،ب و کار شما بر روی جریان زیادی از مشتری، که به دنبال محصول یا خدمات یک وب سایت با رتبه بالا هستند، سرمایه گذاری کند.

هنگامی که به درستی انجام شد، سئو یک حلقه بازخورد مثبت را شروع می کند

این به م،ای اجرای معیارهای سختگیرانه تر برای وب سایت های جدید با تمرکز بر روی آن است EAT گوگل و ایجاد اقتدار موضعی.

هرچه زودتر سئو را شروع کنید، زمان بیشتری برای رسیدن به رقبای خود و سرمایه گذاری در یک وب سایت با عملکرد بالا خواهید داشت.

سئوکاران در صنعت می دانند که چگونه به روز رس، الگوریتم گوگل به طور مکرر افزایش یافته است. موتور جستجوی پیشرو الگوریتم اصلی خود را چندین بار در روز به روز می کند و در عین حال دائماً ویژگی هایی را آزمایش می کند که مستقیماً بر نحوه نمایش نتایج جستجو تأثیر می گذارد.

با این حال، شایان ذکر است که همه ،ب‌وکارها باید تلاش‌های سئوی خود را از جایی شروع کنند و برای شما، شروع زودتر به احتمال زیاد بهتر از شروع دیرتر است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/is-seo-getting-harder-what-you-must-know-as-a-business-owner/

در اینجا چند نکته مفید برای کمک به تصمیم گیری شما وجود دارد.

برای بازاریابی خود برنامه ریزی کنید، آن را تا زم، که خیلی دیر نشده است رها نکنید

به طور معمول، گوگل ده نتیجه ارگ،ک را در هر عبارت جستجوی داده شده نمایش می دهد. با این حال، دیدن نتایج جستجو که 7 تا 9 نتیجه وب سایت را در هر جستجو نشان می دهد غیر معمول نیست.

موفقیت در سئو یک شبه اتفاق نمی افتد. با سئو کلاه سفید، ایجاد اعتبار و شهرت در اطراف برند شما برای گوگل و کاربران ممکن است ماه ها یا سال ها طول ،شد، بسته به رقابت جایگاه شما.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب