آیا گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در وب سایت شما را به عنوان هرزنامه تلقی می کند؟

علاوه بر این، زمینه و ارتباط نیز می تواند به شناسایی محتوای هوش مصنوعی کمک کند. به دلیل اتکای آن به داده های ورودی برای تولید، به راحتی با ال،ای فرمولی یا ماهیت عمومی آن قابل شناسایی است. به این ترتیب، ابزارهایی با استفاده از تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی برای تشخیص سریع و دقیق آثار تولید شده توسط هوش مصنوعی توسعه یافته‌اند.

در یک پست وبلاگ از فوریه 2023، Google تأیید می کند که صرف نظر از اینکه محتوای شما چگونه تولید می شود، اگر با کیفیت بالا باشد، به آن پاداش داده می شود. همیشه بر کیفیت تمرکز کنید و مطمئن شوید که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی شما به خوبی نوشته شده و با مخاطب هدف شما مرتبط است. محتوا باید بینش منحصر به فردی ارائه دهد، از ساختار متنی من، پیروی کند و از اشتباهات واقعی اجتناب کند.

استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی در ،یب با متخصصان انس،، ما را قادر می‌سازد تا بینش‌های قدرتمند را باز کنیم و درک عمیق‌تری از موقعیت‌های پیچیده به دست آوریم. با این حال، درک این نکته مهم است که سیستم‌های هوش مصنوعی تنها زم، مؤثر هستند که داده‌های باکیفیت و الگوریتم‌های کارآمد ارائه شوند و برای آموزش، اعتبارسنجی مدل کار، و جلوگیری از تعصبات بالقوه یا پیامدهای ناخواسته، به تخصص هم از مهندسان و هم از خود متخصصان حوزه نیاز دارند.

با این حال، نگر، های خاصی در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد. گفته می شود، موتورهای جستجو مانند گوگل ممکن است محتوای هوش مصنوعی را به ،وان هر،مه تلقی کنند که به طور بالقوه بر رتبه بندی وب سایت و دیده شدن جستجو تأثیر می گذارد. امروز، ما سعی خواهیم کرد دریابیم که آیا واقعاً درست است یا خیر.

موضع گوگل در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چیست؟

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را می توان از طریق تحلیل زبان و س، شناسایی کرد. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اغلب بسیار دقیق، سازگار و از نظر فنی دقیق است و اشتباهات گرامری یا عبارات محاوره‌ای کم یا بدون اشتباه است. علاوه بر این، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به طور کلی فاقد حکایات شخصی یا تجربیات ذهنی است که نمونه کارهای خلق شده توسط انسان است.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به سادگی کپی و در وب سایت خود جایگذاری نکنید. اطمینان حاصل کنید که ابتدا محتوای تولید شده را بررسی کرده اید، هر گونه خطا یا عبارت ناخوشایند را برطرف کرده و به آن حس انس، بدهید. در حالی که ممکن است گوگل متون تولید شده توسط هوش مصنوعی را جریمه نکند، اگر شما بیش از حد به هوش مصنوعی تکیه کنید، کاربران شما متوجه خواهند شد که متن فاقد روح است. یک ویرایشگر می تواند به اطمینان از صحت و مرتبط بودن ،وجی های هوش مصنوعی، حفظ کیفیت بالای محتوای شما و کاهش احتمال پرچم گذاری به ،وان هر،مه کمک کند.

گاهی اوقات، به خصوص اگر درخواست های خود را به روش خاصی بیان کنید، ابزارهایی مانند ChatGPT می توانند از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده کنند، که می تواند بر رتبه بندی SERP شما تأثیر منفی بگذارد. محتوای خود را بیش از حد بهینه نکنید، و اگر نوشته های هوش مصنوعی را به روشی تکراری مشاهده کردید، به آن دستور دهید تا مشکل را اصلاح کند یا به سادگی از یک ویرایشگر بخواهید آن را تصحیح کند.

چگونه محتوای هوش مصنوعی را تشخیص دهیم؟

سودمندی هوش مصنوعی به محتوا ختم نمی شود. شرکت ها دوست دارند آن را ایجاد کنید از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی فرآیند توسعه اپلیکیشن، بهبود تجربه کاربر و افزودن ویژگی‌های نوآورانه‌ای که زم، غیرممکن تلقی می‌شد، استفاده کنید. هوش مصنوعی می‌تواند در ایجاد طرح‌های UI/UX، قاب‌بندی خودکار، پیش‌بینی رفتار کاربر و حتی در نوشتن کد کمک کند.

چگونه محتوای موثر هوش مصنوعی ایجاد کنیم؟

وقتی صحبت از داشتن آگاهی متنی، غریزه و درک ذهنی از وظایف پیچیده به میان می آید، انسان ها همیشه برتری دارند – چیزی که ماشین ها قادر به انجام آن نیستند. بنابراین، برای وظایفی که نیاز به دانش و مهارت عمیق دارند، متخصصان یک تجربه منحصر به فرد، خلاقیت و قضاوت انتقادی ارائه می‌کنند که نمی‌توان آن را به تنهایی با هوش مصنوعی جایگزین کرد.

هوش مصنوعی در چند وقت اخیر پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشته است و صنعت‌های متعددی را متحول کرده و زندگی و محیط کار ما را تغییر داده است. هوش مصنوعی ابزار موثری است که می تواند به متخصصان انس، در کارشان کمک کند. با این حال، هرگز نباید به ،وان جایگزینی برای متخصصان دیده شود. مهم است که به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی با داده هایی که بر روی آنها آموزش دیده است کار می کند و از الگوریتم هایی برای عملیات استفاده می کند.

در حال حاضر برنامه های مختلفی در بازار وجود دارد که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی می کند. با این حال، اثربخشی آنها هنوز چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد. GTPZero ادعا می کند که می تواند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کند، که کاملاً درست نیست. به ،وان بخشی از آزمایش های انجام شده، باید بیان شود که او محتوای تولید شده توسط chatGPT را بیش از یک بار به ،وان تولید شده توسط انسان علامت گذاری کرده است. کپی لی، مطمئناً هیچ مشکلی با شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ندارد. این کار در شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی از منابع مختلف، نه فقط chatGPT، بسیار خوب است.

فناوری GPT-4

هوش مصنوعی که به ،وان هوش مصنوعی نیز شناخته می‌شود، نحوه عملکرد ،ب‌وکارها از جمله نحوه ایجاد محتوا برای وب‌سایت‌ها را تغییر داده است. محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را می توان بیشتر و بیشتر در وب مشاهده کرد و می تواند ابزار ارزشمندی برای صاحبان وب سایت هایی باشد که به دنبال راهی مقرون به صرفه برای ایجاد محتوای با کیفیت هستند.

مدل های پیشرفته هوش مصنوعی مانند GPT-4 تشخیص حضور این سیستم ها را به طور فزاینده ای دشوار کرده است. GPT-4 در ناتو، و قابلیت های تولید زبان طبیعی از سلف خود، GPT-3 پیشی می گیرد. زبان و آداب انس، را تقلید می کند. بنابراین، تشخیص آن آسان نیست – شاخص های سنتی به دلیل طیف گسترده ای از س، های نوشتاری طبیعی و احساسات قابل درک موجود در محتوای GPT-4 دیگر غالب نیستند. این فناوری همچنان مرا شگفت زده می کند زیرا الگوریتم های آن به اندازه کافی پیچیده تر می شوند تا توجه طیف متنوعی از زمینه ها و افراد را جلب کنند.

با توجه به دشواری تشخیص فناوری GPT-4، بسیار مهم است که افراد و سازمان‌ها بهترین شیوه‌ها را هنگام درگیر شدن با محتوای دیجیتال مانند اعمال شک و تردید سالم و استفاده از روش‌های تأیید خارجی در صورت ،وم دنبال کنند. به این ترتیب، محققان و توسعه‌دهندگان فعالانه روی تکنیک‌ها و ابزارهایی کار می‌کنند تا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند تا قابلیت اعتماد آنلاین را حفظ کنند.

هوش مصنوعی زم، که به درستی و با احتیاط مورد استفاده قرار گیرد می تواند دارایی بزرگی باشد. این می تواند داده ها را با سرعت باورن،ی پردازش کند و حجم عظیمی از اطلاعات را مقایسه کند که در غیر این صورت پردازش آن توسط متخصصان انس، بسیار طول، خواهد بود. همچنین، سیستم‌های هوش مصنوعی توانایی تشخیص ال،ای موجود در داده‌ها را دارند که ممکن است بلافاصله برای انسان آشکار نباشد.

با این حال، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی گاهی اوقات می تواند بی کیفیت و تکراری باشد و ارزش کمی برای خوانندگان ارائه دهد. چنین محتوایی ممکن است توسط الگوریتم های گوگل علامت گذاری شود، که می تواند بر رتبه بندی جستجو تأثیر منفی بگذارد. اگر می‌خواهید از محتوای تولید شده با هوش مصنوعی استفاده کنید، مطمئن شوید که بهترین روش‌ها را برای به حداقل رساندن خطر دنبال می‌کنید.

با این حال، پاسخ ایجاد شده توسط هوش مصنوعی باید با ارتباط انس، و هوش هیج، تکمیل شود.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/does-google-treat-ai-generated-content-on-your-website-as-spam/

فناوری هوش مصنوعی می‌تواند نقش‌های مهم انسان را در زمینه‌هایی که به حل مسئله پیچیده، همدلی و مهارت‌های بین فردی نیاز دارند، تکمیل کند. هوش مصنوعی می‌تواند با کمک به آن‌ها در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر با دسترسی به داده‌های مرتبط، بینش‌های مفیدی را برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، درمانگران و دیگر متخصصان فراهم کند.

GPT-4 یک فناوری هوش مصنوعی پیشرفته با کاربردهای متنوع است. درک متنی، پایگاه دانش و توانایی آن برای تولید محتوای بسیار مرتبط چالش هایی را برای تشخیص حتی توسط متخصصان با تجربه ایجاد می کند. علاوه بر این، گستردگی و دامنه داده‌های جمع‌آوری‌شده آن به GPT-4 اجازه می‌دهد تا به‌طور یکپارچه حقایق و اطلاعات دقیق را به قطعات منسجمی تبدیل کند که تشخیص آن از محتوای ایجاد شده توسط متخصصان انس، دشوار است.

به گفته نمایندگان این شرکت، هدف اصلی گوگل همیشه ارائه محتوای باکیفیت، مرتبط و آموزنده در نتایج جستجوی خود به کاربران است. در حالی که گوگل به صراحت اعلام نکرده است که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پایین‌تر تلقی می‌شود، دستورالعمل‌های این شرکت بر اهمیت محتوای منحصربه‌فرد و ارزشمند که ساختار من،ی دارد، تاکید می‌کند. اگر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با این معیارها مطابقت داشته باشد و به کاربران ارزش ارائه دهد، بعید است که هر،مه در نظر گرفته شود، مگر اینکه موتور جستجو سرقت ادبی را تشخیص دهد.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب