اتو و حالت دهنده مو خرید اینترنتی اتو مو خانومی | takdoo-تکدو

برند رمینگتون این اتو مو فوق حرفه ای کراتین را برای استفاده سالنی و خانگی تولید کرده است. اتو مو پرولوکس رمینگتون دارای صفحات سرامیکی با قابلیت کراتین بوده و در کمتر از ۲۰ ثانیه گرم می‌شود. دارا بودن سیستم محافظت در برابر گرما و تنظیم دما بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد، از ویژگی‌های این محصول با کیفیت است. در برس های حرارتی نمی توان معایب زیادی دید، اما در مقایسه با اتو مو، برس های حرارتی برای صاف کردن موهای فرفری و مجعد و ضخیم مناسب نیست.

اتو موی جیمی مدل GM 423

اگر جزء افرادی هستید که هنگام کار با اتوی مو بیش از حد آن را می­چرخانید، باید قبل از خرید به محل اتصال سیم به بدنه اتو مو توجه کنید. در مدل های جدید از قالبی چرخشی در محل اتصال سیم با بدنه دستگاه استفاده شده است که باعث می­شود در هیچ شرایطی محل اتصال سیم دچار قطع شدگی یا پیچ خوردگی نشود. با ما همراه باشید تا به طور جامع به راهنمای قبل از خرید اتو مو مناسب مو­های شما بپردازیم. در ادامه اطلاعات بسیار جامعی درباره این وسیله شخصی برقی بسیار محبوب در اختیار شما قرار می دهیم. تورمالین یا کهربا نوعی سنگ نیمه قیمتی است که در ساخت اتوهای مو کاربرد دارد.

اتو مو پرولوکس رمینگتون مدل S9100 ا Remington S9100 Hair Straightener

افرادی هستند که اغلب در فروشگاه های مختلف به دنبال اتو مو مناسب با برند و مدل های مختلف می­گردند. اگر شما نیز جزء این دسته افراد هستید باید به شما بگوییم که اتو مو انواع مختلفی دارد.اتو مو همانطور که از نامش پیداست کاربرد آن صاف کردن مو ها می­باشد. اغلب اتو مو­ها به غیر از صاف کردن مو، کاربرد های دیگری مانند فر کردن نیز دارند. شما باید قبل از خرید و انتخاب اتو مو مناسب با نکات آن آشنا باشید تا به اتو مو دلخواهتان برسید. این نوع اتو مو بیشتر برای حرفه‌ای‌ها و مصارف آرایشگاهی مناسب است.

اتو مو مدل ST2625

مجله زیبایی روژه با هدف راهنمایی و بالا بردن دانش شخصی مصرف کنندگان محصولات مراقبت از پوست و مو خلق شد. این مجله با انتشار محتوا متناسب با نیاز کاربران سعی در ارائه مطالب علمی و قابل استفاده پیش از خرید و مصرف محصولات مراقبت از پوست و مو دارد. آبی بیوتی یک وب سایت معتبر در زمینه (کدهای تخفیف،راهنمای خرید، نقد و بررسی محصولات اینترنتی) است. آبی بیوتی رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم.

  • البته دستگاه‌های با کیفیت با قیمت مناسب هم در بازار موجود هستند.
  • کراتین نوعی پروتئین است و از اجزاء تشکیل دهنده ناخن و مو به حساب می‌آید.
  • در این مقاله با معرفی بهترین اتوی مو در بازار تلاش کردیم به شما نشان دهیم با شناخت معیارهای یک اتو موی مناسب براحتی می توانید وسواس را کنار گذاشته و خرید کنید.
  • علاوه بر این به طور کلی اتو موها از دو صفحه بهره می‌برند که بسته به حرفه‌ای یا آماتوری بودن آن‌ها ضخامت و پهنای متفاوتی دارند.
  • این اتوی مو دارای صفحه تمام سرامیک با تکنولوژی تولید یون می باشد به همین خاطر کمتر به موها آسیب می رساند و نسبت به مدلهای فلزی و یا معمولی طرفدار بیشتری دارد.
اتو و حالت دهنده مو خرید اینترنتی اتو مو خانومی | takdoo-تکدو وظیفه اتو مو، پرس کردن موها میان دو صفحه داغ اتو است تا پیوندهای هیدروژنی ساقه مو را بشکند. درجه حرارت بالا باعث خشک شدن سریع مو، و صفحات فلزی اتو نیز ممکن است باعث سوختگی مو شوند. بنابراین، همیشه اتوی مویی را انتخاب کنید که حداقل از فناوری سرامیک استفاده کرده باشد تا حرارت یکدست پخش شود و موها کمتر آسیب ببینند. خرید اتو مو شاید در نگاه اول کار آسان و بی­‌دردسری به نظر برسد. کافیست به نزدیک‌ترین فروشگاه سری بزنید و پس از بررسی قیمت‌ها، مناسب‌ترین مورد را بخرید! اما در واقع، تفاوت­‌های زیادی میان اتو موهای مختلف وجود دارد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب