استراتژی بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی Maybelline
میبلین با تلاشهای بازاریابی استراتژیک و فراگیر و کمپینهای تبلیغاتی جذاب خود به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است. از استفاده از قدرت تأثیرگذار تصاویر تولید شده توسط رایانه، که باعث میشود مخاطب باور کند که در قطارها و اتوبوسهای لندن ضربههای بزرگی وجود دارد تا کمپینهای بازاریابی تأثیرگذار فراموش نشدنی مانند Maybelline x Ryan Vita.
Maybelline در نسخه 2023 خود، با چشم اندازی تازه و تصاویر معاصر، به الهام بخشیدن به افراد ادامه می دهد:
استراتژی بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی Maybelline نقش مهمی در تثبیت تسلط این برند در صنعت زیبایی داشته است. میبلین با پذیرش تنوع، استفاده از رسانه های اجتماعی، مشارکت با اینفلوئنسرها و به کارگیری داستان سرایی جذاب، به طور موثر با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کرده، وفاداری به برند را تقویت کرده و خود را به ،وان پیشگام در بازار لوازم آرایشی قرار داده است. همانطور که نام تجاری به تکامل خود ادامه می دهد، واضح است که تعهد آن به ماندن در خط مقدم بازاریابی زیبایی و همکاری با آژانس های تبلیغاتی باعث موفقیت مداوم این برند خواهد شد.
همکاری با اینفلوئنسرها نه تنها به میبلین کمک میکند تا به بازارهای جدید نفوذ کند، بلکه ارتباطات معتبر و مرتبط با جمعیت هدف خود را نیز تسهیل میکند. میبلین با همسو شدن با تأثیرگذار، که ارزشها و زیباییشناسی برند را تجسم میکنند، تأثیر آن را به حدا،ر میرساند و محتوای ارزشمند تولید شده توسط کاربر تولید میکند.
نمونه های کمپین رسانه های اجتماعی Maybelline
این کمپین سر و صدای فوق العاده ای ایجاد کرد و مخاطب، را مجذوب خود کرد که از تصاویر واقعی CGI شگفت زده شدند. سردرگمی عمدی بین واقعیت و CGI یکی از ،اصر اصلی کمپین بود که با موفقیت توجه را به خود جلب کرد و تأثیری ماندگار بر بینندگان گذاشت.
بسته بندی
کمپینهای رسانههای اجتماعی Maybelline همیشه نرخ مشارکت بالایی دارند، گاهی با عشق و گاهی با نفرت. این برند پشت اینفلوئنسرها و کاربران رسانه های اجتماعی که بازنشر کرده است می ایستد و به جای عقب نشینی محتوا از آنها حمایت می کند. همه ما می د،م که برخی از مارک ها بلافاصله پس از واکنش به آنچه و چگونه تبلیغ می کنند، عقب نشینی می کنند.
استراتژی تبلیغات Maybelline بر ایجاد جذابیت متمرکز است. همچنین، داستان سرایی که از ماهیت معاملاتی ،ید لوازم آرایشی فراتر می رود، بخشی ضروری از استراتژی تبلیغاتی برند است.
میبلین با درک تأثیر شخصیتهای رسانههای اجتماعی، به طور استراتژیک با بسیاری از اینفلوئنسرها همکاری کرده است تا از دسترسی و اعتبار آنها بهره مند شود.
ایجاد FOMO و تبلیغ ریمل Sky High؟ برو دنبالش، میبلین!