استراتژی بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی Maybelline

می‌بلین با تلاش‌های بازاریابی استراتژیک و فراگیر و کمپین‌های تبلیغاتی جذاب خود به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. از استفاده از قدرت تأثیرگذار تصاویر تولید شده توسط رایانه، که باعث می‌شود مخاطب باور کند که در قطارها و اتوبوس‌های لندن ضربه‌های بزرگی وجود دارد تا کمپین‌های بازاریابی تأثیرگذار فراموش نشدنی مانند Maybelline x Ryan Vita.

Maybelline در نسخه 2023 خود، با چشم اندازی تازه و تصاویر معاصر، به الهام بخشیدن به افراد ادامه می دهد:

استراتژی بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی Maybelline نقش مهمی در تثبیت تسلط این برند در صنعت زیبایی داشته است. میبلین با پذیرش تنوع، استفاده از رسانه های اجتماعی، مشارکت با اینفلوئنسرها و به کارگیری داستان سرایی جذاب، به طور موثر با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کرده، وفاداری به برند را تقویت کرده و خود را به ،وان پیشگام در بازار لوازم آرایشی قرار داده است. همانطور که نام تجاری به تکامل خود ادامه می دهد، واضح است که تعهد آن به ماندن در خط مقدم بازاریابی زیبایی و همکاری با آژانس های تبلیغاتی باعث موفقیت مداوم این برند خواهد شد.




منبع: https://di،alagencynetwork.com/marketing-strategy-and-advertising-campaigns-of-maybelline/

همکاری با اینفلوئنسرها نه تنها به میبلین کمک می‌کند تا به بازارهای جدید نفوذ کند، بلکه ارتباطات معتبر و مرتبط با جمعیت هدف خود را نیز تسهیل می‌کند. می‌بلین با همسو شدن با تأثیرگذار، که ارزش‌ها و زیبایی‌شناسی برند را تجسم می‌کنند، تأثیر آن را به حدا،ر می‌رساند و محتوای ارزشمند تولید شده توسط کاربر تولید می‌کند.

نمونه های کمپین رسانه های اجتماعی Maybelline

این کمپین سر و صدای فوق العاده ای ایجاد کرد و مخاطب، را مجذوب خود کرد که از تصاویر واقعی CGI شگفت زده شدند. سردرگمی عمدی بین واقعیت و CGI یکی از ،اصر اصلی کمپین بود که با موفقیت توجه را به خود جلب کرد و تأثیری ماندگار بر بینندگان گذاشت.

بسته بندی

کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی Maybelline همیشه نرخ مشارکت بالایی دارند، گاهی با عشق و گاهی با نفرت. این برند پشت اینفلوئنسرها و کاربران رسانه های اجتماعی که بازنشر کرده است می ایستد و به جای عقب نشینی محتوا از آنها حمایت می کند. همه ما می د،م که برخی از مارک ها بلافاصله پس از واکنش به آنچه و چگونه تبلیغ می کنند، عقب نشینی می کنند.

استراتژی تبلیغات Maybelline بر ایجاد جذابیت متمرکز است. همچنین، داستان سرایی که از ماهیت معاملاتی ،ید لوازم آرایشی فراتر می رود، بخشی ضروری از استراتژی تبلیغاتی برند است.


می‌بلین با درک تأثیر شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی، به طور استراتژیک با بسیاری از اینفلوئنسرها همکاری کرده است تا از دسترسی و اعتبار آنها بهره مند شود.

ایجاد FOMO و تبلیغ ریمل Sky High؟ برو دنبالش، میبلین!

Maybelline به طور موثر پیام برند خود را منتقل می کند، مخاطبان خود را تشویق می کند تا محصولات Maybelline را امتحان کنند و یک جامعه آنلاین وفادار ایجاد می کند.

میبلین اغلب روایت هایی را به تصویر می کشد که احساسات، اعتماد به نفس و آرزوها را القا می کند. بیایید به چند نمونه از کمپین های تبلیغاتی Maybelline نگاه کنیم:

کمپین های تبلیغاتی Maybelline

  • “شاید او با آن متولد شده باشد، شاید میبلین باشد”
این شعار نمادین عمیقاً در فرهنگ عامه جا افتاده است و برای سال ها مترادف با نام تجاری Maybelline بوده است و ایده زیبایی طبیعی و قدرت دگرگون کننده محصولات آنها را در بر می گیرد. این کمپین امتحان خود را پس داده است و همچنان در بین مخاطبان طنین انداز می شود و باعث ایجاد اعتماد به نفس و ابراز وجود می شود.

همکاری میبلین با جیجی حدید در ش،ه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد. این سوپرمدل مشهور با این برند همکاری کرد تا مجموعه ای استثنایی از محصولات آرایشی را تهیه کند.

در این پست وبلاگ، بهترین و به یاد ماندنی ترین تبلیغات Maybelline را نمونه می کنیم و استراتژی تبلیغات Maybelline را تحلیل می کنیم. کمربندهای ایمنی خود را ببندید؛ ما آماده هستیم تا وارد دنیای تبلیغات Maybelline شویم!

استراتژی بازاریابی Maybelline

میبلین به طرز ماهرانه ای از قدرت رسانه های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده کرده است. این برند در پلتفرم های مختلف از جمله اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک از طریق محتوای بصری جذاب، نگاه های اجمالی از پشت صحنه، آموزش ها و کمپین های محتوای تولید شده توسط کاربر، حضور قوی خود را حفظ می کند.

بنر CE (840x104) 3

آیا می خواهید کمپین های بازاریابی موفقی برای برند زیبایی خود ایجاد کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، فهرست دست‌گزیده ما را بررسی کنید آژانس های بازاریابی زیبایی.


استراتژی تبلیغات Maybelline

با توجه به کامنت های نفرت انگیزی که این بازپست دریافت می کند، میبلین با انتشار یک پیام قدرتمند اینستاگرامی حمایت خود را از رایان ویتا نشان داد. این برند به جای نفرت بر گسترش عشق تمرکز کرده است و تاکید می کند که آرایش برای همه است، و این برند نظرات توهین آمیز به افرادی را که نشان می دهند را تحمل نمی کند:

  • آموزش های Maybelline X Nikki

علاوه بر محتوای رسانه‌های اجتماعی سنتی مانند آموزش، می‌بلین راه‌های جدید و جذابی برای ایجاد سر و صدا در اطراف نام خود پیدا می‌کند. به ،وان مثال، Maybelline با Zynga و Rollic شراکت کرد و آنچه را که در مورد این کلمات در TikTok می‌گذرد به اشتراک گذاشت:

“توجه دوستداران ریمل Sky High! 📣 برای مدت محدود تا 30 ژوئن، از شما دعوت می شود با همکاری با Sky High x Heels World وارد شوید @Zynga و @Rollic 🔥 بازی کنید تا لوازم جانبی انحصاری با مارک Maybelline را در بازی باز کنید! در حال حاضر در فروشگاه App و Google Play موجود است. بازی مبارک!»

توجه دوستداران ریمل Sky High! 📣 برای مدت محدودی تا 30 ژوئن، از شما دعوت می شود تا با همکاری @Zynga و @Rollic به دنیای Sky High x Heels Sky وارد شوید. در حال حاضر در فروشگاه App و Google Play موجود است. بازی مبارک!

♬ In Love With You – BLVKSHP

اینفلوئنسر استراتژی Maybelline

آیا به دنبال برندهای زیبایی بیشتر هستید که طیف وسیعی از محصولات پوستی را در اختیار مردم قرار دهند؟ FENTY یکی از آنهاست. پست وبلاگ ما را در مورد استراتژی بازاریابی FENTY بررسی کنید و همین امروز درباره یک برند فراگیر دیگر اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی Maybelline

همکاری Maybelline با Nikkie Tutorials تماماً در مورد ایجاد ظاهر عروس خیره کننده با استفاده از محصولات Maybelline است. این کمپین افراد را تشویق می‌کند تا س،‌های مختلف آرایش، از ساده و ظریف گرفته تا ک،یک را با تغییراتی مدرن یا حتی ظاهری جسورانه و دراماتیک، که از طیف گسترده آرایش‌های Maybelline الهام می‌گیرند، کشف کنند.

استراتژی بازاریابی Maybelline حول محور پذیرش تنوع، توانمندسازی افراد و تاکید بر کیفیت و جنبه های محصولات خود می چرخد. این برند تشخیص می دهد که زیبایی در همه اشکال وجود دارد و هدف آن ارائه خدمات به طیف گسترده ای از مصرف کنندگان، صرف نظر از سن، قومیت یا نوع بدن آنها است. Maybelline با قرار گرفتن خود به ،وان یک برند فراگیر، با موفقیت با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار کرده و احساس تعلق و توانمندی ایجاد کرده است. برای مثال، با اینفلوئنسرهای جامعه LGBTQIA+ کار کرد و در بین برندهایی که محصولات پوستی را فقط در محدوده نور تولید می‌کنند، نیست. Maybelline به خاطر طیف متنوعی که دارد، شناخته شده است و برای همه رنگ‌های پوست تهیه می‌شود.

استراتژی بازاریابی Maybelline

این کمپین تبلیغات زیادی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ایجاد کرد و توجه مخاطبان هدف Maybelline را به خود جلب کرد. کاربران و اینفلوئنسرها به طور ی،ان تجربیات خود را با اشتیاق به اشتراک گذاشتند و با استفاده از محصولات Maybelline x Gigi Hadid، آرایش خیره کننده خود را به نمایش گذاشتند.

میبلین با رایان ویتا همکاری کرد و مشارکت آنها (ویتا از او نیز استفاده می کند) واکنش های قابل توجهی را در بین مردم برانگیخت و توجه ها را به خود جلب کرد و هنجارهای زیبایی سنتی را به چالش کشید.

اولین تبلیغ «شاید میبلین است» در سال 1991 جایگاه ویژه‌ای در تاریخ این برند دارد و شروع یک کمپین به یاد ماندنی است که تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

کمپین تبلیغاتی Maybelline CGI در لندن، تصاویری از ریمل عظیم Maybelline را که توسط کامپیوتر تولید شده بود در لندن به نمایش گذاشت:

این کمپین تعهد Maybelline به فراگیر بودن را برجسته می‌کند، که طیف متنوعی از مدل‌ها را با رنگ پوست هندی ارائه می‌دهد و گزینه‌های زیرسازی Fit Me را تبلیغ می‌کند:

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب