چرا نام تجاری شما نیاز به حفظ حضور جذاب در انواع بسترهای اجتماعی دارد

فیسبوک یک مورد عالی در این زمینه است. زم، این کانال غالب رسانه های اجتماعی بود، اما اکنون چشم انداز متفاوت به نظر می رسد. در سال 2014، 71 درصد از نوجوانان گفتند که از فیس بوک استفاده می کنند، اما اکنون فقط 32 درصد همین را می گویند. در همین حال، TikTok در سال 2016 در ایالات متحده راه اندازی شد، تا سال 2018 به پربارترین برنامه تبدیل شد و اکنون توسط 67٪ از نوجوانان استفاده می شود. توییتر فقط چند ماه طول کشید تا موقعیت خود را به ،وان محبوب ترین تبلیغات برند از دست بدهد.

مثلا، افراد بالای 40 سال 51 درصد از کاربران فیس بوک را تشکیل می دهند اما تنها 36 درصد از کاربران اینستاگرام، 30 درصد از کاربران TikTok و 20 درصد از کاربران Twitch. کانال‌های دیگر برای افراد 18 تا 29 ساله که تنها 29 درصد از حساب‌های فیس‌بوک را تشکیل می‌دهند، اما 39 درصد از کاربران TikTok و 50 درصد از کاربران توییچ را تشکیل می‌دهند.

بنر CE (840x104) 3

حتی تغییرات کلیدی در هر گروه سنی وجود دارد. به ،وان مثال، Pew Research گزارش می دهد که پسران نوجوان هستند شایع تر است در YouTube، Twitch و Reddit نسبت به دختران نوجوان، در حالی که دختران نوجوان بیشتر از پسران از TikTok، Instagram و Snapchat استفاده می کنند. از نظر قومیت، غلظت بیشتری از نوجوانان سیاه پوست و اسپ،ایی تبار را در TikTok، Instagram، Twitter و WhatsApp نسبت به نوجوانان سفیدپوست خواهید دید.

پیش بینی آینده هر پلتفرم رسانه اجتماعی غیرممکن است. تنوع بخشیدن به حضور شما و حفظ تعامل در بسیاری از کانال‌ها، مزایای متعددی را به همراه دارد و همچنین شما را در برابر خطرات کمتر هیجان‌انگیز شدن هر پلتفرمی در آینده محافظت می‌کند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/why-your-،nd-needs-to-maintain-engaging-presences-across-a-variety-of-social-platforms/

رسانه‌های اجتماعی هنوز به ،وان کانال بازاریابی برای برندها بهترین عملکرد را دارند، و مهم نیست که چه چیزی می‌شنوید، قدرت آن برای گسترش آگاهی از برند، تبدیل مشتریان جدید و تعامل با ،یداران وفادار از بین نرفته است.

قرار دادن تمام تخم مرغ های خود در یک سبد فقط یک نگر، برای سرمایه گذاران نیست. برندها و بازاریابان همچنین باید از خطرات اتکای صرف به یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای حضور برند آگاه باشند.

حفظ حضور در بسیاری از کانال‌ها، برندها را قادر می‌سازد تا از قوی‌ترین استراتژی‌ها و قالب‌های تعامل هر پلتفرم استفاده کنند، خواه این موارد شامل ویدیوی زنده، داستان‌ها، نظرسنجی‌ها و غیره باشد.

علیرغم همپوش، های ذکر شده، هر پلتفرم رسانه اجتماعی دارای جمعیت شناسی، ویژگی ها و اه، منحصر به فرد کاربر است. علاوه بر این، سازندگان مختلف فالوورهای قوی در کانال های مختلف دارند. با حفظ حضور در چندین کانال، می تو،د به چندین بخش دسترسی پیدا کنید.

پیش بینی اینکه کدام تغییر در تنظیمات برگزیده کاربران می تواند بر کانال های رسانه های اجتماعی پیشرو امروزی تأثیر بگذارد دشوار است.

داخل جعبه نشو

انجام این کار اعتبار و اعتماد برند شما را تقویت می کند و در نهایت باعث ایجاد تجربیات تعاملی تر و م،ادارتر برای مخاطبان شما، ارتباطات قوی تر و افزایش وفاداری مشتری می شود.

کاهش خطرات بازاریابی

به همین ترتیب، پلتفرم های رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تکامل هستند (همانطور که در بالا ذکر شد). تنوع بخشیدن به شما را از آ،ین روندها و پیشرفت های تکنولوژیکی در چشم انداز رسانه های اجتماعی به روز نگه می دارد، که به ،ه خود به شما کمک می کند مرتبط بم،د و استراتژی های خود را با نیازها و انتظارات در حال تغییر مخاطبان خود منطبق کنید.

تنوع کانال یک استراتژی بازاریابی هوشمند است

امروزه، مخاطبان هدف شما در کانال‌های بسیار بیشتری نسبت به گذشته فعال هستند و به ناچار همپوش،‌های زیادی وجود دارد. مطابق با آ،ین گزارش DataReportal، مردم به طور متوسط ​​هر ماه از 6.6 پلتفرم رسانه اجتماعی استفاده می کنند. اما این بدان م،ا نیست که شما فقط می تو،د یک یا دو پلتفرم را پوشش دهید و در نظر بگیرید که کارتان تمام شده است. تنوع کانال به چند دلیل بسیار مهم است.

به مخاطبان مختلف دسترسی پیدا کنید

تغییرات در الگوریتم‌ها، به‌روزرس،‌های خط‌مشی یا کاهش محبوبیت یک پلتفرم خاص می‌تواند به سرعت نگران‌کننده باشد و به‌طور قابل‌توجهی بر روی دید و تعامل یک برند تأثیر بگذارد. با تنوع بخشیدن به حضور خود، برندها می توانند چنین خطراتی را کاهش دهند و اطمینان حاصل کنند که در صورت کاهش اثربخشی یک پلتفرم، کانال های جایگزینی برای عقب نشینی دارند.

با این حال، در دهه گذشته بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار تغییر کرده است. تعداد کانال‌های موجود در آنجا بسیار افزایش یافته است، و نحوه استفاده از این کانال‌های مختلف – و توسط چه ،ی – به همین ترتیب بسیار تکامل یافته است.

در نتیجه، وقتی برندها حضور خود را در کانال‌های متعدد متنوع می‌کنند، می‌توانند به طیف وسیع‌تری از مخاطبان دسترسی پیدا کنند و با مشتریان بالقوه‌ای که ممکن است در پلتفرم‌های دیگر فعال نباشند، ارتباط برقرار کنند.

روابط قوی تری ایجاد کنید

اگر روی یک کانال خیلی تاکید کنید، حتی اگر در کانال های دیگر هم حضور داشته باشید، ممکن است در نهایت با آن یکی شوید. این می تواند مزایای خود را داشته باشد، اما جمعیتی که از آن کانال زیاد استفاده نمی کنند ممکن است تصور کنند که نام تجاری شما به آنها مربوط نیست.

این فقط جمعیت شناسی مخاطبان نیست که در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی متفاوت است. هر کدام لحن و حال و هوای متمایز خود را دارند و همچنین ویژگی ها و قالب های مختلفی را برای تعامل با کاربر ارائه می دهند. به ،وان مثال، TikTok بیشتر به ،وان سرگرمی، Reddit برای انجمن یا Twitter برای اخبار محبوب است. درک ابزارهای اصلی ش،ه های مختلف و قالب های محبوب می تواند به شما کمک کند پیام های خود را در هر کانال تنظیم کنید.

به ،وان مثال، اگر به شدت با فیس بوک درگیر هستید، کاربران جوان TikTok ممکن است نام تجاری شما را حذف کنند، و بالع،، که خطر دور زدن مشتریان بالقوه را به همراه دارد. به همین دلیل است که فقط حضور در چندین کانال رسانه اجتماعی نیست، بلکه باید یک حضور داشته باشد نامزد شده حضور این کمک می کند صدای شما یکنواخت نشود.

برندها همچنین می‌توانند محتوا و س،‌های ارتباطی را برای مطابقت بهتر با ترجیحات کاربران در هر پلتفرم تطبیق دهند. به این ترتیب می‌تو،د جنبه‌های مختلف شخصیت برند را به نمایش بگذارید، محتوای متنوع را به اشتراک بگذارید و با مخاطبان خود به شیوه‌ای معتبرتر درگیر شوید که برای مخاطبان آن کانال من،‌تر است.
سازندگان ذاتاً در این کار نیز خوب هستند و می‌توانند بدون زحمت پیام برند را به محتوایی ترجمه کنند که در هر پلتفرمی که در آن قرار دارند، بومی به نظر می‌رسد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب