% استراتژی بازاریابی Spotify و 5 کمپین بازاریابی موثر

S،ify انواع طرح های اشتراک را ارائه می دهد، بنابراین پیدا ، برنامه ای که برای شما من، است آسان است. طرح Premium S،ify به کاربران امکان پخش موسیقی بدون آگهی، دسترسی نامحدود به کتابخانه ای از میلیون ها آهنگ و امکان دانلود آهنگ برای گوش دادن آفلاین را به کاربران می دهد. این به S،ify اجازه می دهد تا پلتفرم خود را برای کاربر، که به دنبال یک تجربه موسیقی ممتاز هستند تبلیغ کند. به طور مشابه، طرح رایگان آن به کاربران امکان می دهد به آهنگ های دارای تبلیغات دسترسی داشته باشند.

“همه می توانند از شخصیت خود و گوش دادن به آنها جشن بگیرند.” اسلون وینسنت از S،ify توضیح می دهد که چگونه Wrapped به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد و در طول سال ها رادار کاربران را به دست آورد. بزرگترین پلتفرم پخش موسیقی در این بخش، S،ify از سال 2006 توسط کاربرانش غیرقابل جایگزین بوده است.

استفاده از رنگ‌های زنده و متضاد هنگام ارائه پست‌های آماده اشتراک‌گذاری در ش،ه‌های اجتماعی به کاربران و نمایش ویدیوهای کوتاه یا متن آهنگ همراه با آهنگ، بصری S،ify چشم‌نواز است. همچنین، از زبان غیررسمی “شما” برای برقراری ارتباط با کاربران مانند دوستان استفاده می کند. شخصی سازی استراتژی بازاریابی S،ify شما را به داستان نویس حساب خود تبدیل می کند. می‌تو،د با دوستان خود فهرست‌های پخش ،یبی بسازید تا ببینید هر دوی شما به کدام آهنگ گوش می‌دهید، آهنگ‌هایی شبیه به آهنگ‌هایی که دوست دارید را کشف کنید، و آهنگ‌های برتر را در فهرست‌های پخش، شاید با اه، متفاوت، جمع‌آوری کنید.

گرایش فرهنگ

S،ify روی برنامه مرورگر، موبایل و لپ‌تاپ با گزینه‌های Windows، Linux و Mac IO کار می‌کند. در دسترس بودن در چند دستگاه دسترسی را افزایش می دهد.

به گزارش اسپاتیفای گزارش فرهنگ بعدی 2022، هزاره ها و ژنرال Zers آینده پخش صدا و فرهنگ را شکل می دهند. مفهوم صوتی دیدگاه جوانان را تغییر می دهد و به آنها کمک می کند تا جامعه خود را ایجاد و پیدا کنند یا به یک انجمن محلی بپیوندند. با S،ify، آنها فضایی برای وجود پیدا می کنند، درک می شوند و از یکدیگر حمایت می کنند یا الهام می گیرند.

برنامه های اشتراک خوب

آیا چیزی وجود دارد که یک الگوی رفتاری خنده دار و روی نقطه نتواند حل کند؟ S،ify واقعا بهترین کار را با میم ها انجام داد. ما انسان هستیم. ما اشتباه می کنیم. ما پیچیده ایم. ما فقط نمی تو،م آن را بفهمیم. در S،ify، آهنگ هایی وجود دارد برای هر خلق و خوی

5. لیست پخش برای آینده

اصرار برای به اشتراک گذاشتن پوشش خود به طور غیرقابل انکاری در بین کاربران مسری است. به ،وان یک ویژگی مبتنی بر کاربر، S،ify Wrapped به افراد این امکان را می‌دهد تا سلیقه‌های موسیقی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند به این م،ی که بخشی از هویت خود را باز کنند.

بازاریابی داده محور

S،ify از ابتدا با هدف قرار دادن جوان، مانند Millennials و Gen Zers می داند که چگونه با جوانان در برنامه، تبلیغات یا هر جای دیگری ارتباط برقرار کند. S،ify همیشه با لیست پخش برای دوش گرفتن، خواب، تمرین و هر موقعیت دیگر همراه کاربران خود است.

اما S،ify چگونه می‌تواند به همراه نهایی در هر فعالیتی تبدیل شود. استراتژی بازاریابی S،ify چیست و چگونه می تواند تا این حد در زندگی ما نفوذ کند؟

این کمپین از هشتگ های پرکاربرد در سال 2018 الهام گرفته شده است که همه بر روی اه، متمرکز شده اند: #اه، زندگی، #اه، بزرگسالی، #اه، رابطه. S،ify از منظر جالب دیگری به این پرونده نگاه کرد، از داده های خود استفاده کرد و اه، سال 2018 خود را ایجاد کرد. به ،وان مثال، “Too Good at Goodbyes” بیش از 910925 بار در لندن پخش شد، و S،ify هدفش این بود که “به طور قابل توجهی در خداحافظی مهارت کمتری داشته باشد” همانطور که در ع، بالا مشاهده می شود.

3. S،ify Wrapped

S،ify با تمرکز بر داده های عمومی و شخصی، سنتی ایجاد می کند. دیدن نحوه انجام شما در طول سال به چیزی تبدیل می شود که همه ما با خوشحالی و کنجکاوی منتظر آن هستیم. در واقع الان یک قانون است. تا زم، که به اشتراک نگذارید، نمی تو،د سال بعد را شروع کنید S،ify پیچیده شده است پست با دوستان

4. موسیقی برای هر حالت

استراتژی های بازاریابی مبتنی بر داده به طور فزاینده ای محبوب می شوند و S،ify یکی از برندهایی است که از داده ها به خاطر خود استفاده می کند. اما، چگونه؟

نگاهی گذرا به استراتژی بازاریابی S،ify به ما می گوید که به شدت بر روی موارد زیر تمرکز دارد:

  • مشارکت در رسانه های اجتماعی،
  • ارائه لیست پخش من، به کاربران و
  • تخفیف از طریق کمپین های شریک.

موفقیت غبطه‌انگیز S،ify در دنیای پخش موسیقی دیجیتال تا حد زیادی به دلیل استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هوشمندانه آن است. S،ify با پست‌های خلاقانه‌ای که نسخه‌های جدید و موارد دلخواه قدیمی را برجسته می‌کند، تضمین می‌کند که مشتریان بالقوه و موجود همیشه از پیشنهادات آن آگاه هستند.

برای S،ify موفقیت آمیز بوده است که با اجرای استراتژی های بازاریابی خلاقانه، درآمد و پایگاه کاربران را افزایش دهد. با بهره‌گیری از بینش‌های مبتنی بر داده، شخصی‌سازی و بازاریابی دهان به دهان، این شرکت با ابتکاراتی مانند S،ify Wrapped موفقیت فوق‌العاده‌ای داشته است.

S،ify با داده‌های مشتری به انتخاب‌های موسیقی و عادات گوش دادن مخاطب هدف می‌پردازد و لیست‌های پخش شخصی‌سازی شده برای هر کاربر ایجاد می‌کند. بنابراین، آنها به کاربران دلیل کافی برای به اشتراک گذاشتن آن با اطرافیان خود می دهند. در نتیجه، افراد بیشتری برنامه را دانلود می کنند تا ببینند S،ify قرار است چه چیزی را به آنها پیشنهاد دهد.

به خواندن ادامه دهید تا دریابید که آنها چگونه بازاریابی می کنند تا در صدر صنعت پخش موسیقی باقی بمانند!

استراتژی بازاریابی اسپاتیفای

S،ify با ارائه این طرح های مختلف توانسته است به طیف گسترده تری از کاربران دسترسی پیدا کند. این به ،ه خود، این شرکت را قادر می سازد تا کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را به طور موثرتری هدف قرار دهد.

S،ify با خلاقیت و داده در کنار خود از کاربران جدید استقبال می کند و شگفتی هایی را به آنها ارائه می دهد. S،ify همیشه چیزهای جدید و غیرمنتظره ای را ارائه می کند. پیروی و تاکید بر خواسته ها، خواسته ها و عادات کاربران، تیم بازاریابی را به سمت ایجاد استراتژی های خلاقانه برای S،ify سوق می دهد. دیدگاه غیرمعمول آنها باعث می شود یاد بگیریم که راه دیگری برای بازاریابی و تبلیغات وجود دارد که سرگرم کننده است و برای رشد ارگ،ک باز است. اگر می‌خواهید برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی به قدرتمندی S،ify از متخصصان کمک و مشاوره دریافت کنید، می‌تو،د به بالاترین سطح دسترسی پیدا کنید. آژانس های بازاریابی اکنون!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/s،ifys-marketing-strategy-effective-marketing-campaigns/از آنجایی که استراتژی بازاریابی دیجیتال S،ify پیروی از آ،ین روندها و همچنین ایجاد روندها است، در کمپین های رسانه های اجتماعی، S،ify از زب، استفاده می کند که نسل های جوان را مخاطب قرار می دهد. بیایید به چند نمونه از کمپین های مدیریت هوشمند S،ify نگاه کنیم:

هشتگ ها

هشتگ ها کاربران را دور هم جمع می کند و به آنها کمک می کند تا شنوندگان روح خود را پیدا کنند یا هنرمندان، آهنگ ها و گروه های جدیدی را کشف کنند. S،ify کاربران را با #آن آهنگ وقتی در سال 2014. این پلتفرم را ساخت که در آن کاربر می تواند رسانه ها را ضمیمه کند، داستان را تعریف کند و آهنگ را به اشتراک بگذارد. همچنین، همانطور که ما تاثیر بزرگ کمپین های هشتگ Wrapped سالانه را دیدیم #2022 پیچیده شده در سراسر جهان، استفاده از هشتگ مطمئناً استراتژی بازاریابی جه، S،ify است.

هنگام طراحی یک سرویس یا محصول، واقعاً باید به تجربه کاربری که بر اساس سه اصل جه، است، فرو رفت:

  • گرامر بصری
  • زبان و تایپوگرافی
  • طراحی روایت

تبدیل یک مشتری بالقوه به مش، خدمات شما یک پیروزی برای همه شرکت ها است. دریافت خدمات با کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه، یک قلاب قوی است که این قدرت را دارد که کاربر را برای سال‌های طول، با S،ify همراه کند.

در دسترس بودن برای کاربر شما در هر سیستم عامل یا دستگاهی ضروری است. بازاریابی جه، باید تمام افرادی را که عادات فناوری متفاوتی دارند مورد توجه قرار دهد و نیازمند پیروی از روندهای جدید با تغییر دستگاه ها است.

به پایان می رسد مانند S،ify

در اینجا چند نمونه از رویکرد جسورانه S،ify برای استفاده از استراتژی‌های خلاقانه برای بازاریابی موثر محصول و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد آورده شده است:

1. با تشکر 2016، عجیب بود

استراتژی بازاریابی S،ify در سال 2023 است یک کپسول زمان موسیقی. با هر آهنگی که در یک گلدان، ،س عروسکی، جعبه نهار، بطری، بلوط یا جیب قرار می دهید، یک لیست پخش با چند آهنگ درباره لحظات خاص مانند “آهنگی که باید در سال 2023 به صورت زنده بشنوید” ایجاد می کنید. این ویژگی جدید می تواند به یک استراتژی بازاریابی دائمی تبدیل شود، اما حقیقت با داده های کاربر در سال های آینده خود را نشان خواهد داد.

کانال های توزیع S،ify

سال 2016 با مرگ افراد مشهور، برگزیت و غیره سال عجیبی برای جهان بود. S،ify با استفاده از داده ها از این موضوع با بیلبوردهای خنده دار استفاده کرد. این لحن بازیگوش برای جذب کاربران جدید ایجاد شده است.

2. تعیین اه، برای سال 2018

S،ify با داشتن حجم عظیمی از داده‌های 456 میلیون کاربر، از داده‌های مصرف‌کننده مانند رفتار گوش دادن، هنرمندان مورد علاقه و آهنگ‌های پخش‌شده برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی هدفمند که برای شنونده‌ها طراحی شده‌اند، استفاده می‌کند. در سال 2016، این شرکت یک کمپین بازاریابی مبتنی بر داده را راه اندازی کرد که کاربران S،ify را با هنرمندان مورد علاقه آنها مرتبط کرد و از آن زمان به توسعه رویکرد شخصی خود ادامه داد. S،ify همچنین از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تصمیم‌گیری و بهبود تجربه کاربری استفاده می‌کند، مانند ویژگی «Blend» که به کاربران اجازه می‌دهد لیست‌های پخش شخصی‌شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

استراتژی خلاق S،ify

استراتژی بازاریابی S،ify با تمرکز بر تجربه کاربر شخصی سازی شده به آن اجازه داده است تا از رقبا متمایز شود و یک پایگاه مشتری قابل اعتماد ایجاد کند. حالا بیایید به جزئیات پشت این موفقیت نگاه کنیم.

طراحی کاربر محور با یک شرکت

آنها از منابع مختلفی استفاده کرده‌اند، از تأیید اینفلوئنسرها گرفته تا تبلیغات بومی در چندین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، برای ایجاد مکالمات در مورد برند و افزایش آگاهی. از آنجایی که یکی از غول‌های فناوری برای رشد سریع در سال‌های آینده آماده شده است، واضح است که S،ify چگونه به طور موثر از قدرت رسانه‌های اجتماعی استفاده کند.

حضور در سیستم عامل های مختلف و برنامه های اشتراک مقرون به صرفه آن به S،ify امکان دسترسی به آن را می دهد 456 میلیون کاربر. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که S،ify چگونه با استراتژی های بازاریابی خود توانسته رکورد زمان کاربران خود را بشکند؟

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب