استراتژی های برجسته بازاریابی دیجیتال مرسدس بنز

در این بازرگ، افرادی با نیازهای مختلف برای داشتن یک زندگی کامل از خانواده با کودکان و حیوانات خانگی گرفته تا تیم های ورزشی و افراد با ویلچر حضور دارند. بنابراین، مرسدس گامی به سوی یک برند فراگیر برمی دارد.

شما را بیدار نگه می دارد

مرسدس بنز در توضیح ویدیوی خود در یوتیوب توضیح می دهد که این تبلیغات با این کلمات چیست:

به ،وان مثال، ک، C محصولی برای رده های پایین بازار است، ک، E یک خودروی لو، سایز متوسط ​​است، ک، S شامل خودروهای لو، سطح بالایی است که قبلاً کل محصولات این شرکت، T را تشکیل می دادند. ک، برای خانواده های بزرگ طراحی شده است و ک، SL برای بازار خودروهای اسپرت تخصصی است. با چنین تنوعی، این برند افراد بیشتری را جذب می کند و آگاهی و فروش برند خود را افزایش می دهد.

نمونه هایی از تبلیغات مرسدس و استراتژی بازاریابی آن بین خطوط

مرسدس به من،ت ماه پراید، یک نقاشی دیواری ترنس هراسی برای پراید تورنتو رونمایی کرد.

استراتژی بازاریابی مرسدس بنز بر روی ایمنی، لو، بودن و مهندسی دقیق خودروهایش متمرکز شده بود. اما، به دلیل افزایش رقابت در صنعت خودروهای لو، و تغییر نگرش مصرف کنندگان، این برند تصمیم گرفت مسیر متفاوتی را برای تکامل استراتژی بازاریابی خود دنبال کند. با این تغییرات، استراتژی بازاریابی مرسدس بنز به یک استراتژی مبتنی بر س، زندگی تبدیل شد که جنبه های قابل دسترس، پر انرژی و سرگرم کننده این برند را برجسته می کند.

این برند افرادی از سطوح مختلف اجتماعی-اقتصادی را هدف قرار می دهد و در این راستا استراتژی ت،یم بندی بازار مرسدس بنز نقش مهمی ایفا می کند.

مرسدس بنز به خاطر تبلیغات خاطره انگیزش معروف است. این برند ویژگی ها و تجربیات انحصاری خود را برجسته می کند. بیایید به چند نمونه تاثیرگذار از کمپین های تبلیغاتی مرسدس بنز نگاهی بیندازیم و ببینیم آنها در مورد استراتژی بازاریابی آن چه می گویند:

بازار هدف را از درون بیرون می شناسد

مرسدس در تلاش است تا خود را دوباره اختراع کند، تا از شرکتی که مدت‌هاست منحصراً توسط سدان‌های لو، و خودروهای اسپرت آن تعریف شده بود، تکامل یابد. مرسدس بنز که دوباره متولد شده، خط وسیع‌تر و کامل‌تری از وسایل نقلیه را ارائه می‌کند، مرسدس بنز که به سرعت در حال تغییر، پیچیده‌تر و پرخطر است، بنابراین باید خود را برای تبدیل شدن به شرکتی که به دلیل ارزش و تنوع مفاهیم خودرو شناخته شده است، آماده کند. نسبت به اعتبار ستاره سه پر.

“گاهی اوقات رویا و واقعیت با یکدیگر ،یب می شوند. داستان سواری بین آنچه واقعی است و آنچه نیست را تجربه کنید.

اگر دوست دارید بیشتر از کمپین های بازاریابی مرسدس بنز را ببینید، نگاهی بیندازید و الهام بگیرید! اگر چنین تأثیری کافی نیست و برای ساختن تبلیغات خاطره انگیز مانند مرسدس بنز به کمک حرفه ای نیاز دارید، می تو،د با آژانس های تبلیغاتی برتر تماس بگیرید. و اگر می خواهید مانند مرسدس، حضور دیجیتالی محکمی داشته باشید، لیست آژانس های بازاریابی خودرو در اینجا آمده است!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/outstanding-di،al-marketing-strategies-of-mercedes-benz/

مرسدس بنز با الهام از موفقیت نتفلی،، Stranger Things، ویژگی پارکینگ خود را تبلیغ می کند.

به ،وان مثال، رانندگان به راحتی می توانند عابران پیاده را در شب ببینند و چراغ های جلو می توانند یک جاده عابر پیاده را با کمک چراغ دیجیتال مرسدس نشان دهند. آنها همچنین می توانند با نمادهایی مانند سطح کم ،بندگی، محل ساخت و ساز، برخورد از عقب، حفظ خطوط، نقطه کور و نماد سرعت کمک کنند.

شخصیت پیش زمینه در تبلیغات

این برند بر ایمنی و مسئولیت راننده در قبال دیگران تاکید می کند و در عین حال راه حلی برای خطر به خواب رفتن پشت فرمان ارائه می دهد: تشخیص میکروخواب.

استراتژی های بازاریابی BMW در مقابل مرسدس بنز

کمپین مرسدس بنز برای تبلیغ ک، A جدید خود، “درست مثل شما” نامگذاری شد.

این آگهی بازنگری از محله ک،یک آمریکایی با گروهی از بچه ها با دوچرخه است. مرسدس بنز قابلیتی به نام “Remote Parking Pilot” ارائه می دهد که به م،ای پارک خودکار خودرو با کمک دسترسی مرسدس Me است.

منع، کننده حساسیت در مورد مسائل ،تی است

مرسدس بنز برای ارائه ارزش برتر مشتری به بازار هدف خود، لازم دانسته است که طیف محصولات خود را برای برآوردن نیازهای صنعت خودرو متنوع کند.

اعلام شد در نمایشگاه خودرو ژنو 2018, Di،al Light یک چراغ جلو با کیفیت HD جدید است. همانطور که توسط آن به اشتراک گذاشته شده است مرسدس بنز، چراغ جلو HD جدید دارای تراشه هایی است که با بیش از یک میلیون میکرو آینه کار می کنند، ی،ی در مجموع بیش از دو میلیون در هر وسیله نقلیه. این برند به لطف دوربین‌ها و سنسورهای یکپارچه، چراغ‌های جلو می‌توانند نمادهای جهت و هشدار را با شناسایی سایر کاربران جاده و ارزیابی داده‌ها با استفاده از رایانه‌های قدرتمند نشان دهند.

برای درک تفاوت بین این دو برند خودرویی، می تو،د آگهی های بازرگ، BMW را با حضور زوج های پر انرژی که به جذابیت این برند اشاره می کنند، تماشا کنید. بنابراین، متوجه خواهید شد که چه چیزی در استراتژی بازاریابی دیجیتال BMW در مقایسه با مرسدس بنز متفاوت است.

«درست مثل شما» که توسط آنتونی برلین ساخته شده است، بر آنچه که خودروی جدید را منحصر به فرد می کند، تمرکز دارد و به توانایی آن برای دسترسی به افرادی که در عصر دیجیتال زندگی می کنند و درک ترجیحات و نیازهای آنها اشاره می کند.

فضای بیشتری را ارائه می دهد

در سال 1993، Rosemarie Totzauer در Brandweek در مورد حضور این برند گزارش داد:

برای خودروی تمام الکتریکی SUV جدید، مرسدس بنز با کمپینی برای تبلیغ اولین SUV الکتریکی خود، EQC که خواننده برنده جایزه گرمی The Weeknd را در خود دارد، مخاطبان جوان را هدف قرار داده است. این خواننده با اجرای آهنگ خود “Blinding Lights” یک مدیر خلاق در محل دریافت می کند.


این تبلیغ که توسط آژانس اروپایی پیشرو مرسدس بنز آنتونی گاراژ در برلین ساخته شده است، با کودکی شروع می شود که او را در حال شارژ ماشینش می بیند و از او می پرسد: “وای، برق می ر،د؟” مجموعه‌ای از مونتاژهای خودروهای مرسدس بنز در دهه‌های مختلف تاریخ آن پیش از اینکه Weeknd به سادگی پاسخ دهد، دنبال می‌شود: من سوار مرسدس هستم.

ویژگی های جدید را ترویج می کند

با کمپین “زندگی بزرگ می شود”، مرسدس بنز “ک، T کاملا جدید” خود را ارائه می دهد که فضای بیشتری برای زندگی ارائه می دهد و مانند همیشه ایمنی و راحتی را در اولویت قرار می دهد.

می د،م که مرسدس بنز در جذب احساسات خوب است، بنابراین «نقاشی شده با عشق» یکی از این نمونه هاست. خلق شده توسط BBDO کانادا، این تبلیغ در مورد نشان دادن خود به رنگ واقعی است.

مرسدس بنز یک طرح بزرگ ایجاد می کند و استراتژی بازاریابی اصلی خود را اجرا می کند و در عین حال کمپین های شگفت انگیزی را در سراسر جهان ایجاد می کند.

داده ها را با Style ،یب می کند

مرسدس بنز از فناوری Di،al Light رونمایی کرد که هدف آن بهبود ایمنی و برقراری ارتباط با سایر رانندگان و عابران پیاده با ارسال سیگنال‌ها به جاده است.

بی ام و و مرسدس بنز مدت هاست که با هم رقابت می کنند. قبل از اینکه مسیر استراتژی بازاریابی خود در دهه 1990 تغییر کند، مرسدس بنز بر مردان میانسال سفیدپوست تمرکز می کرد. امروزه مرسدس بنز سخت کار می کند تا با نسل های جوان ارتباط برقرار کند، اما هویت برند BMW همچنان بیشتر به جو، و پویایی مربوط می شود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب