امکانات بی پایان پادکست


قدرت پاد،ت برای ماندن است و دلیل خوبی دارد.

در حال حاضر بیش از 850000 پاد،ت فعال در جهان وجود دارد. بدون هیچ محدودیتی در محتوا، پاد،ت روشی موثر برای هر ،ی است تا پیامی را به شیوه‌ای شخصی به دیگران منتقل کند. با تقریبا 28 درصد از آمریکایی ها به صورت هفتگی به پاد،ت گوش می دهند، در اینجا دلیلی است که شرکت شما باید در گروه پاد،تینگ قرار بگیرد.

دادن صدای شرکت شما

همه می دانند که شخصیت می فروشد. برای دهه‌ها، شرکت‌ها از سخنگویان، افراد مشهور و اکنون اینفلوئنسرها برای تبلیغ برند شرکت خود استفاده کرده‌اند. با این حال، همانطور که رسانه های اجتماعی و تکنیک های بازاریابی همچنان در حال تکامل هستند، مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری هوس اصالت دارند. پاد،ت به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا فضایی را برای گفت،ای واقعی‌تر فراهم کنند، و نشان می‌دهد که پشت برند، کارمند، هستند که افراد عادی نیز هستند.

بسیاری از شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند که رهبران شرکت را به ،وان مهمان در پاد،ت‌های مختلف داشته باشند، از داستان سرایی و حکایت‌های شخصی به ،وان راهی برای ارتباط با شنوندگان – و مصرف‌کنندگان احتمالی آینده استفاده کنند.

شاید مدیر عامل شما یک روال صبحگاهی منحصر به فرد داشته باشد که هر روز با پشتکار آن را دنبال می کند تا به اوج پتانسیل خود برسد و می خواهد آن را به اشتراک بگذارد. یا شاید کارمندی داشته باشید که یک آمریکایی نسل اول است که می خواهد در مورد اهمیت دادن فرصت به دانش آموزان اقلیت صحبت کند. داستان هر چه که باشد، یک پاد،ت برای مهمان شدن آنها وجود دارد.

شروع یک پاد،ت

در حالی که هزاران پاد،ت موفق وجود دارد، برای شروع پاد،ت خود هرگز دیر نیست. برخی از شرکت ها انتخاب می کنند که پاد،ت های خود را راه اندازی کنند که به ،وان پاد،ت محتوای برند شناخته می شود. پاد،ت های مارک دار به ،وان شکل دیگری از بازاریابی محتوا استفاده می شوند. این نه تنها به یک شرکت اجازه می دهد تا روایت را کنترل کند، بلکه به پاد،ت نیز اجازه می دهد تا با شرکت تکامل یابد. افزودن پاد،ت به شرکت شما راهی منحصر به فرد برای ارسال پیام های مارک دار است، به گونه ای که برای شنوندگان ارگ،ک تر به نظر می رسد.

لازم نیست همه پاد،ت ها با هدف استفاده برای همیشه ساخته شوند. برخی از برندها انتخاب می کنند که پاد،ت را به ،وان یک ابزار بازاریابی جدید فقط برای یک کمپین راه اندازی کنند. یکی از برندهایی که با موفقیت این ایده را اجرا کرده است، لیبل خصوصی Sep،ra مجموعه Sep،ra، با همکاری GirlBoss Radio است.

در سال 2019، این برندها «#LIPSTORIES» را راه‌اندازی ،د، مجموعه‌ای 15 ،متی که درباره خط جدید رژلب‌هایشان و زن، که الهام‌بخش این مجموعه بودند، بحث می‌کرد. این مجموعه پاد،ت داستان‌های واقعی را برای شنوندگان به ارمغان می‌آورد و چهره‌ها و نام‌های پشت راه‌اندازی کمپین محصول جدید را به آنها می‌دهد.

یکی دیگر از برندهای دارای سری پاد،ت بسیار موفق، فروشگاه مواد غذایی Trader Joe است. پاد،ت در مورد نکات و نکات مربوط به اداره یک فروشگاه مواد غذایی بحث می کند. در ابتدا این شرکت پاد،ت را تنها به ،وان یک سری پنج ،متی در سال 2018 راه اندازی کرد. با این حال، پاسخ مخاطبان به قدری مثبت بود که پاد،ت اکنون سال هاست اجرا می شود و موضوعات متنوعی مانند بینش در مورد جلسات کاپیتان تریدر جو، هک محصول را در بر می گیرد. ، و لیست های ،ید پیشنهادی.

Trader Joe’s یک کاندیدای ایده آل برای ساخت پاد،ت به دلیل پیروان فرقه مانند آن است و پاسخی که آنها از پاد،ت دریافت می کنند نمونه ای از این موضوع است.

آینده پاد،ت

در سال 2022 در حال حاضر وجود دارد 383.7 میلیون شنونده پاد،ت در سطح جه،. انتظار می رود این تعداد در سال 2023 به نزدیک به 424 میلیون شنونده افزایش یابد. تقریباً یک سوم آمریکایی ها شنونده پاد،ت معمولی هستند و انتظار می رود این میزان همچنان رو به رشد باشد. همانطور که پاد،ت ها به تکامل خود ادامه می دهند، فناوری مرتبط با آنها نیز رشد می کند. برخی از پاد،ت ها شروع به ،یب اجزای ویدیویی کرده اند.

ضبط ویدیویی ،مت‌های پاد،ت محتوای بصری را امکان‌پذیر می‌کند که می‌تواند در کانال‌های اجتماعی بارگذاری شود و همچنین می‌توان از آنها به ،وان ابزار تبلیغاتی استفاده کرد. گوگل همچنین اخیراً یک ویژگی جستجوی پاد،ت را معرفی کرده است که نتایج پاد،ت را در صورت استفاده از جستجوی صوتی در دستگاه های تلفن همراه نشان می دهد. با گنجاندن محتوای SEO در توضیحات پاد،ت، شرکت‌ها می‌توانند حتی محتوای خود را به بالای صفحات مورد استفاده در جستجوی صوتی ارتقا دهند.

بسته بندی

آژانس دیجیتال مارکتینگ پنجم و کور اهمیت و امکانات بی پایان پاد،ت را توضیح داد. همانطور که گفته شد، پاد،ت هر روز محبوب تر می شود و یکی از بهترین راه ها برای تولید محتوا و تعامل با مخاطبان است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-endless-possibilities-of-podcasting/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب