بازاریابی دیجیتال: استراتژی های تعریف

اگر می خواهید در بازاریابی دیجیتال موفق شوید، درک کاملی از مخاطبان هدف خود داشته باشید و انواع مختلف بازاریابی دیجیتال را بشناسید.

با این حال، کدام رسانه اجتماعی را برای ،ب و کار خود انتخاب کنید تا با مخاطبان من، ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشید؟ اکنون با خواندن انتخاب خود را محدود کنید اوموبلاگ در مورد انتخاب پلت فرم بازاریابی رسانه های اجتماعی من، برای ،ب و کار شما.

4. بازاریابی ایمیلی

هرچه افراد بیشتری روی محتوای شما کلیک کرده و کلمات کلیدی هدفمندی را با هدف جستجوی آنها تراز کرده باشند، رتبه محتوای مذکور بالاتر می‌رود و باعث می‌شود افراد بیشتری آن را در SERP پیدا کنند.

2. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

اگر با نمایه ،ب‌وکار Google آشنا نیستید، قبلاً به آن «Google برای ،ب‌وکار من» می‌گفتند، که یک فهرست ،ب‌وکار آنلاین است که افراد می‌توانند زم، که باید درباره محصولات یا خدمات یک شرکت خاص بیشتر بدانند، به آن مراجعه کنند.

تا زم، که افراد بیشتری به اینترنت دسترسی داشته باشند، عمل بازاریابی دیجیتال باقی خواهد ماند. در آغوش گرفتن امکانات بی پایان بازاریابی دیجیتال می تواند جزء کلیدی رشد ،ب و کار شما باشد، زیرا دسترسی مشتریان خود را گسترش می دهید و حضور آنلاین خود را افزایش می دهید.

از آنجایی که افراد بیشتری از اینترنت برای ،ید استفاده می کنند و خود را سرگرم می کنند و در عین حال با عزیزان خود در ارتباط هستند، عصر تبلیغات رو،مه ها و تبلیغات تلویزیونی به تدریج اهمیت خود را از دست می دهد.
به هر حال، یک کاربر جه، اینترنت به طور متوسط ​​روزانه هفت ساعت را آنلاین می گذراند.

سالها پیش، Think With Google دریافت که 53 درصد از مردم تمایل دارند وب سایت هایی را که بارگذاری آنها زمان بیشتری طول می کشد، رها کنند. اگر به وضعیت فعلی فکر کنید، احتمال زیادی وجود دارد که همه از انتظار بی تاب شده باشند.

همه انواع مختلف بازاریابی دیجیتالی که می تو،د در شرکت خود پیاده سازی کنید سه هدف مش، دارند: افزایش آگاهی از برند، ایجاد سرنخ و افزایش فروش. دانستن تفاوت‌های بین هر نوع به شما کمک می‌کند تا از آنها برای ارتقای رشد ،ب‌وکار به خوبی استفاده کنید.

علاوه بر موتورهای جستجو، استفاده از رسانه های اجتماعی به ،وان یک پلتفرم بازاریابی یکی دیگر از انواع موثر بازاریابی دیجیتال است. با رشد مداوم کاربران رسانه های اجتماعی در سراسر جهان، دستیابی به مخاطبان هدف و گسترش حضور آنلاین شما مشکلی نخواهد داشت.

توسعه فناوری بسیاری از جنبه های زندگی را تغییر داده است، از جمله اینکه چگونه ،ب و کارها محصولات و خدمات خود را به مشتریان عرضه می کنند. با توجه به اینکه همه با کمک اینترنت بیشتر به هم متصل می شوند، این زم، است که افزودن «دیجیتال» وارد فرآیند بازاریابی می شود.

با توجه به اینکه کمپین های شما در بالای SERP ها در مقابل مشتریان بالقوه شما بسیار سریعتر نشان داده می شوند، جای تعجب نیست که افراد بیشتری متوجه شوند که منجر به تولید سرنخ و فروش می شود.

3. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

بازاریابی دیجیتال در حال حاضر موثرترین راه برای تبلیغ محصولات یا خدمات به مشتریان بالقوه آنلاین است. علیرغم تغییر به پلتفرم های آنلاین، بازاریابی دیجیتال همچنان همان نقش بازاریابی سنتی را دارد – افزایش آگاهی از برند.

شما می تو،د این معضل را با تقویت تجسم محصولات خود حل کنید. علاوه بر گنجاندن زوایای مختلف محصولات خود، به مشتریان خود اجازه دهید بزرگنمایی کنند تا بتوانند آنها را با جزئیات ببینند.

2. تمرکز بر سرعت وب سایت

در اینجا انواع مختلف بازاریابی دیجیتال که باید بد،د آورده شده است.

1. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال و کارهایی که برای کمک به گسترش دسترسی مشتری و رشد حضور آنلاین خود باید انجام دهید، به خواندن ادامه دهید.

ارسال ایمیل به آدرس ایمیل مشتری نوع دیگری از بازاریابی دیجیتال برای تبلیغ شرکت شما است. چه بخواهید جدیدترین محصولات را در بازار عرضه کنید یا یک تخفیف انحصاری برای ارائه داشته باشید، می تو،د هر از چند گاهی یک ایمیل برای مشتریان جدید یا فعلی خود ارسال کنید.

نادیده گرفتن این واقعیت و عدم اجرای دیجیتال مارکتینگ در ،ب و کار شما تنها به این م،ی است که شما فرصت تبلیغ محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان هدف بسیار بیشتری از دست می دهید.

برای اینکه بد،د کدام کلمه کلیدی من، برای استفاده است، باید به درستی تحقیق کنید. اگر با تحقیق کلمات کلیدی آشنا نیستید، این روشی است که برای شناسایی عبارات یا عبارات جستجوی محبوبی که مردم به صورت آنلاین جستجو می کنند استفاده می شود.

نوع دیگری از بازاریابی دیجیتال که باید بد،د SEM است. این شبیه به سئو است زیرا کمپین های شما پست می شوند و بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو یا بینگ ظاهر می شوند. تنها تفاوت این است که شما باید هر بار که شخصی روی آن در کمپین های SEM شما کلیک می کند، هزینه آن را بپردازید. به همین دلیل است که افراد بیشتری ترجیح می دهند آن را تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) بنامند.

سئو نوعی بازاریابی دیجیتال است که کلمه کلیدی من،ی را در محتوای شما وارد می کند تا ظاهر وب سایت شما را در صفحه اول صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بهینه کند تا ترافیک بیشتری ،ب کند و حضور آنلاین شما را تقویت کند.

با OOm تماس بگیرید، برنده جایزه آژانس دیجیتال مارکتینگ با شماره 6391 0930 +65، یا در صورت نیاز به کمک برای افزایش آگاهی از برند و افزایش رتبه وب سایت ،ب و کارتان در موتورهای جستجو، در وب سایت ما پیام بگذارید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/di،al-marketing-definition-strategies/

برای کمک به بهبود سرعت وب سایت خود، موارد زیر را انجام دهید.

  • تصاویر بهینه شده
  • استفاده از چندین پلاگین را کاهش دهید
  • فشرده سازی اندازه فایل تصاویر و فیلم ها

1. از نمایه ،ب و کار گوگل استفاده کنید

همه می دانند که اگر در برنامه ریزی ش،ت بخورید، به احتمال زیاد قصد ش،ت دارید. تنها راه جلوگیری از ش،ت، شروع به اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثر مانند موارد زیر است:

1. افزایش تجسم محصول

حتی اگر محصولات دارای تصاویر هستند، اگر مشتریان نتوانند آنها را تا حد ممکن واضح ببینند، تصمیم گیری برای ،ید برایشان سخت خواهد بود. بالا،ه چه ،ی چیزی را که قبلاً ندیده است ب،د چه برسد به استفاده؟

از آنجایی که حدود 93 درصد از تجربه آنلاین از موتورهای جستجو شروع می شود، بیشتر باید از مزایای نمایه ،ب و کار Google برای حفظ ،ب و کار خود در نقشه ها استفاده کنید.

قبل از اینکه بتو،د بازاریابی ایمیلی را پیاده سازی کنید، باید آنها را تشویق کنید تا در لیست ایمیل شما مش، شوند تا بتوانند خبرنامه و ایمیل های تبلیغاتی را از شما دریافت کنند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب