برترین ابزارهای بازاریابی املاک و مستغلات در سال 2023

Pipedrive یک سرویس تا حدودی سازنده ارائه می دهد که در آن می تو،د پیشرفت خود و مجموعه مهمی از فعالیت ها را دنبال کنید. این پلتفرم با ارائه اطلاعات اضافی به آژانس شما، گزارش دهی را آسان تر می کند. به ،وان مثال، داده های مربوط به مشتریان فعلی، وضعیت مالی یا نرخ تبدیل آنها. مدیریت هر مخاطب و نظارت بر هر فهرست ممکن است علاوه بر سایر مسئولیت‌های تجاری، انجام آن بیش از حد باشد. ،ب‌وکارهای املاک و مستغلات می‌توانند به سادگی بخش‌بندی، پرورش دهند و قیف‌های فروش خود را با Pipedrive درگیر کنند.

سمروش

با دور بودن همه چیز، ممکن است به نظر برسد که املاک و مستغلات حوزه ای است که بدون حضور فیزیکی نمی تواند کار کند. با این حال، با Movavi، کاملا برع، است. این ابزار به مشاوران املاک خدمات چندرسانه‌ای عالی ارائه می‌دهد تا خانه‌ها و مکان‌ها را به گونه‌ای به نمایش بگذارند که گویی ،یداران دقیقاً در میدان هستند. برای املاک و آژانس ها مهم است که مکان ها را به اصلی ترین و جذاب ترین شکل نمایش دهند، اما ممکن است به یک تیم حرفه ای نیاز داشته باشند.

movavi-ویدئو-ابزار-بازاریابی
منبع: مووی

بسته بندی

با Hubs، می تو،د زمان و درآمد خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید و پروژه ها و بودجه ها را مدیریت کنید. همچنین با برنامه‌هایی که ا،ر ما قبلاً از آن‌ها استفاده می‌کنیم همگام‌سازی می‌شود و استفاده از Hubs، را در هر زمان که به آن نیاز داشتید بسیار آسان‌تر می‌کند. این یک آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می دهد که در آن مشاوران املاک می توانند امتحان کنند و ببینند آیا برای آنها من، است یا خیر.

چرخ لنگ

چرخ لنگ-ابزار-بازاریابی-املاک-مستغلات
منبع: Crankwheel

Iconosquare در بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد داده محور تقریباً برای هر پلتفرم رسانه اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین و توییتر، ابزاری حیاتی است. این به مشاوران املاک و آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا عملکرد خود را در رسانه‌های اجتماعی با تحلیل‌های دقیق اما قابل درک و گزارش‌دهی به زمان کافی به حدا،ر برسانند.

مشاوران املاک می توانند از بین انواع قالب ها انتخاب کنند و آنها را مطابق میل خود در Wix شخصی سازی کنند و به آنها اجازه دهد در بین رقبای خود متمایز شوند.

بهره وری، تجزیه و تحلیل، و ردیابی کلیدی برای ارائه خدمات عالی به مشتریان است. برای آن، ممکن است به Hubs، نیاز داشته باشید که همه این کارها را برای شما انجام می دهد.

جعبه ابزار SEO Semrush به شما کمک می کند تا ترافیک ارگ،ک را افزایش دهید و به شما امکان می دهد میلیون ها کلمه کلیدی را جستجو کنید، ممیزی های فنی SEO را انجام دهید و گزارش های SERP خود را به صورت روزانه نظارت کنید. اگرچه Semrush ممکن است به نظر یک ابزار اساسی برای تحقیق کلمات کلیدی باشد، اما در واقع پلتفرمی است که می‌تو،د آن را به یکباره انجام دهید. در نتیجه، برای اینکه به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید، به یک وب سایت عالی، یک استراتژی محتوا و یک برنامه قوی برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو نیاز دارید. Semrush همه چیزهایی که نیاز دارید را در یک ابزار گرد هم می آورد.

Wix

Wix یک جایگزین عالی برای فرآیندهای پیچیده تر است که شما را از ایجاد یک وب سایت باز می دارد. با استفاده از رابط کاربری آسان خود، راه حل ساده ای را برای ،، از شما که می خواهید وب سایت خود را ایجاد کنید، خواه مربوط به کار باشد یا نه، ارائه می دهد.

wix-real-estate-marketing tool
منبع: Wix

این سرویس طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی دیجیتال مانند SEO، بازاریابی محتوا، PPC، تجزیه و تحلیل رقبا و موارد دیگر را ارائه می دهد و به شما این مزیت را می دهد که هر کاری را که نیاز دارید در یک پلت فرم انجام دهید. به ،وان یک مشاور املاک، ممکن است به ،یبی از خدمات نیاز داشته باشید که مطمئناً Semrush می تواند ارائه دهد.

semrush-seo-marketing tool
منبع: سمروش

احتمالاً از نیاز به یک CRM خوب برای پاسخگویی سریع به سرنخ آگاه هستید. بدون شک HubS، یکی از متنوع ترین و کامل ترین سرویس هاست. HubS، یک ابزار مدیریت روابط با مشتری است که هر آنچه ممکن است برای تقویت بازی بازاریابی املاک و مستغلات خود نیاز داشته باشید را فراهم می کند. پلت فرم CRM HubS، شامل تمام ابزارها و ادغام های بازاریابی، فروش، مدیریت محتوا و خدمات مشتری است. هر محصول پلت فرم به تنهایی من، است، اما جادوی واقعی زم، ظاهر می شود که همه آنها را با هم ،یب کنید.

hubs،-real-estate-marketing
منبع: HubS،

Wix نه تنها به شما در ساخت یک وب سایت با کیفیت بالا کمک می کند، بلکه به مشاوران املاک در ساخت، مدیریت و بهینه سازی وب سایت هایشان نیز کمک می کند.

به ،وان مشاور املاک، به ابزارهایی برای تقویت وب سایت خود و دیده شدن آنلاین خود نیاز دارید. برای اینکه یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید، به ایده های هوشمندانه بازاریابی املاک و مستغلات و ابزارهای SaaS نیاز دارید تا به مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید.

هدف آن افزایش فروش با ایجاد یک ارائه آنلاین واقعی و بصری جذاب برای ،یداران است. در این بخش که بازاریابی آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است، ابزارهای بازاریابی املاک نیز به مشاوران املاک کمک می کند تا استراتژی های لازم را تعیین کنند.

با این حال، با Crankwheel، برای درگیر شدن و برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی خود به هیچ یک از مراحل غیر ضروری نیاز ندارید. استفاده از چرخ لنگ بسیار ساده تر از گفتن است. شما همیشه بر آنچه که مشتری می بینید کنترل دارید.

مووی

تغییر به سمت دیجیتال غیرقابل انکار است، بنابراین برندهایی که نیاز به افزایش فروش و تعامل با مشتری دارند، نیاز به حضور خوب در رسانه های اجتماعی دارند. از گسترش مخاطبان خود به کمپین های رسانه های اجتماعی، مشاوران املاک نیز باید از رسانه های اجتماعی برای دسترسی به مشتریان خود و در نتیجه افزایش فروش خود استفاده کنند.

iconoquare-real-estate-marketing
منبع: Iconosquare

ایجاد یک وب سایت که قلب ما می خواهد همیشه یک ایده جذاب است، حتی اگر تا حدودی پیچیده به نظر برسد. همچنین یکی از اولین گام‌های حضور مشاورین املاک به صورت آنلاین برای ارائه خدمات به روز برای ،یداران است.

اکنون به لطف بازار فعلی که راه حل های خاص صنعت را ارائه می دهد – در این مورد CRM های محبوب املاک و مستغلات – کار مشاوران املاک را آسان تر می کند.

در اینجا برخی از دسته بندی هایی وجود دارد که می توانند به شما در دستیابی به اه، بازاریابی املاک و مستغلات خود کمک کنند:

  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی ایمیلی
  • CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
  • بازاریابی ویدیویی
  • ایجاد و بهینه سازی وب سایت
  • مدیریت پروژه
  • یک استراتژی کارآمد بازاریابی املاک و مستغلات

فرض کنید می خواهید به راحتی محصول خود را به مشتری خود نشان دهید اما آنها باید چیزهای غیرضروری زیادی دانلود کنند و قو،ن غیرضروری بیشتری را می پذیرند و در نهایت می توانند آنچه را که می خواهید نشان دهید در وهله اول ببینند.

Iconosquare به شما امکان می دهد عملکرد محتوای خود و رشد کانال خود و همچنین زمان بندی پست ها را پیگیری کنید.

کارکنان هاب

همچنین ابزارهای داخلی را برای اطمینان از اینکه مشاوران املاک می توانند ،ب و کار خود را به صورت آنلاین توسعه دهند فراهم می کند. با Wix، مشاوران املاک می‌توانند سرنخ ایجاد کنند، و با بازاریابی ایمیلی، تبدیل‌ها را افزایش دهند. ابزارهای داخلی همچنین ابزارهای SEO، دامنه های سفارشی، ردیابی موفقیت با Wix Analytics و موارد دیگر را ارائه می دهند. Wix همچنین یک آزمایش رایگان بدون نیاز به اطلاعات کارت اعتباری ارائه می دهد که همیشه یک مزیت است.

HubS،

آنچه همه ما به دنبال آن هستیم این است که زندگی خود و از همه مهمتر زندگی مشتریانمان را آسان و روان کنیم. به همین دلیل، به خصوص وقتی صحبت از دنیای دیجیتال به میان می‌آید، وقتی به هر دلیلی می‌خواهیم با هم ارتباط برقرار کنیم، ابزارهای زیادی به میدان می‌آیند. با همه‌گیری، ابزارهای دیجیتال حتی بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرند و ما حتی برای انجام تجارت یا هر نوع فروش دور هم جمع نمی‌شویم. همه ما می‌تو،م این کار را از راه دور انجام دهیم، اگر ابزارهای من، برای انجام این کار را به وضوح داشته باشیم.

مشتریان بالقوه همچنان با مشاوران املاک مشورت می کنند تا فرآیند ،ید را تکمیل کنند و در عین حال در جستجوی ،ید خانه هستند. با این حال، افراد می توانند قبل از تعامل با یک مشاور املاک، ابتدا تحقیقات و کار خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

همه ما یک هدف داریم؛ نکته مهم این است که روی آن متمرکز بم،د. هدف شما به ،وان مشاور املاک و آژانس ارائه خدمات عالی و فروش خانه به مشتریان خود است. به همین دلیل است که Pipedrive به شما اجازه می دهد تا روی اه، خود متمرکز بم،د.

بسیاری از بخش‌های متعارف باید با دنیای دیجیتال در قرن حاضر، جایی که همه چیز دیجیتالی شده است، همراه باشند. از سوی دیگر، ا،ر صنایع به طور مداوم برای توسعه باز هستند، با راه حل هایی که می توان همیشه از آنها پشتیب، کرد و به شما امکان می دهد یک قدم جلوتر از رقبای خود بم،د.

به ،وان یکی از ابزارهای پیشرو در سئو، Semrush ابزاری باورن،ی برای ،، از شماست که به دنبال ایجاد یک وب سایت املاک موفق یا بهینه سازی وب سایت خود هستند.

بازاریابی املاک و مستغلات یک حرفه حیاتی است که باید پیوسته در جریان پیشرفت های تکنولوژیک بماند. پس از تعیین اینکه کدام نرم افزار بازاریابی برای مشاوران املاک و مشاغل بهترین است، استراتژی من، منجر به فروش بسیار خوشحال کننده خواهد شد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/top-real-estate-marketing-tools/

از آنجایی که ابزارهای موثر بسیاری برای گسترش طرح بازاریابی املاک شما وجود دارد، مهم است که بد،د به طور کلی چه چیزی باید به شما ارائه دهند.

ابزارهای متعددی وجود دارد. با این وجود، ما بهترین ابزارهای بازاریابی املاک و مستغلات را برای آژانس ها فهرست کرده ایم.

  • Pipedrive
  • سمروش
  • Wix
  • HubS،
  • Iconosquare
  • کارکنان هاب
  • چرخ لنگ
  • مووی

Pipedrive

pipedrive-real-estal-marketing tool
منبع: Pipedrive

HubS، CRM خدمات ،ب و کارهای کوچک از جمله یک گزینه رایگان اولیه CRM را ارائه می دهد. ناگفته نماند که HubS، ابزاری ایده آل برای صاحبان مشاغل کوچک است.

بنابراین، چگونه یک آژانس املاک و مستغلات می تواند خود را از رقبا در بازار متمایز کند؟ روشی که سرنخ ها را مدیریت می کند، فهرست ها را ردیابی می کند، مشتریان را به منظور ایجاد یک رابطه قوی سازماندهی می کند و کارهای تکراری را خودکار می کند، می تواند آژانس های املاک و مستغلات را منحصر به فرد کند. البته آنها از فناوری برای تحقق همه اینها سود می برند.

بازاریابی املاک و مستغلات مانند هر صنعت بازاریابی دیگری حیاتی است، اما معمولاً به دلیل فروش حضوری نادیده گرفته می شود. حتی اگر فرآیند ،ید حضوری به پایان برسد، به صورت آنلاین شروع می شود.

به ،وان مشاوران املاک، خدمات مشتری بخش مهمی از کار است. با این حال، هدف همیشه بستن معامله است. بنابراین برای آژانس‌های املاک، داشتن یک ابزار CRM که می‌تواند کل فروش شما را در یک داشبورد بصری تمیز نشان دهد، تعاملات مشتریان را از طریق ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر ردیابی کند، مهم است. داده های زیادی برای پیگیری و همچنین مشتریان زیادی برای جلب رضایت وجود دارد. HubS، CRM در درجه اول به ارائه یک تجربه شخصی برای هر یک از مخاطبین، خطوط لوله فروش، زمینه ها، قالب ها و سایر ویژگی های خود می پردازد.

Iconosquare

اگر به دنبال ابزارهایی برای کمک به بهبود استراتژی بازاریابی املاک و مستغلات خود هستید، ما بهترین ابزارهای بازاریابی املاک 2023 را گردآوری کرده ایم.

مهمتر از همه، بهره وری چیزی است که همه ما برای انجام وظایف خود به آن نیاز داریم. وقتی همه چیز شلوغ می شود، پیگیری کارهای مهم یا نتایجی که به دست می آوریم بسیار سخت تر می شود. Hubs، یک ابزار بهره وری است که می تواند به مشاوران املاک کمک کند تا مولد باقی بمانند و متمرکز بر فروش خانه به مشتریان خود باشند.

hubs،-املاک-املاک-ابزار-بازاریابی
منبع: Hubs،
همانطور که استراتژی‌های بازاریابی جدید و ابزارهای بازاریابی املاک و مستغلات ظاهر می‌شوند، نحوه بازاریابی املاک خود توسط مشاوران املاک به طور مداوم تغییر می‌کند. بنابراین، برای همه افراد شاغل در این حرفه و آرزوی موفقیت در بازاریابی مهم است که مرتبط باقی بمانند. اگر مطمئن نیستید که چگونه روندهای فعلی را دنبال کنید یا اگر به یک استراتژی بازاریابی به روز نیاز دارید، ابزارهای بازاریابی املاک می توانند به شما کمک کنند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب