تأثیر خدمات پخش جریانی بر صنعت سرگرمی

اکنون ما این آزادی را داریم که نمایش‌های مورد علاقه‌مان را به راحتی تماشا کنیم. می‌تو،م م، کنیم، از سر بگیریم، ،مت‌ها را به دلخواه تماشا کنیم، و حتی کل فصل‌ها را در یک جلسه باشکوه تماشا کنیم، و به ما کنترل کامل بر تجربه تماشا را بدهد.

استقبال از محتوای طاقچه و متنوع

چنین آزادی هنری منجر به خلق فیلم های قابل توجهی می شود که در سطح عمیق تری با مخاطبان طنین انداز می شوند. ما این را با نتفلی، دیده ایم رم و استودیو آمازون من،تر کنار دریاکه مورد تحسین منتقدان و جوایز اسکار قرار گرفت.

تصمیم گیری داده محور

در مورد نتفلی،، اگر می‌خواهید درباره این غول جریان سازی بیشتر بد،د، پست وبلاگ ما را در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال نتفلی، بررسی کنید. در آن پست وبلاگ، ما بر این تمرکز کردیم که چگونه توانسته است چنین موفقیتی را به دست آورد.

دسترسی و تنوع جه،

خوب، این اطلاعات کلی کافی است. بیایید یکی یکی دلایل تأثیرگذار بر آینده تلویزیون را ببینیم:

شخصی سازی

نتفلی،، دیزنی پ،، آمازون پرایم ویدیو، هولو و سایر پلتفرم‌های استریمینگ به طور اساسی نحوه مصرف محتوا را تغییر داده‌اند. در واقع، آنها حتی نام تماشای فیلم و سریال را به «محتوای مصرف‌کننده» تغییر دادند، که مسلماً می‌تواند موضوع دیگری برای بحث باشد. آنها به م،ای واقعی کلمه مدل های سنتی را مختل کرده اند و به بینندگان حق انتخاب، انعطاف پذیری و شخصی سازی بیشتری می دهند.

آیا به دنبال فرصتی هستید تا در این صنعت نامی برای خود دست و پا کنید؟ در اینجا چیزی است که برای تقویت برند خود به آن نیاز دارید: لیست دستچین شده ما از برترین آژانس های بازاریابی سرگرمی.




منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-impact-of-streaming-services-on-the-entertainment-industry/

در نتیجه، قدرت رسانه های سنتی به سمت این بسترها رفته است. ما، بینندگان، اکنون طیف وسیع تری از محتوا برای انتخاب داریم و همه آنها با کمک الگوریتم های هوش مصنوعی بر اساس ترجیحات شخصی تنظیم شده اند.

سرویس‌های استریم وقتی صحبت از دسترسی جه، و محتوای متنوع به میان می‌آید کاملاً درها را منفجر کرده است. آنها فراتر از مرزها رفته اند و نمایش های شگفت انگیزی را از سراسر جهان برای ما به ارمغان آورده اند.

بنابراین، مانند داشتن یک دوست تلویزیونی است که ما را بهتر از ما می شناسد، البته زم، که حساب نتفلی، خود را با خانواده یا دوستان خود به اشتراک نمی گذاریم. 🙂

با افزایش محتوای اصلی و حمایت از فیلمسازان مستقل، این خدمات چشم انداز سرگرمی را متنوع کرده است. از آنجایی که پلتفرم‌های استریم همچنان به تکامل و نوآوری خود ادامه می‌دهند، آینده این صنعت به‌طور باورن،ی امیدوارکننده به نظر می‌رسد، با هزاران محتوای هیجان‌انگیز و جذاب در دسترس مخاطبان در سراسر جهان.


بیایید به سیر تکامل تلویزیون و سینما در رابطه با افزایش پخش ویدیو بپردازیم و تحلیل کنیم که چرا مردم ترجیح می‌دهند فیلم‌ها و سریال‌ها را از برنامه‌های سرویس پخش روی تلویزیون، لپ‌تاپ یا تلفن خود تماشا کنند.

چرا و چگونه خدمات پخش جری، صنعت تلویزیون را تغییر داد؟

نتفلی، با نمایش های جذاب و رابط طراحی شده با دقت خود که باعث تماشای زیاد می شود، بینندگان را وادار کرده است که به این موضوع «معتاد شوند». تلویزیون جدید. و بسیاری از پلتفرم های پخش جری، دیگر در طول سال ها، به ویژه از دهه 2010، همین کار را انجام داده اند.

بنر CE (840x104) 3

عشق به اشتراک گذاری رمز عبور است.

– Netflix (@netflix) 10 مارس 2017

ما در مورد سریال های معروف دنیا صحبت می کنیم مانند دزدی پول از اسپ،ا، ذهن خم کننده تاریک از آلمان، و فوق العاده جذاب نار، از کلمبیا این نمایش ها نه تنها در کشورهای خود بلکه در سراسر جهان به موفقیت های بزرگی تبدیل شده اند.

پلتفرم‌های پخش ویدیو به بازیگران اصلی در ،ید و توزیع فیلم‌های مستقل تبدیل شدند و به تولیدات کوچکتر و خاص فرصتی برای درخشش دادند. و حتی کوچک‌ترین سرویس‌های پخش، آنهایی که صرفاً بر سینمای مستقل تمرکز می‌کنند، تا حدودی توانسته‌اند آگاهی از برند را ایجاد کنند. مثلا، 24 درصد از جمعیت بریت،ا MUBI را می شناسند.

و با پلتفرم‌های استریم، اکنون در معرض دنیای کاملاً جدیدی از داستان‌گویی هستیم و می‌تو،م فرهنگ‌های مختلف را کشف کنیم.

ش،تن مدل پخش سنتی

ظهور سرویس‌های پخش همان سؤالات قدیمی را به وجود می‌آورد: آیا سینماها می‌میرند؟ آینده تلویزیون چگونه خواهد بود؟

صنعت سرگرمی پخش ویدئو بدون شک صنعت سرگرمی را با تغییر باورن،ی نحوه مصرف برنامه های تلویزیونی و فیلم ها متحول کرده است. برترین پلتفرم‌های استریم مانند نتفلی،، دیزنی پ،، آمازون پرایم ویدیو و هولو، سرگرمی را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار داده‌اند، که منجر به کاهش شدید تماشای فیلم در سینما و انتظار برای نمایش در مقابل تلویزیون شده است.

سرویس‌های استریم محتوای خاص و متنوعی را پذیرفته‌اند که ممکن است جایی در ش،ه‌های سنتی پیدا نکرده باشد. آنها پرچم را برای آنها برافراشته‌اند و به داستان‌هایی که اغلب ناگفته می‌مانند، صدایی داده‌اند. بنابراین، پلت‌فرم‌های پخش ویدئو به کانون‌هایی برای داستان سرایی نوآورانه و غیرمتعارف تبدیل شده‌اند و از فرمول‌های بیسکویت تلویزیون جریان اصلی رهایی می‌یابند. آنها فضایی را ایجاد کرده‌اند که در آن جوامع کم‌بازنمایی و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد می‌توانند بدرخشند. به ،وان مثال، آموزش ،، یک نسخه اصلی نتفلی،، یکی از آنها در نظر گرفته می شود عجیب ترین نمایش های نوجوان تا کنون.

آیا سینماها می میرند؟

تئاتر پیوسته با پیش‌بینی مرگ خود روبرو بوده است، اما امروز قدرتمند باقی مانده و از طریق نمایش‌های استندآپ در حال بازسازی است. همین داستان می تواند یا احتمالاً برای صنعت فیلم معتبر باشد، اما سینماها؟ ما اینطور فکر نمی کنیم.

توزیع و دسترسی

خدمات استریم با ارائه مدل مستقیم به مصرف کننده، توزیع فیلم را متحول کرده است. دور، که فیلمسازان مجبور بودند برای نمایش آثار خود صرفاً به نسخه های رایج متکی باشند، گذشته است.

خدمات استریم با سرمایه گذاری هنگفت در تولید محتوای اصلی، مدل سنتی تلویزیون را مختل کرده است. به ویژه نتفلی، راه را با سریال های شناخته شده و تحسین شده جه، مانند چیزهای عجیب، خانه پوشالی، امیلی در پاریس، آینه سیاه، و غیره.

به‌طور خلاصه، فیلمسازان اکنون این انعطاف‌پذیری را دارند که بدون محدودیت‌های ناشی از انتظارات جریان اصلی، واقعاً خود را بیان کنند، تا زم، که پلتفرم‌های استریم مانند غول‌های تلویزیونی عمل نکنند.

همه ما می بینیم که پلتفرم های استریم با ارائه دقیقاً آنچه می خواهیم تماشا کنیم، بازی را کاملاً تغییر داده اند. دیگر گیر ن، با هر چیزی که در یک زمان خاص است. اکنون، توصیه‌های شخصی‌سازی شده را بر اساس عادت‌های تماشای خودمان دریافت می‌کنیم.

سرویس های استریم بر هنر تجزیه و تحلیل داده ها مسلط شده اند تا بفهمند بینندگان چه می خواهند. آنها بر تصمیم گیری آگاهانه بر اساس رفتار و ترجیحات مصرف کننده تمرکز می کنند. بنابراین، آنها می توانند محتوایی را تنظیم کنند که با مخاطبان طنین انداز شود و آنها را برای بازگشت بیشتر و بیشتر نگه دارند. این نه تنها یک پیروزی برای پلتفرم های پخش ویدئو است، بلکه برای فیلمسازان نیز بسیار مفید است.

بسته بندی

به عبارت ساده تر، تأثیر سرویس های استریم بر صنعت سرگرمی انقلابی بوده است.

آیا روزهایی را به خاطر می آورید که مجبور بودید با عجله به خانه بروید یا از کاری که انجام می دادید برای تماشای برنامه مورد علاقه خود در یک زمان خاص دست ،شید؟ خب، آن روزها کمی دور به نظر می رسند.

مانند 85 درصد از خانواده های آمریکایی حداقل یک اشتراک در یک سرویس پخش ویدئو داشته باشید، انتظار می رود در چند سال آینده شاهد رشد مستمری در صنعت استریم باشیم. با این حال، با توجه به نرخ های بالای قیمت در سایر نقاط جهان به جز آمریکای شمالی و اروپا، پیش بینی می شود رشد متوقف خواهد شد، اما کاهشی پیش بینی نمی شود. به عبارت دیگر، زم، که حتی رشد مداوم صنعت متوقف یا کند شود، تأثیر سرویس‌های استریم بر صنعت سرگرمی برای سال‌های بیشتر موضوع داغ باقی خواهد ماند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب