خرید پرده اداری قیمت انواع پرده اداری فرتاک دیزاین

خرید پرده اداری قیمت انواع پرده اداری فرتاک دیزاین

بهتر است پرده‌های اتاق مدیریت طوری انتخاب شوند که بیشتر نور ورودی روی میز و محل نشستن مدیر متمرکز باشد. بسته به میزان بودجه، بهترین و گران‌ترین پرده اداری را برای اتاق مدیریت انتخاب کنید. اگر این اتاق دارای قسمتی برای کنفرانس و جلسه است، بهتر است روی پنجره‌های اطراف آن پرده‌هایی همچون پرده دو مکانیزم و زبرا نصب کرد تا بتوان حداکثر ورود نور و حداکثر حذف نور را در اختیار داشت.

خرید انواع پرده اداری

پرده لوردراپه به سمت چپ و راست حرکت میکند و میتوان توسط زنجیر کنار آن، با چرخاندن پرده حالت تیره و روشن را ایجاد کرد. جهت استعلام قیمت پرده اداری با ما تماس بگیرید و یا جهت مشاهده محصولات و قیمت‌ها به فروشگاه پرده زبرا مراجعه نمایید. این پرده در انواع و مدل ها تولید می شود و پرده کرکره اداری یکی از بهترین و محبوب ترین نمونه های پرده اداری می باشد. محصول کشور ترکیه و مونتاژ در ایران تنظیم نور بدون بالا و پایین کشیدن پرده توسط باتومی امکان جمع کردن کامل پرده به طور عمودی توسط نخ پرده نظافت راحت و آسان و قابلیت شستشو امکان نصب در فضاهایی با عمق کم امکان…

بهترین مدل‌های پرده اداری

پرده راد بر روی انواع کرکره (چوبی و فلزی)، پرده زبرا، پرده لوردراپه و همچنین پرده شید رول چاپ هایی با کیفیت زده و هر طرحی که مشتری در نظر داشته باشد را بر روی پرده با کیفیت عالی چاپ کند. این پرده ها اغلب برای پنجره های بزرگ ادارات و مجتمع ها نصب می گردد. نصب آسان و سهولت در شستشو از دیگر مزایای این پرده پرکاربرد می باشد.

حد اکثر عرض قابل اجرا پرده کرکره های چوبی

یکی از محبوب ترین و متداول ترین انواع پرده های اداری، پرده کرکره خرید پرده ای می باشد. از آن جایی که این مدل از پرده ها به گونه طراحی شده اند که اجازه تنظیم نور دلخواه را به فرد می دهند، بسیار پر طرفدار بوده و برای محیط های اداری گزینه خوبی به شمار می آیند. کرکره ها در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند و یکی از مزیت های این مدل از پرده این است که می توان بدون هیچ محدودیت و چارچوب خاصی، بسته به دکوراسیون فضای اداری، از طرح ها و رنگ های خلاقانه جهت زیبا سازی هر چه بیشتر محل کار استفاده کرد. در گذشته از کرکره ها یا همان لوردراپه ها بیشتر به عنوان پوششی برای پنجره های ادارات و فضاهای تجاری استفاده می شد؛ اما امروزه به دلیل تنوعی که در طرح و رنگ و شکل کرکره ها وجود دارد، برای منازل مسکونی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

  • به همین دلیل در هنگام انتخابپرده اداری، حتما توجه داشته باشید که این پرده بتواند ازورود نور خورشیدبه فضای داخلی به خوبیجلوگیری کردهو با تنظیم حالت های مختلف آن بتوان میزان نور و دید بیرونی را تعیین کرد.
  • این اسلاید ها توسط گیره هایی به ریل پرده اتومات آلمینیومی وصل می شوند که توسط زنجیر باز و بسته و چپ و راست می شوند.
  • خرید پرده اداری و اینکه از کدام مکان آن را تأمین کنید، اهمیت زیادی دارد.
  • پرده اداری برای محیط های اداری و تنظیم نور محیط در اتاق یا سالن ها قابل نصب است.

شرکت ما تا کنون بیش از ۳۰ سال سابقه کار در این زمینه دارد و تا کنون پروژه های موفقی را تکمیل و انجام داده است. اگر هدف شما خرید پرده اداری با کیفیت است، حتما محصولات ما را ببینید و نظرات مشتریان ما را بخوانید. همچنین با پر کردن فرم بالا و ارسال اطلاعات تان به ما، کارشناسان تخصصی پرده راد برای راهنمایی و مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی فضا و دکوراسیون لوازم مانند رنگ مبل، طرح مبل، رنگ میز ها و حتی رنگ دیوار، در تعیین رنگ و طرح پرده اهمیت دارد. در ادامه نکاتی که در هنگام انتخاب طرح و رنگ پرده اداری باید به آن توجه شود را ذکر خواهیم کرد. از محبوب ترین انواع پرده های شید می توان به شید زبرا اشاره کرد.این پرده‌ها به دلیل نوع طراحی به این نام شناخته می‌شوند. پرده های شید رول در مدل های بلک اوت،سان اسکرین و ساده تولید می شود.مدل های بلک اوت یا پشت فوم دار تا ninety درصد از ورود نور خورشید به اتاق جلوگیری می کنند و مناسب محل هایی هستند که تابش نور خورشید به صفحه مانیتور موجب اذیت کارمندان می شود. نسل جدید پرده های دکوراتیو شیدها یا بلایندها هستند که جایگزین پرده های کلاسیک پارچه ای و کرکره های چوبی و فلزی شده اند. نام پرده شید از یک کلمه انگلیسی به معنای سایه گرفته شده است و می توان گفت در ابتدا از این نوع پرده برای ایجاد سایه در پنجره ها استفاده می شد.

برای پنجره های شما محسوب شده و کارایی بسیار خوبی را به محیط اداری و یا مسکونی شما بدهد. نصب پرده های اداری توسط شرکت پرده راد کاملارایگانمیباشد و هیچ هزینه اضافی ندارد. پرده ای که در اداره جات و شرکت ها استفاده میشود نوعی پرده اداری است. توجه کنید که رنگبندی پرده اداری با پرده های معمولی خانگی یا … متفاوت تر است. کرکره فلزی نیز یکی از آن طرح های کلاسیک به شمار میرود که به علت مقرون به صرفه بودن و سهولت در استفاده از محبوبیت خاصی بر خوردار است.

از محیط های مسکونی و تجاری گرفته تا محیط هایاداری، همگی نیاز به پرده ای دارند که فضای داخلی محیط را پوشش داده و زیبایی منحصر به فردی به آن ببخشد. امروزه پرده ها در انواع گوناگونی ارائه می شوند و این گوناگونی باعث شده روش های نصب هر کدام با دیگری متفاوت باشد. پرده هایی مثلپرده کرکره ای،پرده زبراوپرده شید رولساده ترین و کم هزینه ترین راه برایزیباسازی محیط های اداریاست. بنابراین اگر قصدتغییر دکوراسیونرا دارید ولی با محدودیت بودجه روبرو هستید، پیشنهاد ما این است که از انواع پرده های ساده مثل کرکره یا لوردراپهاستفاده کنید. برای نصب پرده های اداری ، باید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.قیمت نصب پرده در پرده راد کاملا رایگان است.

پرده­های کرکره در 2 دسته کرکره فلزی اداری و کرکره چوبی اداری تولید می­شوند. قیمت پرده کرکره فلزی پایین‌تر از کرکره چوبی بوده و از تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی نیز برخوردار است. قابل ذکر است که کرکره چوبی تولید شده در مجموعه ویستاپرده تماما از چوب طبیعی بوده و از روکش چوب استفاده نشده است. پرده زبرا در مدل های ساده،طرح چوب،گلدوزی و جاپی(تصویری) تولید می شوند و دارای قابلیت سایه روشن هستند. به کمک این پرده شما می‌توانید به خوبی میزان نور ورودی به یک اتاق را کنترل کنید. نسل جدید پرده اداری که جایگزین پرده های کرکره ای پرده ای، چوبی و فلزی شده است ” پرده های شید” می باشد.

از چوب طبیعی و در تیغه­‌هایی به عرض 25 میلیمتری و 50 میلیمتری تولید می‌­شود. قبل از هر چیز باید بدانید که برای اندازه گیری ابعاد پرده، حتماً باید از متر فلزی استفاده کنید‌. که از بین آن‌ها، شید زبراها بیشتر از سایرین محبوب هستند و کاربرد آن ها بیشتر است. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری افکارنیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد. اما نباید بقیه بخش‌های این اتاق را از بیشتراز حد بدون‌نور کرد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب