دریچه بازدید پلاستیکی و آلومینیوم فروش داکت در اصفهان

پس از اتمام عملیات رنگ آمیزی این محصول درون کاور مشمعی ضربه گیر قرار خواهد گرفت تا صدمه ای به آن وارد نشود. همان طور که در بالا اشاره نمودیم دریچه بازدید داکت اسپلیت برای ایجاد دسترسی آسان به دستگاه‌هایی مانند داکت ها و فن کویل هایی که اغلب در سقف قرار دارند مورد کاربرد و استفاده می‌باشد. این دریچه ها به وسیله شیارهایی که در حالتهای مختلف روی آنها تعبیه می‌شود امکان برگشت هوای محیط را فراهم می‌آورند.

نحوه عملکرد سیستم داکت اسپلیت

دریچه بازدید پلاستیکی و آلومینیوم فروش داکت در اصفهان

برای اینکه ورق پانچِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت دچار تاب خوردگی نشود لبه های محیطی یا کناریِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی به مقدار ۱ تا ۲ سانت به صورت نود درجه خم کاری می‌گردد.از انجا که درب صورت لولا به فریم متصل و بازوبست می‌گردد برای تثبیت درب به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از قفل یا قفل های زیمنسی استفاده می‌گردد.تعداد قفل های درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به ابعاد درب وابسته می‌باشد. روش اتصال لولا به فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پرچ آلومینیومی و ظریف است که زائده های پرچ پس از تکمیل مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت زننده رویت نشود. پس از اتصال فریم به درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و الصاق قفل بر روی درب، نسبت به فرایند رنگ کاری بر روی سطوح داخلی و بیرونیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی اقدام می‌گردد.نوع رنگ از جنس پودری الکتروستاتیک در کدهای متنوع و شیک است که پس از پاشش رنگ بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی در کوره پخت می‌آید.برای جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب و صدمه به ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت از مشمعهای ضربه گیر استفاده می‌کنیم. دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی لولایی در سازه درب از ورق آلومینیومی با پانچ با سوراخ هایی به قطر متفاوت بهره می‌برد. سوراخهای دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت هوای لازم جهت حفظ تعادل دستگاه داکت اسپلیت را از محیط پیرامونی تأمین و از معابر خود به سمت دستگاه هدایت می‌کند. دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی لولایی از دو جز اصلی یعنی درب و فریم ساخته گردیده است.برای درست کردنِ آن باید از قطعه ای بنام فریم شروع نمود.

  • پس از آماده شدنِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به تدارکِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم.
  • این دریچه بازدید تاسیسات در پایین دستگاه داکت اسپلیت بر روی کلافی که برای آن در نظر گرفته شده تعبیه و استفاده میشود.
  • این نوع از دریچه‌ها در دو حالت لولایی و شیاردار با درب شیاردار گریلی به شکل حرف Z تولید شده است.
  • دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی دارای کادر محیطی به صورت پرّه‌ی پله ای رو به داخل در یک ردیف یا دو ردیف در حاشیه‌یا داخلِ درب دریچه بازدید است.
  • یکی از قابلیت‌ هایی مهمی که دریچه های داکت اسپلیت ها دارند این است که می‌ توان بر روی آن ها یک فیلتراسیون هوا نصب کرد.
بعد از ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، نوبت به مرحله‌ی طراحی و ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی می‌رسد. ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز بر اساس ابعاد تودرتوی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت بدست می‌آید. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی دوطرفه نیز به صورت زاویه دار از دوطرف هوای محیط را وارد محفظه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماید و این دریچه بیشتر در جاهایی استفاده می‌گردد که دریچه بازدید داکت اسپلیت از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر دوطرف هوای محیط را جذب می‌نماید. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ مخفی نصب و تعبیه کرد. اگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی لولایی باشد برای قفل کردنِ آن از قفل زیمنسی استفاده می‌شود.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. “گروه صنعتی فارسان” در فضائی نیم هکتاری در شهرک صنعتی پرند در سال دریچه داکت اسپلیت 1382 تاسیس گردید.

طریقه نصب دریچه

پس از ساختِ چهارچوبه‌ی فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی فریم اقدام می نماییم. اگر قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ ازرو نصب شود، این جای پیچ ها بر روی نمای بیرونیِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می‌شود و اگر هم قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ مخفی نصب شود، جای پیچ ها بر روی دیواره‌ی داخلیِ ساختار فریم جانمایی و ایجاد می‌شود. نکته‌ی مهم در زمان ایجا جای پیچ ها بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت در اینجاست که کلیه‌ی این مراحل باید قبل از عملیات رنگ باید صورت گیرد.

روی تمام سطوح این دریچه بازدید داکت اسپلیت رنگ پودری الکترواستاتیک پاشیده می‌گردد و این محصول درون کوره قرار می‌گیرد و در اصطلاح پخته می‌شود. ز مزایای رنگ الکترواستاتیک این است که می‌توان از هر کد رنگ مناسب محیط و طبق نظر کارفرما استفاده کرد. عموما از رنگ سفید استفاده می‌گردد، اما گاهی اوقات طراح یا آرشیتکت برای تناسب بیشتر و ایجاد هارمونی در محیط از رنگ های فانتزی استفاده خواهد نمود. پس از رنگ آمیزی دریچه بازدید داکت اسپلیت این محصول درون مشمعهای حبابدار قرار گرفته تا از هرگونه ضربه و آسیبی در امان بماند. بعد از اینکه تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت به رنگ پودری الکترواستاتیک آغشته شد، این محصول درون کوره قرار می‌گیرد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی (ام دی اف)

لازم به ذکر می‌باشد هم در انتخاب رنگ و هم در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به لحاظ ابعاد و تعداد هیچ محدودیتی نیست. پس از خشک شدنِ رنگ در کوره و خارج کردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره رنگ، برای محافظت از ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان انتقال به محل پروژه باید از پوششهای ضربه گیر و مشمعی ضخیم استفاده نمود.. پس از آماده شدنِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت دربِ وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می رسد.ابعاد درب وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت بر مبنای ابعادِ داخلیِ فریم، طراحی و مونتاژ می گردد.برای سهولت در نشیمنِ دربِ وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ،به میزان یک تا دو میل از هر ضلع از ابعادِ داخلیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر کرده و ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را طراحی می کنیم. با توجه به طراحیِ وزنه ایِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت ،لذا وجود فاصله ی استاندارد بین لبه ی زیرینِ دستگاه داکت اسپلیت تا کدِ ارتفاعیِ محل نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت ،بسیار مهم و ضروری می باشد.در صورت کوتاه بودنِ این فاصله،امکانِ جداسازی و برداشتن و گذاشتنِ درب میسر نمی شود، به همین دلیل در زمان سفارش باید به این موضوع کاملا دقت نمود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب