از زمان تولد میکی موس در سال 1928، شرکت والت دیزنی به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل شده است.
دیزنی به ،وان یکی از موثرترین داستان نویسان، با کمپین های جذاب، کانون توجه را به سمت خود معطوف می کند. در اینجا دو نمونه از کمپین های جالب دیزنی آورده شده است:
1. کمپین پرنسس بزرگ رویایی
علاوه بر این، دیزنی اعلام کرد که برای هر پست عمومی ع، با استفاده از #DreamBigPrincess در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، یک دلار به کمپین “Girl Up” سازمان ملل اهدا می کند.
از فیلمهای پرفروش و سریالهای ،میشن گرفته تا ماجراجوییهای پارک موضوعی و کالاها، محتوای دیزنی با دقت ساخته شده است تا با مخاطبان در هر سنی طنینانداز شود. این رویکرد چند کاناله، دیزنی را قادر میسازد تا حضوری قوی داشته باشد و روابط پایداری با طرفدارانش ایجاد کند، وفاداری به برند و تعامل پایدار را تقویت کند.
استراتژی تبلیغاتی دیزنی
می توان گفت که دیزنی در زمینه بازاریابی دیجیتال یک حرفه ای است. این شرکت کاملاً با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند و با موفقیت لحظات به یاد ماندنی جدیدی را برای آنها در چندین پلت فرم دیجیتال ایجاد می کند. با انجام این کار، کلید دیزنی تمرکز بر ایجاد محتوای هوشمندانه و صمیمانه است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند.
ماموریت این شرکت این است که از طریق فناوریهای نوآورانه و قدرت داستانگویی توسط ذهنهای خلاق، یکی از تولیدکنندگان پیشرو سرگرمی، اطلاعات و الهام برای مردم در سراسر جهان باشد.
ابتکار #DreamBigPrincess که توسط شرکت والت دیزنی توسعه داده شده است، با هدف تشویق کودکان در سراسر جهان به رویاهای بزرگ و دنبال ، رویاهای خود انجام می شود. این شرکت گروهی از عکاسان را در سرتاسر جهان به چالش کشید تا ع،های قدرتمندی از ال،ای زن واقعی بگیرند، از جمله یک قهرمان پارالمپیک از ایالات متحده آمریکا و یک قهرمان موج سواری از اسرائیل.
دیزنی از زم، که اولین بار در دهه 1920 تأسیس شد، با ایجاد تأثیری عاطفی بر آنها، تعداد مخاطبان خود را در سراسر جهان افزایش داده است.
اگر به دنبال ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار با الهام از موفقیت دیزنی هستید، میتو،د با برترین آژانسهای بازاریابی دیجیتال در انتخاب مفصل ما تماس بگیرید. همچنین، آژانس های بازاریابی رسانه ای و سرگرمی می توانند به شما کمک کنند تا حضور دیجیتالی برند خود را تقویت کنید!
منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-disney-uses-di،al-marketing-strategy-successfully/
جدا از پستهای روزانه، استراتژی رسانههای اجتماعی دیزنی شامل به اشتراکگذاری محتوایی است که فالوورها را درگیر میکند و باعث میشود آنها در مورد پستها نظر بدهند. دیزنی همچنین قصد دارد با به اشتراک گذاری محتوا به صورت استراتژیک برای انواع مختلف مخاطبان، طرفداران خود را درگیر نگه دارد.
تری، آن نیز شبیه به نسخه قبلی به ،وان یکی دیگر از تبلیغات و استراتژی بازاریابی دیزنی بود. نسخه جدید شیر شاه زم، که در سال 2019 منتشر شد بیش از 1.5 میلیارد دلار فروش داشت.
مانند ویل برنز در مقاله خود در فوربس میگوید: «دیزنی ابتدا داستان میگوید، سپس محصولات را توسعه میدهد و میفروشد». بنابراین، دیزنی بر هنر مجذوب ، مخاطبان خود به گونه ای تسلط یافته است که وفاداری طول، مدت و ارتباطات عاطفی را با اولویت دادن به روایت ها بر صحنه های فروش تقویت می کند.
در میان کمپینهای دیجیتال دیزنی، این کمپین توجه زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرد و به جنبش قدرت دخترانه و برندسازی شرکت کمک کرد.
3. جشن های سالگرد
به ،وان مثال، برای جشن گرفتن روز جنگ ستارگان، دیزنی ،یبی از دو جهان خود ایجاد کرد و مک، جدید و صمیمانه برای ملاقات با طرفداران جنگ ستارگان و سیم، ها ایجاد کرد:
علاوه بر ایجاد محتوای ویدیویی جذاب، دیزنی از جنبه های دیگر دنیای بازاریابی دیجیتال نیز بهره می برد. به ،وان مثال، شرکت ارزش تبلیغات دیجیتال را تشخیص می دهد:
انتخاب بامزه ترین شخصیت در دنیای سیم، ها و استفاده از او برای تبلیغ فیلم های جنگ ستارگان، زیرا نسخه های جدید توسط دیزنی ساخته شده و در دیزنی پ، پخش می شوند، یک قدم فوق العاده منطقی است.
برای کمپین دیگری که توسط دیزنی ایجاد شد، رویدادی به نام «شب اندی» در Toy Story Land واقع در استودیو والت دیزنی برگزار شد. با الهام از اندی، شخصیت تخیلی داستان ،اب بازی، 50 نفر به نام اندی توسط والت دیزنی دعوت شدند و با چند سورپرایز مورد استقبال قرار گرفتند.
دیزنی در حالی که محتوای قدیمی را بازسازی می کند، از قدرت نوستالژی به شیوه ای برنامه ریزی شده و موثر استفاده می کند. به ،وان مثال، سازندگان فیلم دیزنی روی نسخه جدید سخت کار ،د تا شیر شاه را با همان شخصیت ها و داستان بازسازی کنند.
شرکت از والت دیزنی صاحب شرکت های فرعی بزرگی است از جمله مارول، پی،ار، و جنگ ستارگان، که به شرکت اجازه می دهد تا ارزش نام تجاری بزرگی را به دست آورد و نرخ بازدهی مرگباری در سال های اخیر داشته باشد. البته اتفاقی نمی افتد. مدیران و مدیران دیزنی برای اینکه برترین شرکت سرگرمی جهان باشند، تلاش زیادی برای بازاریابی دیجیتال انجام داده اند که به آنها کمک می کند تا تجارت خود را توسعه دهند تا به یکی از قدرتمندترین برندهای تمام دوران تبدیل شوند.
آیا به دنبال چیزی فراتر از پاسخ دادن به “چگونه دیزنی از رسانه های اجتماعی استفاده می کند؟” مانند نمونه دیگری از استفاده از رسانه های اجتماعی به ،وان کلید موفقیت با ایجاد محتوای قانع کننده؟ سپس، در اینجا پست وبلاگ ما در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال نتفلی،. این مملو از اطلاعات ارزشمندی است که درک شما را از اینکه چگونه شرکتها میتوانند از رسانههای اجتماعی و سایر کانالهای دیجیتال برای دستیابی به موفقیت چشمگیر استفاده کنند، گسترش میدهد.
بازاریابی محتوایی دیزنی
به ،وان مثال، دیزنی آلمان با Kinderträume eV شراکتی ایجاد کرد تا به یک دختر 4 ساله که از طرفداران فروزن بود و از یک بیماری جدی رنج می برد، اعطا کند. او نتوانست بیمارستان را برای دیدن فیلم مورد علاقه اش در سینما ، کند و دیزنی آلمان یک تخت مخصوص با پخش کننده دی وی دی و صفحه نمایش و همچنین چندین محصول السا برای او فراهم کرد. از این طریق می توان استنباط کرد که شرکت همیشه آماده حمایت از مخاطبان خود است و به جذب فالوورهای بیشتر برای عضویت کمک می کند. سازمان های خیریه آن
استراتژی بازاریابی دیزنی: وفاداری مشتری از طریق نوستالژی
استراتژی تبلیغات در فضای باز دیزنی شامل بیلبوردها، پناهگاه های اتوبوس و تبلیغات حمل و نقل است که برای تبلیغ پارک های موضوعی و رویدادهای آنها استفاده می شود. تبلیغات دیجیتال این شرکت نیز تعاملی و جذاب است و دارای محتوایی مانند آزمون ها و بازی ها است.