راهنمای کامل اتوماسیون بازاریابی در سال 2023

DAN، di،alagencynetwork.com، مرکزی است که مشتاق به اتصال آژانس های دیجیتال و ابزارهای SaaS در یک مکان است. بازدیدکنندگان اصلی ما تصمیم گیرندگان SMB و SMEها، برندهای آنلاین، متخصصان صنعت بازاریابی، فروشندگان SaaS و نامزدهای با استعداد هستند که به دنبال آژانس های دیجیتال برتر هستند که بیشتر به ابزارهای SaaS و آ،ین اخبار در مورد آژانس های دیجیتال علاقه مند هستند. اگر می‌خواهید عضوی از انجمن ما باشید، این چیزی است که باید انجام دهید:

چگونه بخشی از انجمن DAN شویم؟

  • اگر شما یک آژانس دیجیتال هستید که می‌خواهید بخشی از جامعه ما شوید و در چنین پروژه‌های مبتنی بر جامعه شرکت کنید، لطفاً در اینجا به ما بپیوندید.
  • اگر می‌خواهید در وب‌سایت ما به‌،وان ابزار SaaS معرفی شوید و فرصتی برای همکاری با ما برای پروژه‌های آینده‌مان داشته باشید، لطفاً ابزار خود را اینجا ارسال کنید.
  • بیشتر تعجب می کنید؟ لطفا همیشه از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید. این می تواند هر چیزی مربوط به بازاریابی دیجیتال باشد.

امیدواریم از خواندن eGuide ما لذت ببرید و از آن برای تنظیم دقیق فرآیندهای خود برای ارائه بهترین کار خود مفید باشد. اکنون نسخه رایگان خود را دریافت کنید!

eGuide دارای دو بخش است:

  • در بخش اول، ما اطلاعات گسترده ای در مورد اتوماسیون بازاریابی و داده هایی در مورد نحوه استفاده شرکت کنندگان از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی جمع آوری کردیم.
  • بخش دوم جایی است که هر یک از شرکت کنندگان ما تجربه خود را در مورد ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و پیش بینی های خود برای آینده اتوماسیون بازاریابی به اشتراک می گذارند.
eGuide ما با هدف موضوعات زیر را روشن کنید و به آژانس ها کمک کنید تا عمیق تر در صنعت اتوماسیون بازاریابی غوطه ور شوند:

  • اتوماسیون بازاریابی چیست؟
  • آژانس شما چگونه می تواند از اتوماسیون بازاریابی بهره مند شود؟
  • چه جنبه هایی از بازاریابی را می تو،د خودکار کنید؟
  • اتوماسیون بازاریابی برای آژانس های بازاریابی به چه م،است؟
  • آژانس ها چقدر برای کارهای معمول خود وقت می گذارند؟
  • چگونه ابزارهای اتوماسیون بازاریابی من، را انتخاب کنیم؟
  • آینده اتوماسیون بازاریابی چیست؟

به ،وان di،alagencynetwork.com، ما با افتخار اولین راهنمای الکترونیکی خود را در سال 2023 در زمینه اتوماسیون بازاریابی بر اساس تحقیقات گسترده با آژانس های دیجیتال پیشرو در صنعت ارائه می دهیم.

مشتاقانه منتظر همکاری با شما در پروژه های اجتماعی آینده خود هستیم!

درباره ما

برای ارائه یک نمای کلی جامع از صنعت اتوماسیون بازاریابی و طیف گسترده ای از موارد استفاده آن، ما را با هم قرار داده ایم راهنمای کامل اتوماسیون بازاریابی در سال 2023.

همچنین فراموش نکنید که ما را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام و یوتیوب برای دریافت آ،ین اخبار در مورد آژانس ها و ابزارهای SaaS.




منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-complete-guide-to-marketing-automation-eguide/

اتوماسیون بازاریابی در حال حاضر در زندگی روزمره ما بسیار رایج است، حتی اگر ایده اتوماسیون برای اولین بار در اوایل دهه 80 مطرح شد. از آن زمان، سرمایه گذاری های انجام شده در صنعت اتوماسیون بازاریابی افزایش یافته است، و امروزه 75 درصد از مشاغل از نوعی ابزار اتوماسیون بازاریابی برای خودکارسازی بخشی از گردش کار خود استفاده می کنند. و ما بر این باوریم که این رشد عظیم در صنعت در آینده نزدیک همچنان در خط مقدم خواهد بود.

ما هشت سوال کلیدی را از آژانس‌های عضو خود پرسیدیم که متخصصان پیشرو در زمینه‌های خود هستند. بینش آنها برای هر حرفه‌ای صنعت بی‌نهایت ارزشمند خواهد بود تا در مورد آن فکر کند و فرآیند خود را برای پیاده‌سازی اتوماسیون بازاریابی برای ارتقاء سطح ،ب‌وکار خود طراحی کند.

راهنمای دانلود کامل راهنمای اتوماسیون بازاریابی

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب