روش صحیح ورود به مشتریان جدید

رویکرد شما برای معرفی یک مشتری جدید به ،ب و کارتان با موفقیت بلندمدت شما نسبت مستقیم دارد. مشاهده اینکه شما در یک سیستم بصری برای هدایت فرآیند یک پروژه سرمایه گذاری کرده اید، اعتماد آنها را به شما افزایش می دهد.

چرا حضور مشتریان جدید مهم است؟

لطفاً بسته خوشامدگویی را که تهیه کرده‌ام مرور کنید، مخصوصاً برای شروع. این بسته حاوی اطلاعات ضروری در مورد آژانس ما، خدمات ما، انتظاراتی است که در مراحل بعدی پروژه با هم از ما انتظار داریم، و انتظاراتی که ما از شما برای ایجاد جادو با هم داریم. به ،وان یک شروع، ما دوست داریم برای یک جلسه اولیه برنامه ریزی کنیم [date]

از این خلاصه خلاقانه به ،وان کتاب مقدس پروژه خود در طول پروژه در مورد دارایی ها، ج، زم،، اه، و تعریف مشتری از موفقیت استفاده کنید. سندی که جنبه اصلی پروژه را مشخص می‌کند، به اطمینان حاصل می‌کند که همه از ابتدا در یک صفحه هستند.

5. مراحل بعدی

قبل از اینکه وارد فرآیند پنج مرحله‌ای شویم، تعداد مراحلی را که در حال حاضر برای حذف موارد غیرضروری و به حدا،ر رساندن اثربخشی ورود مشتری خود دارید، مرور کنید. می‌تو،د با ایجاد ال،ایی که می‌تو،د هر بار که مشتری جدیدی به آنها می‌آورید به آن‌ها مراجعه کنید، فرآیندهای آینده خود را کارآمدتر کنید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. بیایید شیرجه بزنیم:

،labrief-project-view
منبع: HolaBrief

1. قرارداد، پیشنهاد، فاکتور

خوش آمدید به [Agency]! ما بسیار هیجان زده هستیم که شما را در کشتی داریم. [Agency] یک رهبر بازار در صنعت شما است و ما خوشحالیم که با شما همکاری کنیم تا به شما کمک کنیم از شراکت ما بیشترین بهره را ببرید و به اه، تجاری خود برسید.

ابتدا، بیایید مستقیماً متوجه شویم که ورود مشتری دقیقاً شامل چه چیزی است. بیایید لحظه ای به افرادی که در گذشته استخدام کرده اید فکر کنیم.

با توجه به سوالات فوق، آیا مجدداً آنها را استخدام می کنید یا خدمات آنها را به دیگران ارجاع می دهید؟

اخیراً با یک حسابدار تماس گرفتید تا به شما کمک کند فصل مالیاتی را طی کنید یا برای یک پروژه مشتری مهم با فروشنده چاپ تماس گرفتید. اولین تعامل آنها با شما چگونه بود؟ آیا آنها ارتباطات باز و صادقانه را تمرین می ،د و روش کار خود را با شما به اشتراک می گذاشتند؟ آیا آنها برای پاسخ به تمام سوالات شما وقت گذاشتند؟ پس از امضای قرارداد، آیا آنها با شما تماس گرفتند تا بپرسند که آیا از خدمات آنها راضی هستید یا نیاز به کمک دارید؟

با HolaBrief، می تو،د هر بخش پرسشنامه را با هم مرور کنید، از جمله سؤالات کلی، سؤالات الهام بخش، تجزیه و تحلیل رقبا، ایجاد کننده مخاطب هدف و موارد دیگر. این یک راه سرگرم کننده برای جذب تیم مشتری شما در یک مرحله بسیار طاقت فرسا است. با HolaBrief، می تو،د به راحتی جلسات آغازین را ساده کنید و خلاصه کامل و خلاقانه بسازید که به مشتریان خود اعتماد کنید تا به مشارکت های گسترده تر متعهد شوند. آن را به صورت رایگان امتحان کنید!

عزیز [Client]،

ایجاد یک چارچوب کارآمد و یک خلاصه کامل و خلاقانه نیاز به زمان، همکاری و تلاش دارد. به لطف سال ها تحقیق HolaBrief با 1000 آژانس، اکنون قالب های مختصر اثبات شده ای در اختیار دارید.

،labrief-new-personas
منبع: HolaBrief

شما روی جلسات قهوه بی‌شماری و تماس‌های معرفی به معرفی سرمایه‌گذاری کردید و در نهایت اولین مشتری خود را به دست آوردید. شما قرارداد خود را مذاکره کرده اید و امضا شده است. اکنون بخش مهمی از ،ب و کار شما را شروع می کند: ورود به مشتری.

در مرحله بعد، فاکتور خود را ارسال کنید که منع، کننده آنچه در پیشنهاد با آن موافق هستید، بفرستید. اگر مشتری با انجام تنظیمات به شما مراجعه کرد، مطمئن شوید که در فاکتور نیز تنظیم شده باشد. هنگامی که مشتری اولین پرداخت خود را انجام داد – معمولاً 50٪ – دوبار بررسی کنید که آیا تأییدیه پرداخت را دریافت کرده است.

2.بسته خوش آمدگویی با (الگوی ایمیل)

مهمتر از آن، این لحظه من، برای هر دو طرف است تا بفهمند آیا من، است یا خیر، و ساختاری برای بهینه سازی در آینده فراهم می کند. بنابراین فراتر رفتن و فراتر رفتن در این مرحله برای ایجاد رابطه ای که بسیار فراتر از یک پروژه واحد ادامه خواهد داشت، ضروری است.

یک فرآیند 5 مرحله ای برای ورود موثر مشتریان جدید

لطفاً تأیید کنید که آیا آن زمان برای شما من، است یا خیر، و اگر سؤالی دارید یا نیاز به کمک دارید، لطفاً در تماس با من دریغ نکنید [email address]. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا موفق شوید!

خالصانه،

بسیاری از خدمات آنلاین می توانند به شما در ایجاد قراردادهای اثبات شده کمک کنند، اما مطمئن شوید که شرایط قرارداد و همچنین محدوده، محصولات تحویلی، نقطه تماس، بودجه و ج، زم، به وضوح تعریف شده است. این را برای مشتری خود ارسال کنید و مطمئن شوید که امضا شده است.

ثابت ، فرآیند پذیرش مشتری، پایه و اساس یک مشارکت سودآور و مولد را ایجاد می کند. با این حال، نادیده گرفتن اهمیت ورود مشتری ممکن است منجر به افزایش ریزش، اعتماد کمتر و در نهایت از دست دادن کلاینت شود.

هنگامی که پرداخت انجام شد، اطمینان حاصل کنید که مشتری شما به ،وان بخشی از این مشارکت جدید احساس استقبال و ارزشمندی می کند. یک راه ساده برای انجام این کار ارسال یک ایمیل خوش آمدگویی بزرگ است. یک مزیت بزرگ اضافه ، یک بسته خوشامدگویی به این ایمیل است، که در آن مشتری می تواند جزئیات بیشتری در مورد تخصص شما، روش کار شما، و آنچه می تواند در مراحل بعدی پروژه انتظار داشته باشد، بیابد.

به محض اینکه مشتری جلسه آغازین را تأیید کرد، زمان آن است که چارچوبی برای تمام اطلاعات مورد نیاز برای تنظیم خلاصه خلاق تنظیم کنید – یک سند ضروری برای تیم شما تا با تمام داده های پروژه هماهنگ شود و جادوی خود را انجام دهد.

[Your ،le]

ممنون که انتخاب کردید [Agency]!

در حالی که ا،ر خلاقان مشتاق هستند که مستقیماً پس از امضای قرارداد وارد کار خلاقانه شوند، این رویکرد باعث می شود از مراحل حیاتی برای ایجاد اعتماد بین شما و مشتریان خود صرف نظر کنید. وقتی مشتری توافقنامه شما را امضا می کند، 90 روز فرصت دارید تا ارزش خود را ثابت کنید و ارزش خود را در اوایل سفر پروژه نشان دهید تا آنها را ثابت نگه دارید. اجرای فرآیند نصب کلاینت ضد گلوله بهترین راه برای انجام این کار است.

پس از شروع جلسه، زمان ایجاد خلاصه خلاقانه نهایی است. آن را در داخل خود تنظیم و شکل دهید تا به بهترین شکل نشان دهنده آنچه در مورد بحث شده است. یک ج، زم، دقیق بر اساس تاریخ های پایان هدف اضافه می شود و سند نهایی برای کل تیم و مشتری ارسال می شود تا اطمینان حاصل شود که همه اطلاعات دقیق هستند.

بالا،ه پروژه مشتری جدید خود را با موفقیت آغاز کردید! اما تعامل مشتری شما فراتر از آنجا ادامه می یابد. یک تماس کوتاه حدود یک هفته بعد برقرار کنید تا پیگیری کنید و مطمئن شوید که سؤالی باقی نمانده است. در طول این تماس، تماس ها و ارائه های وضعیت آینده را برنامه ریزی کنید. زیرا هرچه بیشتر با مشتری خود تعامل داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که بتو،د هر گونه نگر، را قبل از تبدیل شدن به یک مسئله بزرگ ارزیابی کنید!

از یک الگوی نصب مشتری اثبات شده استفاده کنید

در مراحل بعدی، اهمیت حضور مشتری را به شما نشان می‌دهم و پنج مرحله عملی را برای پیاده‌سازی در فرآیند خود به شما پیشنهاد می‌دهم.

ورود مشتری چیست؟

پیشنهاد تایید می شود و شما و مشتری تصمیم می گیرید با هم کار کنید. اکنون زمان ایجاد و ارسال قرارداد برای امضا، دریافت پرداخت و شروع رسمی کار با یکدیگر است.

چه یک فریلنسر، یک آژانس دیجیتال، یک مشاور ،ب و کار یا یک ،ب و کار متمرکز بر مشتری باشید، فرآیند پذیرش شما مهم است.

یا از قبل یک پرسشنامه بسازید و آن را به ،وان “تکالیف خانه” برای مشتری ارسال کنید یا در حین شروع، جاهای خالی را با هم پر کنید. باز هم، می‌تو،د کارآمدتر کار کنید و با یک چارچوب یا قالب پرسشنامه اثبات شده که می‌تو،د آن را با هر پروژه و مشتری تنظیم کنید و به صورت آنلاین در دسترس است، در زمان صرفه‌جویی کنید، بنابراین هر یک از اعضای تیم 24/7 دسترسی دارند.

ایجاد یک بسته خوشامدگویی به شما کمک می‌کند تا با استخدام شما کار درست را انجام داده و انتظارات درستی برای ورود به هواپیما داشته باشند.

3. پرسشنامه و آغاز کار

همچنین می‌تو،د این مرحله را با یک الگوی ایمیل که با محدوده پروژه شما مطابقت دارد، خودکار کنید، اما مطمئن شوید که به طور مداوم با هر مشتری و پروژه تنظیم می‌کنید. در اینجا یک ایمیل مثال است:

[Your name]

هدف از جلسه آغازین این است که مشتری شما راحت باشد و صحبت کند تا قلب چرایی آنها را به دست بیاورد. سوالات مفصلی در مورد ،ب و کار و صنعت بپرسید، اه، و چشم انداز بلندمدت را درک کنید، در مورد مشتریان خود بیاموزید و اولین بینش را در مورد نتیجه بالقوه پروژه بدست آورید. به لطف چارچوب پیش ساخته خود، شما یک دستورالعمل ارزشمند دارید، و مشتری شما می تواند مماس هایی را کاهش دهد که منجر به لحظات بینش می شود. بعلاوه، دیدن تعامل مشتری به شما انگیزه می دهد تا نتایج مفیدی ایجاد کنید.

4. پس از شروع

هر بخش می تواند ،مت هایی از خلاصه را (در همان زمان) قبل از استفاده به ،وان طرح اولیه یا ارسال آن برای بررسی به مشتری، اضافه، اظهار نظر یا ویرایش کند. آنها حتی نیازی به ایجاد یک حساب کاربری در HolaBrief ندارند، بنابراین دریافت ورودی از مشتریان شما هرگز آسانتر نبوده است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-correct-way-to-onboard-new-clients/

با ساختن پرسشنامه حضور خود در یک سند زنده با استفاده از HolaBrief، این مرحله بسیار کارآمدتر می شود. دیگر هیچ بهانه ای برای تنظیم خلاصه های خلاقانه در آژانس خود ندارید.

سرمایه گذاری زمان در چنین مرحله اولیه پروژه همچنین به شما این امکان را می دهد که مشتری خود و ،ب و کار آنها را در سطح عمیق تری بشناسید، مشکل واقعی آنها را کشف کنید و راه هایی برای افزایش کارایی و جلوگیری از تنگناها پیدا کنید.

،labrief-client-onboarding
منبع: HolaBrief

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب