روندهایی که باید بدانید

طبق تحقیقاتی که توسط The Harris Poll پیدا شده است، تقریبا 3 در 4 برند قبلاً در تجارت اجتماعی شرکت کرده اند. تا سال 2025، پیش‌بینی می‌شود که ایالات متحده به طور انحصاری در نزدیکی پروژه قرار گیرد 79.6 میلیارد دلار در صنعت تجارت اجتماعی

این کار به روش‌های مختلفی انجام می‌شود، اما معمولاً می‌توان آن را به‌،وان «توصیه‌های محصول» منحصربه‌فرد برای هر فردی که در گذشته سایت خود را مرور کرده است مشاهده کرد.

چت بات ها به ،وان یک کانال ارتباطی بین برندهای در حال رشد شناخته می شوند. در حالی که برخی از مصرف کنندگان عمداً برای جلوگیری از هرگونه تعامل غیرضروری با همکاران فروش به صورت آنلاین ،ید می کنند، برخی دیگر از ،ید حضوری این کمک اضافی را ندارند.

اولین شکل تجارت واقعیت افزوده که برای مصرف کنندگان بسیار جذاب شد، ویژگی های فیلتر/لنز است که می تواند تصاویر را به صفحه نمایش دوربین در اسنپ چت یا اینستاگرام اضافه کند. این روند در جذب مخاطبان از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار موفق بوده است زیرا بسیار سریع محبوب شدند.

طبق گزارش هاروارد بیزینس ریویو، 65% از مصرف کنندگان علاقه مند به ،ید محصولات از شرکت هایی با تعهد واقعی به اقدامات و تلاش های پایدار هستند. علاوه بر این، الف نظرسنجی ما نشان داد که 50٪ از پاسخ دهندگان امیدوار بودند که پایداری بیشتری در صنعت مد ببینند و 75٪ می خواستند برندها بسته بندی کمتری داشته باشند.

آیا می خواهید با تمام ویژگی های جدید که در سال 2022 ارائه می شود در تماس باشید؟ با تیم آگاه بازاریابان و سازندگان آنها در Bold x Collective در تماس باشید، زیرا آنها نه تنها از همه روندهای جدید مطلع هستند، بلکه از آنها برای کمک به ایجاد برندهای مشتریان خود استفاده می کنند تا بتوانند بازاریابی خود را ارتقا دهند.



منبع: https://di،alagencynetwork.com/e-commerce-industry-trends-you-need-to-know/

از ابتدای سال 2022، ما شاهد بسیاری از روندهای جدید هستیم که صنعت تجارت الکترونیک را در برگرفته است. در نتیجه همه گیری COVID-19، رفتارهای ،ید مصرف کنندگان به شدت تغییر کرده است، که به صنعت تجارت الکترونیک اجازه داد تا از راه های سودمند زیادی منفجر شود. در واقع، انتظار می رود صنعت تجارت الکترونیک تا پایان سال جاری به 5.4 تریلیون دلار برسد. همانطور که صنعت تجارت الکترونیک بهبود می یابد، روندهای دوست داشتنی با آن بهبود می یابند.

در نهایت، برندهایی که ردپای محیطی خود را در نظر می‌گیرند، آنهایی هستند که احتمال موفقیت بیشتری در صنعت تجارت الکترونیک دارند.

تجارت اجتماعی

اسنپ ​​چت دارای یک ویژگی عالی است که در آن کاربران به انواع فیلترهای منحصر به فرد دسترسی دارند. به ،وان مثال، فیلتر نمادین «سگ»، یک جفت گوش و زبان سگ که داخل و خارج از دهان حرکت می‌کند، فیلتر «بچه» که ظاهر صورت شما را به صورت نوزاد تغییر می‌دهد، و بسیاری موارد دیگر.

علاوه بر این، ربات‌های هوش مصنوعی یکی دیگر از گرایش‌های محبوب هستند که برای شخصی‌سازی تجربیات ،ید مصرف‌کننده با توصیه‌های محصول منحصربه‌فرد استفاده می‌شوند.

نمایش پایداری

این ویژگی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا شباهت‌ها و علایق مخاطبان خود را در مسیر خود قرار دهند. بنابراین، داده‌های کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد که توصیه‌های شخصی‌شده محصول را مشخص می‌کند. علاوه بر این، این تلاش‌های ارتباطی چیزی است که شما را از رقبای خود جدا می‌کند.

چت ربات ها

دنیای دیجیتال اغلب می تواند به اندازه انتظارات مصرف کنندگان غیرقابل پیش بینی باشد. با توسعه روندهای فعلی 2022، واضح است که ،یب فناوری (مانند فناوری AR و هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی و ربات‌های گفتگو) راه را برای تجارت الکترونیک آینده هموار می‌کند.

با رشد چشمگیر ،ب و کارهای تجارت الکترونیک، رقابت در بازار اضافه می شود. در نتیجه اشباع شدن تجارت الکترونیک، ،ب و کارها به سمت شخصی سازی بیش از حد برای مشتریان خود می روند.

فناوری مصنوعی به ،وان روند آینده فناوری شناخته شده است. هوش مصنوعی یک کامپیوتر یا ربات است که توانایی‌هایی را برای انجام وظایف خاصی که معمولاً توسط انسان انجام می‌شود را حمل می‌کند. این روند قابل توجه هوش و حتی احساسات انسان مانند را نشان می دهد. علاوه بر این، به نظر می رسد این روند موفقیت زیادی در چت بات ها نشان می دهد.

در حالی که برخی از برندها افراد واقعی دارند، در زمان واقعی برای کمک به ،یداران آنلاین، برندهای دیگر از فناوری هوش مصنوعی برای تکرار تعامل انس، از طریق ربات‌های چت خود استفاده می‌کنند و شامل پاسخ‌های خودکار به سؤالات متداول می‌شوند.

طی چند سال گذشته، تجارت AR پیشرفت کرده است تا به بسیاری از صنایع ،ده‌فروشی، مانند IKEA، که در آن کاربران به برنامه‌ای دسترسی دارند که به آن‌ها امکان جستجوی محصولات و انتخاب موارد را می‌دهد، سود می‌رساند، آنها مایلند از طریق برنامه ،ید کنند. این امر بهره وری تعامل و فروش را در شرکت افزایش می دهد.

شخصی سازی

تجارت اجتماعی زم، است که از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توییتر برای تبلیغ و فروش محصولات و/یا خدمات استفاده می کنید. با استفاده از ویژگی‌های تجاری مانند بر،ب‌های محصول در اینستاگرام، کاربران دیگر نباید پلتفرم اجتماعی را ، کنند یا برای ،ید به مرورگر آورده شوند – زیرا می‌توانند مستقیماً یک مورد را از طریق برنامه ،یداری کنند.

خوشبختانه اینجا جایی است که چت بات ها مسئولیت را بر عهده می گیرند. این ویژگی شگفت انگیز چیزی است که به فروشندگان اجازه می دهد تا با ،یداران به صورت آنلاین تعامل داشته باشند تا راهنمایی و کمک بیشتری برای مصرف کنندگان ارائه دهند.

فناوری هوش مصنوعی

در حالی که هنوز همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شکلی از تجارت اجتماعی در دسترس ندارند، پلتفرم‌های دیگر مانند TikTok، Twitter و YouTube قبلاً اعلام کرده‌اند که به زودی شکل تجارت اجتماعی خود را معرفی خواهند کرد. بنابراین، Bold x Collective پیشنهاد می‌کند که همان انتقال به این روند را در پلتفرم‌هایی که در حال حاضر در دسترس است، برنامه‌ریزی کنید.

تجارت واقعیت افزوده که به ،وان تجارت AR نیز شناخته می‌شود، شامل پیاده‌سازی کپی‌های سه‌بعدی محصولاتی است که با نمایش آن‌ها بر روی دوربین گوشی شما در «زندگی واقعی» در اندازه و مقیاس واقعی آن‌ها قابل مشاهده هستند.

در این وبلاگ، پررنگ x جمعی روندهای کلیدی زیر را برای سال 2022 پیشنهاد می کند که باید هنگام طوفان فکری برای بهبود ،ب و کار خود در نظر داشته باشید.

تجارت واقعیت افزوده

این روند به نفع بسیاری از مصرف کنندگان در فرآیند تصمیم گیری بوده است، زیرا به آنها اجازه می دهد تا بتوانند به صورت بصری خود را با محصول، مانند لباس، ا،سوری، آرایش یا مبلمان تصور کنند و به آنها کمک می کند تا تصمیمی مشخص برای ،ید بگیرند. یا نه.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب