قصه های کودکانه صدها داستان کوتاه کودکانه

گفتنی‌ست کتاب‌های شعر کودک اپلیکیشن کتابراه به صورت کتاب شعر کودک pdf، کتاب صوتی شعر کودک و کتاب الکترونیکی شعر کودک منتشر می‌شود. کتابچین، کتابخانه الکترونیکی است که امکان خرید کتاب، دانلود کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب (کتاب الکترونیکی – کتاب صوتی و کتب رایگان) را در هر زمان و مکان از طریق موبایل، تبلت و کامپیوتر فراهم می کند. زمانی که کودکان داستان‌ هایی را می‌خوانند که حاوی احساسات نزدیک با سن آنها هستند، می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا احساسات خود را درک کرده و در پذیرش آن بهتر عمل کنند.

کتاب های آموزش زبان و رنگ آمیزی کودکان

کتاب دختر هیزم شکن نوشته‌ی داینا مالوک ، مجموعه‌ای شامل هفت داستان کوتاه است که می‌تواند برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان سرگرم کننده و آموزنده باشد. انسان‌ها از بدو خلقت تاکنون همواره آرزوها و تجارب خود و پیشینیان را در قالب داستان‌ها و… کتاب گوی طلا اثر فلورا استیل با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده است، در صدد آن می‌باشد که کودکان و نوجوانان فارسی زبان را با نمونه‌ای از مجازات‌های ناعادلانه و احکام ظالمانۀ حاکمان مستبد آشنا سازد. کتاب کارآگاه کنجوکو 3 نوشته‌ی میترا کیان بخت ، داستان‌هایی شیرین با هدف آموزش مسائل شهری و مهارت‌های زندگی به کودکان به تصویر کشیده است. مجموعه 4 جلدی کارآگاه کنجوکو ضمن روایت داستان‌ها، کودکان را با فرهنگ، آداب و رسوم، بازی‌ها، غذاها و اماکن…

قصه های کودکانه صدها داستان کوتاه کودکانه

او در کتاب «خورشید چطور به خانه کوکو رسید» طلوع خورشید را بهانه‌ای برای نشان دادن برخی رخدادها در سراسر دنیا کرده است. باکستِر عاشق کتاب است و آرزو دارد که خودش هم در یک کتاب باشد. ولی درون یک داستان بودن آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست… «کتابِ باکستِر»، درباره‌ی عاشق کتابی است به نام باکستِر. در صورت استفاده از محتوای وب‌ سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. داستان را یه بار یا یه روزی توی یک دهی یا توی یک شهری و … بسته به مضمون داستان می تونید شروع کنید.

همچنین می‌توانید برای خواندن داستان های کودکانه انگلیسی روی لینک stories for kids کلیک کنید. داستان های کودکانه تاثیر بسیار عمیقی بر ذهن ناخودآگاه فرزند شما دارند. برای مثال داستانی مانند سیندرلا می‌تواند به دختران کوچک القا کند که باید برای خوشبختی، منتظر یک مرد بمانند و خودشان تلاشی نکنند.

داستان کودکانه رایگان

نیز فراهم است و شما میتوانید از خدمات مشاوره رایگان عمو کتابی در زمینه خرید بازی فکری کودکانه نیز بهره مند شوید و متناسب با سن فرزند خود بازی مد نظر و مناسبش را خریداری نمایید. سایت ویزززز به شما کمک می کند تا با توجه به گروه و رده سنی کودک خود بهترین کتاب را از انتشارات معتبر کودک تهیه کنید. کتاب وال کوچولو داستانی کوتاه و مصور برای کودکان است که علی جدیدی و فاطمه درانی آن را ترجمه و بازسازی کرده‌اند.

«یکی برای همه، همه برای یکی» داستان موش کوچولویی است که یک پایش بلندتر از پای دیگرش است و یک روز تصمیم می‌­گیرد برای دیدن ناشناخته­‌های دنیا به سفر برود. کتاب «هندسه‌ی عصر حجری – خط»، از مجموعه کتاب‌ «ماجراهای نابغه عصر حجر» دانلود از فراکتاب است. در این کتاب لئو که پسر بچه نابغه‌ عصر حجری است، به همراه گربه‌اش پالاس، ماجرای خط را در دنیای عصر حجری خود توضیح می‌‍دهد…

داستان را یه بار یا یه روزی توی یک دهی یا توی یک شهری و …

«این کتاب پر از اشتباه است» چون یک چشم بزرگ‌تر از آن یکی نقاشی شد، وای اشتباه شد! و یک نقاشی عجیب که خراب شده، یک قورباغه-گربه-گاو عجیب؟ اما می‌شود آن را به بهترین بوته نقاشی تبدیل کرد. پسرک کتاب درخت دستکشی، متفاوت با دیگران است و خود این تفاوت را پذیرفته.

او می‌داند که متفاوت بودن باعث خنده، ناراحتی دیگران و در بعضی مواقع باعث اذیت… کتاب «بغل» در واقع دو داستان است که خلاف جهت یک‌دیگر در کتاب آغاز می‌شوند و درست در میان کتاب با یک بغل به هم می‌رسند. در حالی‌که لاک‌پشت و خارپشت هر دو روز سختی دارند، چیزی که هر دو عمیقا لازم… «سگ سیاه» داستان خانواده‌ای به نام هوپ است که یک روز از خواب بیدار می‌شوند و سگ سیاه بزرگی که بیرون از خانه نشسته را می‌بینند و همگی از سر ترس واکنشی انجام می‌دهند؛ به جز کوچک‌ترین فرد خانواده که نمی… داستانی درباره کشف ناشناخته‌ها، دنبال کردن رویاها و رویارویی با تجربه‌های هیجان‌انگیز و نو. داستان کتاب «والک و رویای سفر» درباره یک نهنگ کوچک است…

دانلود کتاب قصه‌های قدیمی نیز در گروه بخش‌های پرطرفدار کتابراه قرار دارد و شما به راحتی به بسیاری از این داستان‌های محبوب دسترسی پیدا می‌کنید. یکی از پرطرفدارترین کتاب های حال حاظر در فروشگاه کتاب سراج، کتاب داستان کودکانه است. اگر به دنبال خرید کتاب داستان کودک ارزان قیمت هستید و قصد خرید بهترین کتابهای کودکان و نوجوانان دارید؛ می توانید در همین صفحه بهترین و ارزانترین کتاب داستان کودک و نوجوان را خریداری کنید. بسیاری از والدین داستان‌های کودکانه فارسی را برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند؛ چرا که بر اساس فرهنگ ایرانی هستند و به کودکان برای درک جامعه یاری می‌رسانند. یکی از بهترین کتاب‌های داستان کودک فارسی، کتاب قصه‌های کلیله و دمنه است که داستان حیوانات را در اختیارتان قرار می‌دهد و داستان پندآموز کودکانه نیز محسوب می‌شود.

پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد. کتاب خپل‌خان‌ها و لاغرالملوک‌ها مانند دیگر آثار طنز موروا، کنایه‌ای عمیق و هوشمندانه از تاریخ است. پدر به مراد فرصتی دیگر داد تا خودش را هم به پدر ثابت کند و هم به مردم .

  • و علت اصلی آن حساسیت ها و ویژگی های دوران کودکی است که در بزرگسالی کمتر دیده می شود.
  • اگر کتاب‌های سنین بالاتر را برای فرزندتان بخوانید، برایش جذاب نخواهد بود و روند داستان را نخواهد فهمید.
  • همچنین در مجموعه ما، امکان مشاوره رایگان برای خرید کتاب کودکانه وجود دارد و یتوانید از طریق زدن روی آیکون واتسپ در کنار تصویر با همکاران مجموعه ما صحبت کنید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.
  • در مجموعه عمو کتابی کارشناسان و متخصصان حوزه کتاب کودک با جدیت زیاد و دقت فراوان همواره در حال فعالیت جهت تسهیل فرآیند خرید شما عزیزان هستند.
  • نکاتی به ظاهر، پوشش و لهجه شخصیت ها اضافه کنید یا حتی با پرسشگری کودک خود را در دشت داستان رها کنید تا داستان را با هم تکمیل نمائید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب