لیست + بهترین قیمت کلاهک دودکش پکیج آبان 1401 سایت قیمت

ممکن است به صورت تک هلالی باشد و یا دارای دو شیب و سه شیب تولید گردد. لوله خرطومی نسوز برای مکش یا تخلیه هوا با دمای بالا استفاده می شود. از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد.

دودکش استیل 2 تکه

جهت انتخاب بهترین نوع کلاهک می‌توانید با تیم پشتیبانی شرکت صنعتی نظری تماس برقرار نموده و از مشاوره تلفنی رایگان مجموعه بهره ببرید. شومینه‌ها بخش از سیستم گرمایشی کلاسیک در ساختمان‌ها بوده و با توجه به ابعاد و استفاده از نوع سوخت فسیلی یا هیزمی مصرفی باید کلاهک دودکش مناسبی برای آن انتخاب کرد. کلاهک ژاپنی یا چینی با توجه به تنوع اندازه، جنس و ظاهر به نسبت سایر کلاهک‌های دودکش انتخاب بهتری بوده به جریان هوای مناسب در مسیر دودکش نیز کمک خواهند نمود. به همین منظور طراحی و ساخت کلاهک دودکش استاندارد از گذشته مورد توجه مهندسین تاسیسات و نیز سازمان نظام مهندسی است. شما می توانید برای آگاهی از قیمت کلاهک دودکش با کارشناسان شهرآهن تماس حاصل فرمایید. برای خرید این محصول نیز، از طریق سایت به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

کلاهک دودکش پکیج مدل DN-H6

دودکش‌ها از سمت محیط داخلی گازهای سمی را دریافت و آن در قسمت پایانی ساختمان به هوای آزاد انتقال خواهند داد. با توجه به وجود ذرات گردوخاک، بارش‌های باران، برف و تگرگ در کنار حضور انواع جانوران و پرندگان باید از تجهیزات محافظتی خاص در انتها دودکش بهره برد. کلاهک دودکش وظیفه جلوگیری از ورود هرگونه شی و جاندار مزاحم در سیستم انتقال گاز را ایفا خواهد نمود. تولیدی لوله آذربایجان لوله و اتصالات مسعودی تولید کننده لوله های سیمانی و اتصالات… کلاهک H 15 سرامیکی ، زانو 10 گرد سرامیکی ، لوله سیمانی 10 گرد ، بوشن 10 گرد سیمانی میشود…

لیست + بهترین قیمت کلاهک دودکش پکیج آبان 1401 سایت قیمت

کلاهک دودکش H چهارگوش در انتهای کانال های چهارگوش دودکش که از داخل موتورخانه، شومینه یا بخاری گازی به پشت بام آمده اند قابل نصب و کاربرد می باشدنصب و استفاده میشود. ساختار این کلاهک دودکش بصورت حرف H لاتین اما با مقطع چهارگوش می باشد که با استفاده از پایه مکعبی هوای داخل کانال چهارگوش دودکش را به سمت بیرون هدایت می کند. در این کلاهک نیز ابعاد پایه و خروجی ها نباید از ابعاد کانالهای اصلی دودکش کمتر باشد که در جریان مکش دود و آلاینده اختلال ایجاد نشود. بر اساس نوع سوخت مصرفی، نوع کاربری بنا، گازهای سمی، انواع باد و بوران منطقه‌ای باید از نوع خاصی از کلاهک دودکش کلاهک دودکش استفاده نمود.

ت- کلاهک دودکش طرح آلمانی.

جنس ساخت این کلاهک دودکش از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگ و نیز گاهی بنا به ضرورت از استیل می باشد. در مورد ضخامت ورق آن نیز می توان از یک فرمول کلی استفاده نمود که هرچه ابعاد و میزان دود خروجی از کانال دودکش بیشتر باشد، ضخامت ورق مصرفی برای ساخت نیز بالا می رود. در صورت استفاده از ورق روغنی یا سیاه در ساخت حتما باید از پوشش رنگ کوره ای بر سطح آن استفاده کرد تا کلاهک در اثر حرارت و سرمای زیاد و نیز عوامل طبیعی پوسیده و مستهلک نشود. از موارد مهمی ‌که در هنگام نصب سیستم دودکش ساختمان باید بدان توجه کرد، کلاهک دودکش است. این دودکش با استفاده از یک پایه که به قسمت پائینی کلاهک وصل می شود می تواند دوده ها و هوای داخل لوله های دوکش را به سمت کلاهک فرستاده و در آخر به بیرون تخلیه کند.

ساختار زیبا و دکوراتیو این کلاهک ها در بام های مسطح و شیبدار بهترین گزینه می باشد. به همین جهت استفاده از آنها در انواع پروژه های ساختمانی و صنعتی گزینه ی مناسبی محسوب می شود. همچنین از این کلاهک ها برای تامین هوای آزاد اتاق هواساز نیز استفاده می گردد. این دسته از کلاهک ها برای تخلیه دود از دودکش موتورخانه ، شومینه ، هود، بخاری و آبگرمکن ها کاربرد دارد. دو زیردسته کلاهک پره ای چهارگوش و کلاهک پره ای گرد در این گروه قرار می گیرند. بیشترین موارد استفاده از کلاهک ژاپنی، کاربرد این محصول در دهانه خروجی لوله های دودکش موتورخانه در پشت بام است.

  • مهم‌ترین شاخصه کلاهک هر دودکش افزایش سطح ایمنی و بازدهی در روند کارکرد دودکش است.
  • در این بخش از مقاله آشنایی با انواع دودکش و کلاهک آن به سوالات احتمالی شما در خصوص خرید محصولات مذکور پاسخ خواهیم داد.
  • پس بهترین راه در ترجمه کردن معنی از فارسی به انگلیسی خصوصاً در مباحث تخصصی، چک کردن معنای دقیق انگلیسی به انگلیسی کلمات خصوصاً در دیکشنری تخصصی آن موضوع می باشد.
این کلاهک ها کمک می کنند که پرندگان سر دودکش لانه سازی نکنند یا برف، باران و گرد و خاک وارد خانه شما نشود. کلاهک دودکش سیمان با امکان ارسال به سراسر کشور به فروش می رسد. اگر یک وجه از وجوه پایه ی کلاهک دودکش با مانع مواجه باشد، پره های کلاهک بصورت سه طرفه ساخته می شود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب