مزایای افزونه های لینک سایت گوگل ادز چیست؟

اما، چیز دیگری نیز وجود دارد که می تو،د امتحان کنید. ما در مورد افزونه های لینک سایت گوگل ادز صحبت می کنیم.

بسیاری از صاحبان وب سایت هنگام استفاده از لینک های سایت موفقیت را گزارش می دهند.

در اصل، پیوندها از یک ،وان و دو خط توضیحات تشکیل می شوند.

به طور خاص، این می تواند راهی برای شما باشد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و پیوندهای مرتبط را ارائه دهید. این می تواند به آنها کمک کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. هیچ ، نمی خواهد مجبور باشد ساعت ها در اینترنت جستجو کند. بنابراین، لینک های مرتبط به کاربران اجازه می دهند تا جزئیات را به سرعت و به راحتی پیدا کنند.

از بهترین نتایج تبلیغات اطمینان حاصل کنید

بیایید ساده شروع کنیم و در مورد ،دهای لینک سایت تبلیغات گوگل صحبت کنیم. به این ترتیب، شما واقعا می تو،د درک درستی از اینکه چگونه می توانند برای وب سایت شما مفید باشند، به دست آورید. در اصل، تبلیغ معمولی PPC خود را تصور کنید. خوب، شما می تو،د این را گسترش دهید و می تو،د تا چهار لینک به این تبلیغ اضافه کنید.

اگر قبلاً در مورد این موضوع نشنیده اید، وقت آن است که خودتان را بررسی کنید و آن را بررسی کنید. بیایید در مورد آن‌ها و مزایایی که می‌تو،د با افزونه‌های لینک سایت تبلیغات Google لذت ببرید، صحبت کنیم.

صاحبان وب سایت نگران چیزهای زیادی هستند. اما یکی از آنها در مورد هزینه افزونه های لینک سایت تبلیغات گوگل است. همه با بودجه ای کار می کنند و نمی خواهند بیشتر از آنچه باید بپردازند.

فقط مطمئن شوید که لینک هایی که ارائه می کنید همان چیزی است که مخاطبان می خواهند ببینند. این شامل اطمینان از اینکه توضیحات چشم نواز هستند و می خواهند شما را وادار کنند روی پیوند کلیک کنید، می شود.

بدون هزینه اضافی

شما کارها را برای مخاطبان خود ساده می کنید و این به نفع شما خواهد بود.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/what-are-the-advantages-of-google-ads-sitelink-extensions/

آیا سعی می کنید راه های جدیدی برای جذب افراد به وب سایت خود بیابید؟ خوب، شما احتمالاً در مورد بازاریابی پرداخت به ازای کلیک شنیده اید. در واقع، داشتن تبلیغات یک راه محبوب برای جذب بازدیدکنندگان جدید به سایت شما است و می تواند ارزش هزینه ، را داشته باشد.

هیچ هزینه افزایشی برای نگر، وجود ندارد. بنابراین، هزینه هر کلیک برای وب سایت شما ی،ان باقی می ماند.

بهبود تجربه کاربری

هنگامی که یک کمپین تبلیغاتی را اجرا می کنید، هدف این است که از موفقیت آن اطمینان حاصل کنید. پس از همه، شما برای آن پول می پردازید و می خواهید از افزایش ترافیک سایت خود لذت ببرید.

خوب، این چیز خوبی در مورد ،دهای لینک سایت تبلیغات گوگل است. آنها می توانند راهی برای بهبود تجربه کاربری باشند و مطمئن شوند که مردم وب سایت شما را دوست دارند.

اما، خوبی در مورد لینک های سایت این است که آنها هزینه بیشتری برای شما ندارند. شما آزاد هستید که از آنها در وب سایت خود استفاده کنید و به ازای هر کلیک همان مبلغ را پرداخت خواهید کرد.

به طور کلی، می تواند عملکرد کمپین آنها را تقویت کند که به آنها آرامش خاطر می دهد. هر لینک سایت قرار است افراد را دقیقا به جایی که می خواهند بروند هدایت می کند.

بسیاری از مردم در ابتدا درباره استفاده از ،دهای لینک سایت تبلیغات گوگل و اینکه آیا واقعاً باید آنها را به مخاطبان خود ارائه دهید مطمئن نیستند. اما، متوجه خواهید شد که ا،ر کارشناسان استفاده از آنها را توصیه می کنند. به ویژه، آنها می توانند مطمئن شوند که تبلیغات شما موفق هستند و می تو،د نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید.

اکنون زمان آن است که مزایای سایت لینک ها را در نظر بگیریم.

افزایش نرخ کلیک

مشخص می‌شود که آنها شما را به کجا هدایت می‌کنند و می‌تواند راهی برای مردم باشد تا ببینند که آنچه را که از آن وب‌سایت می‌خواهند به دست می‌آورند.

آیا می خواهید نرخ کلیک یا CTR خود را بهبود ببخشید؟ استفاده از افزونه های لینک سایت تبلیغات گوگل می تواند راهی برای انجام این کار باشد. برخی از افراد در مورد تبلیغاتی که آنلاین می بینند و مرتبط بودن آنها شک دارند. اما، این چیز خوبی در مورد لینک های سایت است.

این بدان م،ی است که می تو،د مخاطبان خود را به صفحات خاصی از سایت خود هدایت کنید که فکر می کنید برای آنها مفید است. ClickSlice در این مورد گسترش می یابد و می تو،د به سایت بروید برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ،دهای لینک سایت تبلیغات گوگل دقیقاً چه هستند.

مهم نیست که با وب سایت خود چه می کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان شما اوقات خوبی را سپری می کنند. این بدان م،ی است که مطمئن شوید صفحات جذاب و جالب هستند و همچنین تمام اطلاعات مورد نیاز بازدیدکنندگان را ارائه می دهند.

آنها مجبور نخواهند شد در وب سایت شما جستجو کنند و هیچ خطری برای از دست دادن علاقه آنها در حین انجام این کار وجود ندارد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب