نحوه استفاده از کلیپ های ویدئویی تولید شده توسط هوش مصنوعی در فیلم های محصول

در اینجا نکاتی در مورد نحوه استفاده از ابزارهای بالا در کمپین های بازاریابی ویدیویی آورده شده است.

این ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای مارک دار نیاز به ویرایش بیشتری دارد، اما می تواند در استخدام بازیگران زنده و صداپیشگان از بارهای شما صرفه جویی کند. ما آن را برای ایجاد مطالعات موردی و توضیح محصول توصیه می کنیم.

AI-،میشن

این پیچیده ترین فناوری ایجاد ویدیو نیست، اما برای تبدیل فهرست ها و مقالات آموزنده به ویدیو عالی است. همچنین می‌تو،د رسانه خود را برای ایجاد اعلامیه‌های محصول و فهرست‌های محصولات قابل اشتراک‌گذاری اضافه کنید. حتی اگر از کل ویدیوی تولید شده با هوش مصنوعی استفاده نمی‌کنید، می‌تو،د کلیپ‌های گی، را انتخاب کنید یا از ال،ا برای دریافت رایگان استفاده کنید. جلوه های ویدیویی برای ویدیوهای محصول شما
وارسی designs.ai برای دیدن یک تولید کننده هوش مصنوعی متن به ویدیو در حال عمل.

هوش مصنوعی تبدیل متن به آواتار

هنگامی که ،میشن تولید شد، می تو،د از یک ویرایشگر ساده برای تعویض تصاویر و متن استفاده کنید تا زم، که همه چیز همانطور که می خواهید به نظر برسد. سپس، موسیقی و صدا را تغییر دهید تا آهنگ منحصر به فرد خود را پیدا کنید.

Text-to-Avatar AI هر متنی را به اسکریپتی تبدیل می کند که توسط یک آواتار هوش مصنوعی روی صفحه نمایش داده می شود. این آواتارها درست شبیه به افراد واقعی به نظر می رسند و به شما امکان می دهند به جای استخدام یک بازیگر، یک بازیگر بسازید.

در زیر، انواع مختلف تولید ویدیوی هوش مصنوعی را به شما نگاهی می اندازیم و نحوه استفاده موثر از آنها را در ویدیوهای محصول توصیه می کنیم.

سازندگان ویدیوی تولید شده توسط هوش مصنوعی برای ویدیوهای محصول

فیلم‌های متحرک کمی زمان می‌برند تا درست انجام شوند، اما در مقایسه با ایجاد ،میشن‌های خودتان، تولید آنها سریع است. توصیه می کنیم از آنها برای توضیح دهنده ها و ویدیوهای صفحه فرود استفاده کنید.

چگونه با استفاده از هوش مصنوعی ویدیوهای جذابی از محصول بسازیم

اما هوش مصنوعی همیشه قابل اعتماد نیست و ارزشی که این خدمات ارائه می‌کنند اغلب اشتباه گرفته می‌شود.

توضیح دهندگان خود را ارتقا دهید: مولدهای ویدئویی هوش مصنوعی در محدوده خود محدود هستند، اما می توانند توضیح دهندگان محصول/خدمات با کیفیت بالا را در زمان رکورد تولید کنند. این می تواند به طور گسترده به برند شما کمک کند 85 درصد از مصرف کنندگان پس از دیدن یک ویدیوی توضیحی به احتمال زیاد تبدیل می شوند.

حتی پرکارترین برندها نیز برای تولید محتوای ویدئویی کافی برای فروش و کانال های اجتماعی خود در تلاش هستند. ژنراتورهای ویدئویی هوش مصنوعی راه حل جدیدی برای این مشکل هستند و در حال جلب توجه بسیاری از برندهای بزرگ هستند.

محبوب ترین تولید کننده ویدیوی آواتار هوش مصنوعی است synthesia.io، که دارای بیش از 50 آواتار برای انتخاب است. همچنین می تو،د ال،ا را انتخاب کنید و متن و تصاویر روی صفحه را برای مطابقت با برند خود تغییر دهید.

سه نوع مولد ویدیو با هوش مصنوعی وجود دارد که در بین بازاریابان محبوبیت پیدا می کند. هر کدام کاربردهای بالقوه متفاوتی دارند. آنها را به صورت زیر خلاصه می کنیم:

هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

اگر هوش مصنوعی آن را به درستی دریافت نکرد، می‌تو،د متن را ویرایش کنید یا محتوای میلیون‌ها ع، و ویدیوی موجود را عوض کنید.

،یب هوش مصنوعی با تولید ویدیوی واقعی: هیچ اشکالی ندارد که ویدیوهای هوش مصنوعی را صادر کنید و سپس آنها را با ویرایشگر ویدیو قطع کنید. در واقع، اگر می خواهید محصولات خود را خلاقانه به نمایش بگذارید، احتمالاً باید این کار را انجام دهید. سازش نکنید؛ آنچه را که می تو،د از هوش مصنوعی بگیرید و شکاف ها را با تولیدات انس، باکیفیت پر کنید—یا برع،.

از هوش مصنوعی برای بهبود ویدیوهای محصول استفاده کنید – اما به یک ماشین تبدیل نشوید

ژنراتورهای ویدیویی هوش مصنوعی ابزارهای ارزشمندی برای ساختن ویدیوهای باکیفیت با ،ری از هزینه هستند. اما به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی برای ایجاد ویدئو یک ابزار نهایی نیست. این فقط به تلاش های فعلی شما کمک می کند. تلاش برای انحراف هوش مصنوعی به میل خود ممکن است منجر به محتوای ضعیف و غیر صادقانه شود و به برند شما آسیب برساند.

هنگام استفاده از ویدیوهای تولید شده با هوش مصنوعی هنوز باید خلاق باشید و هنوز نمی تو،د روی دکمه Quit در نرم افزار ویرایش کلیک کنید. با حفظ استانداردهای کیفیت فعلی خود، از نقاط قوت محدود هوش مصنوعی استفاده کنید و باید بتو،د هزینه های خود را کاهش دهید و ،وجی را افزایش دهید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-use-ai-generated-video-clips-in-،uct-videos/

برای افزودن محصول خود، به سادگی تصاویری را که می خواهید اضافه کنید بارگذاری کنید و آنها را در ویدیو ویرایش کنید. آواتار می تواند در یک طرف صفحه، در یک حباب یا در پس زمینه در حالی که محصول خود را نمایش می دهید، باقی بماند. به یک مثال در اینجا نگاه کنید.

کلیپ های ویدیویی هوش مصنوعی جایگزینی برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب نیستند. اما، آن‌ها می‌توانند به برخی در تلاش‌های محتوای شما کمک کنند و به شما این امکان را می‌دهند که هزینه‌ها را کاهش دهید و یک برنامه تولید محتوا قوی داشته باشید.

از هوش مصنوعی با صفحه سبز استفاده کنید: تولیدکننده‌های ویدیوی هوش مصنوعی در انتخاب خودکار محتوای ویدئویی که با برند شما مطابقت دارد خوب هستند و میلیون‌ها ویدیو و تصویر برای انتخاب دارند. ممکن است بتو،د با استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تولید، تولید ویدیوی خود را بطور قابل توجهی بهینه کنید فیلم صفحه سبز یا ،میشن های پس زمینه

از آواتارهای هوش مصنوعی برای ایجاد اعتماد استفاده کنید: وقتی مصرف کنندگان چهره انسان را در ویدئوها می بینند، آنها تمایل دارند بیشتر به محتوا اعتماد کنند. از هوش مصنوعی برای افزودن ابعاد اضافی همدلی به ویدیوهای خود بدون استخدام بازیگر استفاده کنید. ممکن است کافی باشد که یک آواتار تنها برای چند ث،ه در ابتدا و انتهای ویدیوتان روی صفحه نمایش داده شود.

هیچ سوالی در مورد ارزش استفاده از محتوای ویدیویی در وب سایت و صفحات اجتماعی شما وجود ندارد. ویدئو بر اینترنت مسلط است، نشان دهنده حدود 80 درصد از محتوای آنلاین. و تقاضا برای ویدئو همچنان در حال رشد است.

این ابزارهای ویدئویی هوش مصنوعی متن را تجزیه و تحلیل کرده و آن را با تصاویر و کلیپ‌های گرفته شده از کتابخانه‌های موجود تطبیق می‌دهند. به ،وان مثال، می‌تو،د یک مقاله کامل در مورد «چگونه کیک بپزیم» را در ابزار کپی/پیست کنید و هوش مصنوعی با استفاده از فیلم‌های استوک و همپوش، متن، یک ویدیو ایجاد می‌کند. همچنین می‌تو،د به این ویدیوهای جذاب به س، نمایش اسلاید موسیقی اضافه کنید.

حضور خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید: وقتی صحبت از محتوای ویدیویی به میان می آید، مخاطبان رسانه های اجتماعی شما بسیار خواستار هستند. ایجاد چند ویدیوی تولید شده توسط هوش مصنوعی در هفته برای همراهی با محتوای تولید شده توسط انسان می تواند به شما کمک کند تا با خواسته های محتوای مصرف کنندگان همراه باشید.

این سرویس‌های ایجاد ویدیو از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تولید ویدیوها بدون نیاز به خدمه، بازیگران یا نرم‌افزار ویرایش پیچیده استفاده می‌کنند. فقط یک مقاله یا یک اسکریپت را به همراه اطلاعاتی در مورد برند خود وصل کنید و با یک کلیک می تو،د یک ویدیوی جذاب و آماده برای ارسال در سایت یا رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.

ویدیوهای متحرک تولید شده توسط هوش مصنوعی می توانند در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی شما بسیار جذاب باشند. فقط یک اسکریپت وارد کنید و کمی اطلاعات در مورد برند خود و ابزارهایی مانند آن اضافه کنید شورت خام یک ،میشن هوش مصنوعی تولید خواهد کرد که برای متحرک سازی و ویرایش آن صدها ساعت انسان طول کشیده است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب