نگاهی به سلامت روان مردان

در اینجا 5 بینش برتر ما آمده است:

1) ننگ باعث ایجاد سکوت می شود

ما همچنین خدماتی از تحقیقات بازار و گوش دادن اجتماعی به کمپین کامل و استراتژی های پیاده سازی ارائه می دهیم. برای پروژه استراتژی خود به کمک نیاز دارید؟ در تماس باشید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/a-look-into-mens-mental-health/اینجا در نفوذ دیجیتال، ما با چندین مشتری متمرکز بر سلامت روان کار می کنیم، که به ما درک کاملی از نحوه حرکت در چشم انداز سلامت روان داده است.

“70 درصد از بزرگسالان یک مشکل سلامت روان را تجربه کرده اند – شما تنها نیستید” از بین 20 خط پیام رس، که پاسخ دهندگان می توانستند در نظرسنجی ما یکی را انتخاب کنند، بهترین عملکرد را داشتند و تبلیغاتی که دارای خطوطی با اعداد و آمار بودند بسیار بالاتر از آنهایی بودند که بدون آن بودند. داده‌های واقعی بیشتر از یک کپی خوش‌بینانه و تشویق‌کننده برای مخاطبان مرد جذابیت دارد.

توصیه هایی بر اساس یافته های ما

مرد، که ما مورد بررسی قرار دادیم نگرانند که اگر جامعه و همسالانشان در مورد سلامت روان خود صحبت کنند، آنها را تحقیر خواهند کرد. اگر جامعه مردان را تشویق کند تا در مورد مبارزات خود صحبت کنند، یک چهارم (25٪) از همه پاسخ دهندگان انگیزه بیشتری برای انجام این کار خواهند داشت. یک سوم از پاسخ دهندگان (33٪) گفتند که می ترسند ضعیف به نظر برسند، و 32٪ از پاسخ دهندگان ترس از قضاوت را ابراز ،د.

2) آیا نمی‌د،د چه چیزی باید بگویید که مردان را عقب نگه دارد؟

پرسیدن یک سوال ساده اما صمیمانه می تواند به تشویق نگرش بازتر کمک کند. یک چهارم از پاسخ دهندگان ما (25٪) گفتند که اگر یک دوست مورد اعتماد از آنها بپرسد، انگیزه خواهند داشت که احساسات و عواطف خود را باز کنند.

4) فشاری برای محتوای آموزشی طول، مدت

اخیراً تصمیم گرفتیم به طور خاص به سلامت روان مردان نگاه عمیق تری داشته باشیم. همانطور که می د،م، مردان و ،ن به طور متفاوتی با بیماری های رو، دست و پنجه نرم می کنند. در بریت،ا، آمار خودکشی مردان تقریباً سه برابر ،ن است، و مردان کمتر به دنبال درمان هستند یا در مورد احساسات نگران‌کننده خود صحبت می‌کنند.

ما 100 مرد را در سراسر بریت،ا مورد بررسی قرار دادیم، و به دنبال درک نظرات آنها در مورد سلامت روان و موانعی برای جستجوی حمایت بودیم.

پاد،ت ها، راهنماهای راهنما و مقالات خبری رسانه های ترجیحی پاسخ دهندگان هنگام یادگیری در مورد سلامت روان هستند. محتوای کوتاه مانند Instagram Reels و TikToks به مراتب پایین‌تر بوده است که نشان می‌دهد پاسخ‌دهندگان در صورت بسته‌بندی طول،‌تر اطلاعات را بهتر جذب می‌کنند.

5) آمار یک ابزار پیام رس، قدرتمند است

تغییرات و ابتکارات در سطح جامعه برای تغییر چشم انداز سلامت روان مردان مورد نیاز است.

کمپین ها و کمپین های آگاهی عمومی باید از نقاط تماس فرهنگی و اجتماعی مختلف استفاده کنند تا مؤثر واقع شوند. یک حرکت زم، اتفاق می‌افتد که صدایی به اندازه کافی بزرگ به گوش برسد. تغییر زم، اتفاق می‌افتد که آن پیام شنیده می‌شود و الهام‌بخش اقدام مثبت می‌شود، به طوری که ،، که در موقعیت‌های قدرت اجتماعی یا فرهنگی قرار دارند، مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان ما (46٪) مشکل در بیان احساسات را به ،وان یکی از موانع اصلی برای باز ، صحبت ذکر ،د. تحقیقات روی میز ما همچنین نشان داده است که مردان از نظر عاطفی سواد کمتری نسبت به ،ن دارند و اغلب برای تشخیص عواطف و احساسات خود در تقلا هستند. مردان همچنین بیشتر به پزشک مراجعه می کنند تا بیماری جسمی ناشی از رنج روحی خود را گزارش کنند تا خود رنج سلامت روان. (انجمن سلامت مردان).

3) با پرسیدن «چطوری؟» شروع کنید.

آیا یک کمپین سلامت روان با هدف مردان راه اندازی می کنید؟ این بینش ها می تواند به هدایت استراتژی شما کمک کند، به طوری که بیشترین تأثیر را داشته باشد.

این نتایج انگ اجتماعی، فقدان سواد عاطفی و ترس از قضاوت را به ،وان موانع اصلی مردان برای باز ، احساسات خود می شناسند. با آزمایش تحقیقات سفارشی خود با تحقیقات موجود، می‌تو،م متوجه شویم که نتایج به دست آمده در کشورهای غربی مترادف است.

برای غلبه بر موانع، ارائه قالب‌های محتوایی که به نظرشان جالب است، مانند پاد،ت، مقاله‌های خبری یا استفاده از آمار در پیام‌رس، مفید است. به طور مشابه، آمار ابزار قدرتمندی برای ایجاد آگاهی است که دیگران در حال مبارزه و تجربه احساسات مشابه هستند. با دیدن این، فرد می تواند کمتر در مبارزات خود احساس تنهایی کند و تمایل بیشتری به پذیرش حمایت داشته باشد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب