چرا طراحی داخلی ویلا مهم است؟

در سبک مدرن برای طراحی سقف فضای نشیمن و اتاقخوابها از حداقل گچبری استفاده میشود و انتخاب مبلمان با طرح ساده و رنگ روشن که از سطح زمین ارتفاع کمی دارد مناسبترین گزینه برای طراحی دکور ویلای مدرن است. خلوص و سادگی در کنار تجمل و مدرن بودن طراحی فوق العاده ای را برای این خانه ایجاد کرده دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال است. علاوه بر این؛ آنها در مکان های عالی و در بعضی موارد حتی با ساحل یا بندر خصوصی قرار دارند. در بسیاری از موارد دیده شده که منازلی که شومینه دارند، همیشه جایی برای جمع شدن افراد و دورهمیهای صمیمی در فصل سرما را دارند. به این معنی که مرز های کمی برای آن ها در نظر بگیرید. ۲۱- مساحت استخر خانه ویلایی فوق زیاد بزرگ نیست ، اما فضای داخلی کافی به نظر می رسد . پس دیگر نیازی به پنهان کردن این فضاها نیست! مساله مهم دیگر برای طراحی داخلی ویلا، ابعاد ویلا می باشد.

همچنین رنگ های تیره باعث می شوند فضای داخلی ویلا کوچک تر به نظر برسد. می توانید از ترکیب مختلف رنگ های روشن و با هارمونی یکسان برای طراحی داخلی ویلا های ساده استفاده کنید. استفاده از آینه ها در قسمت های مختلف خانه هم در این زمینه بسیار مفید است. این ویلاها بسیار جذاب و پر نور هستند. فرقی نمیکند دومین فضای نشیمن دوبلکس خود را اجاره کنید، آن را با خانواده پر کنید یا آن را به یک استودیو تبدیل کنید، این پلانهای طبقات بر کیفیت بدون برتری پلان خانههای بزرگتر تاکید دارند. در قسمت نشیمن استفاده از کوسن ها و تابلوهای دیواری، با افزودن رنگ به ویلا فضا را به کلی تغییر داده و فضایی شاد و پر انرژی ایجاد کرده است. رنگ ها نقش به سزایی در بزرگ و کوچک به نظر رسیدن ویلا ها و خانه ها بازی می کنند. رنگ های روشن باعث می شوند فضا بزرگ تر و باز تر به نظر برسد.

او چهار بار و برای حضور در فیلم های «شکوه صبح» به کارگردانی لاول شرمن، «حدس بزن چه کسی برای شام می آید» به کارگردانی استنلی کریمر، «شیر در زمستان» به کارگردانی آنتونی هاروی و «روی گلدن پاند» به کارگردانی مارک رایدل، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. ۳- دکوراسیون داخلی خانه ویلایی فوق دارای چند پذیرایی است ، از پذیرایی اول شروع می کنیم : در طراحی دکوراسیون پذیرایی از هارمونی کرِم طلایی استفاده شده است . هرچه نور طبیعی بیشتر باشد فضای داخلی خانه بزرگ تر بنظر می رسد. بنابر این در دکوراسیون داخلی خانه ویلایی ، فضای لابی از اهمیت بالایی برخوردار است . ۲۵- دکوراسیون داخلی اتاق کار بسیار لوکس و شگفت انگیز طراحی شده است .

اگر طراحی داخلی به صورت مدرن باشد، راه پله ای که برای ویلای دوبلکس در نظر گرفته میشود، ساده و بدون زرق و برق است. به نظر می رسد که قرار گرفتن اتاق خواب های متمرکز در طبقه سوم یک ویلای تریپلکس به مراتب جذاب تر و استانداردتر باشد. معمولا محل قرار گرفتن خانه های ویلایی با توجه به شرایط موجود آن مکان و ماهیت آن می باشد. نور شرق، روشنایی صبحگاهی است که بهترین محل برای قرارگیری اتاق خواب و غذاخوری است تا بیشترین استفاده را از نور صبحگاهی داشته باشید. اگر موافقی با هم چند نمونه از میز غذاخوری که در طراحی نمای داخلی ویلای دوبلکس، خیلی رایج و متداول هستن ببینیم. در تصاویر زیر نمونه هایی از این طرح را برای شما نشان می دهد.

درست در کنار راه پله اول شاهد یک اتاق نشیمن کوچک ( TVROOM) هستیم که از رنگ سبز برای دیزاین مبلمان و پرده ها استفاده کرده است . بافت، رنگ و الگوی وسایل داخل ویلا باید با هم تعادل داشته باشند. با توجه به اقلیم گرم این منطقه، طراحی این ویلا با فضا ای کاملا باز و با هدف گردش هوای بیرون در داخل خانه انجام… ۱- راه پله خانه دوبلکس در بهترین نقطه ی ساختمان ، درست در مقابل درب ورودی و دید بازدید کنندگان ، تعبیه شده است . 4. درب ورودی ویلا را طوری طراحی کنید که چشمگیر باشد. این روش، نمای ساختمان باغ ویلا شما را به طرز شگفت انگیزی زیباتر میکند. در این بخش قصد داریم دکوراسیون داخلی خانه ویلایی بسیار زیبا و شگفت انگیزی را معرفی کنیم که تمام چشم ها را به خود خیره کند . این گونه از ویلا ها، برای رفع خستگی، جذب آرامش و انرژی های مثبت بسیار مفید می باشد.

از وسایل دکوری بسیار بزرگ برای ویلاهای ساده استفاده نکنید. در طراحی باغ ویلا به سبک مدرن طراحان محدودیتی برای استفاده از متریالها ندارند؛ به صورتیکه ممکن است از شیشه، چوب، فلز و… 6. برای فضای سبز باغ ویلا، مسیر رفت و آمد طراحی کنید. همچنین برای روی مبل ها و روی کوسن ها می توانید از پارچه های ترمه استفاده کنید. یکی دیگر از روش های بزرگ تر به نظر رسیدن نمای داخلی ویلای ساده گسترش فضای عمودی یا افقی است. معمولا ساکنان یک خانه و یا ویلای کوچک با مشکلاتی از قبیل کمبود فضا، شلوغی و بهم ریختگی، نبود خلوت شخصی و بسیاری مشکلات دیگر روبرو می شوند. اگر استخر ، سونا و جکوزی را هم به این فهرست اضافه کنیم که دیگر جای هیچ صحبتی باقی نمی ماند .

تیم مهندسین آی معمار متشکل از جوانان خلاق و متخصص، با ایده های نو و کارآمد در راستای تحقق ارمان ها و اهدافی که در خط مشی شرکت مدون گردیده فعالیت خود را در سال 1390 در زمینه ی مشاوره ، طراحی ، محاسبات ، تاسیسات ، اجرا ، طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی ، نما و فضای سبز اغاز کرد. در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی ، یک پذیرایی بزرگ و مجلل ، محیطی گرم و نشاط آور را برای میهمانان ایجاد می کند . برای داشتن محیطی آرام و لذت بخش در ویلا، اقدام به طراحی دکوراسیون ویلا امری ضروری تلقی میشود. باید دقت شود که در طراحی نیاز به هزینه های بالا نیست و شما می توانید با استفاده از مشاورین خبره و کاربلد با هزینه هایی به نسبت پایین تر ، یک کار شیک و زیبا تحویل بگیرد و از آن لذت ببرد. در صورتی که برای طراحی داخلی ویلا، شما می توانید متراژ را در نظر گرفته و بر اساس آن، مطابق با سلیقه خود یک ویلا طراحی کنید. زندگی شهرنشینی و محدودیت های آن، بویژه از نظر فضای محدود آپارتمان ها و خانه های شهری که در آن ساکن هستیم، خسته کننده است. ، راه پله لوکس، نقطه کانونی فضای داخلی ویلا تعریف می شود.

اما اگر بخواهید در رابطه با مدت زمان کلی طراحی ویلا اطلاع داشته باشید باید به شما بگوییم که این موضوع با توجه به ابعاد و شرایط زمین و همچنین پیچیدگی های هر پروژه میتواند متغیر باشد. برخی ممکن است این شیوه را دوست نداشته باشند و به سبکهای مدرن و تلفیقی علاقه بیشتری داشته باشند; چرا که روحیه تنوع طلبی دارند; اما اگر شما فردی هستید که بیشتر خواهان نوعی آرامش هستید، و در این نوع از ویلاهای احساس آرامش بیشتری میکنید، احتمالا ساخت یک ویلای کلاسیک مناسب شما خواهد بود. طراحی ویلا فلت یک طبقه مناسب افرادی است که دوست دارند وقت خود را بیشتر در فضای باز و محوطه ویلا سپری کنند و از آرامش طبیعت بیشترین استفاده را ببرند. در طراحی ویلا فلت به سبک مدرن خبری از کنجهای بلااستفاده و فضای های مرده در ساخت نیست. هندسه خالص، دوری از تزئینات قدیمی و بیش از اندازه فرصت های زیادی برای ساخت یک ویلای کم هزینه را فراهم می کند. وجود فضای بیش تر: خانه های دوبلکس، فضای بسیار بزرگ تری نسبت به خانه های یک طبقه در اختیار شما قرار می دهند. این بازیگر که علاوه بر جایزه اسکار، جوایز بسیار دیگری هم چون بفتا و امی را نیز دریافت کرده، این خانه واقع در لس آنجلس را به مدت پنج سال برای زندگی اجاره کرده بود.

۱۳- دیزاین اتاق خواب ها کاملا با سلیقه افراد خانه هماهنگ شده است . در این نوع باید تمامی عناصر طراحی با یکدیگر هماهنگ باشند. نور یکی از عوامل مهم در طراحی خانه ها و ویلا ها می باشد که با کمی هوش و زکاوت می توان از آن بهره های زیادی برد. نکته مهم دیگری که می تواند بر روی طراحی داخلی ویلا تاثیر گذارد، وجود یک محوطه سرسبز و زیبا است. در ادامه به راز ۲۵ ایده استفاده شده در طراحی داخلی این خانه ویلایی می پردازیم . استفاده از یک راه پله گرد در بخش ورودی ، می تواند ایده خوبی باشد ! در فضای انتظار نیاز به مبلمان داریم .

شما باید در فضای داخلی، فضای خالی نیز قرار دهید. به عنوان مثال اگر شما رنگ قهوه ای را در فضاسازی محیط داخلی ویلا استفاده کردهاید، باید این رنگ در بخش های مختلف محیط ویلا همچون فضای اتاق خواب، اتاق پذیرایی و محیط آشپزخانه دیده شود. بنابراین برای فضاسازی مختلف بهتر است به جای استفاده از مرز بندیها و ایجاد بخشهای محصور و جدا از هم، از ترفندهای خلاقانه و نو در معماری مانند ایجاد اختلاف سطح، استفاده جسورانه از متریال متفاوت یا ارتفاع متغیر سقف کاذبها بهره برد. یکی از نکات طراحی و ایجاد زیبایی در طراحی ویلا یک طبقه ایجاد اختلاف سطح در فضاهای مختلف ویلا شما میباشد . در این مقاله سعی کردیم بهترین نمونههای نمای ساختمان ویلایی کوچک را برای شما جمع آوری کنیم.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب