۶ نکته در مورد دکوراسیون طلا فروشی

این شیشهها ضخامت بالایی دارد از این شیشهها برای محلهایی که در معرض خطر هستند استفاده میشود. به خاطر داشته باشید که هدف از تزیین زیورآلات به نمایش گذاشتن تکه های طلا است نه صرفاً نمایش دکوراسیون. نور این لامپ ها، طلا و جواهرات را زیباتر نشان داده و هزینه ها را کاهش می دهند. در حالت کلی تراش آینه و شیشه به دو صورت ایستاده و متحرک انجام می گردد که وجود متخصصین حرفهای رامادر سبب شده است که تراش آینه به صورت حرفهای و خاص تراش داده شده و محصول و قابی فوق العاده شیک و زیبا با هزینه ای بسیار مناسب ایجاد شود. سعی کنید که از رنگهایی که حس تجمل و زیبایی را بیشتر القا کند. اگر به زیبایی ظاهری فضای داخلی فروشگاه طلافروشی خود اهمیت دهید، عامل مهم و تأثیرگذاری در جهت موفقیت کسبوکارتان میشود. برای لوگوهای طلا فروشی اکثرا شما میتوانید از این نوع فونت ها استفاده کرده و ظاهری ساده در عین حال جذاب به فروشگاه خود بدهید. المان های ساده و تکراری فاجعه است! زمینهای که برای ویترین انتخاب میکنید، اغلب بهتر است ساده باشد. بهترین محل برای قرارگیری گاوصندوق درون دیوار میباشد با این کار تا حد زیادی از سرقت نمودن لوازمی که درون گاوصندوق قرار میدهید میکاهید.

در بسیاری از کشورها استفاده از این چراغها به دلیل حرارت تولیدی و مصرف بالا ممنوع شده است. ما در گروه IPG، با جانمایی درست انواع لامپها، چراغها و لوسترها در محیط، زیبایی جواهرات شمارا به میزان چند برابر به نمایش میگذاریم. نورپردازی یک فروشگاه طلا فروشی می تواند زیبایی جواهرات را به میزان چند برابر به نمایش بگذارد. می توان با رعایت چند نکته بسیار ساده یک طراحی بسیار عالی را برای ویترین انجام داد و به رشد و رونق کسب و کار نیز کمک کرد. از طرف دیگر ساخت ویترین طلا فروشی جنبه های مهمی را در بر دارد که رعایت این نکات در نظر مشتری گذری تاثیر فراوانی خواهد گذاشت. از دیگر مواردی که در طراحی داخلی طلا فروشی باید به مکان قرارگیری آن توجه کرد، محل نصب گاو صندوق و همچنین دزدگیر آن است. طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی باید به گونه ای باشد که علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت، نکات مربوط به حفاظت و امنیت نیز در آن رعایت گردد تا در نهایت، با برخورداری از حداکثر آرامش و اطمینان خاطر پذیرای مشتریانی باشید که برای خرید این کالای لوکس به مغازه ی شما مراجعه می نمایند.

در ویترین این مغازه ها فقط بروی هویت و برند محصولات تمرکز می شود. به همراه نورپردازی حرفه ای می تواند به بهترین نحو فروشگاه شما را به یک برند حرفه ای در این صنف تبدیل کند که همیشه و برای سال های سال در یاد بماند. یک گزینهٔ جذاب دیگر که برای زیبا سازی بیشتری محیط به کار میبرند استفاده از سنگهای آنتیک است. همچنین دکوراسیون مغازه جواهــر فروشی می بایستی به صورت باز و جادار طراحی شود یعنی نبایستی بیش از اندازه کوچک و تو در تو باشد. در حال حاضر اغلب مشاغل اهمیت به سزایی را در بخش طراحی داخلی مغازه و همچنین شیوه چیدمان فضای موجود میدهند و مایلند که از یک طراحی مدرن و لوکسی برای خود توسط مجرب ترین طراحان داخلی استفاده نمایند. به عبارتی میتوان گفت که طراحان داخلی باید آموزشهای گسترده ای را در مسائل گوناگون طراحی و همچنین اجرا کردن آن دیده باشند و علاوه بر آن این امکان را داشته باشند که با پیمانکاران متعدد، طرح عملیاتی خود را به همراه دستور کار با امکان نظر بسیار زیاد ارائه نمایند و بر روی عملیات آنها کنترل و نظارت کامل را داشته باشند. تامین امنیت: طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی ها باید به گونه ای باشد که بالاترین میزان امنیت را فراهم آورد.

پشت پیشخوان طلا فروشی بهتر است دارای اختلاف ارتفاع بیشتری از سطح مکان تماشای مشتری باشد. روشنایی تزیینی بر دید مشتری نسبت به فروشگاه شما تاثیر میگذارد و بالاتر رفتن فروش شما میشود. ریسههای الایدی کاربردهای گستردهای دارند و نور با کیفیتتری نسبت به مهتابیها هم دارند. این شیشهها در انواع متعددی تولید میشوند که هر یک از آنها دارای توانایی و قدرت تحمل بسیار بر اثر تعداد ضربات و همچنین زمان معینی را دارا هستند که در صورتی که این تعداد ضربه مشخص شده به آنها وارد شود، درصد این که از هم گسسته شوند نیز بسیار زیاد است. حفظ امنیت در مغازه طلا فروشی لازم و ضروری است و دکوراسیون باید به نحوی طراحی شود که ضمن حفظ زیبایی، امنیت مغازه نیز حفظ شده و مشتریان بتوانند به راحتی انواع و اقسام طلا و جواهرات را مشاهده کرده و در صورت تصمیم به خرید، طلا فروش آن ها را از محل خود خارج کرده و در اختیار مشتری قرار دهد. که باید متذکر شد، در میان تمامی این اولویتها امنیت فروشگاه حرف اول را می زند. از آنجایی که صنف طلافروشی،از حساسیت بالایی برخوردار است به مراتب طراحی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است،زیرا در صورت عدم رعایت نکات آن ممکن است هم خسارت جانی و هم مالی به شما وارد شود.

طراحان داخلی در طراحی دکوراسیون طلافروشی باید کلیه اصول حفاظتی و همینطور امنیتی این فروشگاهها را در نظر بگیرند، تا بتوانند از این محصولات قیمتی و گران قیمت در برابر مشکلات احتمالی مراقبت و محافظت کنند. طراحان داخلی که این کار طراحی این فضا را انجام میدهند باید تمامی اصول محافظتی را به طور درست و دقیق در نظر بگیرند تا از بروز هرگونه مشکلهای احتمالی مراقبت کنند. این که چه چراغی را برای تامین روشنایی عمومی طلافروشی خود انتخاب کنید بیشتر از هر چیز دیگری به ارتفاع سقف شما بستگی دارد. پس بهتر است پیشخوان طلا فروشی ارتفاع بیشتری از سطح مکان تماشای مشتری داشته باشد.

در ضمن توجه داشته باشید که طلاهای موجود در ویترین تا حد امکان از میان طلا و جواهرات پرفروش انتخاب شوند. برخی از ویژگیهایی که برای انتخاب نهایی شما اهمیت دارد دوام ، سهولت نظافت ، استفاده از فضا و ظاهر است. بدین معنی که نباید طراحی فضا و رنگ آن به نحوی باشد که جلا و زرق و برق طلا و جواهر به چشم نیاید. راه های بسیار زیادی و برای جداسازی فضا وجود دارد و فضای کلی طلا فروشی باید به گونه ای باشد که مشتری هنگامی که قصد خرید یک طلا را دارد بتواند به راحتی از این فروشگاه استفاده کنن و متناسب با نیاز خودش خرید را نیز انجام دهد که امروزه طراحی های مختلفی برای فضای داخلی جواهر فروشی پیشنهاد شده است. مشتری از بدو ورود به درون فضای طلافروشی توجه خاصی به طراحی دکوراسیون محیط میکند به همین منظور برای ظاهر محیط باید نهایت ظرافت را به کار برد. نکاتی که در رابطه با طراحی داخلی دکوراسیون طلافروشی بیان میکنیم، به هرچه بهتر شدن طراحی دکور طلافروشی شما کمک بسیاری میکند. طراحی مجلل با نورپردازی های خیره کننده که مملو از عناصر دکوراتیو لوکس می باشد. در این پروژه طبق طراحی کارهای نورپردازی ویترین و داخل مغازه و همچنین نورهای مخفی و هالوژن ها در مسیر ورود و خروج اجرا شد.

رعایت اصول رنگبندیدر طراحی دکور طلافروشی، فروشگاهی فوقالعاده و منحصربهفرد را برای شما به ارمغان میآورد. در طراحی داخلی طلافروشی رعایت تمامی اصول امنیتی و حفاظتی برای جلوگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی اهمیت دارد. مجهز کردن در به قفل ضد سرقت باعث میشود از اولین قدم سارق برای ورود به درون محیط جلوگیری شود. خوشبختانه امروزه با وجود مجموعه رامادُر میتوان به انواع استند ها و ویترین های مختلف در طلافروشی با کیفیت تضمین شده و قیمت بسیار مناسب دسترسی پیدا کرد. در حالت کلی قیمت آینه تراش خورده به ضخامت و اندازه آینه و طرح اجرا شده روی آن بستگی دارد و امروزه مجموعه های معتبری مانند رامادر به تراش حرفه ای و خاص این خدمات را با قیمت بسیار مناسب برای مشتریان انجام میدهند.

یک بخش اصلی برای دیزاین محیط طلافروشی استفاده از نورپردازی صحیح و مناسب است. این موارد مهمترین نکات مربوط به شیوه اصلی روشنایی و نورپردازی طلافروشی، فروشگاه جواهرات و نقره به شمار میروند. روشنایی و نورپردازی طلافروشی، فروشگاه جواهرات و نقره موضوعی است که مقداری از آن چه که ممکن است فکرش را بکنید پیچیدهتر است و بعید است بتوانید با انتخاب چند لامپ آفتابی و چند چراغ توکار پر نور، به روشنایی مورد نظر خود برسید. لازم به ذکر است که یک شکل بودن و همینطور پیوستگی نور، موجب افزایش زیبایی و جذابیت نورپردازی در طلافروشی شما میشود. این سبک ها علاوه بر لوکس بودن دارای رنگ های روشن و شاد هستند. برای طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی امکان پیاده سازی سبک های مختلفی وجود دارد که چندین مورد از آنها را بررسی می کنیم. اما نکته خیلی مهم این است که ممکن است مغازه شما در کنار بسیاری از مغازههای دیگر قرارگرفته باشد لذا حتماً در طراحی ویترین مغازه سعی کنید تفاوت را ایجاد کنید مثلاً تصویر بالا که میتوانید از یک فانوس آویز برای نمایش دادن کفشهایتان استفاده کنید. توجه داشته باشید اکثر مشتری های طلافروشی ها خانم ها می باشند،پس بهتر است به طراحی آن توجه ویژه ای داشته باشید،تا کسب کارتان متفاوت شود و بازدهی کار شما بالا برود.

به منظور بالا بردن مسائل امنیتی طلا فروشی باید از ابتدای طراحی داخلی دکوراسیون طلافروشی نکات ضروری طراحی داخلی ویترین طلا فروشی را رعایت کنیم. البته دقت داشته باشید که انتخاب رنگ صحیح و مناسب برای این محیط که فضای دورتادور دیوارها، سقف و ویترین را شامل میشود باید با در نظر گرفتن نکات خاصی صورت بگیرد تا فضایی زیبا و همینطور استاندارد را ایجاد نماید. در طراحی ویترین طلا فروشی می توان از چوب برای ایجاد فضایی گرم و چشمگیر استفاده نمود. گاهی ایجاد محلی زیبا یک حس دلگرمی در انسان را به وجود میآورد و شخص با دیدن دیزاین لوکس در ذهن خود متصور میشود که این محل مورد اعتماد میباشد و این اطمینان باعث میشود که شخص وسیلهای که احتیاج دارد را از آن مغازه تهیه نماید به همین علت باید به دیزاین و طراحی طلا فروشی بسیار دقت نمود. در ادامه مقاله به بررسی چند مورد از مواردی که در زیبا سازی و دیزاین فضای طلافروشی اهمیت دارد میپردازیم و همچنین مواردی که در بالا بردن امنیت محیط طلافروشی باید آنها را در نظر گرفت میپردازیم و آنها را بررسی میکنیم و اطلاعات جامع و مانعی را در اختیارتان قرار میدهیم.

مزیت استفاده از ام دی اف مقاومت قابل قبول ، ماندگاری و تنوع رنگی آن می باشد. کدر شدن شیشهها از طریق جریان الکتریسیته سبب شده که جواهرات موجود در این جعبه ها به خوبی قابل مشاهده نباشند و در نهایت انگیزه سارقین را از این مکان ها کمتر مینماید. بهترین گزینه برای این قسمت استفاده از لامپهای AR111 با زاویه تابش ۲۰ درجه است که نور را به صورت متمرکز به ناحیه ای خاص میتابانند. در طلا فروشیهایی که به سبک مدرن و امروزی طراحی شدهاند از لامپهای هالوژن و آنهایی که مصرفشان پایین است استفاده مینماید. در بحث مسائل امنیتی برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل برای صاحبان مغازههای طلافروشی استفاده از دوربینهای مداربسته، کاربرد شیشههای ضدضربه، استفاده از دربهای ریموتی و غیره ازجمله کارهایی است که میتوان برای بالا بردن امنیت فروشگاههای طلافروشی انجام داد. طراحی داخلی طلافروشی باید با مشورت متخصصین طراحی داخلی انجام شود اما بهتر است که ایدهی اصلی توسط صاحبان مغازهها داده شود؛ چراکه آنها در محیط مغازه کار میکنند و حس آنها نسبت به مغازه بسیار اهمیت دارد. ویترینهای جلوی این فروشگاهها که به طور معمول به وسیله شیشههای مستحکم و همچنین ضد ضربه از محیط بیرونی پوشش داده شدهاند، بیانگر بروز ترین اقلام موجود در فروشگاهها هستند و باید از قسمتهای متعددی تشکیل شده باشند تا جواهرات و طلاها از جمله گردنبند، انگشتر و دیگر اقلام در آن به صورت منظم قرار گیرند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب