چرا متا به برندها در از دست دادن داده کمک می کند؟

در کمال تعجب برخی از مفسران، در چند وقت اخیر متا به طور جدی به برندهایی که با از دست دادن داده ها دست و پنجه نرم می کنند کمک کرده است. ممکن است انگیزه‌های آن‌ها آنقدر ناشی از خوبی قلبشان نباشد، بلکه ناشی از مسابقه با یک رقیب بزرگ باشد – اما در هر صورت، برندها سود می‌برند.

راهنمای انعطاف پذیری سیگنال چیست؟

علاوه بر این، متا همچنین به تبلیغ‌کنندگان پیشنهاد می‌کند برای ارزیابی آمادگی خود برای از دست دادن سیگنال، چندین سؤال اساسی از خود بپرسند:

  • آیا ما به ،وان یک سازمان از تغییرات آتی آگاه هستیم؟
  • آیا می‌د،م در حال حاضر چه داده‌هایی را جمع‌آوری می‌کنیم؟
  • چه ابزار و فناوری هایی برای نگهداری داده ها داریم؟
  • چگونه می تو،م از داده های پشته فناوری خود برای بهبود تبلیغات و بازاریابی خود استفاده کنیم؟
  • آیا استراتژی اندازه‌گیری کنونی ما بینش‌های عملی و همچنین سطح گزارش‌هایی را که باید در چشم‌اندازی از قو،ن حفاظت از داده‌های غیرقابل پیش‌بینی قرار دهیم، ارائه می‌کند؟
  • استراتژی اندازه گیری خود را بازنگری کنید: تجزیه و تحلیل فعلی شما احتمالاً بر داده هایی است که به زودی دیگر در دسترس نخواهند بود. اگر به این موضوع توجه نکنید، دیدگاهی جامع برای هر تبلیغ‌کننده‌ای برای اطمینان از اینکه محتوایشان با مخاطبان طنین‌انداز می‌شود را ندارید.
  • ارزش پیشنهادی در ازای داده های مشتری: با تشریح اینکه چگونه انجام این کار باعث بهبود تجربه آنها می شود، به کاربران انگیزه دهید تا داده های خود را به اشتراک بگذارند. ممکن است از اینکه چقدر برای انجام این کار باز هستند تعجب کنید.
  • برای پر ، شکاف‌های داده، اندازه‌گیری‌های تست و یادگیری را اتخاذ کنید: ایجاد تاثیرگذارترین تبلیغات نیازمند آزمایش و تحلیل عملکرد جدی است. با استفاده از داده‌هایی که در حال حاضر به آنها دسترسی دارید، می‌تو،د دقیقاً تشخیص دهید که چه چیزی باعث موفقیت تبلیغات شما با بالاترین عملکرد شده است. هرچه درک شما در حال حاضر عمیق‌تر باشد، در زم، که حجم عظیمی از داده‌های مخاطبان دیگر در دسترس شما نخواهد بود، بعداً برای بهینه‌سازی محتوای خود، آزمون و خطای کمتری خواهید داشت.
  • از فناوری‌های تقویت‌کننده حریم خصوصی (PETs) نهایت استفاده را ببرید: گنجاندن PET در پشته فناوری شما تضمین می‌کند که هم امروز و هم در مسیر پایین‌تر مطابقت داشته باشید. بنابراین برای بررسی ارائه دهندگان مح،ات چند جانبه ایمن، رمزگذاری همومورفیک، فناوری دفتر کل توزیع شده، و مجموعه ای از فناوری های افزایش دهنده حریم خصوصی دیگر وقت بگذارید.

چشم انداز دیجیتال مارکتینگ با سرعت در حال پیشرفت است – اما شما می تو،د جلوتر بم،د

این راهنما که با مشارکت Deloitte Consulting تهیه شده است، تغییر تمرکز تبلیغات به جستجوی ارگ،ک و غنی‌سازی داده‌های شخص اول در این فرآیند را توصیه می‌کند، با هدف کاهش تأثیرات تجاری آینده دسترسی به داده‌های کاربر که در سال‌های آینده محدودتر می‌شود.

از آنجایی که اینترنت به یک قلمرو خصوصی به طور فزاینده تبدیل می‌شود، بازاریابان اگر می‌خواهند تاکتیک‌هایشان به کار خود ادامه دهند، باید همین الان استراتژی‌های موجود خود را تطبیق دهند – به خصوص که برخی از آنها دیگر در آینده نزدیک در دسترس نخواهند بود. در آژانس بازاریابی عملکردی و طراحی وب خودم، پی، شده، من مشتریان زیادی را تشویق کرده ام که بدانند، حتی اگر متا در حال حاضر بخش عمده ای از استراتژی بازاریابی آنها را تشکیل ندهد، اجرای تغییرات بعداً سود سهام آنها را به همراه خواهد داشت – و آنها می توانند با بررسی توصیه های مفیدی که در فناوری جمع آوری شده است شروع کنند. راهنمای انعطاف پذیری سیگنال غول پیکر. با درک قوی تر از داده ها و چشم انداز صنعت خود، بازاریابان می توانند تأثیرات آتی از دست دادن سیگنال را کاهش دهند، یک مدل حاکمیتی قوی را برای اطمینان از انطباق با مقررات اتخاذ کنند، و یک پایه محکم برای حفظ حریم خصوصی ایجاد کنند تا آینده برند خود را بر اساس آن بسازند. .


منبع: https://di،alagencynetwork.com/why-is-meta-helping-،nds-with-data-loss/

در سال 2021 اپل یک راهنمای شفافیت ردیابی برنامه (ATT)، که به کاربران iOS امکان می دهد از ردیابی داده در برنامه های شخص ثالث خودداری کنند. به‌روزرس، ATT تأثیر مستقیمی بر توانایی متا در استفاده از داده‌های کاربر برای ارائه تبلیغات هدفمند در فیس‌بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام داشت. بنابراین، شاید تا حدی در پاسخ، سال گذشته متا راهنمای قدرتمندسازی برندهایی را منتشر کرد که باید استراتژی های تبلیغاتی خود را در پاسخ به آپدیت ATT اپل تنظیم کنند.

راهنمای انعطاف‌پذیری سیگنال 2022 متا به برندها کمک می‌کند تبلیغات خود را هدف قرار دهند در حالی که از داده‌های کمتری که از برنامه‌های شخص ثالث جمع‌آوری شده است استفاده می‌کنند و به بازاریابان رسانه‌های اجتماعی می‌آموزد که چگونه استراتژی‌های خود را در مواجهه با قو،ن سختگیرانه‌تر حریم خصوصی داده‌های آنلاین تغییر دهند. از این گذشته، داده‌هایی که متا برای تعیین زمان و مکان استفاده کاربران با تبلیغات استفاده می‌کند، در سال‌های اخیر بسیار محدودتر شده است – در واقع، به قدری که راهنما چندین تاکتیک بازاریابی دیجیتالی را که قبلاً گسترده بود به ،وان «در معرض خطر» تعریف می‌کند:

  • ردیابی متقابل سایت
  • مدلسازی شبیه
  • کنترل فرکانس
  • هدف گیری و هدف گیری مجدد
  • اندازه گیری و اسناد
  • بهینه سازی پلت فرم تبلیغاتی
  • شخصی سازی وب سایت و ایمیل

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب