7 نکته تاثیرگذار توضیحات متا برای افزایش CTR

فراخوان برای اقدام کلمه یا عبارتی است که مشتری را تشویق به انجام یک اقدام خاص می کند. مثلا:

  • بیشتر بد،د
  • هم اکنون ،یداری کنید
  • ثبت نام
  • دانلود

هنگام نوشتن توضیحات متا، می بینیم که افراد زیادی در دام ی،، می افتند. آنها چندین کلمه کلیدی هدف را در توضیحات خود جابجا می کنند و محتوایی با صدای رباتیک ایجاد می کنند که چندان منطقی نیست.

اگر به دنبال «نحوه نوشتن توضیحات متا» هستید، یکی از اولین چیزهایی که به ذهنتان می رسد این است که طول توضیحات چقدر است.

کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل یا موتور جستجوی انتخابی خود جستجو کنید و ببینید چه توضیحات متا ظاهر می شود. کدام یک شما را مجبور به کلیک ، می کنند؟

بنابراین اگر به این فکر می کنید که چگونه یک توضیحات متا بنویسید، در جای درستی هستید! کارشناسان سئو ما در جستجوی آدامس هفت راه شگفت انگیز برای ایجاد یک توضیحات متا که همه کلیک ها را دریافت می کند، گردآوری کرده اند.

در اینجا برخی از نکات برتر ما برای نوشتن توضیحات متا که کوتاه، اما شیرین هستند، آورده شده است.

  • از کاراکترها برای اعداد (مثلا «7» به جای «هفت») و علامت («&») به جای «و» استفاده کنید.
  • از کلمات پرکننده مانند “خیلی” یا “واقعا” اجتناب کنید
  • به صدای فعال به جای منفعل ب،بید. این نه تنها توضیحات متا شما را مختصرتر می کند، بلکه آن را پویاتر نیز می کند
  • کرک را برش دهید. فقط روی پیام کلیدی که می خواهید به مشتریان منتقل کنید تمرکز کنید و از اینکه مستقیماً به اصل مطلب برسید نترسید
  • مهمترین اطلاعات را در ابتدای توضیحات متا خود وارد کنید. به این ترتیب، اگر قطع شود، کاربران می‌توانند اطلاعات کلیدی را ببینند

4. از یک فراخوان برای اقدام استفاده کنید

شما باید یک توضیحات متا ایجاد کنید که شما را در بین دیگران متمایز کند. وقتی فقط 160 کاراکتر برای انجام آن دارید، گفتن آن آسان تر از انجام آن است!

اگر برای نوشتن توضیحات متا خوب به کمک نیاز دارید، تصور کنید در حال توضیح توضیحات خود برای یک دوست هستید. از چه زب، برای ایجاد توضیحات متا که آنها می توانند درک کنند و همچنین با آن شناسایی کنند استفاده می کنید؟

تنها مسئله این بود که تمام توضیحات متا دقیقاً ی،ان بود، از حرف اول تا آ،ین نقطه.

اگر چیزی بگویید که مشتریان را فریب دهد تا از وب سایت شما بازدید کنند، آنها روی آن کلیک می کنند، اما دوباره کلیک راست می کنند. این نه تنها به اعتبار ،ب و کار شما آسیب می زند، بلکه گوگل می تواند نرخ پرش بالا با مدت زمان سریع را به ،وان نشانه ای غیرقابل اعتماد و غیرقابل اعتماد بودن وب سایت شما ببیند. این به م،ای ضربه احتمالی در نتایج موتور جستجو است.

چرا ابتدا کپی توضیحات تست A/B را با تبلیغات پولی امتحان نکنید؟ چندین آگهی و توضیحات با یک فراخوان خاص ایجاد کنید، پس از اینکه تعداد کلیک‌های کافی داشتید، می‌تو،د به داده‌ها نگاه کنید و ببینید کدام نسخه تبلیغاتی بالاترین نرخ کلیک (CTR) را داشته است و کاربران به آن پاسخ مثبت بیشتری می‌دهند. استفاده از کپی آگهی برنده و CTA در توضیحات متای صفحات.

5. مرتبط باشید

به توضیحات متا خود مانند هر محتوایی که می خواهید بنویسید فکر کنید، مانند یک پست وبلاگ، صفحه فرود یا ایمیل. بهترین محتوا از کلمات کلیدی کم استفاده می کند و محاوره ای، دوستانه و آرام است. سعی کنید به یک کلمه کلیدی اصلی، دو در یک فشار، پایبند باشید.

یک بار به ،ب و کاری که وب سایت بزرگی داشت با سئوی آن کمک کردیم. یکی از اولین چیزهایی که ما شناسایی کردیم این بود که هر صفحه دارای توضیحات متا بود.

امروز با ما تماس بگیرید و دریابید که چگونه یک توضیحات متا بنویسید که مشتریان احتمالی شما آن را دوست داشته باشند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/impactful-meta-description-tips-to-increase-ctrs/در حالی که مهم است که مشتریان را تشویق کنید تا روی توضیحات متا شما کلیک کنند، شما همچنین می خواهید آنها را تشویق کنید که در وب سایت شما بمانند.

ما بیش از 160 کاراکتر را توصیه نمی کنیم – چیزی بیشتر از این، و شما در خطر کوتاه شدن توضیحات متا خود هستید.

مطابق با ، لینککو، صفحات دارای توضیحات متا به طور متوسط ​​تقریباً 6٪ کلیک بیشتری نسبت به صفحاتی که اینگونه نیستند مشاهده می کنند.

اگر توضیحات متا نداشته باشید، Google به طور خودکار محتوایی را که فکر می‌کند به درخواست کاربر پاسخ می‌دهد بیرون می‌آورد. مشکل این است که گوگل سایت یا ،ب و کار شما را به همان شیوه شما درک نمی کند، بنابراین ممکن است اشتباه کند. این بدان م،است که مشتریان احتمالی ممکن است کمتر به وب سایت شما مراجعه کنند.

هنگامی که وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شود، با هزاران، اگر نه میلیون ها، وب سایت رقیب که برای آن کلیک بسیار مهم رقابت می کنند، روبرو خواهید شد.

خوب به نظر می رسد، درست است؟

اولین نکته ما در راهنمای ما در مورد نحوه نوشتن توضیحات متا؟ مطمئن شوید که آنها را در هر صفحه از وب سایت خود دارید!

از خودت بپرس:

  • نقطه فروش منحصر به فرد شما در مقایسه با رقبای شما چیست
  • چگونه می تو،د به زندگی مشتری بالقوه خود ارزش بیافزایید

متاسفانه پاسخ قطعی وجود ندارد. طول توضیحات متا توسط پی،ل ها تعیین می شود نه کاراکترها و موتورهای جستجوی مختلف طول های متفاوتی را توصیه می کنند. در سال 2017، گوگل اعلام کرد که توضیحات متا را از 160 به 320 کاراکتر افزایش می دهد، اما چند ماه بعد نظر خود را تغییر داد!

با این حال، ایجاد یک توضیحات متا راهی فوق العاده برای نمایش صفحات فردی شما و گفتن بیشتر مشتریان احتمالی در مورد شما است. آن را به ،وان یک پیش غذای خوشمزه در نظر بگیرید تا به کاربران موتورهای جستجو قبل از ورود به ضیافتی که وب سایت شما ارائه می دهد ارائه دهد.

وقتی توضیحات متا را به صورت آنلاین می نویسید، ممکن است فکر کنید اگر هر صفحه توضیحات متا ی،، داشته باشد، در زمان صرفه جویی می شود. برش و ،باندن، کار انجام شد.

نوشتن یک توضیحات متا برای هر صفحه در وب سایت شما ممکن است کاری طول، و چالش برانگیز به نظر برسد، اما ارزش تلاش را دارد. و به یاد داشته باشید، اگر برای نوشتن یک توضیحات متا خوب به کمک نیاز دارید، تیم ما اینجاست تا به شما کمک کند.

2. توضیحات متا *بی نظیر* ایجاد کنید

افزودن یک فراخوان برای اقدام، معمولاً در انتهای توضیحات متا، می‌تواند به متقاعد ، کاربران وب برای کلیک بر روی پیوند وب شما کمک کند.

شما می تو،د از این اطلاعات برای کمک به نوشتن توضیحات متا خوب استفاده کنید که برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد.

7. برای انسان ها بنویسید نه موتورهای جستجو

مطمئن نیستید که چگونه یک توضیحات متا بنویسید که تبدیل شود؟

نیاز به پشتیب، اضافی برای نوشتن توضیحات متا دارید؟ تیم Bubblegum Search اینجاست تا به شما کمک کند. ما سخت کار می کنیم تا ،ب و کار و اه، شما را درک کنیم و یک توضیحات متا ایجاد می کنیم که برند شما را در نتایج موتورهای جستجو برجسته می کند.

در حالی که به طور مستقیم بر سئو و رتبه بندی تأثیر نمی گذارد، یک توضیحات متا به خوبی نوشته شده و چشم نواز می تواند ترافیک ارگ،ک را به وب سایت شما هدایت کند و نرخ کلیک شما را افزایش دهد.

با آنچه ارائه می دهید صادق و صریح باشید – مشتریان بالقوه شما در دراز مدت از شما تشکر خواهند کرد.

6. نقطه فروش منحصر به فرد خود را نشان دهید

به علاوه، اگر دو یا چند صفحه شما در یک صفحه گوگل با توضیحات متا ی،ان رتبه بندی شوند، کاربران ممکن است از سایت شما بازدید نکنند زیرا ممکن است فکر کنند شما ت، نکرده اید.

3. آن را مختصر نگه دارید

توضیحات متا برای صفحه شما یکی از اولین چیزهایی است که افراد هنگام جستجو در گوگل می بینند، بنابراین مهم است که آن را به درستی دریافت کنید!

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب