چک لیست 10 نقطه ای برای سئوی محلی موفق

همچنین می‌خواهید فرصت‌های محتوایی را در وب‌سایت‌های شخص ثالث محلی جستجو کنید تا به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید، استنادها را افزایش دهید و ، لینک‌های مرتبط به دست آورید.

شماره 6: ، لینک های محلی را هدف قرار دهید

سئوی محلی کار سختی است اما چه زم، 28٪ از جستجوهای محلی منجر به ،ید می شود، ارزش کمی کار ، را دارد.

مطابق با بینش از BrightLocal، 98٪ از مردم نظرات آنلاین برای مشاغل محلی را می خوانند.

به همین ترتیب، شما می خواهید با بررسی های منفی تا حد امکان سریع و جامع برخورد کنید. از بازخورد منفی نترسید. با مثبت به آن پاسخ دهید و به دیگران نشان دهید که در خدمات مشتری عالی هستید، حتی زم، که ممکن است مشتری در اشتباه باشد.

هر سفر مشتری که مخاطب هدف شما ممکن است در این نقاط تماس آنلاین و آفلاین انجام دهد، باید برای همه آنها آماده باشید.

ما تیمی متشکل از متخصصان سئو محلی را در اختیار داریم تا از شما در تمام راه پشتیب، کنند. شما می تو،د بازدید کنید جهش عمودی، یا با شماره 02392 830281 تماس بگیرید تا با یکی از تیم ها چت کنید.



منبع: https://di،alagencynetwork.com/point-checklist-for-successful-local-seo/

سئوی محلی به شما فرصت های زیادی برای تعامل آنلاین با مشتریان می دهد. واضح ترین مکان در صفحات بررسی (Google Reviews، Trustpilot و غیره) است که می تو،د به بازخورد مشتریان پاسخ دهید. از افراد برای بررسی های مثبت تشکر کنید و به نظرات یا بازخوردهای منفی که ارائه می دهند پاسخ دهید – نشان دهید که برای نظرات آنها ارزش قائل هستید.

هنگامی که تمام 10 مرحله ای را که در این چک لیست بررسی کردیم را پوشش دادید، تنها چیزی که از دست می دهد یک سیستم تجزیه و تحلیل قوی برای اندازه گیری عملکرد استراتژی سئو محلی شما و نسبت دادن ،یدها به هر مرحله از سفر مشتری است.

با تکمیل همه این موارد، همه چیز را برای شروع به دست آوردن نتایج و تنظیم دقیق استراتژی خود برای به حدا،ر رساندن ROI در اختیار خواهید داشت.

شماره 1: نمایه ،ب و کار Google خود را تکمیل کنید

برای هرگونه تراکنش آنلاین، برای مشتریان ایمیل بفرستید و از آنها بخواهید نظرات خود را بنویسند.

با فرض اینکه شما یک وب سایت دارید (برای سئوی محلی نیازی به آن ندارید، اما کمک می کند)، گام بعدی بهینه سازی آن برای جستجوی محلی است. ابتدا مطمئن شوید اطلاعات نام، آدرس و شماره تلفن شما دقیقاً با اطلاعات نمایه ،ب و کار Google و نمایه‌های فهرست دایرکتوری شما مطابقت دارد.

کاربران می توانند سوالاتی را ارسال کنند که در نمایه شما قابل مشاهده است و سایر کاربران می توانند به این سوالات برای شما پاسخ دهند. بنابراین ابتدا وارد آن شوید و به سوالات سریع پاسخ دهید. به مردم از پاسخگویی به سوالات آنها توسط شما رضایت دهید و اشتیاق خود را برای تعامل مستقیم با مردم نشان دهید.

بهترین ،ب‌وکارها در هر منطقه به احتمال زیاد از سایت‌های معتبر در همان منطقه ، لینک ،ب می‌کنند: وب‌سایت‌های خبری محلی، مکان‌های برگزاری رویدادها، سایر مشاغل و غیره.

می تو،د از a استفاده کنید نقشه رو،مه برای پیدا ، نشریات در منطقه محلی خود که می تو،د بی،ه های مطبوعاتی را برای آنها ارسال کنید.

از طرف دیگر، کاربران ممکن است به سادگی جستجوی محلی را انجام دهند، گزینه های موجود را مقایسه کنند و از ،ب و کار شما بازدید کنند.

همچنین، از فرصت آپلود تصاویر و ویدیوها، نشان دادن بهترین ،ب و کار، خدمات، محصولات و غیره خود نهایت استفاده را ببرید. چه به صورت آنلاین یا آفلاین اتفاق بیفتد.

شماره 2: ایجاد لیست در وب سایت های فهرست ،ب و کار

زمان بارگذاری بسیار مهم است و گوگل همچنین زمان پاسخگویی ،اصر تعاملی را تعیین می کند و ثبات ساختاری صفحات شما را اندازه گیری می کند. اگر المان‌های تعاملی مانند دکمه‌ها برای راه‌اندازی کنش‌ها بیش از حد طول ،شد یا با بارگیری ،اصر، طرح‌بندی شما پرش کند، رتبه‌بندی جستجوی شما تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

در سطح ساختاری، شما می خواهید صفحات مکان را برای هر منطقه کلیدی که هدف قرار می دهید ایجاد کنید. اگر فقط یک محل ،ب و کار دارید، صفحه اصلی شما می تواند به ،وان صفحه مکان شرکت شما عمل کند، اما اگر چندین محل دارید، می خواهید صفحات جداگانه ای برای هر مکان ایجاد کنید.

پیش از این، ما به یک گفته آماری لینک دادیم 88 درصد از افرادی که جستجوی محلی انجام می دهند در عرض یک هفته از فروشگاه مرتبط بازدید می کنند. جستجوی محلی یک تجربه همه‌کانالی است که به صورت آنلاین انجام می‌شود و آفلاین – بنابراین باید این نقاط تماس را در یک تجربه ادغام کنید.

پس از تکمیل نمایه ،ب‌وکار Google، می‌خواهید ،ب‌وکار خود را در وب‌سایت‌های فهرست ،ب‌وکار مرتبط فهرست کنید.

بدیهی است که کیفیت متوسط ​​، لینک های محلی احتمالا کمتر از سایر لینک ها خواهد بود. اگر بهترین لینک‌هایی را که می‌تو،د از منطقه محلی خود دریافت می‌کنید، مشکلی نیست و در تئوری، برنده شدن این لینک‌ها نسبت به ، لینک‌های غیر محلی که هدف قرار داده‌اید آسان‌تر است.

شماره 7: نمایه محلی خود را بسازید – آنلاین و آفلاین

در حالت ایده آل، شما می خواهید ،یبی از ، لینک های با کیفیت بالا (بدون توجه به مکان) با بهترین ، لینک های محلی که می تو،د دریافت کنید.

هنگامی که مشتریان از در عبور ،د، بهترین خدماتی را که می تو،د ارائه دهید، زیرا نظرات آنلاین تنها یک قدم با شما فاصله دارد و برای همه قابل مشاهده است.

شماره 9: نظرات مشتریان را جذب کنید

اینها باید با حرف مطابقت داشته باشند، بنابراین از «St» استفاده نکنید. در یک مکان و “خیابان” در مکان دیگر یا شماره تلفن خود را با آن شروع کنید 020 در از آنجایی که مکان ها و +4420 در جای دیگر

این ممکن است با یک جستجوی محلی در تلفن همراه، یک کلیک روی وب سایت شما برای ،ید و انتخاب محصول در فروشگاه شروع شود. این می تواند شامل رزرو یک میز – از طریق Google Maps یا وب سایت شما – و ورود گروه برای صرف غذا باشد.

در اینجا برخی از بهترین سایت های دایرکتوری برای شروع کار آمده است:

نمایه ،ب و کار شما همچنین شامل تمام اطلاعاتی است که جستجوگران محلی برای انتخاب شما نسبت به سایر مشاغل به آن نیاز دارند.

در این مقاله، ما پایه های یک استراتژی سئو محلی برنده را با 10 مرحله زیر می گذاریم:

  1. نمایه ،ب و کار Google خود را تکمیل کنید
  2. ایجاد لیست در وب سایت های فهرست ،ب و کار
  3. وب سایت خود را برای سئوی محلی بهینه کنید
  4. بهینه سازی برای جلسات تلفن همراه
  5. یک استراتژی محتوای محلی ایجاد کنید
  6. ، لینک های محلی را هدف قرار دهید
  7. نمایه محلی خود را بسازید – آنلاین و آفلاین
  8. تجربه مشتری آنلاین و آفلاین را ادغام کنید
  9. نظرات مشتریان را جذب کنید
  10. با مشتریان خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید

،ید محصولات خود را برای مشتریان آسان کنید، آنها را برای تحویل گرفتن رزرو کنید یا در صورت تمایل تحویل را انتخاب کنید. رزرو آنلاین میز را آسان کنید یا تماس بگیرید و رزرو کنید. و تمام اطلاعاتی را که در نمایه ،ب‌وکارتان نیاز دارند به کاربران بدهید تا شما را از رقبای محلی‌تان انتخاب کنند: زمان افتتاح، اطلاعات خدمات، امکانات رفاهی، تصاویر ،ب‌وکارتان و غیره.

اطمینان حاصل کنید که مردم وجود شما را می دانند و نقش فعالی را در جهت منافع زندگی مردم محلی و جامعه تجاری محلی ایفا می کنید.

اولین قدم در هر استراتژی سئوی محلی تکمیل نمایه ،ب و کار گوگل شماست. این دفتر مرکزی حضور جستجوی محلی شما است. شما را در بسته محلی نتایج و سایر مکان‌ها قابل مشاهده می‌کند – مهمتر از همه، در Google Maps.

اگر به دنبال افزایش بازدید وب سایت از جستجوهای محلی هستید، این امر به ویژه مهم است. دوستی تلفن همراه سال‌هاست که یکی از عوامل رتبه‌بندی بوده است، اما گوگل علاقه شدیدتری به سیگنال‌های UX دارد. Core Web Vitals و تجربه صفحههnce به روز رس،.

برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان جدید نیازی به یک امتیاز نقد عالی ندارید. در حقیقت، پژوهش دریافته است که مردم به نمرات کامل بررسی اعتماد ندارند. درعوض، میانگین امتیاز قوی 4+/5 را از تعداد زیاد بررسی‌ها هدف قرار دهید زیرا احتمال اعتماد افراد به میانگین نمرات 100 بررسی بیشتر از 10 است.

شماره 10: با مشتریان خود به صورت آنلاین در تعامل باشید

این به شما کمک می‌کند تصویر دقیقی از نحوه درآمدزایی استراتژی سئوی محلی برای ،ب‌وکارتان – آنلاین داشته باشید و آفلاین. از اینجا، می‌تو،د پایه‌هایی را که در این مقاله تنظیم کرده‌ایم استوار کنید و استراتژی خود را برای به حدا،ر رساندن ROI بهینه کنید.

کمک خواستن؟

همچنین می تو،د از طریق نمایه ،ب و کار Google خود از طریق پست ها و پرسش و پاسخ با مشتریان تعامل داشته باشید. پست‌هایی را منتشر کنید تا مردم محلی را در مورد محصولات یا خدمات جدید، تغییرات در زمان‌های بازگشایی یا هر چیز دیگری که در ،ب و کار شما در جریان است، آگاه کنید.

خوشبختانه، زم، که همه پایه ها را درست کنید، سئوی محلی بسیار آسان تر می شود و این چک لیست 10 نقطه ای به شما در انجام این کار کمک می کند. تمام 10 مورد از این موارد ضروری کلیدی را ش،ت دهید و به خوبی در راه لذت بردن از نرخ تبدیل بالا و بازگشت سرمایه یک استراتژی سئو محلی برنده خواهید بود.

10 مرحله ای که ما به آنها نگاه می کنیم چیست؟

بهترین راه برای ،ب ، لینک محلی، ساختن پروفایل ،ب و کار محلی خود، به صورت آفلاین و همچنین آنلاین است. با ،ب و کارها و وب سایت های محلی ارتباط برقرار کنید، با ناشران محلی در تماس باشید و با جامعه محلی درگیر شوید.

گوگل به خصوص در مورد این سیگنال‌ها در تلفن همراه سخت‌گیرانه عمل می‌کند، زیرا این سیگنال‌ها بر روی تجربه کاربر در اندازه‌های صفحه نمایش کوچک‌تر تأثیر می‌گذارند.

اگر می‌خواهید جستجوگران محلی خارج از مناطقی که ،ب‌وکارتان در آن قرار دارند (به ،وان مثال: کل شهرستان) هدف قرار دهید، می‌تو،د برای هر صفحه مکان ،ب‌وکار، صفحات مکان فرعی ایجاد کنید. این به افرادی که خارج از محل ،ب و کار فوری شما را جستجو می کنند کمک می کند تا لیست شما را ببینند، تا زم، که سایر مشاغل مرتبط تر به آنها نزدیکتر نباشند (نزدیک بودن در سئوی محلی اهمیت دارد).

شماره 4: بهینه سازی برای جلسات تلفن همراه

معتبر باشید و به افرادی که می خواهید با آنها تماس بگیرید، علاقه واقعی نشان دهید.

همه اش را بگذار کنار هم

خوشبختانه، مشتریان زم، که تحت تأثیر ،ب و کارهای محلی قرار می گیرند، بیشتر از شرکت های بزرگتر یا آنلاین، از ارائه نظرات مثبت خوشحال می شوند. از این به نفع خود استفاده کنید و مودبانه از مشتریان بخواهید که اگر از خدماتی که دریافت کرده‌اند راضی هستند نظر بدهند.

شما همچنین می خواهید با مشتریان در رسانه های اجتماعی درگیر شوید. می تو،د آنها را در محتوای خود بگنج،د، مسابقه ها و نظرسنجی ها را اجرا کنید یا حتی از آنها بخواهید محتوای تولید شده توسط کاربر برای شما ایجاد کنند.

از مارس 2023، 60.67 درصد از کل ترافیک وب سایت از طریق تلفن همراه است و گوشی های هوشمند نقش مهم تری در جستجوی محلی دارند. ا،ریت قریب به اتفاق جستجوهای محلی در تلفن همراه و 88 درصد از افرادی که جستجوی محلی انجام می دهند در عرض یک هفته از فروشگاه مرتبط بازدید می کنند.

مهمتر از آن، اگر ترافیک محلی را به وب سایت خود هدایت می کنید تا آنها بتوانند یک میز رزرو کنند یا محصولات شما را ب،ند، یک UX ضعیف تلفن همراه باعث از بین رفتن تبدیل ها می شود.

شماره 5: یک استراتژی محتوای محلی ایجاد کنید

شما نیازی به داشتن لیست در هر سایت مربوطه ندارید، اما هر فهرست دسترسی شما را به مخاطبان گسترده تری گسترش می دهد.

مهمتر از همه، نمایه ،ب و کار شما اقدامات کلیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. آن‌ها می‌توانند روی وب‌سایت شما کلیک کنند، با فشار یک دکمه با شما تماس بگیرند یا حتی بسته به نوع ،ب‌وکار شما، محصولات را مرور کنند و یک میز رزرو کنند.

برای مثال، می‌تو،د با شرکت در رویدادهای محلی، حمایت مالی از آنها یا اجرای رویدادهای محلی خود درگیر شوید. عضوی فعال در جامعه محلی، نمایه شما را در منطقه ایجاد می کند و به مردم دلیلی می دهد تا در مورد شما صحبت کنند. همچنین شما را برای نشریات محلی که بیشتر در مورد شما می نویسند، مصاحبه می کنند و شرکت شما را در محتوای خود معرفی می کنند، ارزشمند می کند.

شماره 8: تجربه مشتری آنلاین و آفلاین را ادغام کنید

لازم نیست در هر چیزی که منتشر می کنید یا مقالات غیر ضروری درباره موضوعات محلی ارسال می کنید، کلمات کلیدی محلی را هدف قرار دهید. ارتباط با مخاطبان هدف خود را در اولویت قرار دهید و تا آنجا که می تو،د محتوای بومی سازی شده را منتشر کنید.

گوگل و سایر موتورهای جستجو از اطلاعات موجود در فهرست دایرکتوری ها به ،وان سیگنالی برای تایید مشروعیت ،ب و کار شما استفاده می کنند. بنابراین مطمئن شوید که حداقل 3 تا 4 لیست در سایر سایت های دایرکتوری دارید و مطمئن شوید که تمام اطلاعات شما 100٪ دقیق و در همه آنها ی،ان است.

شماره 3: وب سایت خود را برای سئوی محلی بهینه کنید

اگر در مورد سئوی محلی جدی هستید، شما دارند برای اولویت بندی جلسات تلفن همراه و بهینه سازی هر نقطه تماس برای کاربران تلفن همراه.

بازاریابی محتوا برای سئوی محلی به اندازه هر استراتژی جستجوی دیگری مهم است. تفاوت این است که شما باید استراتژی محتوای خود را بومی سازی کنید تا کلمات کلیدی محلی را شامل شود و موضوعات مرتبط با منطقه خود را پوشش دهد.

برای به حدا،ر رساندن سرنخ ها و بازدیدکنندگان از نمایه ،ب و کار خود، مطمئن شوید که آن را 100٪ تکمیل کرده اید و آن را با اطلاعات دقیق به روز نگه دارید – به ،وان مثال: زمان باز ،.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب